gterzop Posted April 30, 2015 Report Share Posted April 30, 2015 Καλημέρα παιδια... εχω το cc 1.8τ μοντ του 09. Τελευταια μου βγαζει το epc και το αμαξι κοβει...... δεν ανεβαζει πανω από 2500 στοφες.Την πρωτη φορα το εσβησα το ξαναβαλα μπρος και όλα οκ. ΜΕΤΑ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ......παλι η ιδια λυση από μενα...Διαβασα κατι αναλογο σε άλλη ενοτητα για το θεμα Εψαξα για το βαλβιδακι των φρενων στο πενταλ αλλα δεν βρηκα κατι..(εκτος αν είναι τοσο καλα κρυμενο) οι λαμπες των φρενων είναι οκ.....καποια ιδεα για το τι άλλο μπορει να είναι?????? ευχαριστω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Painter Posted April 30, 2015 Report Share Posted April 30, 2015 Το βαλβιδάκι των φρένων είναι πάνω στην αντλία των φρένων. Σελίδα 53-54. http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_339.pdf 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gterzop Posted April 30, 2015 Author Report Share Posted April 30, 2015 Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Να εισαι καλά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted May 5, 2015 Report Share Posted May 5, 2015 Δες μήπως ειναι και απο αντλία βενζίνης 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gterzop Posted May 7, 2015 Author Report Share Posted May 7, 2015 Ok θα το κοιτάξω. Αντλία υψηλής εννοείς;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted May 8, 2015 Report Share Posted May 8, 2015 (edited) Ναι αντλια υψηλής φίλε αλλά δες και τη πίσω Edited May 8, 2015 by tasossline t 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 8, 2015 Report Share Posted May 8, 2015 (edited) Το epc πιθανοτατα να συνοδευεται απο missfires. Γεμισμα με καλη επωνυμη 100αρα βενζινη και συμπληρωματικα καθαριστικο μπεκ απο vw στο τεποζιτο. Μετα το σετ πολ/στες - μπουζι ελεγχος και αντικατασταση οπου απαιτειται. Μετα αν δεν εχεις missfires αλλα σφαλματα στην αντλια, ελεγχεις ταυτοχρονα χαμηλης - υψηλης. Ελεγχος αντλιων με vcds - μπαρομετρο και εν κινησει με φορτιο απο τεχνικο που γνωριζει. Εαν τα παραπανω ειναι, ελεγμενα η αντικατασταθουν κι επιμενει, κανεις ελεγχο με συμπιεσομετρο και τσεκαρεις τα μπεκ στους κυλινδρους με τα missfires. Εαν επιμενουν ξανα, πιθανοτατα το ελατηριο συμπιεσης να εχει υποστει βλαβη. Εξαιρετικα πιθανη ειναι και η εμφανιση βλαβων λογω flaps πολλαπλης εισαγωγης, η επικαθισεων μακας στην εισαγωγη και τις βαλβιδες εισαγωγης αλλα συνηθως εκδηλωνεται με (check engine). Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited May 8, 2015 by nikdev 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted May 8, 2015 Report Share Posted May 8, 2015 (edited) Ξέχασες κάτι Νίκο να ελέγξει και το φουσκάκι που εχει η πολλαπλή εισαγωγής ,γιατί εάν χάλασε αυτό δεν κουνιούνται τα φλαπς και προκαλεί missfire το έχω πάθει και εγώ αυτό Edited May 8, 2015 by tasossline t 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 8, 2015 Report Share Posted May 8, 2015 (edited) Εμ ενα μυαλο το εχουμε Θα το ενταξουμε στα γενικα προβληματα εισαγωγης - flaps. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited May 8, 2015 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted May 8, 2015 Report Share Posted May 8, 2015 Ξέρω ρε φίλε ότι έχεις ένα μυαλό πλακα κάνω απλά το ανάφερα και αυτό επισης κανονικά θα πρέπει να ελέγξει και το κύκλωμα μήπως κλέβει απο κάπου αέρας η μήπως χάνει απο κάπου αέρα να ελέγξει σωληνάκια υποπίεσης να ελέγξει pcv να ελέγξει ρεύματα γειώσεις το ξέρω ότι ειναι πολλά αυτά που του είπαμε του ανθρώπου αλλά πρέπει να ελεγχθούν για να βγει μια άκρη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gterzop Posted May 9, 2015 Author Report Share Posted May 9, 2015 Σας ευχαριστω πολύ για τις γνωμες σας....είναι πολλα αυτά που πρεπει να κοιτάξω αλλα πρεπει....... θα ξεκινησω το ψαχτηρι και θα σας ξαναενημερωσω παιδια....Και παλι ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gterzop Posted May 13, 2015 Author Report Share Posted May 13, 2015 Λοιπόν παιδιά.... Έβγαλα την εισαγωγή την καθάρισα, καθάρισα όσο μπορούσα τις βαλβίδες οι οποίες είχαν ένα στρώμα μαυρίλα σαν μαστίχα ξεραμένη πανω τα μεταλακια στις εισαγωγές που είχαν και αυτά ένα παχύ στρώμα μαυρίλας επάνω , οι πεταλούδες της εισαγωγής επίσης, γενικά ηταν πολυ βρώμικα όλα.... Τα Μπέκ έχουν τον κωδικό με το γράμμα Η στο τέλος. Δεν τα πείραξα αυτά απλά μόνο τα καθάρισα απο μπροστά γιατί είχαν και αυτά ένα φιλμ μαυρίλας. Τώρα το αυτοκίνητο πάει μια χαρά και δουλεύει λιγο πιο ήρεμα απο οτι το ακούω.... Ο χρόνος θα δείξει...... Είδωμεν Θα προσπαθήσω να βάλω μια φωτό για να δείτε πως ηταν η εισαγωγή .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted May 13, 2015 Report Share Posted May 13, 2015 Μπράβο!!!Περιμένουμε να δούμε φωτό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gterzop Posted May 13, 2015 Author Report Share Posted May 13, 2015 Αυτην εβγαλα μονο παιδια....... Καπως αναλογες μαυριλες ειχε παντου....Μεχρι στιγμης το αυτοκινητο παει καλα... θα δουμε.... αυτό που με δυσκολεψε πααααααρα πολύ ηταν η βιδα κατω από την εισαγωγή........με τυρανησε.Ενα μετταλο που εινα σαν στηριγμα της εισαγωγης με μια βιδα στην εισαγωγή και η άλλη στον κορμο. Σχεδόν μιση ωρα εκανα για να την βγαλω και άλλη μιση για να την βαλω....τελος καλο όλα καλα.... θα δειξει στη συνεχεια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted May 14, 2015 Report Share Posted May 14, 2015 Ναι το συγκεκριμένο στήριγμα είναι λίγο μανίκι !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gterzop Posted June 3, 2015 Author Report Share Posted June 3, 2015 Λοιπον παιδια......Ολο αυτόν τον καιρο μου το ξαναεκανε το πρόβλημα με το EPC....Πηγα σε συνεργειο που κανει μονο vw-Audi το ειδαμε εβγαλε δυο φαουλ στην πεταλουδα γκαζιού τα σβησαμε τα ξαναεβγαλε και σημερα το πρωι πριν ξεκινησω από το σπιτι για το συνεργειο και παλι ειπα να ριξω λιγο σπρει επαφων στο φισακι της πεταλούδας...(κάθε φορα που ηταν κρυο το αυτοκινητο συνηθως πρωι και εβαζα μπρος το epc μου ελεγε καλημέρα........) Ενοειται ότι η πεταλουδα είναι καθαρισμενη......ετοιμη για ξυρισμα...καθρεπτης. Εριξα λοιπον σπρει βαζω μπρος και ξεκιναω για το συνεργειο.......Το epc εξαφανιστηκε.....δεν αναψε ξανα.Και μιλαω εκανα 40-50 χλμ πανε ελα στο συνεργειο από το σπιτι μου......το αμαξι πηγαινει μια χαρα....Λετε να ηταν από αυτό?? Ποια είναι η γνωμη σας?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...