Alex95 Posted May 25, 2015 Report Share Posted May 25, 2015 (edited) Γεια, είμαι νεο μελος στο forum και οπότε αν κανω κατι λάθος πείτε μου please 'Εχουμε το Bora 1.4 16V 75Hp και μάλλον το πάμε για άλλη μηχανή. 700-800€ μας λένε για την μηχανή (εκτός δουλειάς) ναι, τελοσπαντων... Κατα πόσο θα είναι σημβατή μια τέτοια αλλαγή? Όλα τα μοτέρ είναι σημβατά? Μηλόντας πάντα για 1999-2004 που φοράνε τα Bora, Golf, Polo & άλλα VAG κυβικά 1.400-1600... Γνωρίζεται τίποτα από τα μοτέρ αυτά, ποιά έχουν βγει καλήτερα κ.λ.π.? ΠΧ. 1.6SR 8V, 1.6SR 16V, άλλες εκδόσεις ΜΗ SR, η κάποια 1.400αρια με 100αλογα ? Τι προτείνεται γενικά? Ευχαριστώ Edited May 25, 2015 by Alex95 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwbeelee Posted May 26, 2015 Report Share Posted May 26, 2015 Κάποτε είχα αυτό το μοτέρ το 1.4 με 75hp, και το 2006 το έκανα 1.8t 150hp 20vt (AUM). Δεν ξέρω αν γίνετε πλέον από νομοθετικής πλευράς να βάλεις κάτι τέτοιο, σίγουρα είναι όμως το καλύτερο. Από την άλλη δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει να αναβαθμίσεις πλέον ένα τέτοιο παλιό αμάξι... Οπότε επιλέγεις την φθηνότερη λύση. Κοντά στο 2001 νομίζω είχαν βγει οι ηλεκτρόγκαζες εκδόσεις, παλιότερα ήταν με ντίζα. Δες τα υπερ και τα κατά και αποφάσισε. Πάντως όποια μηχανή και να επιλέξεις μπαίνει κουτί στο αμάξι (ακόμα και η δική μου) καθώς υπάρχουν όλες οι απαραίτητες υποδοχές και στηρίξεις στο σασί. (φυσικά, με την δική μου αλλαγή, αλλάχτηκε και σασμάν, και φρένα, και τα πάντα) Είχα επιλέξει την ακριβότερη λύση που μου πρότειναν, στα 5000 ευρώ. Είχα βρει όμως και με 2500, μαζί με τα εργατικά. Μη ξεχάσεις με την αλλαγή, αν αλλαχτεί και πλεξούδα, να σου δώσουν και το καντράν, για να μην έχεις θέματα ασυμβατότητας νέας μηχανής με παλιό κατράν, γιατί είναι με κωδικούς. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2015Bora Posted May 29, 2015 Report Share Posted May 29, 2015 Σε 1.4 ή 1.6 μπαίνει το 2.0 8v??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 29, 2015 Report Share Posted May 29, 2015 Οποιαδηποτε αλλαγη κινητηρα κανεις, απο την στιγμη που μιλαμε και για διαφορετικο μπλοκ κινητηρα, θα πρεπει να κανεις την απαραιτητη διαδικασια για να το δηλωσεις ωστε να αναγραφεται στην αδεια ο νεος τυπος κινητηρα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted May 29, 2015 Report Share Posted May 29, 2015 βρες εναν 16αρι BCB και βαλτον πανω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex95 Posted June 9, 2015 Author Report Share Posted June 9, 2015 Παιδιά ευχαριστώ για respond... Βρήκαμε το 1.4 με τα 101hp (Θα'ναι εμφανή τα +25 άλογα απο 75 που είχα πρίν ε?) και λέμε να βάλουμε αυτό, 50,000χλμ (ουτε 1ο σέρβις δεν εχει κάνει), 2 χρόνια εγγύηση,κοντά στα 600ευρώ, και κανα 200 η τοποθέτηση. 1) Τι πρέπει να προσέξουμε στην τοποθέτηση στην συγκεκριμένη αλλαγή? 2) Κανείς με εμπειρία στο μοτέρ? / Πως σας φένεται η περίπτωση?... Γιατί εγω σκέφτικα άντε "καινούργια" είναι, απήραχτη είναι, δεν θα βγάλει τωρα κοντά πρόβλημα, και στο κατω κατω θα ξέρω και το μοτέρ που έχω απο την στιγμή που το πέρνω τελείως "μαμα". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 9, 2015 Report Share Posted June 9, 2015 Για μενα δεν αξιζει. Γιατι το μοτερ θα ειναι κατω,αναγκαστικα θα αλλαξεις ιμαντες,αντλια νερου,λαδια ξυδια φιλτρα καβαλησες το 1000ρικο. Και οπως και να το κανεις,ειναι μετατροπη. Για μενα,το δινεις,και αφου θες γκαζι παιρνεις 1800 turbo 150hp. Τετοια διαδικασια για 25 αλογα δεν την εκανα ποτε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex95 Posted June 9, 2015 Author Report Share Posted June 9, 2015 1800? Εδω μολις είπα τον πατέρα μου παμε για 1600 (τουλάχιστον) μου λεει τι λες, οχι οχι... 'Oποτε πάλι καλα που είναι και 100αλογα. Τι εννοεις θα ειναι κάτω? Το μοτέρ είναι σαν καινούργιο, είναι κομπλε με αντλιες κλπ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 9, 2015 Report Share Posted June 9, 2015 Εννοω οτι το μοτερ θα ειναι στο πατωμα,δεν θα αλλαξεις αντλια νερου;ιμαντες εκκεντροφορου;θα πληρωνεις μετα απο 1 χρονο εργασιες λυσιματος; Απλα στο λεω γιατι ειχα το 1.6,και ειναι το ιδιο ταφος,οχι σαν το 1.4,αλλα σε κανα μηνα θα ψαχνεις για μοτερ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 9, 2015 Report Share Posted June 9, 2015 Εννοει οτι ο κινητήρας δε δουλευε ισως για αρκετό καιρο και ενδεχομένως να θέλει πολλά χρήματα για συντήρηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 9, 2015 Report Share Posted June 9, 2015 Εννοω οτι το μοτερ θα ειναι στο πατωμα,δεν θα αλλαξεις αντλια νερου;ιμαντες εκκεντροφορου;θα πληρωνεις μετα απο 1 χρονο εργασιες λυσιματος; Απλα στο λεω γιατι ειχα το 1.6,και ειναι το ιδιο ταφος,οχι σαν το 1.4,αλλα σε κανα μηνα θα ψαχνεις για μοτερ. Μαρεσεις γιατι αρχισες να σκεφτεσαι σωστα το θεμα συντηρηση. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex95 Posted June 9, 2015 Author Report Share Posted June 9, 2015 (edited) Ευχαριστώ για την παρατήρηση, τωρα κατάλαβα, ναι αυτά λεμε να τα κάνουμε τουλάχιστον τα βασικά (αν καταλείξουμε εκει τελικα) Θα ρωτήσω μια πόσο χρόνο ειναι "κάτω" το μοτερ, γιατι δεν θύμαμαι καν αν μου είπε... Edited June 9, 2015 by Alex95 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...