Jump to content
thodorisgti

Golf 4 - Εγκατάσταση Τιμονιού Golf 5 (Είναι Εφικτό ?)

Recommended Posts

Ναι απλά δε θα λειτουργεί ο αερόσακος με ότι συνεπάγεται αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ότι παίζει πατέντα στην καλωδίωση το ξέρω, αλλά υπάρχει topic σε αγγλικό φόρουμ που αναφερεται εκτενώς στην επικινδυνότητα αυτού. Δεν γνωρίζω κάτι περαν αυτών που έχω διαβάσει, ίσως και να είναι 100% λειτουργικό, πάντως εγώ δε θα το ρίσκαρα. Μπορεί να έβαζα τιμόνι (σίγουρα από golf 6 και όχι από 5) αλλά δε θα συνεδεα τον αερόσακο καθόλου. (τώρα που το σκέφτομαι, ακόμη και για αυτό είχα διαβάσει κάτι αρνητικό). Υπάρχουν οι εξής λύσεις και από feedbacks χρηστών φαίνονται καλές http://stores.ebay.co.uk/autofunextreme?_trksid=p2047675.l2563Το παράδειγμα είναι τυχαίο, υπάρχουν και άλλοι πωλητές που πουλάνε παρόμοια τιμόνια. Μάλιστα θυμαμαι ένας πουλαγε refubrished στα 150 ευρώ με ότι χρώμα ραφή και ότι δέρμα θέλει κάποιος. 

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς με έλεγχο μέσω vcds να ελεχθεί η καλή επικοινωνία και λειτουργία του Airbag.

Από κει και μετά ίσως είναι ένα ρίσκο, εάν θα είσαι 100% κατοχυρωμένος για το άνοιγμα..

 

Επίσης θεωρώ, λάθος να μπαίνει τιμόνι για τη εμφάνιση και μόνο και να μην έχουμε airbag.

Άλλωστε και το τιμονάκι του R32 μια χαρά είναι.

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί να μην βάλεις το γνήσιο με κουμπιά πάνω που δουλεύουν,είναι και δερμάτινο.Το περνάς και ένα επιπλέον δέρμα απο πάνω και θα είναι καλύτερο και απο καινούριο ,πιο παχύ και καλύτερη αίσθηση στο πιάσιμο .Δεν κινδυνεύεις με τους αερόσακους ούτε θα χρειαστείς κάποια ιδιαίτερη κωδικοποίηση ή καλωδίωση.

 

Καλύτερο απο το γνήσιο δεν υπάρχει.  ΟΕΜ 

 

2004-volkswagen-bora-06.jpg

Test-Telegramm-VW-Golf-TDI-110-kW-Highline-729x486-ab9347c9a718fe3e.jpg

Edited by giannisb
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , BILL5 said:

giannisb  εγώ μόνο τα κουμπάκια χρειάζομαι το τιμόνι το έχω και δεν το αλλάζω 

_20171114_000950.JPG

Όχι δεν πάει έτσι,το τιμόνι το αλλάζεις όπως και θα άλλαζες για τα πιο πάνω,διότι αν εξαιρέσουμε το σχήμα είναι τελείως διαφορετικά τιμόνια,απλά δεν χρειάζεται να κάνεις πατέντες στις πατέντες  στην προκείμενη περίπτωση ,παίζοντας και με την ασφάλεια σου όπως για τα παραπάνω τιμόνια.

 

Το ένα τιμόνι αυτό στην φώτο σου είναι το απλό το τετράκτινο πολυουρεθάνης,αυτό που λέω εγώ είναι τετράκτινο αλλά δερμάτινο (δεν υπάρχει σε απλό(πολυουρεθάνης) με κουμπιά)  είναι πιο παχύ και γεμίζει περισσότερο το χέρι,έχει διαφορετικό αερόσακο απο το απλό (διαφορετικό σχήμα έτσι ώστε να χωράνε τα κουμπιά) και βασικό έχει κουμπιά,δεξιά 2 κουμπιά για την φωνή (+/-) και 2 για να αλλάζεις σταθμούς  πάνω/κάτω,αριστερά έχει 3 κουμπιά για τον έλεγχο του cruise control και πολύ σπάνια θα βρεις και με ένα 4ο κουμπί που είναι για το τηλέφωνο (άνοιγμα-κλείσιμο απο το ίδιο κουμπί) 

 

για να βάλεις αυτό το τιμόνι χρειάζεσαι το τιμόνι με τον αερόσακο ,ένα ρελε 451 ή 452 (ανάλογα την χρονολογία κατασκευής και τον εξοπλισμό του) ,την αριστερή φλασιέρα με cruise control (χωρίς κουμπιά set/reset,αλλά μπορείς να χρησιμοποιήσεις και το κλασσικό με κουμπιά απλά δεν θα δουλεύουν),ένα άλλο δακτυλίδι με 5 pin και την φύσα με την καλωδίωση .Κανονικά για να βάλεις το τιμόνι αυτό θα πρέπει να βάλεις το cruise control (αν δεν το έχεις) ΑΛΛΆ μπορείς να μην συνδέσεις απλά τα καλώδια για το cruise control και θα δουλεύει κανονικά το τιμόνι αλλά χωρίς να δουλεύουν τα κουμπιά του cruise control στο τιμόνι (θα είναι διακοσμητικά). Το κόστος όχι πάνω απο 350 ευρώ για τα υλικά-ανταλλακτικά. Εγώ στάθηκα τυχερός και τα πήρα όλα μαζί από έναν πωλητή με 180 ευρώ και τα μεταφορικά μέσα. 

 

οδηγίες εγκατάστασης εδώ (είναι στα αγγλικά): http://www.passatworld.com/forums/b5-information-base/349457-diy-write-up-complete-guide-multi-function-steering-wheel-install.html

 

Αν γίνουν όλα σωστά,δεν θα χρειαστεί vag-com ώστε να αλλαχτεί/προγραμματιστεί κάτι στις ρυθμίσεις  του αυτοκινήτου.

 

επειδή ήταν σπάνιο εξτρά για την χώρα μας,θα το βρεις πιο εύκολα μέσω ebay.

-τιμόνι με αερόσακο από 50 μέχρι και 200 ευρώ

-ρελε 451 ή 452  από 10 μέχρι και 50 ευρώ

-φυσα και καλωδίωση  40 ευρώ της kufatec http://www.kufatec.gr/shop/en/multi-function-steering-wheel-harness-vw-bora-passat-3b-3bg-golf-4 εκτός αν είσαι τυχερός και βρεις την φύσα μαζί με το ρελε 

-δακτυλίδι με 5 pin από 20 μέχρι 50 ευρώ

μπορείς επίσης να τα ζητήσεις όλα μαζί από κάποια μάντρα που θα δεις (στο ebay) να έχει κάποιο vw (golf,passat,sharan) και θα έχει μέσα αυτό το τιμόνι 

Άμα θες να ψάξεις Ελλάδα σε μάντρες ψάξε σε passat b5.5 είναι πιο πιθανό να το φοράνε. 

 

Αν φαίνεται ή ακούγεται δύσκολο όλο αυτό που να δείτε για τα άλλα τιμόνια από golf 5,6,και 7.....

 

Edited by giannisb
Link to comment
Share on other sites

giannisb είχα βρει από ένα passat του 99 τέτοιο το τιμόνι και δεν το πήρα να το βάλω μαζί με την καλωδίωση στο golf 

Link to comment
Share on other sites

On 17/11/2017 at 5:18 ΠΜ, BILL5 said:

giannisb είχα βρει από ένα passat του 99 τέτοιο το τιμόνι και δεν το πήρα να το βάλω μαζί με την καλωδίωση στο golf 

Ναι μπορείς να το βάλεις ταιριάζει κουτί ,το τιμόνι αυτό έμπαινε τότε το ίδιο σε golf,passat b5,b5.5 ,skoda octavia,superb το μόνο που θα πρέπει να προσέξεις είναι το ρελέ,αν το αυτοκίνητο σου είναι immo2 can-bus ή non can-bus τότε χρειάζεσαι το 452 ρελε το οποίο κατα 99% είναι αυτό που έχει το passat που λές γιατί είναι του 99 και το 451 θα σου κάνει αλλά πρέπει να το προγραμματίσεις μέσω vag-com ώστε να δουλεύει non can-bus όπως το 452.Αν έχεις immo3 can-bus αυτοκίνητο τότε χρειάζεσαι το 451 οπωσδήποτε.  

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago , giannisb said:

Ναι μπορείς να το βάλεις ταιριάζει κουτί ,το τιμόνι αυτό έμπαινε τότε το ίδιο σε golf,passat b5,b5.5 ,skoda octavia,superb το μόνο που θα πρέπει να προσέξεις είναι το ρελέ,αν το αυτοκίνητο σου είναι immo2 can-bus ή non can-bus τότε χρειάζεσαι το 452 ρελε το οποίο κατα 99% είναι αυτό που έχει το passat που λές γιατί είναι του 99 και το 451 θα σου κάνει αλλά πρέπει να το προγραμματίσεις μέσω vag-com ώστε να δουλεύει non can-bus όπως το 452.Αν έχεις immo3 can-bus αυτοκίνητο τότε χρειάζεσαι το 451 οπωσδήποτε.  

γιατί το μοντέλο που είχα βρει από passat ήταν του 99 όπως και το golf το δικό μου 99 είναι στην άδεια αλά πιάνετε στο vin για 2000 μοντελο

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , BILL5 said:

γιατί το μοντέλο που είχα βρει από passat ήταν του 99 όπως και το golf το δικό μου 99 είναι στην άδεια αλά πιάνετε στο vin για 2000 μοντελο

 

Ναι γιατί συνήθως τα αυτοκίνητα που βγαίνουν απο την παραγωγή τελευταίους μήνες του έτους (''99) ,βγαίνουν απο όσο ξέρω με προδιαγραφές του επόμενου έτους (2000-my2000) .Στην συγεκριμένη περίπτωση χρειάζεσαι σίγουρα το 452 ρελέ το οποίο πρέπει να έχει το passat βρίκες. 

Edited by giannisb
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago , giannisb said:

 

Ναι γιατί συνήθως τα αυτοκίνητα που βγαίνουν απο την παραγωγή τελευταίους μήνες του έτους (''99) ,βγαίνουν απο όσο ξέρω με προδιαγραφές του επόμενου έτους (2000-my2000) .Στην συγεκριμένη περίπτωση χρειάζεσαι σίγουρα το 452 ρελέ το οποίο πρέπει να έχει το passat βρίκες. 

Σκέψου ότι το κάλυμμα του τεμπέλης μου λέει από κάτω 5/99 εμένα είναι αγορά 7/99 αλά το Vin βγάζει 2000

 

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν , BILL5 said:

 

που σημαίνει ότι βγήκε απο την παραγωγή 5/99 και καθόταν δυο μήνες στην αποθήκη μέχρι που το αγόρασες,άσε το vin τι λέει 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.