Stefanospolotsi Posted May 14, 2015 Report Share Posted May 14, 2015 (edited) Φίλος με Polo tsi πηγε για γενικο service και του βρηκαν διαρροη καυσαεριων στη φλατζα της τουρμπινας χωρις καποια ενδειξη, να καιει λαδια ή επιπτωση στην αποδοση. Χωρις να ελεγξουν αν υπαρχει απωλεια πιεσης τον προέτρεψαν να προχωρησει σε επισκευη, ξυλωθηκε ολη η μουρη και πηγε για καθαρισμο-επισκευη τουρμπινας. Επειδη η υποθεση μου βρωμαει και δεν εχει ακουστει παρομοιο περιστατικο θα ηθελα σε πρωτη φαση εαν γνωριζει καποιος να μαθω αν η τουρμπινα βγαινει απο πανω ή πρεπει να λυθει όλη η μουρη..Ευχαριστώ Edited May 14, 2015 by sk polo tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted May 17, 2015 Report Share Posted May 17, 2015 Η διαδικασία αντικατάστασης/αφαίρεσης τουρμπίνας με βάση τις οδηγίες του κατασκευαστή προβλέπει να φύγει όλο το σετ ψυγείων από μπροστά. Έτσι γίνεται για τα περισσότερα μοντέλα στα οποία η τουρμπίνα βρίσκεται ανάμεσα στα ψυγεία και τον κινητήρα, ώστε να υπάρχει αρκετός χώρος να αφαιρεθεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted May 17, 2015 Report Share Posted May 17, 2015 (edited) ΔΕΝ χρειάζεται να βγεί τίποτα από την μούρη του αυτοκινητου για να βγεί η τουρμπίνα απο το Polo 1.2 TSI. Όπως επίσης ουτε στα μοντελα του group με κινητηρα 1.4 TSI που εχουν την τουρμπίνα μπροστά.Και στο ELSA (επίσημες οδηγίες κατασκευαστή) δεν δειχνει για αφαίρεση μούρης και ψυγείων.Επίσης ποια φλάτζα έχανε ??? και τι έχανε?? Edited May 17, 2015 by the_winner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanospolotsi Posted May 18, 2015 Author Report Share Posted May 18, 2015 (edited) Πλάνισμα φλαντζας τουρμπινας και καθαρισμος της εγινε γιατι βρηκαν μαυριλες απο καυσαερια εξωτερικά κατω απ το αλουμινενιο προστατευτικο της τουρμπινας Edited May 18, 2015 by sk polo tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpapas Posted July 5, 2015 Report Share Posted July 5, 2015 Πρόσφατα αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα σε 1.4 TSI 122HP με διαρροή καυσαερίων από το turbo ή την πολλαπλή εξαγωγής και μου είπαν ότι πιθανώς να υπάρχει ρήγμα στο μαντέμι του turbo οπότε μπορεί να είναι επισκευάσιμο. Διαφορετικά πάμε για αλλάγη turbo με κόστος τουλάχιστον 1500€. Μήπως μπορεί κάποιος να δώσει τα φώτα του σχετικά με ρήγματα και διαρροές καυσαερίων στο turbo των TSI? Είναι συχνή βλάβη των turbo αυτή και ποια είναι η πλέον ενδεδειγμένη μέθοδος επίλυσης του προβλήματος; Αν χειροτερεύσει υπάρχει περίπτωση να σε αφήσειν εντελώς στο δρόμο ή μπορείς να συνεχίσεις χωρίς turbo μέχρι να φτάσεις στο συνεργείο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas Mouz Posted October 9, 2023 Report Share Posted October 9, 2023 Polo 1.2 tsi. Διαρροή λαδιού κάτω από την πλαστική σωλήνα της τουρμπίνας. Πριν πάτε για έλεγχο βλάβης τουρμπίνας, ελέγξτε μια βαλβίδα που είναι ακριβώς από κάτω από την πλαστική σωλήνα. Λέγεται βαλβίδα αναθυμιάσεων στροφαλοθαλάμου ή βαλβίδα PCV. Μπορεί να έχει ξεραθεί ή σκιστεί και να βγάζει λάδι από εκεί. Αν είστε τυχεροί και είναι αυτό στοιχίζει 15-20 ευρώ και βγάζοντας ο μηχανικός την σωλήνα για να μπορεί να δουλέψει, αντικαταστά την βαλβίδα. Χρόνος 10 λεπτά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...