Jump to content
vastil

Δίσκοι Και Τακάκια Για Up

Recommended Posts

Μου τρέμει το τιμόνι όταν πέφτω σε χιλιόμετρα. Το έκανε και πέρυσι. Άλλαξα στην αντιπροσωπεία με κόστος μόνο 400 ευρώ και έφτιαξε. Όμως μετά από έναν χρόνο άρχισε πάλι τα ίδια. Από άτομο που έφυγε απο την vw πήρε στο συνεργείο δικό του άτομο και μου επιβεβαίωσε οτι οι δίσκοι της vw για up έχουν πρόβλημα και έχουν παρουσιαστεί αρκετά θέματα που οφείλονται στους δίσκους. Ίσως το πρόβλημα να το δημιουργούν και τα τακάκια. Εν συντομία το κουστούμι βγήκε 220 ευρώ με άλλους δίσκους άλλης εταιρίας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ανταλλακτικο έχει 2 χρόνια εγγύηση.

Δεν διεκδίκησες αντικατάσταση απο την Vw?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βασικά μου είπαν οτι ανήκει στα αναλώσιμα. Έχει 6 μήνες εγγύηση για δίσκους στην ΕΤΕΑ και θυμάμαι γιατί μου φάνηκε γελοία αυτή η δικαιολογία. Ξέρεις τι σκέφτηκα? Και 2 χρόνια εγγύση να έχει. Αν τα αλλάξω πάλι το ίδιο πρόβλημα θα έχω αν μια παρτίδα είναι ελλατωματική θα είναι συνεχώς. Από εκεί και πέρα με μια πρόχειρη αναζήτηση σε αγγλικό φόρουμ διαπίστωσα οτι και άλλοι κάτοχοι έχουν το ίδιο πρόβλημα. Άρα δεν μπορεί να φταίω εγώ ή να κάνω κακή χρήση του οχήματος μου

Τακακια textar είναι καλά? Αυτά είπε θα μου βάλει

Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων.

Edited by konstantinos passat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμενα δεν μ άρεσαν προσωπικα.

Δοκιμασε τα ΑΤΕ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οκ θα τα κοιτάξω. Δείτε όλοι σας εαν τρέμει το τιμόνι σας με πτώση από τα 120 σε 80 νομίζω εκεί φαίνεται περισσότερο. Πόσο φυσιολογικό είναι να συμβαίνει πρόβλημα με τους δίσκους? Και μην μου πείτε νέος οδηγός είμαι ή δεν το χρησιμοποιώ σωστά. Άλλα δυο αμάξια άλλαξα αλλά δίσκους νομίζω ποτέ δεν άλλαξα και οδηγάω 10 χρόνια. Έβγαλα πικρία συγγνωμη

Edited by vastil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με λύπη μου θα επιβεβαιώσω δυστυχώς τα λεγόμενα του vastil.. Μετά από φρενάρισμα από πολλά χιλιόμετρα σε λιγότερα π.χ. στην εθνική όταν σταματάς σε διόδια το έχω παρατηρήσει και εγώ το τρίξιμο αυτό. Κατευθείαν σκέφτηκα τους δίσκους, αλλά όταν το έκανε πρώτη φορά το αυτοκίνητο ζήτημα να είχε 1000 χιλιόμετρα οπότε το αγνόησα.. Βέβαια μπορεί να είναι και θέμα της ηλεκτρικής κρεμαγιέρας, αφού το αυτοκίνητο έχει πολύ μικρό βάρος και οι οποιεσδήποτε ανωμαλίες του οδοστρώματος έρχονται κατευθείαν στο τιμόνι.

Πλέον προσπαθώ πάντως να μην χρησιμοποιώ τα φρένα και να αφήνω το αυτοκίνητο να "φρενάρει" σταδιακά και όταν φτάσω στα 80-70 τότε να πατήσω φρένο. Επειδή όμως το θέμα μπορεί να είναι και σοβαρό θα το κοιτάξω περισσότερο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο άνθρωπος στο συνεργείο επειδή δούλευε στην vw μου είπε οτι μπορεί να μου βάλει αυτά που φορούσε και πριν. Το ζήτημα είναι και να βάλω τα ίδια ποιος μου εγγυάται οτι δεν θα βγάλει το ίδιο πρόβλημα? Βασικά για να τους κάνουμε αγωγή είναι. Απο vw είπαν να βάλουμε από έξω καλύτερα.

 

Φίλε μου είναι σοβαρό και αφορά την ασφάλεια σου όσο και των υπολοίπων οδηγών. Και στην τελική για ένα τόσο φτηνό υλικό γιατί καλούμαστε να το επαναγοράσουμε. Εγώ θέλω να γίνει ανάκληση και να βάλουν άλλους δίσκους. Εαν κοιτάξεις στο ξένο φόρουμ θα δεις πόσοι γράφουν μηνύματα.

 

Και ναι αν αλλάξεις δίσκους σταματάει να το κάνει. Έχω αλλάξει ήδη μια φορά και ξαναστράβωσαν.

Edited by vastil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ισχύει ότι μάλλον το πρόβλημα είναι σοβαρό.. Ξαναλέω βέβαια δεν τους έχω δει τους δίσκους απλώς υποθέτω (όπως και εσύ) ότι το τρίξιμο μπορεί να οφείλεται εκεί, αν δεν είναι θέμα ευαίσθητης κρεμαγιέρας.. Λογικά σε αλλαγή με τα ίδια ακριβώς μάλλον θα ξαναεμφανιστεί το πρόβλημα, αφού λογικά είναι κατασκευαστικό λάθος και το αυτοκίνητο στραβώνει τους δίσκους. Για ανάκληση μου φαίνεται απίθανο να γίνει εκτός και αν πάμε πολλοί ιδιοκτήτες και αναφέρουμε το πρόβλημα και απαιτήσουμε να λυθεί. Εγώ πάντως θα πάω στην αντιπροσωπεία γιατί περιμένω να με καλέσουν και για ένα ανταλλακτικό του κιβωτίου (φυσικά εντός εγγύησης), οπότε θα το αναφέρω. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θες να σου δώσω μήπως και τα στοιχεία μου? Εμένα με κατηγόρησαν ελέω της βροχής

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι εντάξει είπαμε.. Αυτό που πρέπει να γίνει πιστεύω είναι να μας πούνε και άλλοι κάτοχοι Up! αν το δικό τους παρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα και μετά να δούμε τι θα κάνουμε. Εγώ πάντως ειδοποιήθηκα σήμερα από το service της αντιπροσωπείας για το θέμα του σασμάν που έγραψα παραπάνω, οπότε την Δευτέρα που θα πάω θα τους το αναφέρω και θα τους πω να κοιτάξουν τους δίσκους. Η βροχή για το στράβωμα των δίσκων μου φαίνεται τουλάχιστον αστεία δικαιολογία, για να στραβώσουν πρέπει ή να ρίξεις απευθείας νερό σε καυτούς δίσκους ή να μπεις σε λίμνη νερού που να καλύπτει το μισό αμάξι! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορεί εμείς να λέμε παραμύθια. Άραγε λένε και αυτοί http://www.upownersclub.co.uk/forum/vibrating-under-braking_topic4302.htmlπαραμύθια?

Οκ δεκτό ζαμαν φου και αν σκοτωθούμε τι είχαμε τι χάσαμε. Οι άλλοι που θα πάρουμε στο λαιμό μας τι φταίνε?

 

Πάμε και στο ζουμί! Μου έβαλε δίσκους zimmerman http://www.onparts.gr/vw-up-1-0-60hp-60hp/antallaktika/antallaktika-service/diskoplakes-empros/set-diskoplakes-empros-zimmermann-600-3250-20.html καιτακάκια textar. Δεν πλακώθηκα στα φρένα αλλά λίγο που τα δοκίμασα το πρόβλημα εξαφανίστηκε. Άλλαξε τα γιατι εμένα έτρεμαν μέχρι και τα αντικείμενα που είχα στην πόρτα του οδηγού στο πλαι και έτριζε πολύ.

Είχα πει οτι περυσι πως τα αλλαξα μου εβγαλε τα παλια τακακια που για να το ξαναπω τα αλλαξαμε στην vw και ηταν τα μισα. Μου ανεφερε οτι τοσο μεγαλη φθορα δεν ειναι φυσιολογικο ή δεν μου τα άλλαξανε τελικα εκεί :) Οντως που τα είδα ήταν λίγο πιο κατω απο το μισο συγκριτικα με τα καινουργια. Αυτα

 

 

Κούρεμα 220 ευρω

Edited by vastil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευτυχώς εμένα δεν τρίζει όλο το αυτοκίνητο και τα αντίκειμενα που έχω στις πόρτες μόνο ένα μικρό τρίξιμο στο τιμόνι. Ομολογώ πάντως ότι αυτά που διάβασα στο αγγλικό φόρουμ με ανησύχησαν.. 

Σου είπα θα το πω την Δευτέρα για να δω τι θα γίνει τελικά.

Γενικώς όμως η υποστήριξη της VW στην Ελλάδα αποδεικνύεται ακόμα μια φορά πόσο απαράδεκτη είναι. Στο τέλος όλο το αυτοκίνητο θα το βγάλουν αναλώσιμο, λες και γίνεται να φας τους δίσκους μέσα σε ένα χρόνο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

λες και γίνεται να φας τους δίσκους μέσα σε ένα χρόνο!

Σε 6 μήνες 8)  8)  =@  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε 6 μήνες 8)  8)  =@  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:

Τόσο θα πάνε? Εαν εχεις να προτείνεις το καλυτερο πες μου pagit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τόσο θα πάνε? Εαν εχεις να προτείνεις το καλυτερο πες μου pagit?

Οχι,απαντησα στο δεν γινεται να φας δισκους σε 1 χρονο.

pagid εχω ακουσει τα καλυτερα,ΑΤΕ ειμαι αρκετα ικανοποιημενος,το ιδιο και απο zimmermann.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΑΑΑααα νομιζα τοσο περιθώριο τους δινεις. Pagit μου ειπε δεν είχε αυτός

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν ξέρω κατά πόσο μετράει η άποψη μου αλλά προσωπικά είμαι υπερευχαριστημένος με pagid τακάκια και zimmermann δίσκους (μπροστινά φρένα) εδώ και 1,5 σχεδόν χρόνο στο γκολφάκι μου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι λετε ρε παιδια,αλλο και τουτο το προβλημα φρενων,

δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο στο δικο μου up,

εν τουτοις θα το κοιταξω πιο προσεκτικα και θα επανελθω στο θεμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα ..εχω κ εγω το ιδιο προβλημα με τρεμουλο στο τιμονι στο φρεναρισμα...το εχω παρατηρησει σε κατηφορες με απαλο φρενο, νιωθω το σωμα μου να εχει μια μικρη ταλαντωση. Επισης οπως αναφερατε κ εσεις σε φρεναρισμα σε υψηλές ταχυτητες. Πιστευω οτι ειναι δισκοπλακες..

Edited by GtV

Share this post


Link to post
Share on other sites

προφανως ειναι δισκοπλακες

προφανως ειναι ελλατοματικη παρτιδα που λογικα θα εχουν ολες οι αντιπροσωπιες

προφανως ειναι αναλωσιμα

προφανως θα πρεπει να βαλετε κατι αλλο.

μαρκες δεκαδες ολες αξιοπιστες για 1000 κυβικα αυτοκινητο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραία άρα κάποιοι έχουμε θέμα. Ας μας πουν και όσοι άλλοι έχουν θέμα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν ενημέρωση μόλις γύρισα από την αντιπροσωπεία. Το ανταλλακτικό που ήρθε για τον επιλογέα του σασμάν μπήκε στο αυτοκίνητο και αλλάχθηκε το προβληματικό, όπως είπα μέσα στην εγγύηση, και ελπίζω να μην με ξανααπασχολήσει αυτό το θέμα. Τώρα όσον αφορά το τρίξιμο και το "παίξιμο" του τιμονιού στο φρενάρισμα το ανέφερα σαν παρατήρηση και ζήτησα επανειλημμένως να το κοιτάξουν. Αφού ο υπέυθυνος του service μου άρχισε τα γνωστά "μήπως πιέσατε τα φρένα πολύ", "μήπως πέσατε σε νερά με καυτούς δίσκους" κ.λ.π., εντέλει ελέγχθηκαν και δεν παρατηρήθηκε κάτι στους δίσκους.. Βγήκαμε και στην εθνική με τον αρχιμηχανικό μετά και έκανε και εκείνος το "τεστ" με το φρενάρισμα από τα 120 km/h στα 80, έτριξε το τιμόνι αλλά όχι το πεντάλ του φρένου, οπότε η απόφαση ήταν ότι το αυτοκίνητο θέλει ζυγοστάθμιση.. Θα το πάω για ζυγοστάθμιση και θα παρακολουθώ το θέμα αν και δεν μπορώ να πω ότι πείστηκα απολύτως από τα λεγόμενά τους. 

Επίσης όταν ανέφερα στον υπεύθυνο του service για το αν είχαν πρόβλημα οι δισκόπλακες τι θα γινόταν σε περίπτωση αλλαγής, εκείνος μου είπε ότι έχουν εγγύηση για 6 μήνες ή 10.000 χιλιόμετρα..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κανε λοιπον Πετρο την ζυγοσταθμιση κι αν το τρεμουλο δεν φυγει να δουμε τι αλλο θα βρουνε να πουνε...

Εγω ακομα δεν τοχω τσεκαρει γιατι πηγαινω εντος μεχρι 80χλμ. και δεν εχω δει καποιο τρεμουλο.

Οσο για την αντιπροσωπεια εμενα μου πεταξαν οτι στοιχιζει 65€ η εργατώρα συν φπα και ολα θελουν τον χρονο τους.

Στα πλαισια της εγγυησης πρεπει αποδεδειγμενα να υπαρχει υπαρκτο προβλημα για να το εντοπισουν,

δεν αρκει να λεμε καποιες φορες το κανει γιατι στην δοκιμη που κανουν πρεπει να το κανει και σε αυτους.

Αν δεν το κανει τοτε δεν μας παιρνουν για ''σοβαρους'' .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μα το έκανε και στον αρχιμηχανικό όπως είπα! Απλά μου είπε ότι το τιμόνι όντως τρίζει και "παίζει" στο φρενάρισμα, αλλά επειδή δεν υπάρχει τρίξιμο και "χοροπήδημα" στο πεντάλ δεν είναι δίσκοι αλλά ζυγοστάθμιση. Όπως είπα διατηρώ τις επιφυλάξεις μου, αλλά θα δώσω μια ευκαιρία ακόμη.. 

Πάντως δεν μπήκα στον κόπο να ρωτήσω καν για ανταλλακτικά και εργασίες σε περίπτωση που όντως υπάρχει θέμα, γιατί μάλλον θα μου έπεφταν τα μαλλιά.. 

Τελοσπάντων αυτή είναι η εμπειρία μου με το θέμα και όταν πάω για ζυγοστάθμιση θα ενημερώσω για περαιτέρω!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άλλαξα ελαστικά καινούργια και ζυγοστάθμιση και το πρόβλημα συνέχιζε να υπάρχει και το πεντάλ του φρένου δεν έτρεμε στο πόδι.

 

Μάλλον σας τρόμαξα πολύ. Συγγνώμη

Edited by vastil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


VWClub.gr. Αυτός ο μη κερδοσκοπικός δικτυακός τόπος δεν ανήκει ούτε συσχετίζεται με τις εταιρείες VolksWagen (VW) ή Kosmocar Α.Ε.
Όλα τα σήματα, λογότυπα και κατατεθέντα σχέδια αποτελούν ιδιοκτησία των αντίστοιχων νόμιμων δημιουργών τους.


VWClub.gr. This non commercial web site is not affiliated or related in any way with the VolksWagen (VW) company or Kosmocar S.A.
All signs, logos and trademarks are property of their respective owner.
×