Jump to content
kyriakos1990

Βελτιωτικα

Recommended Posts

καλησπερα παιδια σχετικα με τα βελτιωτικα πετρελαιου καθε ποτε πρεπει να βαζω;επισης ανα ποσα γεμισματα να βαζω vpower απο το απλο πετρελαιο.

Link to comment
Share on other sites

βρες ενα καλο και αξιοπιστο βενζιναδικο που να μην κανει νοθιες και κλεψιες και βαζε απο εκει πετρελαιο κατα προτιμηση το "καλο" πετρελαιο.τωρα αμα θες οπωσδηποτε να βαζεις βελτιωτικα-καθαριστικα να προτιμησεις τα προιοντα της tunap που απο οσο το εχω ψαξει ειναι απο τα καλα για πετρελαιο.

παντως αμα χρησιμοποιεις πετρελαιο απο αξιοπιστο βενζιναδικο δεν θα χρειαστεις ποτε καποιο βελτιωτικο-καθαριστικο!!!

αξιοπιστα βανζιναδικα ειναι αυτα που ειναι εταιρικα και οχι ιδιωτων!!!

Edited by vasilisrx8
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν και αλλα παρόμοια θέματα που μπορείς να ενημερωθεις για το συγκεκριμένο θέμα.

Εγω θα διαφωνήσω με τον vasilisrx8. Και γω εβαζα απο αξιόπιστα βενζινάδικα αλλα στις 50.000 χλμ καθαρισα τα μπεκ.

Γνωμη μου καθαριστικό τουλάχιστον γέμισμα ανα γεμισμα.

Απο μαρκες tunap, liqui moly, protec

Link to comment
Share on other sites

καλα κακο δενν κανει κιολας να βαζεις καθαριστικα αν και η υπερκαταναλωση αυτων ισως δημιουργησει θεμα με τσιμουχακια στα μπεκ και απο καλο κανει κακο τελικα.

Link to comment
Share on other sites

μην ασχολεισαι με βελτιωτικα.. προσεχε λιγο που βαζεις πετρελαιο... και ολα καλα.. ποτε δεν ασχοληθηκα με βελτιωτικα.. απλα παντα προσεχα που εβαζα... προτιμουσα καινουργια βενζιναδικα που εχουν σχετικα καθαρες απο σκουπιδια δεξαμενες, προτιμουσα επωνυμα βενζιναδικα (οχι shell) και το αμαξι εχει 214000 απροβληματιστα...

Link to comment
Share on other sites

Φιλε tatas
Η εσυ έχεις και γ**ω τα βενζινάδικα στην περιοχή σου η
Είσαι απίστευτα τυχερός

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

γιατι οχι shell;

γιατι καιει χωρις να εχει διαφορα στην δυναμη......γνωμη μου ετσι! πιστευω οτι τελικα η shell μονο το ονομα εχει πλεον,κατα τα αλλα ειναι μαπα.Κατι αντιστοιχο με τα ελαστικα μισελιν που μετα απο ενα χρονο ειναι για πεταμα.

Link to comment
Share on other sites

γιατι καιει χωρις να εχει διαφορα στην δυναμη......γνωμη μου ετσι! πιστευω οτι τελικα η shell μονο το ονομα εχει πλεον,κατα τα αλλα ειναι μαπα.Κατι αντιστοιχο με τα ελαστικα μισελιν που μετα απο ενα χρονο ειναι για πεταμα.

Mήπως είσαι λίγο υπερβολικός.......???

Link to comment
Share on other sites

Mήπως είσαι λίγο υπερβολικός.......???

Καθολου φιλε μου......shell και μισελιν πλεον ειναι για τον π@τσο.

 

Ελα να δεις το αμαξι που εχω τωρα στα χερια μου πως καιει το shell και μετα βαλε οτι μαρκα θελεις ,bp,jet oil,eko κτλ..θα δεις οτι η διαφορα ειναι ορατη ακομα και με το ματι στο οργανο καυσιμου στο ταμπλο.Απο 4,8-5 λιτρα που εχω μικτη καταναλωση,με την shell φτανω ευκολα στα 5.7 με 5,8 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα.

 

Και πριν προλαβεις να πεις οτιδηποτε,εβαλα απο 6 διαφορετικα πρατηρια shell,ενα σε Λαρισα ,ενα σε καλαμπακα. ενα σε καρδιτσα,σε τρικαλα, σε λαμια και βολο.

 

Ε... δεν νομιζω να ειχανε νοθευμενα καυσιμα ολλα!!!!!!!!

 

Οσο για τα μισελιν βρες ταξιτζι με τετοια λαστιχα.Μπορεις???

 

Εγω προσωπικα μισελιν δεν ξαναβαζω.εχω βαρεθει να γλυστραω στον δευτερο χρονο(για παραπανω δεν ειναι να τα αφησεις),να παταω μικρη λακουβα και να πεταει καρουμπαλο το λαστιχο και οταν βρεχει να κανω την παπια στις στροφες.

Link to comment
Share on other sites

Καθολου φιλε μου......shell και μισελιν πλεον ειναι για τον π@τσο.

Ελα να δεις το αμαξι που εχω τωρα στα χερια μου πως καιει το shell και μετα βαλε οτι μαρκα θελεις ,bp,jet oil,eko κτλ..θα δεις οτι η διαφορα ειναι ορατη ακομα και με το ματι στο οργανο καυσιμου στο ταμπλο.Απο 4,8-5 λιτρα που εχω μικτη καταναλωση,με την shell φτανω ευκολα στα 5.7 με 5,8 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα.

Και πριν προλαβεις να πεις οτιδηποτε,εβαλα απο 6 διαφορετικα πρατηρια shell,ενα σε Λαρισα ,ενα σε καλαμπακα. ενα σε καρδιτσα,σε τρικαλα, σε λαμια και βολο.

Ε... δεν νομιζω να ειχανε νοθευμενα καυσιμα ολλα!!!!!!!!

Οσο για τα μισελιν βρες ταξιτζι με τετοια λαστιχα.Μπορεις???

Εγω προσωπικα μισελιν δεν ξαναβαζω.εχω βαρεθει να γλυστραω στον δευτερο χρονο(για παραπανω δεν ειναι να τα αφησεις),να παταω μικρη λακουβα και να πεταει καρουμπαλο το λαστιχο και οταν βρεχει να κανω την παπια στις στροφες.

Εγω πάντως αυτα που αναφέρεις για τα shell δεν το εχω παρατηρήσει, και το 85% του καυσίμου που βάζω στο αυτοκίνητο μου ειναι shell, και μετα BP. Ισα ισα που με το shell εχω παρατηρήσει και πιο ομαλή λειτουργία του κινητήρα στο ρελαντί.

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγω πάντως αυτα που αναφέρεις για τα shell δεν το εχω παρατηρήσει, και το 85% του καυσίμου που βάζω στο αυτοκίνητο μου ειναι shell, και μετα BP. Ισα ισα που με το shell εχω παρατηρήσει και πιο ομαλή λειτουργία του κινητήρα στο ρελαντί.

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Οταν βαζω BP το αμαξι τραβαει πολυ καλα,το ιδιο και με το ΕΛΙΝ crystal xωρις να ανεβαζει την καταναλωση,με τo EKO τραβαει πολυ καλα ομως το καιει ευκολα (σαν το shell) και το ρελαντι ειναι λιγο αγριο και θορυβωδες.

 

Παντος ενα βελτιωτικο,στην ουσια καθαρισμο κανει,ειναι καλο να βαζουμε καπου-καπου.

Link to comment
Share on other sites

να σου υπενθιμησω οτι η BP ειναι πουλημενη στην EKO εδω και καποια χρονια...

 

τι σημαινει αυτο..οτι η πρωτη,περνει τα καυσιμα της απο την δευτερη,αλλα χωρις ενα προσθετο,που η ΕΚΟ το βαζει μονο στα δικα στης καυσιμα...για το λογο αυτο και η 95αρα της EKO εχει 0,4 οκτανια παραπανω απο thn 95αρα της BP...

Link to comment
Share on other sites

Ποια ειναι καλη τελικα να βαζουμε μια στο τοσο;

Πρεπει να την βαζουμε με αδειο ρεζερβουαρ η δεν εχει σημασια;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

να σου υπενθιμησω οτι η BP ειναι πουλημενη στην EKO εδω και καποια χρονια...

 

τι σημαινει αυτο..οτι η πρωτη,περνει τα καυσιμα της απο την δευτερη,αλλα χωρις ενα προσθετο,που η ΕΚΟ το βαζει μονο στα δικα στης καυσιμα...για το λογο αυτο και η 95αρα της EKO εχει 0,4 οκτανια παραπανω απο thn 95αρα της BP...

Σε diesel αναφερομαι οχι βενζινα.

Link to comment
Share on other sites

Αν θελετε τη γνωμη μου κι εγω εχω παρατηρησει πως την shell την εκαιγε απιστευτα γρηγορα(golf fsi) ενω με την eko economy βγαζω πολλα περισσοτερα χλμ...

 

Και μιας και αναφερθηκαμε στα καθαριστικα εβαλα μετα το πασχα ενα της liqui moly καθαριστικο μπεκ ελεγε και η καταναλωση αυξηθηκε...ακομα απορω πως εγινε αυτο

Link to comment
Share on other sites

Σε diesel αναφερομαι οχι βενζινα.

 

δεν βρισκω το λογο να μην γινεται το ιδιο και στα κετανια του πετρελαιου... 8)

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Αν θελετε τη γνωμη μου κι εγω εχω παρατηρησει πως την shell την εκαιγε απιστευτα γρηγορα(golf fsi) ενω με την eko economy βγαζω πολλα περισσοτερα χλμ...

Και μιας και αναφερθηκαμε στα καθαριστικα εβαλα μετα το πασχα ενα της liqui moly καθαριστικο μπεκ ελεγε και η καταναλωση αυξηθηκε...ακομα απορω πως εγινε αυτο

Βαζεις καθαριστικα,ψαχνεις τι βενζινη να βαλεις,βαζεις 100σταρα για να μην γινει χριστουγεννιατικο δεντρο,δεν παει βημα,ΠΕΤΑ ΤΟΝ ΚΟΥΒΑ.

Link to comment
Share on other sites

Εγω εβαλα σημερα eko racing 100 και εχω την εντυπωση οτι εχει πιο πολυ αυτονομια. Παιζει;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πρακτικά δεν είδα τεράστια διαφορά για να πω την αλήθεια, γεμίζω shell και κανω 257 km για να πέσει το πρώτο κουτάκι, γεμίζω eko κανω 270 km και πέφτει το πρώτο κουτάκι. Ίδιες διαδρομές, ίδιες ταχύτητες.

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πρακτικά δεν είδα τεράστια διαφορά για να πω την αλήθεια, γεμίζω shell και κανω 257 km για να πέσει το πρώτο κουτάκι, γεμίζω eko κανω 270 km και πέφτει το πρώτο κουτάκι. Ίδιες διαδρομές, ίδιες ταχύτητες.

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

η διαφρα στα χρηματα αξιζει ομως;;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

η διαφρα στα χρηματα αξιζει ομως;;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Δεν ειναι μεγάλη διαφορά. Εδω που μένω εχω την επιλογή να βάζω καύσιμο σε 3 διαφορετικά πρατήρια και ξέρω 100% για την καθαρότητα του καυσίμου, το ενα bp, το αλλο ΕΚΟ, και το 3ο shell. Ξεκίνησα να βάζω συνέχεια shell απο την αρχή που πήρα το αυτοκίνητο μέχρι και σήμερα εκτός απο 2-3 φορές που έβαλα bp και eko, τώρα απο το επόμενο γέμισμα θα ξεκινήσω να βάζω συνέχεια eko avio για λίγο καιρο.

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι μεγάλη διαφορά. Εδω που μένω εχω την επιλογή να βάζω καύσιμο σε 3 διαφορετικά πρατήρια και ξέρω 100% για την καθαρότητα του καυσίμου, το ενα bp, το αλλο ΕΚΟ, και το 3ο shell. Ξεκίνησα να βάζω συνέχεια shell απο την αρχή που πήρα το αυτοκίνητο μέχρι και σήμερα εκτός απο 2-3 φορές που έβαλα bp και eko, τώρα απο το επόμενο γέμισμα θα ξεκινήσω να βάζω συνέχεια eko avio για λίγο καιρο.

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ποσο εχει το avio εκει και ποσο το ekonomy στο εκο στην περιοχη σου? Edited by doggy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.