Jump to content
Dalian

Dalian-Polo Wrc (Με Πολύ Μεράκι)

Recommended Posts

Ξεκίνησε ως ενα ταπεινό polo GTI λευκό με 180 ps και κατάληξε ως ενα polo WRC γκρι με 220ps full extra..
Ανάρτηση kW , φρένα brebo,αντιστρεπτικές eibach,εξάτμιση miltek,αλλα και υβριδική τουρμπίνα,inter cooler forge,spoiler Reiger,
εισαγωγή wv Motorsport, προγράμμα handmade, σαλόνι alcantara,ζελατίνες φιμέ,μόνωση dynamat,
Σκαστρα υβριδική,τιμόνι WRC,προφυλακτήρες WRC , carbon καλούδια,αλλα και Ice alpine, focal,
Audison thesis,κ.α...
Ενα μικρό τερατακι..φονεας!!
Απολαυστε..post-24283-0-23622300-1432242855_thumb.jpost-24283-0-03517300-1432242955_thumb.jpost-24283-0-27373500-1432243003_thumb.jpost-24283-0-63069000-1432243048_thumb.jpost-24283-0-17283700-1432243068_thumb.jpost-24283-0-48824700-1432243108_thumb.jpost-24283-0-11853200-1432243137_thumb.jpost-24283-0-17906200-1432243170_thumb.jpost-24283-0-73866800-1432243194_thumb.jpost-24283-0-73747700-1432243233_thumb.jpost-24283-0-73069600-1432243286_thumb.jpost-24283-0-08284200-1432243310_thumb.jpost-24283-0-91686800-1432243567_thumb.j

Edited by activious
  • Like 12
Link to comment
Share on other sites

220Ps ΜΟΝΟ με hybrid turbo?? δεν υπηρχε λογος να δωσεις λεφτα σε hybrid turbo το μαμα τουρμπο επαρκει μεχρι 250 αλογα.
Τι εννοεις σκαστρα υβριδικη?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλά χιλιόμετρα να έχεις και να το χαίρεσαι.

 

ΥΓ1. Η σκάστρα εννοείς ότι γίνεται ανοιχτού/κλειστού ?

ΥΓ2. Θέλει επαναπρογραμματισμό η ECU για να πάρεις τα μέγιστα.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Απλά το σύστημα βγάζει πάνω από 250ps αλλα το DSG δεν αντέχει πάνω από 32kg ροπής..

Έτσι το έχω κρατημένο και αξιόπιστο !

Φυσικά και έχει γίνει επαναπρογραμματισμός!

Η σκίαστρα είναι κλειστού τύπου !(wv Motorsport)

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μαλλον κατι δεν σου εχουν πει καλα ή δεν μας τα λες καλα
Σκάστρα VW Motorsport ΔΕΝ υπαρχει.
Εφοσον ηθελες να εχεις 220 αλογα και λιγη ροπη δεν χρειαζοταν να τα σκασεις για υβριδικη τουρμπινα , η μαμα εχει παροχη μεχρι και 250 αλογα !
Το DSG μια χαρα αντεχει ,πολυ πανω απο 32 κιλα ροπης , πολυ παραπανω ...
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φίλε επειδή δείχνεις πολύ "ψαγμένος".. αλλα και προσβλητικός ,.έχω ήδη αλλάξει κιβώτιο με 35kg!!

Όσο για την Μαμα τουρμπίνα χαιρέτησε από τα 45000km..η αξιοπιστία των Γερμανών πάει περίπατο!

Ας όψεται που γουστάρω το συγκεκριμένο αμάξι..

Άλλωστε για μένα δεν είναι ζητούμενο το max των αλόγων αλλα η ομογένεια και η προβλεψιμότητα για αυτό και έψαξα ποιο πολύ το στήσιμο παρά τα άλογα..

Φιλος με a1 Quattro 450ps έγινε λαμπόγυαλο ..

Το αμάξι πρώτα από όλα πρέπει να είναι οδηγησιμο!!

Όσο για την σκαστρα, είναι τα "εντόσθια " της GFB πάνω στην μαμισια και ήρθε μαζί με την εισαγωγή (βαρελάκι) από την

WV Motorsport..

(Πρέπει να είσαι μικρός για να είσαι τόσο απόλυτος..)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε επειδή δείχνεις πολύ "ψαγμένος".. αλλα και προσβλητικός ,.έχω ήδη αλλάξει κιβώτιο με 35kg!!

Όσο για την Μαμα τουρμπίνα χαιρέτησε από τα 45000km..η αξιοπιστία των Γερμανών πάει περίπατο!

Ας όψεται που γουστάρω το συγκεκριμένο αμάξι..

Άλλωστε για μένα δεν είναι ζητούμενο το max των αλόγων αλλα η ομογένεια και η προβλεψιμότητα για αυτό και έψαξα ποιο πολύ το στήσιμο παρά τα άλογα..

Φιλος με a1 Quattro 450ps έγινε λαμπόγυαλο ..

Το αμάξι πρώτα από όλα πρέπει να είναι οδηγησιμο!!

Όσο για την σκαστρα, είναι τα "εντόσθια " της GFB πάνω στην μαμισια και ήρθε μαζί με την εισαγωγή (βαρελάκι) από την

WV Motorsport..

(Πρέπει να είσαι μικρός για να είσαι τόσο απόλυτος..)

 

φιλε καλοταξιδο και να το χαιρεσαι!!!!

τα σχόλια των παιδιών σιγουρα δεν εχουν στόχο να σε προσβάλουν ή να σε μειώσουν απενταντίας να σε βοηθήσουν... απλά όλοι έχουν την απορία όπως και εγω, αφου ήθελες μόνο 220 άλογα γιατί "πέταξες'' τα λεφτα σου για πράγματα που δεν τα χρειάζεσαι, με ενα πρόγραμμα θα ήσουν 220 άλογα και τίποτε άλλο και αξιοπιστος και όλα κομπλέ και τα λεφτά που θα σου έμεναν θα τα έριχνες στο στήσιμο (ή κάπου άλλου) εσυ έχεις επιλέξει την ακριβότερη εισαγωγή κ εξάτμιση!!!

τα παιδιά που σου έγραψαν το έχουν ψάξει πολύ το συγκεκριμένο μοτερ, περισσότερο απο όσο νομίζεις και θα μπορούσαν να σε βοηθήσουν!!! δεν είναι θέμα ηλικίας ούτε ειρωνίας απλά μια συζητηση για ανταλλαγη αποψεων...

(θα συμφωνησω με nikdev άλλαξε προγραμματιστή!) καλοταξιδο και παλι!!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ο Φάνης με κάλυψε .
Εχεις ένα δικιο οτι φάνηκα προσβλητικός διότι ουτε ενα καλορίζικο δεν είπα. Απλά μου εκαναν εντύπωση αυτά και επικεντρώθηκα σε αυτά οχι για να σε ειρωνευτώ αλλα το αντιθετο να σε προστατευσω(την τσεπη σου) οτι καποια πραγματα ειναι περιττά
Καταρχην να το χαίρεσαι το αμαξι σου και να ειναι απροβλημάτιστο .
Σχετικά με τις ζημιές τι ακριβως εννοεις έσπασε το κιβώτιο?
Το συγκεκριμένο κιβωτιο με σωστο προγραμματισμο εγκεφάλου κινητηρα δουλευει απροβληματιστα ακομα και με 35κιλα ροπής , φυσικά υπάρχουν και αστοχίες που δεν παιζει ρόλο η βελτίωση δηλαδή ακομα και μαμα να ειναι το αμαξι μπορεις να μεινεις απο κιβωτιο πχ καμένο mechatronic ή να σπάσουν οι φουρκέτες του κιβωτιου (το εχουν παθει παρα πολλα μαμα) . Εχω το ιδιο κιβωτιο και απο τα 10.000χμ ειμαι με 34 κιλα ροπης , τωρα εχω 34.000χμ . επισης κυκλοφορουν πααααρα πολλα ιδια κιβωτια εκει εξω σαν τερμα πρωτο σταδιο και σαν hybrid turbos και σαν big turbos .
Πιο πολυ εντυπωση δεν μου εκαναν τα 220 αλογα-32 κιλα ροπης που οκ μπορει να ειναι και σωστο λογω DSG αν το φοβασαι , αλλα πιο πολυ εντυπωση μου εκανε η υβριδική τουρμπινα η οποια πραγματικά ειναι πεταμένα λεφτα για αυτα τα αλογα.
Καταρχην εσυ τι εννοεις υβριδικη τουρμπινα? Λογικα μεγαλυτερες φτερωτες σωστα? Και θεωρεις δηλαδη πιο αξιοπιστο τον Ελληνα τουρμπινα που στην εφτιαξε ή τον master Γερμανο turbina-LOBA  που στην εφτιαξε-σκαλισε-ανοιξε τροποποιησε σε σχεση με την VW-Borg Warner που φτιαχνει τις μαμα τουρμπινες?
Και οκ δεν εμπιστευεσαι την VW , γιατι μεγαλωσες την τουρμπινα και δεν την επισκευασες απλα αφου δεν ειχες βλεψεις για πανω απο 250 αλογα?
Η μαμα τουρμπινα τι επαθε?

Οσο για την GFB αν εγραφες αυτο θα καταλαβαιναμε , εχω πολυ στενη σχέση με την GFB
 

Link to comment
Share on other sites

Ας μην χαλιομαστε σε υπονοούμενα και εικασίες..

Το γεγονός είναι ότι είχα ενα " ματωμένο" μοτέρ σε ενα αμάξι που αγαπάω με την wv να σφυράει κλέφτικα ( και με επεκταςη Εγγύησης..)και αφού βρήκα μόνος μου την άκρη με τα λάδια ,θέλησα να το δυναμώσω αξιόπιστα!

Με το προγράμμα της Revo πήρα την τουρμπίνα στο χέρι..(ποτέ κονσέρβα ξανά) και λόγω κατασκευής της πολλαπλής

ελάχιστες εναλλακτικές στην τουρμπίνα! η επισκευή στοίχισε το ίδιο αλλα με μεγαλύτερη φτερωτή πήρα αξιόπιστη δύναμη

χωρίς επιπτώσεις(.αλλωστε αν ήμουν κόντρακιας δεν θα φόρτωνα 60kg στερεοφωνικό και μονώσεις..)

Το μοτέρ δουλεύει καταπληκτικά χαμηλά που με ένοιαζε (βλέπε traffic jam) και δεν στεγνώνει ψηλά!

Άλλωστε το θέμα "συνεργεία" είναι να γράψεις βιβλίο!αν δεν έχεις τον χρόνο να ασχοληθείς πως να προστατευθείς από "μάγους" της βελτιώσης;;

Έχοντας το μικρόβιο του customizing και με την βοήθεια του eBay ,το έφερα στα μέτρα μου και πιστεύω ότι οποίος αγαπάει την έννοια αυτοκίνητο μπορεί να με καταλάβει..

Link to comment
Share on other sites

Εγω με revo stage 2 κ sprint booster ειμαι 1 χαρα! το αυτοκινητο πεταει!!! κ ειμαι στα σιγουρα στα ιδια αλογα κ ροπη κ μαλλον παραπανω.Μονο την αντλια βενζινης αλλαξα αλλα μαλλον δεν εφταιγε το revo

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου πανεμορφο το πολακι σου να το χαιρεσαι ισως το πιο ομορφο που εχω δει μεχρι στιγμης..... εαν δεν κανω λαθος αυτος δεν ειναι ο προφιλαχτηρας του wrc πολο αλλα του golf r line..

Link to comment
Share on other sites

Ο προφυλακτήρας είναι από την automotive-customs-ltd και κόστισε 350€ συν μεταφορικά!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.