stinger Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 Καλημέρα σε όλους, το θέμα που θέλω να σας γνωρίσω έχει λυθεί και το παραθέτω ώστε να αποφύγετε περιττές δαπάνες και κυρίως χάσιμο χρόνου. Έχω ένα Golf 4, 2001, 1.6 16v, Generation στο οποίο ξαφνικά παρατήρησα κλωτσήματα/κομπιάσματα σε σταθερό γκάζι σε φάσμα 1500-2500σαλ. Κατά καιρούς είχα engine check το οποίο έφευγε μόνο του μετά από 1-2 μέρες. Οι ενέργειες που έκανα είναι οι εξής: α) αλλαγή πολλαπλασιαστών β) αλλαγή EGR γ) καθαρισμός πεταλούδας γκαζιού δ) αλλαγή μπουζί, ε) αλλαγή λαδιών στ) βασική ρύθμιση πεταλούδας ζ) reset ECU σε εργοστασιακές ρυθμίσεις η) αφαίρεση μπαταρίας για 24h θ) αλλαγή καταλύτη (είχε σπάσει εσωτερικά) ι) έλεγχος τάπας βενζίνης κλπ, ενώ ήμουν κοντά να κάνω καθαρισμό μπεκ και να τσεκάρω την αντλία βενζίνης. Τελικά το πήγα σε τεχνικό που δούλευε μόνο VAG και διαπίστωσε πρόβλημα στον χρονισμό. Μάλιστα ο ιμάντας χρονισμού ήταν εμφανώς (!!) λασκαρισμένος και το μοτέρ εντελώς αχρόνιστο. Στο διαγνωστικό έβγαζε missfires στον κύλινδρο Νο 1. Μπορεί να σας φαίνεται απίθανο, αλλά ο τεχνικός με διαβεβαίωσε ότι το έργο το έχει ξαναδεί πολλές φορές.. Την αλλαγή ιμάντα χρονισμού την είχα κάνει σε γνωστή αλυσίδα συνεργείων αυτοκινήτου, στην ώρα της (όπως όλα τα service από τότε που το αγόρασα). Ο χρονισμός ρυθμίστηκε και τώρα είναι οκ. Τα συμπεράσματα δικά σας, ελπίζω να βοήθησα 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 Πόνεσα σκεπτόμενος το χρόνο, το χρήμα, αλλά κυρίως την ταλαιπωρία που σίγουρα τράβηξες. Εύχομαι όλα να πηγαίνουν καλά από δω & πέρα, με λιγότερη ταλαιπωρία & έξοδα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 σορυ που θα στο πω...αλλα οποιοσδηποτε σοβαρος μαστορας...αυτο θα κοιτουσε πρωτα... για εναν και μονο λογο...ειναι ΑΝΕΞΟΔΟ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stinger Posted June 23, 2015 Author Report Share Posted June 23, 2015 Ευχαριστώ για την υποστήριξη. Προφανώς ένας καλός τεχνικός θα το εβρισκε γρήγορα, γι"αυτο και τον συγκεκριμένο θα τον κρατήσω, αλλά μην ξεχνάμε ότι ενας καλος τεχνικός δεν θα εκανε ποτε τέτοια χοντραδα κι οτι 2-3 άλλοι που απευθυνθηκα δεν το σκέφτηκαν. Ο ουσιαστικός λόγος ομως που ποσταρα την εμπειρία μου είναι οτι ούτε στο φόρουμ βρήκα άκρη από τα σχόλια χρηστών στα λιγοστά αντίστοιχα προβληματα.. Ελπιζω να βοήθησα όπως κι εγω βοηθιεμαι απο τις δικές σας εμπειρίες, γνώσεις, προτάσεις, σκεψεις και να γινεται το φόρουμ πιο πλήρες 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 25, 2015 Report Share Posted June 25, 2015 Πολυ χρησιμο, για τους υπολοιπους. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexdora Posted September 7, 2015 Report Share Posted September 7, 2015 να σηκοσω λιγο το θεμα εχω αλλαξει κ εγω στο δικο μ ολα αυτα κ οταν πηγα στην μηχανικο κ τον ειπα γ τον ημαντα χρονισμου με λεει δεν μπορει να πηδιξε ντονδη αλλιος δεν θα δουλευει σωστα ολη την ωρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 15, 2015 Report Share Posted September 15, 2015 Εξαρτάται πόσο έχει χάσει από το χρόνισμα του το μοτέρ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...