N0Religi0n Posted April 6, 2015 Report Share Posted April 6, 2015 Καλημέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω τους γνώστες πως δουλεύει το σύστημα εισαγωγής αέρα στο Polo 9n3 (75ps 1400). Πρόσφατα επειδή ήταν ώρα για μεγάλο service αντί να βάλω το χάρτινο φίλτρο έβαλα ένα της K&N γιατί συμφέρει εφόσον καθαρίζεται και επαναχρησιμοποιείται. Παρατήρησα το σύστημα εισαγωγής και μου φάνηκε πολύ κακό. Βρίσκεται πάνω από την μηχανή στο πλαστικό κάλυμμα (το γνωρίζετε) και ενώ αρχικά νόμιζα ότι παίρνει αέρα από τα δεξιά (όπως κοιτάς την μηχανή) που έχει την τρύπα ανοίγοντάς το είδα ότι παίρνει αέρα από κάτω; Σόρρυ αν λέω βλακίες αλλά με μπέρδεψε και δεν κατάλαβα από που παίρνει τον αέρα τελικά. Όποιος μπορεί και δεν βαριέται να το εξηγήσει λίγο θα ήταν καλό. (Για εγκυκλοπαιδικούς λόγους). Ευχαριστώ και ελπίζω να μην κούρασα με το μακρύ ποστ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted April 6, 2015 Report Share Posted April 6, 2015 Το φιλτροκουτι ειναι κλειστο κ στην μπροστινη μερια εχει ενα πλαστικο σωληνα ο οποιος καταλήγει στην μπροστινη γριλια διπλα απο το φαναρι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros mec Posted April 6, 2015 Report Share Posted April 6, 2015 Το φιλτροκούτι έχει πνίχτες στο εσωτερικό του.. Πρώτος το στόμιο που ρουφάει αέρα, δεύτερο ένα κλαπέτο που ανοίγει και κλείνει αναλόγως τη θερμοκρασία του αέρα (τρύπα στο χταπόδι) και τελευταίος ένας στην μέση όταν σχεδόν πάει να μπέι στο φίλτρο ο αέρας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
N0Religi0n Posted April 6, 2015 Author Report Share Posted April 6, 2015 Ναι το παρατήρησα αυτό το κλαπέτο και αναρωτήθηκα πως ανοιγοκλείνει. Μπορώ να αφαιρέσω κάποια από αυτά για να ελευθερωθεί λίγο η ροή; Χωρίς να προκύψει πρόβλημα εννοείται; Δεν θα ήταν καλύτερο να παίρνει πάντα περισσότερο αέρα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros mec Posted April 6, 2015 Report Share Posted April 6, 2015 Το καλύτερο είναι να παίρνει όσο πιο κρύο αέρα γίνεται.. Εγώ όταν φόραγα το φιλτροκούτι το είχα καταργήσει το κλαπέτο. Του είχα βάλει μια βίδα να κρατάει κόντρα με το πλαστικό ώστε να μένει κλειστό.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
N0Religi0n Posted April 6, 2015 Author Report Share Posted April 6, 2015 Το καλύτερο είναι να παίρνει όσο πιο κρύο αέρα γίνεται.. Εγώ όταν φόραγα το φιλτροκούτι το είχα καταργήσει το κλαπέτο. Του είχα βάλει μια βίδα να κρατάει κόντρα με το πλαστικό ώστε να μένει κλειστό.. Ok κατάλαβα. Έτσι παίρνει αέρα μόνο από την τρύπα στη μετώπη δεξιά και όχι από κάτω έτσι; Θα δοκιμάσω μία τέτοια πατέντα. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros mec Posted April 6, 2015 Report Share Posted April 6, 2015 Ακριβώς... βάλε και λίγη φλατζόκολα γύρω γύρω στο κλαπέτο ώστε να ασφαλίζει και να μην περνάει καθόλου ζεστός αέρας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...