Guest Posted July 2, 2015 Report Share Posted July 2, 2015 Λοιπόν παίδες απόψε το βράδυ εκεί που είχα σταθερή πορεία ξαφνικά κοκαλώνει το τιμόνι ( μπορούσα να το γυρίσω ελάχιστα με δυσκολία ) και το φρένο ( επίσης μπορούσα να το πατήσω ελάχιστα)! Δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο, είχα νεκρά σε κατηφόρα, κεντρικό δρόμο γύρω στα 100 χιλ. Το γελοίο είναι πως το έπαθα σε στροφή άλλα ευτυχώς ήταν ανοιχτή ο δρόμος καλός και δεν είχα μεγάλη ταχύτητα. Όλο το βράδυ αυτό σκεφτόμουν καθώς γύριζα σπίτι. Τα φώτα σας, τι μπορεί να είναι, φυσικά και το πάω συνεργείο απλά θέλω μια γνώμη και από εδώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted July 2, 2015 Report Share Posted July 2, 2015 (edited) Να υποθέσουμε πως έσβησαν όλα τα ηλεκτρονικά μέρη του αυτοκινητου επίσης κατά το συμβάν; Πώς επανήλθε σε κανονική λειτουργία μετά; Να επισημάνω πως ενώ ήσουν ήδη με 100 χλμ / ωρα, το τιμόνι δεν ειναι και τόσο δύσκολο (όσο αν ειναι τελείως ακίνητο) να το κινήσεις (φαντάζομαι το σοκ της έλλειψης υποβοήθησης βέβαια), τα δε φρένα εχουν 2-3 φρενιές και μετα τελειώνουν, πάνε σε αλλα μετρα μετά για να σταματήσει το αυτοκινητο. Εσυ όμως λες πως το τιμόνι γύριζε ελάχιστα, το δε πεντάλ του φέρνουν δεν μπορούσες να το πατήσεις. Τι ισχύει; Το λεω γιατι βρίσκω κομματάκι περίεργο να μπλόκαρε η κολόνα του τιμονιού και η υδραυλικη υποβοήθηση των φρενών ταυτόχρονα, ενώ ολα τα αλλα λειτουργούσαν στο σύνολό τους. Το καλο ειναι οτι εισαι καλα και αυτο μετράει πάνω απ´ όλα. Edited July 2, 2015 by Polakias TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 3, 2015 Report Share Posted July 3, 2015 Αυτό είναι απώλεια υποπίεσης, σου κόπηκε το σωληνάκι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 3, 2015 Report Share Posted July 3, 2015 Να υποθέσουμε πως έσβησαν όλα τα ηλεκτρονικά μέρη του αυτοκινητου επίσης κατά το συμβάν; Πώς επανήλθε σε κανονική λειτουργία μετά; Να επισημάνω πως ενώ ήσουν ήδη με 100 χλμ / ωρα, το τιμόνι δεν ειναι και τόσο δύσκολο (όσο αν ειναι τελείως ακίνητο) να το κινήσεις (φαντάζομαι το σοκ της έλλειψης υποβοήθησης βέβαια), τα δε φρένα εχουν 2-3 φρενιές και μετα τελειώνουν, πάνε σε αλλα μετρα μετά για να σταματήσει το αυτοκινητο. Εσυ όμως λες πως το τιμόνι γύριζε ελάχιστα, το δε πεντάλ του φέρνουν δεν μπορούσες να το πατήσεις. Τι ισχύει; Το λεω γιατι βρίσκω κομματάκι περίεργο να μπλόκαρε η κολόνα του τιμονιού και η υδραυλικη υποβοήθηση των φρενών ταυτόχρονα, ενώ ολα τα αλλα λειτουργούσαν στο σύνολό τους. Το καλο ειναι οτι εισαι καλα και αυτο μετράει πάνω απ´ όλα. Αν εννοείς το καντράν χωρίς να είμαι σίγουρος, ναι, έμεινε ακίνητο. Το συμβάν κράτησε μερικά δευτερόλεπτα και αμέσως μετά ήρθε στα αρχικά του χωρίς να επέμβω, απλά από μόνο του. Φυσικά και το κίνησα άλλα ελάχιστα ( εάν δεν γινόταν αυτό πως θα έπαιρνα τη στροφή; ), τα δε φρένα έπιαναν επίσης ελάχιστα ίσα που μπορούσα να πατήσω το πεντάλ, ήταν σκληρά λες και κάτι εμπόδιζε! Φίλε δεν γνωρίζω το πρόβλημα, αυτό που διευκρίνισα είναι πως εκείνη τη στιγμή ένιωσα το τιμόνι και τα φρένα κοκαλωμένα, αυτή την αίσθηση είχα καθώς οδηγούσα απ`τα νορμάλ σε κάτι τέτοιο! Αυτό είναι απώλεια υποπίεσης, σου κόπηκε το σωληνάκι Τι ακριβώς είναι αυτό επειδή δεν γνωρίζω και πολλά, σαν ζημιά είναι μεγάλη στο κόστος επισκευής; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfistas Posted July 3, 2015 Report Share Posted July 3, 2015 Άσχετα από το συμβάν που όντως είναι λογικό να τα χρειάστηκες, γιατί είχες νεκρά σε κατηφόρα; Σε φρενάρισμα πανικού επιβαρύνεις μόνο τα φρένα και δε φρενάρεις καθόλου με τον κινητήρα για πρόσθετη υποβοήθηση. Στο συμβάν τώρα, αν σου έσβησαν όλα τα ηλεκτρικά, το πρόβλημα είναι ηλεκτρικό. Αν δεν έσβησαν δεν ξέρω αν φρένα και τιμόνι έχουν διαφορετική υδραυλική υποβοήθηση αν και η λογική λέει ότι έτσι είναι, άρα μπορεί να υπάρχει πρόβλημα αντλίας. Αν κοβόταν απλά ένα σωληνάκι, θα είχες απώλεια υδραυλικού υγρού και δε θα επανερχόταν, άσε που θα ήταν και πιο σταδιακό και όχι τόσο απότομο εκτός πια και αν το σψληνάκι έφευγε τελείως από τη θέση του ή κοβόταν εντελώς, αλλά δε θα επανερχόταν. Γενικά προσωπικά το εντοπίζω μάλλον προς ηλεκτρικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted July 3, 2015 Report Share Posted July 3, 2015 λογικα καποια αντλια θα ειχε στιγμιαια απολεση παροχης ρευματος... καποιο ρελε κανενα σωληνακι 1002 μπορει να ειναι ακομα και η ιδια η αντλια. τσεκαρε μια υγρα φρενων τιμονιου ετσι απο περιεργεια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted July 3, 2015 Report Share Posted July 3, 2015 μηπως εβαλες μετα το συμβαν ταχυτητα.και τοτε επανηλθε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasauto Posted July 3, 2015 Report Share Posted July 3, 2015 Κανε εναν ελενχο, αν σβησεις το αμαξι και πας μετα απο 5-10 λεπτα, χωρις να βαλεις μπροστα, πατα το πενταλ του φρενου, ειναι μαλακο ή σκληρο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spyros Tetien Trader Posted July 4, 2015 Report Share Posted July 4, 2015 καλο απογευμα , ακριβως τα ιδια συμπτωματα ειχε σε mazca 4 η γυναικα μου πηγενε με 50 ταχασε και παρολιγον ατυχημα ευτυχως ολα καλα , εγινε αλλαγη μπαταριας και ολα επανηλθαν στα φυσιολογικα τους , αυτα αν βοηθω σε τιποτα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted July 4, 2015 Report Share Posted July 4, 2015 Τσέκαρε τους πόλους της μπαταρίας αν ειναι σφιγμενοι. Κατόπιν ένα check με Vag com να δεις ποιες βλάβες υπάρχουν. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 4, 2015 Report Share Posted July 4, 2015 (edited) μηπως εβαλες μετα το συμβαν ταχυτητα.και τοτε επανηλθε? Ναι, προσπάθησα με ταχύτητα άλλα δεν θυμάμαι εάν επανήλθε αμέσως μετά την προσπάθεια της ταχύτητας. Αυτό που θυμάμαι είναι πως κράτησε πολύ λίγο - ήταν γρήγορο. Δεν ξέρω εάν έπαιξε ή όχι ρόλο η ταχύτητα. καλο απογευμα , ακριβως τα ιδια συμπτωματα ειχε σε mazca 4 η γυναικα μου πηγενε με 50 ταχασε και παρολιγον ατυχημα ευτυχως ολα καλα , εγινε αλλαγη μπαταριας και ολα επανηλθαν στα φυσιολογικα τους , αυτα αν βοηθω σε τιποτα. Κοίτα η αλήθεια είναι πως η μπαταρία χρειάζεται αλλαγή, αν και στη μέτρηση δεν έδειξε τόσο χάλια (λεγόμενα συνεργείου). Επειδή υποψιάζομαι πως η μπαταρία ευθύνεται για κάποιες βλάβες που αντιμετωπίζω μάλλον θα την αλλάξω. Edited July 4, 2015 by GOLF1999 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted July 4, 2015 Report Share Posted July 4, 2015 εμενα κατι μου λεει οτι για καποιο λογο σου εσβησε το αμαξι(αυτο πρεπει να κοιταξεις...για ποιο λογο σου εσβησε) και μετα με το αλαλουμ που εγινε,εβαλες ταχυτητα και αφησες συμπλεκτη,και ετσι ξαναπηρε μπροστα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 4, 2015 Report Share Posted July 4, 2015 Τσέκαρε τους πόλους της μπαταρίας αν ειναι σφιγμενοι. Κατόπιν ένα check με Vag com να δεις ποιες βλάβες υπάρχουν. Sent from my iPhone using Tapatalk Τόσο ρόλο μπορεί να παίζει η μπαταρία. Δηλαδή απ`ότι καταλαβαίνω είναι ζήτημα ηλεκτρολογικό; Είσαι το δεύτερο άτομο που μου προτείνει έλεγχο μπαταρίας. εμενα κατι μου λεει οτι για καποιο λογο σου εσβησε το αμαξι(αυτο πρεπει να κοιταξεις...για ποιο λογο σου εσβησε) και μετα με το αλαλουμ που εγινε,εβαλες ταχυτητα και αφησες συμπλεκτη,και ετσι ξαναπηρε μπροστα... Το αμάξι εάν μου έσβηνε δεν θα είχε αναμένες τις φωτεινές ενδείξεις του καντράν, ύστερα θα ήταν νεκρό, το αμάξι λειτουργούσε κανονικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 11, 2015 Report Share Posted July 11, 2015 Δες λίγο τη μπαταρία, έχεις αναφέρει κι άλλο ένα πρόβλημα με το καντράτ και τις ενδείξεις. Κάνε μια μέτρηση φορτίου (όχι τάσης) αν βγεί ανεπαρκής κάνε μια αλλαγή να ξεμπερδεύεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAGS Posted July 11, 2015 Report Share Posted July 11, 2015 Σε ibiza που είχα παλαιότερα 2004mod, όσες φορές μου είχε ανάψει το λαμπάκι του υδραυλικού και δε λειτουργούσε ή υποβοήθηση στην εκκίνηση ήταν μπαταρία. Στάλθηκε από το Nexus 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...