Jump to content
Mdgeorge

Πυρακια, Πως Το Καταλαβαίνουμε ; Τι Πρόβλημα Δημιουργεί ;

Recommended Posts

Καλημέρα.!

Έχω το Passat fsi 1600 06 μοντέλο,

Με αλλαγμένο καταλύτη μεταλλικό, βενζίνη μόνο 100 άρα μπαίνει κ service κάθε χρόνο για λάδια -φίλτρο

Παρατήρησα σήμερα οτι σε χαμηλές στροφές οταν πατάω το γκάζι ακούω σαν κροτάλισμα στο κινητήρα ( ειδικά οταν αφινω το γκάζι ) ετσι ακούγονται τα πυρακια οταν χτυπανε;

Κ αν ναι

τι πρόβλημα θα δημιουργήσει κ πως επιδιορθωνεται; ( αν γίνεται κατι )

Εύχαριστω !

Καλη μήνα σε όλους !

Link to comment
Share on other sites

Όταν  το  φορτίο  που  καλείται  να  αντιμετωπίσει  η  μηχανή  είναι  μεγαλύτερο  από  τις  δυνατότητες της  στις  συγκεκριμένες  συνθήκες  λειτουργίας  παρατηρείται  κρουστική  καύση(πειράκια).
Αυτό  συμβαίνει  όταν  υπάρχει  κακής  ποιότητας  βενζίνα  και  όταν  χρησιμοποιείται  στο  κιβώτιο  ταχύτητα  μεγαλύτερη  από  την  προβλεπόμενη  στις  τρέχουσες  συνθήκες.
Λύση:  προσεγμένη  ποιότητα  βενζίνας  και  μικρότερη  ταχύτητα  στο  σαμάν. Γι’ αυτό  σε  αυτόματα  αυτοκίνητα  δεν  παρατηρείται  ποτέ το  φαινόμενο  αφού  πάντα  έχουν  μέσα  την  ταχύτητα  που  προβλέπεται.
Εάν  το  φαινόμενο  επαναλαμβάνεται  συχνά  έχουμε  υπερθέρμανση  του  θαλάμου  με  αποτέλεσμα  να  τρυπήσει  πιστόνι, να  λιώσει  μπουζί κλπ.

Edited by TASOS M
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ακούγεται απο κατω στην αρχή της εξάτμισης το κανει κ οταν ανεβάζω στροφές με Τρίτη ταχύτητα

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχεις πρόβλημα με τα πυράκια αλλά με τον καταλύτη τον οποίο αντικατέστησες με μεταλλικό και πιο ελεύθερο.Ετσι ακούγεται είναι νορμαλ.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία ! Κ μια τελευταία ερώτηση πηραζει που ειναι πιο ελεύθερος ; Μήπως δεν κανει καλο στο ατμοσφαιρικό κινητήρα;

Link to comment
Share on other sites

Όχι τιποτα ! 100 άρα που βάζω δεν ανάβει τιποτα ! Οταν μπαίνει η 95 μου ανάβει το check κ παντα το ιδιο μήνυμα μη καλη λειτουργία απόδοση καταλύτη

Link to comment
Share on other sites

Με τοσα πειραματα που εχω κανει σε ατμοσφαιρικο μοτερ,στο θεμα εξατμιση,πιστευω οτι πιο ελευθερο,αδειαζει λιγο το αμαξι χαμηλα και μεσαια,χωρις προγραμμα.

Ειμαι ηδη φουλ εξατμιση,και φιλτρο,και το βραδυ μου μιλαει το προγραμμα.

Μπορεις πολυ απλα,να βρεις εναν φιλο με μαμα ιδιο με σενα,να κανεις ενα πατημα 30-160 να δεις διαφορα.

Να αλλαξεις βενζιναδικο δοκιμασες;

Link to comment
Share on other sites

Θα αλλάξω πάλι στο τέλος θα κάνω εκδρομή για να βρω βενζίνη ! Πάντως ναι εχει πέσει λίγο η απόδοση με την αλλαγή !

Link to comment
Share on other sites

Θα αλλάξω πάλι στο τέλος θα κάνω εκδρομή για να βρω βενζίνη ! Πάντως ναι εχει πέσει λίγο η απόδοση με την αλλαγή !

Πάντως συμφωνα παντα με δοκιμες στο δρομο,οτι εχω πειραξει στην εξατμιση ΧΩΡΙΣ προγραμμα μονο χαμένος εχω βγει.

Για προγραμμα γιατι δεν το σκεφτεσαι;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δε το σκέφτομαι γιατι δε το ξέρω, η αλλαγή έγινε γιατι έπαθα ζημιά στον άλλο κατακτητή κ έμεινα εκει δεν ασχολήθηκα άλλο, που απευθύνομαι κ πως γίνεται ;

Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν γνωρίζω ποιος ασχολειται με τα Fsi,νομιζω ομως οτι ο Revlimit ειναι μια καλή επιλογη,σύμφωνα με αυτα που ακουω,δεν τον ξερω προσωπικα,ουτε γνωριζω αν εχει εμπειρια πανω στα FSI.

 

Ειμαι σε σοβαρές σκεψεις να το ξυπνησω λιγάκι,αλλα με κολώνει το υγράεριο,τα 213.000,και το αυτοματο σασμαν.
 

Link to comment
Share on other sites

¨Οπως λέει και ο μαθητής  μου ο πασατούκος,πρέπει να βάλεις πρόγραμμα και μετά να σκαλίξεις την εξάτμιση.Πράγματικα ακόμη και γω που έχω πρόγραμμα στον 1.6  fsi στους 130 ίππους βάζοντας τελικό από δίλιτρο  ένιωσα χαμηλά να χάνω λίγο αλλά κέρδισα ψηλά και λίγο σε ήχο πιο μπάσο.

Link to comment
Share on other sites

¨Οπως λέει και ο μαθητής  μου ο πασατούκος,πρέπει να βάλεις πρόγραμμα και μετά να σκαλίξεις την εξάτμιση.Πράγματικα ακόμη και γω που έχω πρόγραμμα στον 1.6  fsi στους 130 ίππους βάζοντας τελικό από δίλιτρο  ένιωσα χαμηλά να χάνω λίγο αλλά κέρδισα ψηλά και λίγο σε ήχο πιο μπάσο.

 

Χαχαχαχα,κυριε καθηγητά,λετε να το βάλω?

 

Δεν ξερω τι επιπτωσεις θα εχει η αυξηση ροπης στο σασμαν,στο ηδη σκισμενο μοτέρ,και αν το προγραμμα θα συνεργαζεται ΑΨΟΓΑ με το υγράεριο.

 

Γιατι 213.000 δεν ξερω αν εχω λαμπακι Check engine,δεν εχει αναψει εδω και 16 χρονια,δεν θελω χριστούγεννα καθε μερα.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά υπαρχει κ η λύση να μπει ο μαμά καταλύτης ! Που ειναι προγραμματισμένος ο κινητήρας για αυτόν

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.