malibou Posted May 13, 2015 Author Report Share Posted May 13, 2015 Χάχα εννοώ το πιο σύνηθες από αυτά που εχετε ακούσει όχι το πιο απίθανο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 14, 2015 Report Share Posted May 14, 2015 Χάχα εννοώ το πιο σύνηθες από αυτά που εχετε ακούσει όχι το πιο απίθανο.. Αφού θέλεις golf παρ,το μην το παιδευεις, μπορεί να βγάλει μπορεί και οχι, αλλά παντα θα είναι μια κινούμενη απειλή, τώρα θα βγάλει, τώρα δεν θα βγάλει, νομίζω εχεις ενημερωθεί πλήρως αρα η απόφαση είναι πλεον δική σου 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malibou Posted May 14, 2015 Author Report Share Posted May 14, 2015 Μάλλον θα το κάνω και θα το πάρω και ο Θεός βοηθός ???????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billy255 Posted May 15, 2015 Report Share Posted May 15, 2015 Αφού γνωρίζεις τα προβλήματα η επιλογή είναι δική σου. Εγώ ως κάτοχος golf 6 122ps μόνο καλά λόγια έχω να γράψω. Το αυτοκίνητο είναι άψογο απο κάθε άποψη. Πόσο μάλλον το 160αρι που θα είναι ακόμα πιο γρήγορο. Μην πάρεις απο leasing πάντως, υπάρχουν τόσες άλλες αγγελίες απο ιδιώτες πρώτο χέρι... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malibou Posted May 15, 2015 Author Report Share Posted May 15, 2015 Ευχαριστω παιδιά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smoker Posted August 18, 2015 Report Share Posted August 18, 2015 (edited) Καλησπερα παιδια και καλως σας βρηκα, ειμαι καινουριος στο forum, αλλα παλιος με την VW και το Group...Γραφω εδω και δεν ανοιγω καινουριο θεμα γιατι στην ιδια κατασταση με το παιδι που το ανοιξε βρισκομαι.Διαλεξα προσφατα στον αδερφο μου ενα Gollf mk7 ACT 140ps (λενε για 150+ στην πραγματικοτητα) και εχω παθει πλακα με το γκαζι του και με τα ολα του...τωρα λεω να βρω για μενα ενα Golf 6 160ps (προτιμω χειροκινητο κιβωτιο αλλα αν βρισκοταν και dsg σε καλη κατασταση δε θα ελεγα οχι). Εχω ριξει πολυ διαβασμα αυτες τις μερες...ειδα τις ιστοριες για τα σπασμενα πιστονια και ομολογω οτι φοβηθηκα, οχι ομως τοσο ωστε να αλλαξω γνωμη για την αγορα.1)Δεν ξερω ποσες απο αυτες τις ιστοριες ειναι αληθινες και ποσες ειναι βγαλμενες απο κολλημενα γιαπωνεζικα μυαλα, αλλα καταλαβα οτι ο κανονας για να εχω το κεφαλι μου ησυχο ειναι να βρω καποιο αυτοκινητο απο τα μεσα του 2010, επειδη απο τοτε και μετα η VW εβαζε τα "ανασχεδιασμενα" πιστονια και εβγαλε και το update του εγκεφαλου...σωστα τα λεω?2)Επισης για την ημερομηνια παραγωγης που λενε 6/2010 και μετα ειμαι καλλημενος ή καλυτερα να κοιταξω για μοντελο κατασκευης του 2011;3)Επισης γνωριζεται αν παρουσιατηκε ξανα προβλημα με σπασμενο πιστονι σε κινητηρα του 2011 και μετα, γιατι κατι πηρε το ματι μου εμενα για ενα scirocco ή tiguan νομιζω με τον 160αρι κινητηρα...πρεπει ομως να το βρηκα σε αγγλικο forum και δε θυμαμαι που ακριβως4)Οι κινητηρες με τα νεα πιστονια εχουν αλλαξει καποιο κωδικο ή αριθμο για να μπορω να το εντοπισω πιο ευκολα;5)Τελος, γιατι σας πηρα και φαλαγγι με τις ερωτησεις, εχω σκοπο αν βρω καποιο αμαξι πριν το παρω να το παω σε συνεργειο για να μετρησω πιεση σε καθε κυλινδρο ωστε να εχω το κεφαλι μου ησυχο...οι προβλεπομενες τιμες που πρεπει να δω σε αυτο το μοτερ ειναι καπου αναμεσα στα 11-12 bar ;;; αν δω ας πουμε 10.5 θα πρεπει να θεωρησω οτι υπαρχει μικροφθορα;Edit: Ξεχασα να ρωτησω, σε περιπτωση που βρεθει DSG απο ποια ημερομηνια και μετα αρχισε να μπαινει ο πιο ανθεκτικος συμπλεκτης;Παιδια συγγνωμη για το μακροσκελες του κειμενου και ευχαριστω προκαταβολικα για καθε απαντηση!!! Edited August 18, 2015 by smoker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...