SteveNsc Posted July 2, 2015 Report Share Posted July 2, 2015 Είχα πάει το αμάξι μου στο συνεργείο για καδένα χρονισμού κλαπέτα και κάτι άλλες μικρό δουλειές.. Μετά από πολλή ταλαιπωρία εκεί που ήμουν ενθουσιασμένος και πήγαινα προς το σπίτι μου παρατήρησα κάτι πολλή περίεργο.. Το αμάξι αν το ανοίξω απότομα γύρο στις 3000 στροφές κάνει ένα κλώτσημα σαν να μειώνεται η επιτάχυνσης για κλάσματα του δευτερολέπτου (( σαν να μην έχει βενζίνη)). Δεν μου έχει ανάψει κανένα λαμπάκι παρακαλώ βοηθήστε με.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 2, 2015 Report Share Posted July 2, 2015 (edited) Διαγνωστικο πρεπει να βαλεις. Μετα απο τοσες εργασιες, οχι απλες οπως νομιζεις, μπορει να δημιουργηθηκε ειτε σφαλμα εκ παραδρομης ειτε καμια βλαβη βγηκε στην επιφανεια. Φυσικα δεν παυει να υπαρχει και η πιθανοτητα κι αλλων παραγοντων οπως η βενζινη η διαφορα αναλωσιμα που χρηζουν αλλαγης. Συνοψιζοντας τη λυση θα τη βρεις με το να συνδεσεις το καλωδιο και να προσπαθησεις να αναπαραγεις το προβλημα, μαζι με τεχνικο που θα γνωριζει το μοτερ και να loggarei Sent from my iPhone5 using Tapatalk Edited July 2, 2015 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
developer Posted August 7, 2015 Report Share Posted August 7, 2015 Πολύ πιθανόν να είναι και πολλαπλασιαστής. Λογκάρισμα σε συνεργείο και έλεγχο για misfire σε κύλινδρο. Στάλθηκε από το SGP621 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 8, 2015 Report Share Posted August 8, 2015 (edited) Μπορεί να είναι δεκάδες σφάλματα. Ας μπεί να γράψει τι έκανε τελικά, να πάρουμε μια ιδέα. Διαφορετικά θα κλειδωθεί. Edited August 8, 2015 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...