Jump to content
DubbeR_ChRoniS

Golf 4 1.6 - Αλλαγή Στους Πολλαπλασιαστες

Recommended Posts

γεια σας παιδες

θελω να αλλαξω ολους τους πολλαπλασιαστες στο 16αρακι μου.

προφανως οχι απο αντιπροσωπια.

τι μου προτεινεται να βαλω?μαρκα?κοστος?

ο λογος που θελω να τους αλλαξω ΟΛΟΥΣ μαζι ειναι πως μου χει καψει εως τωρα στα 213.000χλμ καμια 3-4 αν θυμαμαι καλα

και οπως το βλεπω ετοιμαζεται να καψει κι αλλον...

Link to comment
Share on other sites

οτι κ να βαλεις ειναι καλο αλλα προτιμησε γερμανικο .....BERU αλλα κοιτα κ τις καλωδιωσεις μηπως εχεις απωλειες πριν τα αλλαξεις για να μην ξανακαουν..45ε κοστος

Link to comment
Share on other sites

Φίλε εγώ από μέρος μου το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σε πω τι part number έχουν τα μανίσια και από εκεί και πέρα θα σου είναι πιο εύκολο για εσένα στην αναζήτησή σου.
Αν θέλεις φυσικά μου λες την χρονολογία και τον τύπο-κωδικό κινητήρα  από το golfaki σου και εγώ θα σε απαντήσω!

Edited by FSI
Link to comment
Share on other sites

2003 με κωδικο BCB

Λοιπόν κωδικός του ανταλλακτικού σου είναι 036905715F. Από τις 01/06/2012 χρησιμοποιείται το ανταλλακτικό με κωδικό 036905715G και κόστος στη Γερμανία χωρίς ΦΠΑ στα 41,10Ε. Από ότι κατάλαβα οι πολλαπλασιαστές στο αμάξι σου πάνε μαζί με τα μπουζοκαλώδια.

Link to comment
Share on other sites

Το θεωρω ασκοπο, οταν καει το αλλαζεις.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ναι ειναι πολλαπλασιαστης ανα κυλινδρο....οποτε παμε στα 160-180 γιουργιοοοοος

Πάντως όπως λέει ο φίλος παραπάνω ποιο ουσιαστικό είναι να αλλάζεις τα μπουζι στην ώρα τους (γιατί διαφορετικά οι πολλαπλασιαστές ζορίζονται και καίγονται) και τους πολλαπλασιαστές όταν καίγονται...

Link to comment
Share on other sites

ολα τα σερβις γινονται στην ωρα τους δεν ειναι αυτο το θεμα μου.απλα ειχε τυχει την προιγουμενη φορα που μολις αλλαξα τον εναν στο καπακι μου καικε αλλος και ενα χρονο μετα ο τριτος.και τωρα ετοιμαζεται να καει ο τεταρτος.(το καταλαβαινω απ τον τροπο που δουλευει το αμαξι στο ρελαντι.οποτε σκεφτηκα να τους αλλαξω ολους με τη μια μην εχω παλι αλισιδωτα καψιματα.

Link to comment
Share on other sites

ολα τα σερβις γινονται στην ωρα τους δεν ειναι αυτο το θεμα μου.απλα ειχε τυχει την προιγουμενη φορα που μολις αλλαξα τον εναν στο καπακι μου καικε αλλος και ενα χρονο μετα ο τριτος.και τωρα ετοιμαζεται να καει ο τεταρτος.(το καταλαβαινω απ τον τροπο που δουλευει το αμαξι στο ρελαντι.οποτε σκεφτηκα να τους αλλαξω ολους με τη μια μην εχω παλι αλισιδωτα καψιματα.

Εμένα είναι στις 100.000 το αμάξι και έκαψε δύο με διαφορά 3μήνου. Πολλοί λένε ότι στα 5άρια τα fsi είναι με διάρκεια ζωής τα 100.000 χιλιόμετρα.Μέχρι στιγμής επιβεβαιώνονται οπότε περιμένω να καούν και οι άλλοι δύο. Προσωπικά προτιμώ να τους αλλάζω όταν καούν.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.