Jump to content
vastil

Δίσκοι Και Τακάκια Για Up

Recommended Posts

Ο ένοχος έχει βρεθεί; Ας ξανά αναφέρω το ιστορικό.

 

Α. Το αυτοκίνητο βγαίνει με μαμα δίσκους σε 10.000 οι δίσκοι στραβώνουν.

 

Β. Πάω αντιπροσωπεία και βάζω αυθεντικούς σε 20.000 πάλι στραβώνουν και τους παίρνω στο χέρι καθώς το τιμόνι τρίζει πολύ χειρότερα.

 

Γ. Βάζω Zimmerman τους κρατάω καμία 50.000 και τους παίρνω στο χέρι πάλι στραβούς και τα σέρβις όλα στην Ετεα και δεν ελέγχουν τα τακάκια με αποτέλεσμα να μην τα αλλάξουν ποτέ και να φαγωθεί ο δίσκος και να χαραχτεί πολύ. Άρα πεταμα

 

Δ. Πάω σε έναν παππού δίπλα από εκεί που έβαλα ελαστικά αλλάζει δίσκους και τακάκια αλλά σε 300km στραβώνουν.

 

 

 

 

θελω να βάλω δίσκους που να μην στραβώνουν. Ή ακόμα και να μου προτείνει κάποιος πως να αλλάξω τις οδηγικές μου συνήθειες. Οδηγώ περίπου 12 χρόνια. Δέχομαι ότι μπορεί να μην οδηγώ σωστά και να ευθύνομαι εγώ για το λάθος πάντως όταν οδηγούσα το Peugeot 406 και 207 ουδέποτε άλλαξα δίσκους. Θέλω να κάνω μια αλλαγή με δίσκους επώνυμους brembo ακριβούς και καλούς που να μην στραβώνουν.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , vastil said:

Ο ένοχος έχει βρεθεί; Ας ξανά αναφέρω το ιστορικό.

 

Α. Το αυτοκίνητο βγαίνει με μαμα δίσκους σε 10.000 οι δίσκοι στραβώνουν.

 

Β. Πάω αντιπροσωπεία και βάζω αυθεντικούς σε 20.000 πάλι στραβώνουν και τους παίρνω στο χέρι καθώς το τιμόνι τρίζει πολύ χειρότερα.

 

Γ. Βάζω Zimmerman τους κρατάω καμία 50.000 και τους παίρνω στο χέρι πάλι στραβούς και τα σέρβις όλα στην Ετεα και δεν ελέγχουν τα τακάκια με αποτέλεσμα να μην τα αλλάξουν ποτέ και να φαγωθεί ο δίσκος και να χαραχτεί πολύ. Άρα πεταμα

 

Δ. Πάω σε έναν παππού δίπλα από εκεί που έβαλα ελαστικά αλλάζει δίσκους και τακάκια αλλά σε 300km στραβώνουν.

 

 

 

 

θελω να βάλω δίσκους που να μην στραβώνουν. Ή ακόμα και να μου προτείνει κάποιος πως να αλλάξω τις οδηγικές μου συνήθειες. Οδηγώ περίπου 12 χρόνια. Δέχομαι ότι μπορεί να μην οδηγώ σωστά και να ευθύνομαι εγώ για το λάθος πάντως όταν οδηγούσα το Peugeot 406 και 207 ουδέποτε άλλαξα δίσκους. Θέλω να κάνω μια αλλαγή με δίσκους επώνυμους brembo ακριβούς και καλούς που να μην στραβώνουν.

Κάνε έλεγχο μουαγιέ κράτα πισινή και για τα ελαστικά.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI
16 λεπτά πριν , nikdev said:

Κάνε έλεγχο μουαγιέ κράτα πισινή και για τα ελαστικά.

Παρατηρείται μια έξαρση με τους VW δίσκους τελευταία ε; :lol:

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , nikdev said:

Κάνε έλεγχο μουαγιέ κράτα πισινή και για τα ελαστικά.

Έβαλα λάστιχα δίσκους την ίδια μέρα σε Michelin πήγα. Έχεις να προτείνεις κάτι σε δίσκους που να έχει αντοχή?

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , Polakias TDI said:

Παρατηρείται μια έξαρση με τους VW δίσκους τελευταία ε; :lol:

 

 

Σαν αρρώστια είναι!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , vastil said:

 Έχεις να προτείνεις κάτι σε δίσκους που να έχει αντοχή?

 

Ξέρεις μήπως τι μάρκα είναι η εργοστασιακή δίσκοι??? 

 

Γιατί σαν πολύ αρχίζετε να γίνεστε σιγά σιγά???

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , OMINUS said:

 

Ξέρεις μήπως τι μάρκα είναι η εργοστασιακή δίσκοι??? 

 

Γιατί σαν πολύ αρχίζετε να γίνεστε σιγά σιγά???

 

 

 

Bosch , αλλά μάλλον σε brembo θα κινηθώ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε αυτή τη διάσταση/κατηγορία η brembo δεν έχει κάτι τρομερό.

 

Παρόλο ότι το εργοστάσιο βάζει συνήθως ΑΤΕ ή TRW οι εργοστασιακές 345 που είχα πάρει 2 φορές από την Audi ήταν αυτές με τις μεγαλύτερες αντοχές.

Βέβαια κόστιζαν 400+

 

Πόσο κοστίζουν 2 δίσκοι από την αντιπροσωπεία στη διάσταση του up, που είναι πολύ μικρή σχετικά ?

Link to comment
Share on other sites

Εγω προσωπικα brembo και Bosch δεν θα εβαζα με τιποτα....σε αυτην την φθηνιαρικη κατηγορια οι πιο πολλες ειναι κινεζιες... κοιταξε κατι σε Zimmerman,ate.... και εγω ειχα το ιδιο θέμα και ειχα δοκιμασει κ brembo και bosch μολις εβαλα Zimmerman χαρακτους ολα καλα! Κ εμενα μου ειχαν πει για μουαγιε πηγα σε μαστορα στον Γέρακα φρενα και μου μετρησε μουαγιε και ειδε πως δεν ειχαν θεμα. Τωρα τα εχω πανω 10χιλιαδες χιλιομετρα δεν μου εχουν κανει κατι....τωρα αργοτερα θα δειξει τι να πω θα δουμε...το θεμα ειναι τι να φταιει και τα στραβωνει ετσι ευκολα

Link to comment
Share on other sites

Να σας κάνω μια ερώτηση??? 

 

Έτσι για να μου φύγει η περιέργεια ποιό πολύ, γιατί κάποιοι προτείνετε δίσκους της Zimmerman????????

 

θυμάμαι ότι παλιότερα είχαν γίνει αναφορές και από εδώ μέσα,  και σε άλλα club.

 

ότι η δίσκοι της συγκεκριμένης εταιρείας  ραγίζουν????

Link to comment
Share on other sites

Η οδηγηση παιζει σημαντικο ρόλο...

Εγω παντως μεσα σε 4+χρόνια καθημερινης χρησης στο eco/up,με 102.000χλμ 

εκανα μονο μια αλλαγη τακακια στα 65.000χλμ

και στα 90.000χλμ εβαλα λαστιχα 

δισκοι ολόισιοι διχως κανενα προβλημα ακομα,

Βεβαια με τεραστια προσοχη,ποτέ δεν ριχνουμε/πλένουμε νερο με ζεστους δισκους

και παμε πάντα σιγα σιγα οταν περναμε μεσα απο νερά (τα αποφεύγουμε)

Και ποτε σχεδον στον ηλιο τ'αμαξι...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ιστορία μου αμαρτία μου οι δίσκοι στο Up όπως έχουμε προαναφέρει οι περισσότεροι εδώ. Εγώ τους ίσιωσα στον φρενά στον Γέρακα, που έχει και αυτός ένα Citigo με τα ίδια προβλήματα, στις περίπου 55 χιλιάδες και από τις 65 περίπου άρχιζα να έχω θέματα με σφύριγμα και σχετικά. Το έχω στα υπόψιν να ξαναπάω για αλλαγή λογικά αφού δεν παίρνουν ίσιωμα από ότι μου είχε πει, ευτυχώς δεν έχω θέματα ούτε με τρίξιμο τιμονιού, ούτε με τραγικά ανομοιόμορφη πέδηση όπως τα κοίταξαν στο ΚΤΕΟ που πέρασα, αλλά δεν παύει να είναι ένα θέμα.. 

Link to comment
Share on other sites

Σε 70k χιλιόμετρα έχω αλλάξει δίσκους 7 φορές. Με τακάκια μαζί εννοείται. 

Και με τον νέο κωδικό από ότι είπαν πάλι το ίδιο. Ούτε 1000 δεν άντεξαν. Ξανάρχισαν να παίρνουν. 

Link to comment
Share on other sites

Σε 70k χιλιόμετρα έχω αλλάξει δίσκους 7 φορές. Με τακάκια μαζί εννοείται. 
Και με τον νέο κωδικό από ότι είπαν πάλι το ίδιο. Ούτε 1000 δεν άντεξαν. Ξανάρχισαν να παίρνουν. 


Ούτε χρόνο δεν έχουν καινούργιοι δίσκοι με τακάκια μπρος, γνήσια υποτίθεται στην αντιπροσωπεία και έχω βαρεθεί να τα ακούω να σφυρίζουν από το καλοκαίρι κυρίως!
Link to comment
Share on other sites

On 11/2/2018 at 3:41 PM, OMINUS said:

Να σας κάνω μια ερώτηση??? 

 

Έτσι για να μου φύγει η περιέργεια ποιό πολύ, γιατί κάποιοι προτείνετε δίσκους της Zimmerman????????

 

θυμάμαι ότι παλιότερα είχαν γίνει αναφορές και από εδώ μέσα,  και σε άλλα club.

 

ότι η δίσκοι της συγκεκριμένης εταιρείας  ραγίζουν????

Και εγώ τους κοίταζα αυτούς το 2013 που ακόμα φορούσα μαμά φρένα. Καθώς τέλειωναν οι μαμά δίσκοι ήθελα να τους αλλάξω με τρυπητούς στην ίδια διάσταση απλά για ομορφιά, αλλά είχα διαβάσει και γω τέτοια σχόλια που με είχαν ανησυχήσει. Τελικά τους έβαλα, από απόδοση μια χαρά, οικονομικότεροι κατά 50 ευρώ έναντι των εργοστασιακών και δεν είχα το παραμικρό θέμα μέχρι και 2 χρόνια μετά που έβαλα big brake. Όσο αφορά τα σχόλια λοιπόν, αν αφορούν τρυπητούς τότε ίσως εννοούν την αθώα επιφανειακή φθορά που μοιάζει με ράγισμα αλλά δεν είναι, πρόκειται για λεπτές γραμμές που ξεκινούν από τις τρύπες εκτεινόμενες προς τυχαίες κατευθύνσεις και σταματούν στο μισό εκατοστό, χωρίς να φτάνουν στις άκρες. Στο μάτι κάποιου που δεν ξέρει πραγματικά μοιάζει με ράγισμα, μια εικόνα που μπορεί να σε στείλει κατευθείαν στον φρενά ενώ έχεις αρχίσει ήδη να κάνεις υπολογισμούς για τα λεφτά που θα κοστίσει. Κάποια στιγμή στην ζωή τους οι περισσότεροι το παθαίνουν αυτό αλλά είναι επιφανειακή η φθορά, δεν είναι πρόβλημα, ούτε ρίχνει την απόδοση. Αυτό που θα πρέπει να μας ανησυχήσει είναι αν αυτό που φαίνεται σαν ράγισμα, είτε είναι μεγαλύτερο οπότε και είναι πιθανό το ίδιο ράγισμα να ενώνει και 2 τρύπες, είτε να φτάνει μέχρι τις άκρες του δίσκου. Σε κάθε περίπτωση αν δεν είμαστε σίγουροι μια επίσκεψη στον φρενά μας θα μας καθησυχάσει (με την προϋπόθεση ότι δεν κοιτάζει να μας τα αρπάξει βγάζοντάς τους για πέταμα ενώ είναι μια χαρά, άρα κάποιον της εμπιστοσύνης μας). Τώρα αν τα σχόλια αφορούν γενικά τους zimmermann τότε το μόνο που έχω να πω είναι ότι ανεξαρτήτως μάρκας πάντα θα υπάρχει και ένα ποσοστό αστοχίας, μεγαλύτερο ή μικρότερο ανάλογα την ποιότητά τους, την χρήση και την προσοχή που δίνει ο κάτοχος στα κρυώματα-ζεστάματα κτλ.

 

On 11/4/2018 at 3:14 PM, Petros K said:

Ιστορία μου αμαρτία μου οι δίσκοι στο Up όπως έχουμε προαναφέρει οι περισσότεροι εδώ. Εγώ τους ίσιωσα στον φρενά στον Γέρακα, που έχει και αυτός ένα Citigo με τα ίδια προβλήματα, στις περίπου 55 χιλιάδες και από τις 65 περίπου άρχιζα να έχω θέματα με σφύριγμα και σχετικά. Το έχω στα υπόψιν να ξαναπάω για αλλαγή λογικά αφού δεν παίρνουν ίσιωμα από ότι μου είχε πει, ευτυχώς δεν έχω θέματα ούτε με τρίξιμο τιμονιού, ούτε με τραγικά ανομοιόμορφη πέδηση όπως τα κοίταξαν στο ΚΤΕΟ που πέρασα, αλλά δεν παύει να είναι ένα θέμα.. 

Έχω πάψει να παίρνω τοις μετρητοίς την μέτρηση πέδησης των ΚΤΕΟ από τότε που μου την έβγαλαν και μένα ανομοιόμορφη, πήγα στον φρενά ο οποίος δεν παρατήρησε τίποτα, δεν έκανα λοιπόν τίποτα και στον επόμενο έλεγχο 2 χρόνια μετά η πέδηση είχε φτιάξει. Ποιος ξέρει και τα ΚΤΕΟ κάθε πότε κάνουν σέρβις.

 

On 12/13/2018 at 5:17 PM, denthnpalevw said:

Σε 70k χιλιόμετρα έχω αλλάξει δίσκους 7 φορές. Με τακάκια μαζί εννοείται. 

Και με τον νέο κωδικό από ότι είπαν πάλι το ίδιο. Ούτε 1000 δεν άντεξαν. Ξανάρχισαν να παίρνουν. 

Πήγαινε σε ένα φρενά να σου μετρήσει τα μουαγιέ.

 

10 hours ago, gousias said:

 


Ούτε χρόνο δεν έχουν καινούργιοι δίσκοι με τακάκια μπρος, γνήσια υποτίθεται στην αντιπροσωπεία και έχω βαρεθεί να τα ακούω να σφυρίζουν από το καλοκαίρι κυρίως!

 

Στο Cupra μας που φοράει ds2500 που λόγω υλικού είναι πολύ πιό σφυριχτά από τα εργοστασιακά, από όταν αρχίσαμε να τα τριμάρουμε πριν μπουν στο αμάξι δεν έχουν ξανακουστεί.

Link to comment
Share on other sites

On 11/1/2019 at 4:56 ΜΜ, DarkX said:

Και εγώ τους κοίταζα αυτούς το 2013 που ακόμα φορούσα μαμά φρένα. Καθώς τέλειωναν οι μαμά δίσκοι ήθελα να τους αλλάξω με τρυπητούς στην ίδια διάσταση απλά για ομορφιά, αλλά είχα διαβάσει και γω τέτοια σχόλια που με είχαν ανησυχήσει. Τελικά τους έβαλα, από απόδοση μια χαρά, οικονομικότεροι κατά 50 ευρώ έναντι των εργοστασιακών και δεν είχα το παραμικρό θέμα μέχρι και 2 χρόνια μετά που έβαλα big brake. Όσο αφορά τα σχόλια λοιπόν, αν αφορούν τρυπητούς τότε ίσως εννοούν την αθώα επιφανειακή φθορά που μοιάζει με ράγισμα αλλά δεν είναι, πρόκειται για λεπτές γραμμές που ξεκινούν από τις τρύπες εκτεινόμενες προς τυχαίες κατευθύνσεις και σταματούν στο μισό εκατοστό, χωρίς να φτάνουν στις άκρες. Στο μάτι κάποιου που δεν ξέρει πραγματικά μοιάζει με ράγισμα, μια εικόνα που μπορεί να σε στείλει κατευθείαν στον φρενά ενώ έχεις αρχίσει ήδη να κάνεις υπολογισμούς για τα λεφτά που θα κοστίσει. Κάποια στιγμή στην ζωή τους οι περισσότεροι το παθαίνουν αυτό αλλά είναι επιφανειακή η φθορά, δεν είναι πρόβλημα, ούτε ρίχνει την απόδοση. Αυτό που θα πρέπει να μας ανησυχήσει είναι αν αυτό που φαίνεται σαν ράγισμα, είτε είναι μεγαλύτερο οπότε και είναι πιθανό το ίδιο ράγισμα να ενώνει και 2 τρύπες, είτε να φτάνει μέχρι τις άκρες του δίσκου. Σε κάθε περίπτωση αν δεν είμαστε σίγουροι μια επίσκεψη στον φρενά μας θα μας καθησυχάσει (με την προϋπόθεση ότι δεν κοιτάζει να μας τα αρπάξει βγάζοντάς τους για πέταμα ενώ είναι μια χαρά, άρα κάποιον της εμπιστοσύνης μας). Τώρα αν τα σχόλια αφορούν γενικά τους zimmermann τότε το μόνο που έχω να πω είναι ότι ανεξαρτήτως μάρκας πάντα θα υπάρχει και ένα ποσοστό αστοχίας, μεγαλύτερο ή μικρότερο ανάλογα την ποιότητά τους, την χρήση και την προσοχή που δίνει ο κάτοχος στα κρυώματα-ζεστάματα κτλ.

 

Έχω πάψει να παίρνω τοις μετρητοίς την μέτρηση πέδησης των ΚΤΕΟ από τότε που μου την έβγαλαν και μένα ανομοιόμορφη, πήγα στον φρενά ο οποίος δεν παρατήρησε τίποτα, δεν έκανα λοιπόν τίποτα και στον επόμενο έλεγχο 2 χρόνια μετά η πέδηση είχε φτιάξει. Ποιος ξέρει και τα ΚΤΕΟ κάθε πότε κάνουν σέρβις.

 

Πήγαινε σε ένα φρενά να σου μετρήσει τα μουαγιέ.

 

Στο Cupra μας που φοράει ds2500 που λόγω υλικού είναι πολύ πιό σφυριχτά από τα εργοστασιακά, από όταν αρχίσαμε να τα τριμάρουμε πριν μπουν στο αμάξι δεν έχουν ξανακουστεί.

Είναι πολύ συχνό πρόβλημα αυτό με τα φρένα στα vw up, αν το χρησιμοποιείς μόνο στην πόλη σε χαμηλές ταχύτητες μπορεί να μην εμφανίσει πρόβλημα και ποτέ. Αλλά ένα δυνατό φρενάρισμα από τα 150 χιλιόμετρα στα 50 είναι ικανό να κάνει την ζημιά. Όποιος το κυνηγάει αρκετά σαν αμάξι ένας έμπορος από θεσσαλονίκη που φέρνει συχνά Vw Up φυσικό αέριο, σαν λύση στο πρόβλημα προτείνει φρένα από την Gti έκδοση του Up όλη μαζί μετατροπή περίπου 600 ευρώ και τότε φρενάρεις παντού και χωρίς φόβο.

 

Link to comment
Share on other sites

Ξανά άλλαξα δίσκους τακάκια. Αυτά τα τακάκια tsi που τα βρίσκουμε?

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μια ερώτηση σχετικά με το θέμα αυτό.

 

Το πρόβλημα αυτό με τους δίσκους,  είναι μόνο στο VW UP???. Η το παρουσιαζουν και το  skoda citigo και το seat Mii ???

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , OMINUS said:

Να κάνω μια ερώτηση σχετικά με το θέμα αυτό.

 

Το πρόβλημα αυτό με τους δίσκους,  είναι μόνο στο VW UP???. Η το παρουσιαζουν και το  skoda citigo και το seat Mii ???

Νομίζω οτι και τα 3 έχουν το ίδιο πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , vastil said:

Νομίζω οτι και τα 3 έχουν το ίδιο πρόβλημα.

 

Με αλλαγή δισκοπλακας , να μην βάλεις της αντιπροσωπείας δηλαδή. 

Να βάλεις κάτι σε brembo η ΑΤΕ , δεν θα λυθεί το θέμα?

 

https://www.briskoda.net/forums/topic/445103-warped-brake-discs/

 

https://www.upownersclub.co.uk/threads/replacing-brake-pads-—-difficult.12536/

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago , OMINUS said:

 

Με αλλαγή δισκοπλακας , να μην βάλεις της αντιπροσωπείας δηλαδή. 

Να βάλεις κάτι σε brembo η ΑΤΕ , δεν θα λυθεί το θέμα?

 

https://www.briskoda.net/forums/topic/445103-warped-brake-discs/

 

https://www.upownersclub.co.uk/threads/replacing-brake-pads-—-difficult.12536/

 

Έχω βάλει κάθε μάρκα που υπάρχει και όλες έχουν θέμα. Σίγουρα κάπου θα φταίω και εγώ κάπου μπορεί να φταίνε και οι δισκόπλακες που δεν είναι ενισχυμένες και τελικά έχουμε αυτό το αποτέλεσμα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι θέμα μάρκας δίσκων και τακάκια, είναι θέμα το ότι πίσω έχει ταμπούρο αρκετά απλό οπότε σε δυνατό φρενάρισμα ζορίζεται πολύ το φρένο μπροστά έβαλε πρόσφατα φίλος τα GTI δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης...

Edited by Kostas Up!
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago , Kostas Up! said:

Δεν είναι θέμα μάρκας δίσκων και τακάκια, είναι θέμα το ότι πίσω έχει ταμπούρο αρκετά απλό οπότε σε δυνατό φρενάρισμα ζορίζεται πολύ το φρένο μπροστά έβαλε πρόσφατα φίλος τα GTI δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης...

 

 

Έβαλε εννοείς μόνο μπροστά δίσκους από gti?

Link to comment
Share on other sites

On 2/6/2021 at 8:24 ΜΜ, crazy bill said:

 

 

Έβαλε εννοείς μόνο μπροστά δίσκους από gti?

Δίσκους+Δαγκάνες+Ακρο όλα μαζί αλλάζουν αυτά για να δέσει σωστά το αμάξι.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , Kostas Up! said:

Δίσκους+Δαγκάνες+Ακρο όλα μαζί αλλάζουν αυτά για να δέσει σωστά το αμάξι.

Μα δεν αλλάζει κάτι στους δίσκους του vw up gti σε σχέση με αυτούς που φοράει το απλό up. Κάτι λάθος έχεις καταλάβει

Edited by crazy bill
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.