DIMIV Posted November 19, 2010 Report Share Posted November 19, 2010 (edited) Λοιπόν είναι λίγο αστείο το πρόβλημα αλλά προσπαθω να βρω λύση και θα ήθελα να ακουσω καμια γνωμη πριν κάνω αυτό που σκέφτομαι να κανω.. ενώ τα κουμπώματα του μονωτικού (με κιτρινο χ στην φωτο) είναι μια χαρά στην θέση τους κάποια αυτακια (με κόκκινους κυκλους στην φωτο) δεν προσαρμοζουν καλά στις αντίστοιχες υποδοχές του καπό με αποτέλεσμα το κα΄τω μέρος του συγκεκριμένου μονωτικου να ακουμπάει μηχανή (νομίζω) έχετε καμιά ιδέα πως να τα στερεώσω - σκοπεύω να βάλω κυανοκρυλικη κόλλα (Logo, loctite) Edited April 26, 2020 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted November 19, 2010 Report Share Posted November 19, 2010 Λοιπόν είναι λίγο αστείο το πρόβλημα αλλά προσπαθω να βρω λύση και θα ήθελα να ακουσω καμια γνωμη πριν κάνω αυτό που σκέφτομαι να κανω.. ενώ τα κουμπώματα του μονωτικού (με κιτρινο χ στην φωτο) είναι μια χαρά στην θέση τους κάποια αυτακια (με κόκκινους κυκλους στην φωτο) δεν προσαρμοζουν καλά στις αντίστοιχες υποδοχές του καπό με αποτέλεσμα το κα΄τω μέρος του συγκεκριμένου μονωτικου να ακουμπάει μηχανή (νομίζω) έχετε καμιά ιδέα πως να τα στερεώσω - σκοπεύω να βάλω κυανοκρυλικη κόλλα (Logo, loctite) Εγώ πάντως σπάστικα και δεν ασχολήθηκα. Το άλλαξα με καινούριο και ησύχασα.χαχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 (edited) Το έχεις βγάλει ώστε να δεις εάν από κάτω έχει κάποιο σημείο-εσοχή ώστε να το στερεώσεις με σύρμα ή tie wrap? Γιατί πιστεύω η κόλλα κάποια στιγμή θα ξεκολλήσει από τη θερμοκρασία … Edited November 21, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted November 20, 2010 Author Report Share Posted November 20, 2010 Το έχεις βγάλει ώστε να δεις εάν από κάτω έχει κάποιο σημείο-εσοχή ώστε να το στερεώσεις με σύρμα ή tireup? Γιατί πιστεύω η κόλλα κάποια στιγμή θα ξεκολλήσει από τη θερμοκρασία … όχι δεν το έχω βγάλει , αλλά μπορώ και βλέπω ένα μεγάλο κομάτι μεταξυ καπο και υλικου και δυστηχώς δεν υπάρχει κάτι (ούτε στο καπό ουτε στις εσοχές .) για την κόλλα και εγώ αυτο φοβάμαι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhmhtrhsel_diablo Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 όχι δεν το έχω βγάλει , αλλά μπορώ και βλέπω ένα μεγάλο κομάτι μεταξυ καπο και υλικου και δυστηχώς δεν υπάρχει κάτι (ούτε στο καπό ουτε στις εσοχές .) για την κόλλα και εγώ αυτο φοβάμαι καλησπερα και απο μενα! κ σε μενα το ιδιο εκανε. το κολλησα στα σημεια με τον κοκκινο κυκλο της φωτογραφιαςμε βεζινοκολλα κ αμεσως ξεκολλησε παλι. παραγγειλα αλλο καινουργιο με το μεταλλικο πλαισιο πανω απο την τουρμπινα για προστασια για θερμοκρασια. η τιμη στα 55 ευρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 καλησπερα και απο μενα! κ σε μενα το ιδιο εκανε. το κολλησα στα σημεια με τον κοκκινο κυκλο της φωτογραφιαςμε βεζινοκολλα κ αμεσως ξεκολλησε παλι. παραγγειλα αλλο καινουργιο με το μεταλλικο πλαισιο πανω απο την τουρμπινα για προστασια για θερμοκρασια. η τιμη στα 55 ευρω. και πάλι το μεταλλικό πλαίσιο το εχω δει να φθείρεται ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
-KOSTAS- Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 Η συγκεκριμένη μόνωση μπαίνει για να μειώσει τον θόρυβο του κινητήρα, αλλά αυξάνει (ελάχιστα) τη θερμοκρασία στο χώρο του κινητήρα. Βγάλτο να ξεμπερδεύεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 τα 122αρια ΔΕΝ εχουν βγαλτο να ακους τουρμπισματα ποιο πολυ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 τα 122αρια ΔΕΝ εχουν βγαλτο να ακους τουρμπισματα ποιο πολυ οχι ολα... παρεπιπτοντως...κετσες δεν λεγεται το υλικο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted November 21, 2010 Author Report Share Posted November 21, 2010 (edited) Η συγκεκριμένη μόνωση μπαίνει για να μειώσει τον θόρυβο του κινητήρα, αλλά αυξάνει (ελάχιστα) τη θερμοκρασία στο χώρο του κινητήρα. Βγάλτο να ξεμπερδεύεις. χε χε αυτό είναι, ριζικές λύσεις - έχω κάνει μια πατέντα τώρα και με μια δυο βόλτες που έκανα φαίνεται να κραταεί -εάν συνεχιστεί θα το βγάλω μια και καλή - συγκεκριμενα έκανα το εξής : έχω αυτοκόλλητη ταινεία από ένα μονωτικό υλικο που βάζουν σε σωλήνες a/c κλπ- εκοψα ένα κομάτι το οποίο η μία άκρη αγκαλιάζει το αυτάκι και η άλλη μπαίνει λίγο στριμοωχτα μέσα στην εσοχή με αποτέλεσμα να μην μπορεί να βγει γιατί είναι πιο στενή από το άνοιγμα- επισης εκτός από την κόλλα της ταινίας το έχω ενισχύσει και με μικρό tire up (στο αυτάκι) -δεν νομίζω να κατάλαβε κανείς τι έκανα ... -επίσης δεν νομίζω ότι θα κρατήσει... πάντως αυτός ο κέτσες (thanks Joop ) εάν είναι μόνο ηχομωνοτικός ο ρόλος του θα φάει σίγουρα σουτ.. μήπως όμως χρησιμοποιείται για θερμομόνωση και προστασία του χρώματος του καπό; Edited November 21, 2010 by DIMIV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarul Posted November 21, 2010 Report Share Posted November 21, 2010 εγω μαγκες ειχα το ιδιο προβλημα δενε ειχα δωσει σημασια..... ετσι οστε καποιο κουναβι η γατα η δεν ξερω και εγω τη ηταν αυτο, στης εγκοπες αυτεσ που δεν εκλιναν καλα πηγε εκει και το τραβαγε με αποτελεσμα να το ξηλωση σιγα σιγα και να μου βγαλι το υλικο που εχει μεσα αυτο το πραμα πανο στην μηχανη .......τεσπα αφου το πηρα χαμπαρι πηγα αντιπροσοπεια και παραγκιλα καινουργιο, κοστος 80 ευρο και μου το εβαλαν κιολας.απο τοτε το ζωο προσπαθησε παλι να κανει το ιδιο αλλα επιδι ηταν ολα κλισμενα κομπλε με το καινουργιο μονοτικο, μονο κατι σαν γρατζουνιες αφησε και δεν ξαναπατησε αφου δεν ειχε μελλον εκει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted November 21, 2010 Author Report Share Posted November 21, 2010 (edited) εγω μαγκες ειχα το ιδιο προβλημα δενε ειχα δωσει σημασια..... ετσι οστε καποιο κουναβι η γατα η δεν ξερω και εγω τη ηταν αυτο, στης εγκοπες αυτεσ που δεν εκλιναν καλα πηγε εκει και το τραβαγε με αποτελεσμα να το ξηλωση σιγα σιγα και να μου βγαλι το υλικο που εχει μεσα αυτο το πραμα πανο στην μηχανη .......τεσπα αφου το πηρα χαμπαρι πηγα αντιπροσοπεια και παραγκιλα καινουργιο, κοστος 80 ευρο και μου το εβαλαν κιολας.απο τοτε το ζωο προσπαθησε παλι να κανει το ιδιο αλλα επιδι ηταν ολα κλισμενα κομπλε με το καινουργιο μονοτικο, μονο κατι σαν γρατζουνιες αφησε και δεν ξαναπατησε αφου δεν ειχε μελλον εκει ωχ μην μου βάζεις ιδέες ,λες να μου το έκαναν τίποτα γάτες .. έχω κάτι περίεργες στην γειτονιά -το χειρότερο μου είναι να μπει μεσα στο μοτερ γάτα ,παέι η χοάνη μου και οι λοιπες καλωδιώσεις- παρεπιμπτόντως έχουμε κανένα tip για να μην μπαινουν οι γάτες στην μηχανή;- χειμωνιάζει και τωρα ψάχνουν για ζέστη.. στο προηγούμενο μου αυτοκίνητο είχα πάθει σοκ -άνοιξα το καπώ και ήταν μια γάτα μέσα και από την τρομάρα που πήρε σχεδόν πήδηξε απάνω μου - (και εγώ ψιλοχέστηκα ,μεταξύ μας) Edited November 21, 2010 by DIMIV 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted November 21, 2010 Author Report Share Posted November 21, 2010 τα 122αρια ΔΕΝ εχουν βγαλτο να ακους τουρμπισματα ποιο πολυ χε χε το βγαλα, ήταν που ήταν αλλά τώρα είναι ηχητική πανδαισία ! οποιαδήποτε ανάσα ,φύσημα ,ξεφύσημα ακουγεται πεντακάθαρα τώρα υγ πωλείται κετσές ελαφρώς μεταχειρισμένος έτοιμος για εγκατάσταση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted December 16, 2010 Author Report Share Posted December 16, 2010 επανέρχομαι με το θέμα όλα καλά και όλα ωραία αλλα΄σήμερα έφαγα πολύ βρόχα και μόλις πάρκαρα βγαίναν υδρατμοι απο το καπό για περίπου 10 δλ-σίγουρα έχει να κάνει με την αφαίρεση του κετσέ- πέρα από το αισθητικό αποτέλεσμα που για λίγο θυμίζει καπνισμένο μοτέρ υπάρχει κάποιο άλλο αρνητικό στο όλο θέμα ; τα φώτα σας παρακαλώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 επανέρχομαι με το θέμα όλα καλά και όλα ωραία αλλα΄σήμερα έφαγα πολύ βρόχα και μόλις πάρκαρα βγαίναν υδρατμοι απο το καπό για περίπου 10 δλ-σίγουρα έχει να κάνει με την αφαίρεση του κετσέ- πέρα από το αισθητικό αποτέλεσμα που για λίγο θυμίζει καπνισμένο μοτέρ υπάρχει κάποιο άλλο αρνητικό στο όλο θέμα ; τα φώτα σας παρακαλώ Δε νομιζω.Το μονωτικο βρισκεται απλα για να μην ζεσταινεται το καπο.Και στο audi 1.6 του πατερα μου που δεν εχει μονωτικο ετσι καπνιζει οταν βρεχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 Εμενα που δεν εχει εδω και 12 χρονια κετσε δεν εχει παθει τιποτα το χρωμα απο το καπο μονο αυτο το κακο εχω οτι οταν βρεχει παει το ντουμανι συννεφο φαινετε λες και πηρα φωτια μεταξυ μας ετσι νομιζα μια μερα και τρελαθηκα σταματησα στην ακρη και διαπιστωσα οτι ηταν αυτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted December 16, 2010 Report Share Posted December 16, 2010 (edited) Νομίζω ότι το λες και μόνος σου Νάσο. Καπνίζει όταν η θερμοκρασία του καπό (άρα και η διαφορά θερμοκρασίας του με αυτή του περιβάλλοντος) είναι μεγάλη. Αν υπήρχε το μονωτικό, η θερμοκρασία του καπό θα ήταν μικρότερη, η διαφορά αυτής της θερμοκρασίας με του περιβάλλοντος μικρότερη, άρα θα κάπνιζε λιγότερο ή καθόλου. Η απουσία του μονωτικού βοηθάει το φαινόμενο του "καπνίσματος". Αν δημιουργείται πρόβλημα δεν το γνωρίζω, αν και δεν το νομίζω. Ναι το ξερω οτι οφειλεται στην απουσια του μονωτικου απλα το ανεφερα για να δειξω οτι οσα δεν εχουν μονωτικο παρουσιαζουν αυτο το καπνισμα. Edited December 16, 2010 by Νasos_p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted January 4, 2011 Report Share Posted January 4, 2011 δεν ξερει κανενας αν ειναι για το χρωμα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 4, 2011 Report Share Posted January 4, 2011 (edited) δεν ξερει κανενας αν ειναι για το χρωμα??? είναι μόνο ηχομονωτικό το κάλυμμα ... Edited January 4, 2011 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios1.6fsi Posted January 14, 2011 Report Share Posted January 14, 2011 Και μένα fsi από μαμά δεν έχει καθόλου μόνωση. Και δεν έχει πάθει τπτ το χρωμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trimon Posted June 18, 2013 Report Share Posted June 18, 2013 Καλησπέρα σε όλους, γνωρίζει κάποιος πόσο κοστίζει η μοκέτα που κουμπώνει εσωτερικά του καπό του αυτοκινήτου γιατί την έπλυνα με πιεστικό και έγινε κουβάρι. Κάποιος με ETKA ίσως? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted June 19, 2013 Author Report Share Posted June 19, 2013 μιλάς για τον κετσέ - κωδικός 5KO 863 831 A (σε εμένα με golf vi του 10 αυτο αναφερει-made in chech rep ) κόστος περίπου 60€ εγώ τον έχω αφαιρέσει εδω και 2 χρόνια γιατί είχαν χαλαρωσει τα αυτακια και επεφτε στις άκρες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegaducatista Posted June 19, 2013 Report Share Posted June 19, 2013 αν εχεις εγγυηση παντως να ξερεις οτι στο αλλαζουν χωρισ κανενα προβλημα.το αλλαξα εγω πριν 4 μηνες γτ χαλασε απο πλυσιμο κ εχει βγει ενα πιο καινουργιο λιγο που εκτος απο τη φετα αλομινιου πανω απο τον κινητηρα εχει κ πλαστικα αυτακια για να μην σπανε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
managercor Posted August 8, 2013 Report Share Posted August 8, 2013 Καλημέρα θα ηθελα να ρωτησω και εγβ για την μοκετα καθως μου εχει κρεμασει αλλα και εκει που ακουμπαει το μεταλλικό μερος του κινητήρα εχει καει..αξιζει να την βγαλω??η θα χασω σε μόνωση?Επίσης για το πλαστικο μερος ισχυει οτι κάνει καλο να αφαιρεθει? Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisperi Posted September 13, 2013 Report Share Posted September 13, 2013 Έχω το golf 5 fsi 1,4.Μπορώ να βάλω μοκέτα (κετσέ) απο tsi/gti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...