Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
kyriakos1990

Polo 1.4 Tdi Ρυθμιζομενη Αναρτηση

Recommended Posts

καλησπερα ξερει κανεις αν αξιζει η ηλεκρονικα ρυθμιζομενη σπορ αναρτηση;

 

 

 

 

 

 

edit : διορθωση τιτλου...

Edited by activious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το σκεφτόμουν κι εγώ, αλλά ο πωλητής στην αντιπροσωπεία με απέτρεψε.

Μου είπε ότι δε θα καταλαβαίνω διαφορά, στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γνώμη μου, θα άξιζε αν έχεις σκοπό να βάλεις 17αρα ζάντα. Με 15αρα δεν θα καταλάβεις ιδιαίτερη διαφορά...

Share this post


Link to post
Share on other sites

προσπαθουμε να βαζουμε σωστο τιτλο για να μπορει καποιος να καταλαβει το περιεχομενο του θεματος...

 

διορθωθηκε ο τιτλος...

Share this post


Link to post
Share on other sites

αρα θα εχει πολυ μικρη διαφορα...οσο να 'ναι θα παταει καλυτερα ομως...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο την συμβατική ανάρτηση ειναι καλυτερη ή το ιδιο ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο την συμβατική ανάρτηση ειναι καλυτερη ή το ιδιο ;

Για το Golf με 17αρα μπορω να σου πω οτι εχει εντονη διαφορα και δεν το μετανιωσα.. Αν και να ειμαι ειλικρινης δεν εχω οδηγησει ακριβως το ιδια αυτοκινητο με την απλη σπορ αναρτηση, στην πιο "μαλακη" ρυθμιση το αυτοκινητο "χτυπουσε" λιγοτερο απο ενα Golf sportsvan με 16αρες και οχι σπορ αναρτηση..

 

Αυτο που ομως εχει ιδιαιτερο ενδιαφερον σε συνδιασμο ομως με το dsg, ειναι οτι ενω εχεις την πιο ανετη ρυθμιση πλησιαζοντας σε μια κλειστη στροφη και θελοντας να μπεις σχετικα γρηγορα, κατεβαζοντας το λεβιε κατω μπαινει στο "sport" mode με αποτελεσμα αμεσα η αναρτηση να σκληρυνει και να μπεις στη στροφη με περισσοτερη ασφαλεια..

Φανταζομαι οτι στο manual δεν θα μπορει να γινει τοσο αμεσα η αλλαγη αλλα δεν ειμαι σιγουρος και ενα παραπανω για το polo..

 

Αν μπορεις φυσικα να οδηγησεις και με τη μια αναρτηση και με την αλλη θα ειναι το καλυτερο..Αν και παλι θελει λιγο χρονο και εξικοιωση για να παρατηρησεις ολες τις διαφορες και να εχεις μια πιο εμπεριστατωμενη αποψη....

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω μιλαω για το polo με της 15 αρες, φανταζομαι θα ειναι εντελος αρχίστη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω μιλαω για το polo με της 15 αρες, φανταζομαι θα ειναι εντελος αρχίστη

Κι εγω ετσι πιστευω αλλα αν μπορουσες να κανεις test drive θα ηταν το καλυτερο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνώ με τον Πέτρο και επειδή το Polo είναι ελαφρύ αυτοκίνητο, σε συνδυασμό με τις 15ρες, δεν θα καταλάβεις διαφορά. Ακόμα, αν θυμάμαι καλά όταν έκανα παραγγελία τα δικό μου, δεν μπορούσες να συνδυάσεις το dcc με όλους τους κινητήρες, ή μπορεί για να μπορείς να το επιλέξεις να έπρεπε να βάλεις 17ρες... Κατά τη γνώμη μου πάντως, δεν αξίζει γιατί δεν θα δεις τη διαφορά που βλέπει ο Πέτρος. Βασικά κάνε το κόπο να ρωτήσεις στην αντιπροσωπεία αν μπορείς να το επιλέξεις σίγουρα, γιατί αλλιώς άδικα το συζητάμε :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

για πιο λογο να βαλει καποιος μια τοσο ακριβη τετραδα αμορτισερ σε ενα αυτ/το 90 ιππων ρε παιδια?

ας σοβαρευτουμε λιγο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...