Jump to content
stinger

Golf 4 - Κλωτσήματα/κομπιάσματα Σε Σταθερές Στροφές

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους,

το θέμα που θέλω να σας γνωρίσω έχει λυθεί και το παραθέτω ώστε να αποφύγετε περιττές δαπάνες και κυρίως χάσιμο χρόνου.

Έχω ένα Golf 4, 2001, 1.6 16v, Generation στο οποίο ξαφνικά παρατήρησα κλωτσήματα/κομπιάσματα σε σταθερό γκάζι σε φάσμα 1500-2500σαλ. Κατά καιρούς είχα engine check το οποίο έφευγε μόνο του μετά από 1-2 μέρες.

Οι ενέργειες που έκανα είναι οι εξής: α) αλλαγή πολλαπλασιαστών β) αλλαγή EGR γ) καθαρισμός πεταλούδας γκαζιού δ) αλλαγή μπουζί, ε) αλλαγή λαδιών στ) βασική ρύθμιση πεταλούδας ζ) reset ECU σε εργοστασιακές ρυθμίσεις η) αφαίρεση μπαταρίας για 24h θ) αλλαγή καταλύτη (είχε σπάσει εσωτερικά) ι) έλεγχος τάπας βενζίνης κλπ, ενώ ήμουν κοντά να κάνω καθαρισμό μπεκ και να τσεκάρω την αντλία βενζίνης.

Τελικά το πήγα σε τεχνικό που δούλευε μόνο VAG και διαπίστωσε πρόβλημα στον χρονισμό. Μάλιστα ο ιμάντας χρονισμού ήταν εμφανώς (!!) λασκαρισμένος και το μοτέρ εντελώς αχρόνιστο. Στο διαγνωστικό έβγαζε missfires στον κύλινδρο Νο 1. Μπορεί να σας φαίνεται απίθανο, αλλά ο τεχνικός με διαβεβαίωσε ότι το έργο το έχει ξαναδεί πολλές φορές.. Την αλλαγή ιμάντα χρονισμού την είχα κάνει σε γνωστή αλυσίδα συνεργείων αυτοκινήτου, στην ώρα της (όπως όλα τα service από τότε που το αγόρασα). Ο χρονισμός ρυθμίστηκε και τώρα είναι οκ.

Τα συμπεράσματα δικά σας, ελπίζω να βοήθησα

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Πόνεσα σκεπτόμενος το χρόνο, το χρήμα, αλλά κυρίως την ταλαιπωρία που σίγουρα τράβηξες.

Εύχομαι όλα να πηγαίνουν καλά από δω & πέρα, με λιγότερη ταλαιπωρία & έξοδα!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την υποστήριξη. Προφανώς ένας καλός τεχνικός θα το εβρισκε γρήγορα, γι"αυτο και τον συγκεκριμένο θα τον κρατήσω, αλλά μην ξεχνάμε ότι ενας καλος τεχνικός δεν θα εκανε ποτε τέτοια χοντραδα κι οτι 2-3 άλλοι που απευθυνθηκα δεν το σκέφτηκαν.

Ο ουσιαστικός λόγος ομως που ποσταρα την εμπειρία μου είναι οτι ούτε στο φόρουμ βρήκα άκρη από τα σχόλια χρηστών στα λιγοστά αντίστοιχα προβληματα.. Ελπιζω να βοήθησα όπως κι εγω βοηθιεμαι απο τις δικές σας εμπειρίες, γνώσεις, προτάσεις, σκεψεις και να γινεται το φόρουμ πιο πλήρες

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Πολυ χρησιμο, για τους υπολοιπους.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

να σηκοσω λιγο το θεμα εχω αλλαξει κ εγω στο δικο μ ολα αυτα κ οταν πηγα στην μηχανικο κ τον ειπα γ τον ημαντα χρονισμου με λεει δεν μπορει να πηδιξε ντονδη αλλιος δεν θα δουλευει σωστα ολη την ωρα

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται πόσο έχει χάσει από το χρόνισμα του το μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.