Bitnik Posted June 6, 2015 Report Share Posted June 6, 2015 (edited) Λοιπόν, σήμερα το μεσημέρι, έτσι στα καλά καθούμενα μου πέταξε 4 ταχυτήτες εκτός. Βασικά πήγα να βάλω όπισθεν... ο λεβιές μπήκε, αλλά ταχύτητα δεν κούμπωσε. Πατάω γκάζι, ανεβάζει στροφές, αλλά το αμάξι τσουλάει μπροστά (στην κατηφόρα ήταν με τη μούρη). Έβαλά χειρόφρενο, βάζω 1η (τουλάχιστον νόμιζα ότι ήταν πρώτη), πατάω γκάζι, νιώθω να τραβάει. Βάζω πάλι όπισθεν, πατάω γκάζι... τίποτα. Και κανένας θόρυβος από κάτω. Απλά ανεβάζει στροφές ο κινητήρας. Με βοήθησαν να το σπρώξω προς τα πίσω για να αποφύγω το εμπόδιο. Λέω εντάξει... έχασα την όπισθεν, αλλά μπροστά μπορώ να πάω... θα οδηγήσω μέχρι το συνεργείο. Στην πορεία όμως ανακαλύπτω ότι έμειναν μόνο η 3η και η 4η ταχύτητα. Δηλαδή είτε έβαζα 1η, 3η, 5η κούμπωνε 3η. Όταν προσπαθούσαν να βάλω 2η ή 4η, κούμπωνε η 4η. Μετά, αφού κινήθηκε μπροστά, βάζωντας όπισθεν (κάτω μπροστά) πάλι 3η κούμπωνε. Είναι και Σάββατο βράδυ... Συνεργεία γιοχτουρ... Τα φώτα σας... ΥΓ: Golf IV Variant 1.6SR 8V 1) Πριν μια βδομάδα άλλαξα την "φούστα" κάτω από τον μοχλό. Ξέχασα πως την λένε τα μαστόρια. Ο ταπετσίρης που μου την άλλαζε έκανε μερικές κινήσεις με τον λεβιέ, κουμπώνοντας ταχύτητες χωρίς πατημένο συμπλέκτη. 2) Προχτές άλλαξα την βαλβολίνη. 1η φορά. Στις 270.000χλμ. Ο κατασκευαστής δε συνηστά αλλαγή βαλβολίνης, αλλά διάβασα σε Γερμανικό περιοδικό ότι πολλά αυτοκίνητα VAG καλύπτουν 400-500.000 χλμ και χωρίς έστω μιας αλλαγής στα μέσα αυτού του κύκλου ζωής τα κιβώτια είναι αρκετά φθαρμένα. Ενώ έστω με μια αλλαγή το κιβώτιο μετά τις 500.000χλμ είναι σαν καινούργιο. Edited June 6, 2015 by Bitnik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 6, 2015 Report Share Posted June 6, 2015 Αλλαξες πρωτη φορα βαλβολινη στα 270.000; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted June 6, 2015 Author Report Share Posted June 6, 2015 Ναι. Αφού ο κατασκευαστής συνιστά να μην αλλάζει καθόλου. Και αυτή που βγήκε μια χαρά ήταν στην όψη. Δεν ήταν παχύρευστη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 6, 2015 Report Share Posted June 6, 2015 Μου φαινονται τρελα χιλιομετρα για μαμα βαλβολινες. Εγω της κρατησα 80.000χλμ και ειχα φοβηθει μην παθει τιποτα και τις αλλαξα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankarage Posted June 7, 2015 Report Share Posted June 7, 2015 Οι βαλβολίνες είναι lifetime δηλαδή για όλη τη ζωή του αυτοκινήτου εκτός αν είναι ειδικό κιβώτιο και αναφέρει αλλαγή ο κατασκευαστής.(πχ Haldex Audi). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted June 7, 2015 Author Report Share Posted June 7, 2015 (edited) Μα καλά... στις βαλβολίνες κολλήσατε; Με το κιβώτιο τι γίνεται; Ευτυχώς που υπάρχει το internet. Βρήκα το πρόβλημα και δεν είναι στο ίδιο το κιβώτιο, αλλά στους μοχλούς κάτω από το καπό. Διάβασα για πανομοιότυπα συμβάντα, άνοιξα το καπό και αμέσως είδα έναν μαύρο σπιράλ σωλήνα να κρέμεται στο πουθενά (από αριστερή μεριά, μπροστά, στο βάθος). Η άκρη του σωλήνα έχει κάτι σαν πλαστικό καλαθάκι. Από κάτω πρέπει να υπάρχει ένα μεταλλικό μπαλλάκι, πάνω στο οποίο φοριέται αυτό το καλαθάκι. Δημιουργεί έλξη ή αλλιώς λέγεται rod-end. Τώρα πρέπει να το σηκώσω να μπω από κάτω να βρω το μπαλλάκι. Το πρόβλημα (σιγά το πρόβλημα δηλαδή) παρουσιάζεται σε όλα τα VAG που έχουν μηχανισμό μεταλλικών πλακών για αλλαγή ταχυτήτων αντί για καλώδια. Παρουσιάζεται κυρίως λόγω γήρανσης υλικού (πλαστικό) σε συνδυασμό με κακοτράχυλους δρόμους και μετά από πολλά χιλιόμετρα. Συμβάντα με χιλιόμετρα κάτω από 150.000 δεν αναφέρονται. Λύσεις: - αγοράζεις καινούργιο πλαστικό καλαθάκι VAG από την αντιπροσωπεία πανάκριβα (25-30 ευρώ) - αγοράζεις κινέζικο για 4 ευρώ - Τοποθετείς το παλιό στη θέση του και το ενισχύεις με απλό λαστιχάκι ή με σύρμα. Η απλή επανατοποθέτηση του παλιού απλά θα οδηγήσει στην σύντομη επανάληψη του προβλήματος. ΥΓ: αλλά 350χλμ στην εθνική και Χαλκιδική με 3η-4η χτες τα έκανα. Edited June 7, 2015 by Bitnik 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 7, 2015 Report Share Posted June 7, 2015 πηγες ηρθες χαλκιδικη σαββατο μερα αρχες ιουνιου με δυο ταχυτητες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted June 8, 2015 Author Report Share Posted June 8, 2015 (edited) πηγες ηρθες χαλκιδικη σαββατο μερα αρχες ιουνιου με δυο ταχυτητες? Όχι... Από τα Μετέωρα μέχρι τη Χαλκιδική ήρθα με 3ή και 4ή Μου χάλασε ακριβώς πάνω στο πάρκινγκ του Μεγάλου Μετεώρου. Στην κατυφόρα έβαλα 3η. Στις στροφές μέχρι να βγω στην Εθνική ήμουν με 3η και με βενζίνη. Στην Εθνική γύρισα στο αέριο και με 4η 90-100χαω στις 3500 στροφές ήρθα Χαλκιδική. Όλη αυτή η διαδρομή δεν έχει φανάρια. Για αυτό και την διάλεξα. Συνήθως γυρνάω από Τρίκαλα-Λάρισα-Ε75. Σήμερα πουρνό-πουρνό το 'φτιαξα κιόλας. Δεν ήταν το το καλώδιο που έλεγα... επειδή δεν έβλεπα κάτω από το καπώ, αλλά μια μεταλλική βέργα με πλαστικό καλαθάκι. Μπορεί να ξαναμπει η παλιά και να τυλιχθεί με σύρμα, αλλά το συνεργείο έτυχε να έχει μια καινούργια και έτσι την έβαλα. 20ευρώ με εργατικά. 10 λεπτά υπόθεση. Edited June 8, 2015 by Bitnik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted June 8, 2015 Report Share Posted June 8, 2015 (edited) Το σημαντικο ειναι οτι την γλυτωσες τσαμπα φιλε μου Ρωτησα τον πατερα μου για τις βαλβολινες,και μου λεει οτι το κοστος ειναι αστειο για να μην τις αλλαζει ο ιδιος καθε 70-80.000 χλμ. Εγω τις αλλαζω καθε 70.000. Επισης χαιρομαι να ακουω για μοτερ με 270.000 που λειτουργουν με αεριο,σου παραθετω το παρακατω θεμα,να γραψεις την εμπειρια σου με το αεριο,μηπως βοηθησουνε καναν ακομα να νιωσει τι σημαινει 0.64 το λιτρο???? www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=59281&page=6#entry586664 Edited June 8, 2015 by Passatoukos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted June 8, 2015 Author Report Share Posted June 8, 2015 (edited) πηγες ηρθες χαλκιδικη σαββατο μερα αρχες ιουνιου με δυο ταχυτητες? ))) Τώρα που ξαναδιάβασα την έρωτησή σου κατάλαβα τι εννοούσες. Στον περιφερειακό και δρόμο προς Χαλκιδική βγήκα περίπου στις 7 το απόγευμα και παραδόξως δεν είχε πολύ κίνηση. Πρέπει να έπαιξε τον ρόλο του και ο κακός ο καιρός. Η πρόβλεψη για την Κυριακή ήταν συννεφιά και βροχές. Οπότε δεν υπήρχε μεγάλη έξοδος... ευτυχώς. Edited June 8, 2015 by Bitnik 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 8, 2015 Report Share Posted June 8, 2015 H αληθεια ειναι [πω; πταν τοπ διαβασα εκανα το σταυρο μου... αλλα οκ ησουν τυχερος!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted June 9, 2015 Author Report Share Posted June 9, 2015 (edited) Τελευταίο ποστ σε αυτό το θέμα. Προς αποφυγή κοροϊδίας από αετονύχιδες και παραμυθιών από επίσημες αντιπροσωπίες. Είχα διαβάσει για ίδια περίπτωση που στην επίσημη αντιπροσωπία πρότειναν να αλλαχθεί ολόκληρος ο μηχανισμός που βγαίνει από το κιβώτιο και βρήσκετε κάτω από το καπώ. Το δικαιλόγησαν με πολλά χιλιόμετρα (210.000 στην συγκεκριμένη περίπτωση) και ζήτησαν 340 ευρώ με εργατικά. Βάζω δύο φωτογραφίες: Εδώ φαίνεται η σπασμένη ντίζα να κρέμεται. Δε φαίνεται το μπαλλάκι στο οποίο πρέπει να κάθεται. Το μπαλλάκι από κάτω ξεχωρίζει διότι είναι μεταλλικό και γυαλιστερό. Το βρίσκετε εύκολα. Μπαμ κάνει... Εδώ είναι η ντίζα αφού βγήκε. Στο εσωτερικό τοίχωμα έχει πλαστικό στεφάνι με μόλις 2 δοντάκια. Άμα σπάσει το ένα - βγαίνει η ντίζα. Γιατί δεν έκαναν τουλάχιστον 3 ή 4 δοντάκια δεν ξέρω. Δοκιμάζουν με δεδομένα γερμανικών δρόμων ίσως. Το ίδιο το μπαλλάκι δεν πρόλαβα να το φωτογραφήσω. Ο μάστορας πρόλαβε και έβαλε την καινούργια ντίζα πάνω. Για αυτό σας παραθέτω τρίτη εικόνα από ένα ξένο site. Εδώ είναι η ντίζα ήδη τοποθετημένη. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι θέλει αρκετή δύναμη για να κουμπώσει. Εγώ είμαι 75 κιλά και απλά κρεμόμενος με ένα χέρι δεν μπόρεσα να τη βάλω. Θέλει κλειδί και ένα σημείο στήριξης για να γίνει μοχλός... και γράσο με λίγο ζέσταμα βοηθάει. Η συγκεκριμένη φωτογραφία είναι από το Polo IV. Το Golf IV έχει λίγο χώρο σε εκείνο το σημείο και είναι λιγάκι δύσκολο να βρεις σημείο στήριξης. Όπως είπα πιο πάνω μπορεί να ξαναμπεί η παλιά σπασμένη ντίζα και να τυλιχθεί στη βάση του μπαλλακιού με σύρμα ή μπαίνει καινούργια. Κινέζικα ιμιτασιόν 3-5 ευρώ κάνουν. ΥΓ: Για να το φτιάξω το πήγα στο κοντινότερο συνεργείο. Που δεν τον ήξερα και δε με ήξερε. Και με το του είπα τι έπαθα μου λέει "Μην ανησυχείς, απλό πράγμα είναι." Τιμή του, λοιπόν, και πιστεύω πως είναι άξιος αναφοράς ως τίμιος άνθρωπος και τίμιο συνεργείο. Ξενιτίδης Γεώργιος, Άφυτος Χαλκιδικής. Edited June 9, 2015 by Bitnik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 9, 2015 Report Share Posted June 9, 2015 σου ειπε ετσι ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ???? μπραβο του Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted June 9, 2015 Author Report Share Posted June 9, 2015 σου ειπε ετσι ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ???? μπραβο του Κοίτα... δεν ξέρω αν είναι Χαλκιδικιώτης στη καταγωγή... ξέρω όμως ότι έχει σπίτι και οικογένεια στη Θεσσαλονίκη. Χαλκιδική έχει το συνεργείο, αλλά για σου-κου κατεβαίνει Θεσσαλονίκη. Εδώ στην περιοχή όλο και όλο τρία συνεργεία είναι. Λες να κάνω δοκιμή να δω τι θα μου πει ο καθένας; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 9, 2015 Report Share Posted June 9, 2015 ε οχι ενταξει.θαρρω πως δεν εχεις πρεξη να σπαταλας το χρονο σου.αλλα εγω στη θεση σου αν ειχα λιγο χρονο μπορει και να το κανα.ετσι για να δω τροπο σκεψης.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BILL5 Posted November 30, 2020 Report Share Posted November 30, 2020 ας ειναι παλιο θεμα εγω αλαξα στην αντιπροσωπεια ολα αυτα εδω και ζαμφορ μπαλακι γιατι στα ξαφνικα δεν εμπαινε καμια ταχυτητα στον επιλογεα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...