Jump to content
2015Bora

Bora 1.6 Turbo (Βενζίνη)

Recommended Posts

Παιδιά ξέρει κανείς αν μπορώ να βάλω turbo σε 1.6 βενζινοκίνητο;; Υπάρχει κανένα έτοιμο kit;;;  Μπορεί να μπει η Κ03 από το 1.8Τ?? 

Link to comment
Share on other sites

θες σφυριλατο μοτερ δεν θα αντεξει ...  το πατημα της πολλαπλης ειναι ιδιο με τα 1.4 TSI αν δεν κανω λαθος αρα μπορεις να βαλεις τουρμπο απο αυτα τα μοτερ, αλλα γενικα θες πολλα λεφτα και δεν νομιζω να αξιζει

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχει φοβος για το μοτερ αν το κανεις σφυρητατο. θα αντεξει απλα θα σου βγει πολλα και δε σε συμφαιρει.

ετσι για την ιστορια, ενας δικος μου εχει golf 4 1.6 και το εχει σηκωσει 500 ps χωρις προβλημα. μου ειπε μα τιμη για το δικο μου να γινει turbo, 8 με 10 χιλιαρικα

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το AZD είναι καλό; γιατί βρήκα ένα με 44.000 χλμ, αλλά πάλι θέλω λίγο περισσότερο από τα 105 ps, όμως δεν θέλω τετραπετάλουδο. Θέλω κάπου 160-200. 250 max...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον αφου εισαι 1,6 16V ριξε επανω κομπρεσσορα απο mercedes ή απο mini. Eaton m45 ή eaton m62 που ειναι λιγο μεγαλυτερος. Με μια παχυτερη φλατζα για να ριξει συμπιεση, μεταλικη εισαγωγη απο 6n2 gti, εξατμιση 50αρα πρωτευοντες 63,5 απο τον καταλυτη και πισω 4-2-1 χταποδι, προγραμμα και τρομπα βενζινης εχεις 150-170 αλογα και αν σηκωσεις και πιεση στον κομπρεσσορα κοντα στο 0,8-1,0 εχουμε δει μεχρι 235...
Τωρα βεβαια η λυση του 20βαλβιδου ειναι και αυτη συμφερουσα αρκει να βρεις καθαρο μοτερ ή τροπετο για να ριξεις επανω.

Link to comment
Share on other sites

Καλη η ιδεα σου αλλα για πες μας πως καθεται ο κομπρεσσορας πανω στο μοτερ που βιδωνεται ? Γτ οταν εγω βρηκα κομπρεσσορα απο μινι πριν απο 3 χρονια ολοι με ρωτησαν που θα τον βιδωσω και με τι ιμαντα θα του εδινα κινηση και επειδη δεν ηξερα περασα απο καμια δεκαρια καλα συνεργεια αυτοκινητων εδω στα Γιαννενα που εχουν καλο ονομα στην πιατσα και κανενας δεν μου εδωσε την απαντηση που περιμενα ολοι μου ειπαν πετα ενα μοτερ απο s3 πανω να ησυχασεις.

Edited by stavros g
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον μια μια οι ερωτησεις να απαντηθουν ο ιμαντας που θα χρησιμοποιησεις ειναι 1835mm
Οι βασεις η μια πιανει στην κυλινδροκεφαλη επανω και η αλλη πιανει κοντρα στο δυναμο.
Καλα το πετα ενα μοτερ 20βαλβιδο εχει γινει σουπα πλεον αλλα καλυτερα για να βρισκουμε φτηνα ανταλλακτικα και να παιζουμε αφου ολοι οι αλλοι δεν τα θελουν τα 1.6 16v...
Περισσοτερα για το θεμα εδω
http://forums.clublupo.co.uk/index.php?/topic/31082-caspers-supercharged-gti-mk-indy-hayabusa-turbo-413bhp243ftlb/page-23

Edited by FastBunny
Link to comment
Share on other sites

Σταυρο έχουν γίνει ολοι μάστορες εχουν τη λύση εύκολη με τον 20VT.

Εδώ με τον FastBunny έχουμε καταστρώσει ολόκληρο σχέδιο,ακόμα κ στις λεπτομέρειες.

Απλή μετατροπή πολλή ροπή,δύναμη στις χαμηλομεσαίες και ο ήχος απο τον κομπρέσσορα φόβος κ τρόμος

σκέψου με 300 παίρνεις και Eaton M45 και ιντερκουλερ μακροστενο απο SLK 200 με μεταλλικές άκρες 

Edited by wolfsburg
Link to comment
Share on other sites

Εφοσον πλεον βρισκεις μετατροπη 500-600 ευρω γτ να κατσεις να κανεις ολη αυτη τη διαδικασια που θα στοιχησει ο κουκος αηδονι και ακομα θα εισαι 1.6 χωρις δυνατοτητα για κατι περισσοτερο γτ θα ειναι τσιτα το μοτερ? ενω με το καλημερα πετας πανω ενα 20ντ εχεις 180 αλογα μανισια και υποδομη μεχρι οσα αλογα γουσταρεις αρκει να υπαρχει χρημα βεβαια στην εποχη που ζουμε το φυσιολογικο 20ντ ειναι 250-300 αλογα σπανια θα δεις μανισιο. Το lupo που ανεβασε ο fastbunny επειδη διαβασα ολο το θεμα χθες κοιταξτε λιγο ποσο του κοστισε αυτη η μετατροπη και αμαξι δεν εχει ολο λυμμενο το εχει με αυτα τα λεφτα βαζεις 20ντ τετρακινηση και ανεβαινεις και καμια 500αρια αλογα και εχεις και ρεστα για πιτογυρα παγωτα μπυρες και τις βενζινες για τη δυναμομετρηση .

Edited by stavros g
Link to comment
Share on other sites

Ξέρω ποιος είχε το αμάξι και πως το πήγαινε, οπότε εμπιστεύομαι το μοτέρ και δεν θέλω να βάλω ένα άλλο από τον πρώτο τυχόντα  που το ξέσκιζε και μετά το έβγαλε...εξάλλου έχει λίγα χιλιόμετρα οπότε πιστεύω αξίζει να το πειράξεις!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε με 500 ευρω κομπλε μετατροπη 20vt??
Γτ βαλε οτι για γινει κομπλε μετατροπη θες σασμαν πλεξουδα εγκεφαλο ακρα μοτερ οργανα εσωτερικο φρενα.
Εκτος αν βρεις τρακαρισμενο αλλα 500 ευρω δεν θα το βρεις με τιποτα, απο 1000αρικο και πανω ειδικα αν εχει εξτρα.
Αλλα γνωμη μου οτι αν ειναι να κανεις μετατροπη σε 20vt παρε απο την αρχη ενα 20vt. Εχουν πεσει και δεν αξιζει να ασχολεισαι με μετατροπες ηλεκτρολογους και δουλευει δεν δουλευει.Βεβαια θα το παρεις χιλιοσκισμενο και σε αθλια κατασταση αλλα θα εισαι 20βαλβιδος και θα πρεπει να ριξεις αλλα 5000 για να το συνεφερεις. Οσο για την τετρακινηση το τι ασυντηρητο υπαρχει και ποσα διαφορικα πισω τα παιρνουν στο χερι γτ δεν αλλαζουν βαλβολινες ασε να μην το πιασουμε το θεμα.
Τωρα για το ποσο που λες οτι του βγηκε το ποσο αυτο δαπανηθηκε το 2007 γτ αν ειδες τις ημερομηνιες τοτε φτιαχτηκε το αυτοκινητο στο λινκ που εχω ποσταρει.
Το 2007 οπως πολυ καλα θυμαμαι ηταν αλλα τα εργατικα και αλλα τα κοστολογια και τοτε αυτα τα μοτερ ηταν 3 χρονων γτ το 04-05 αντικατασταθηκαν απο τα FSI και στην συνεχεια απο τα TSI. Τωρα αν κανεις μια γυρα βρωμαει ο κοσμος μεχρι και με 300ευρω βρισκεις bcb. Οπως και τα εργατικα εχουν πεσει και τελοσπαντων το μοτερ αυτος το εχει και δεν χρειαζεται να το αλλαξει αν εχει λιγα χλμ
Το μονο που αξιζει να παρει και να μην ασχοληθει καν με το θεμα ειναι το 25 jahre και αυτο λογω του συλλεκτικου του πραγματος.

Link to comment
Share on other sites

Fastbunny για δες λιγο στις αγγελιες τι πουλαει ο passatempos και ποσα λεφτα τα δινει... 1000 ευρω βρισκω τρακαρισμενο περνω οτι χρειαζομαι και πουλαω ανταλακτικα οσο για μετατροπη οπου και να εχω ρωτησει 150 ευρω εργασια θελουν για να αλλαξουν μοτερ σασμαν πλεξουδα αλλα το κανω και μονος μου δεν εχω προβλημα 100ευρω λαδια φιλτρα μπουζι 2015bora οσο για το αν ξερεις το μοτερ και το εμπιστευεσαι συμφωνω αλλα παντα θα εισαι 1.6 τσιταρισμενος θα μπαινεις καμια εγνατια και θα φοβασαι να πας τερμα για κανα 4-5 χιλιομετρα μηπως βγουν τα εμβολα μεσα στα νερα και μην αρχισετε θα το κανω σφυρι και αλλα τετοια γτ εσυ θα κανεις σφυρι το 1.6 για 240 αλογα το πολυ οχι παραπανω και το 20ντ θα γινει σφυρι για 600-700 αλογα και παραπανω. Τελοςπαντων καλη η ιδεα του κομπρεσσορα το εχω ψαξει εδω και 3 χρονια αλλα η χαρα θα ειναι μεχρι την πρωτη φορα που θα πατησεις στο συνεργειο επειδη σου εβγαλε καποιο προβλημα. Πρεπει να αποδεχτειτε οτι το 20ντ ειναι η ευκολη αξιοπιστη και οικονομικη λυση οσο για το αν βγαζουν προβληματα δειτε ποσα κυκλοφορουν στο δρομο εδω και 20 χρονια κοντα απο το 1996 που βγηκε το audi a4 passat και στη συνεχεια και αλλα πολλα. 

Edited by stavros g
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αρκετοί έκαναν σφυρί 1.6 και έχουν 500 άλογα, και θα υπάρξει πρόβλημα σε μένα που θα το κάνω απλά 250 άλογα; Λίγο τραβηγμένο δεν είναι;;;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.