Jump to content
giannis_tsi

Αλλαγη Λαδιων Σε Golf 1.4 Tsi 140 Act

Recommended Posts

Γεια σας παιδια! Ψαχνω εδω και μερες στο φορουμ σχετικα μ αυτο το θεμα αλλα δεν εχω βρει κατι που να με καλυπτει..

Περυσι τον Σεπτεμβριο αγορασα το golf 1.4 tsi 140 act μεχρι στιγμης εχει κανει 6040 χλμ. συνολικα στρωμενο πολυ καλα αλλα τα λαδια ειναι ακομα

αυτα που εχει απ το εργοστασιο και σκεφτομαι να τα αλλαξω αλλα πρωτα θελω να βρω κατι καλο..μετα απο καποια ερευνα ακουσα για τα ENEOS (SUSTINA ή PREMIUM ULTRA) λογικα 5W-30 θελει απ οσο ξερω..απλα επειδη ειναι η πρωτη φορα που του αλλαζω λαδια και ειναι και καινουργιο θελω να του βαλω κατι καλο..εχει βαλει κανεις τα συγκεκριμενα?

Link to comment
Share on other sites

Αφού η vw λέει αλλαγή λαδιων στα 15.000 ή στον ένα χρόνο. Γιατί να τα αλλάξεις ?

Στάλθηκε από το SM-G850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Στρωμένο καλά, λίγα χιλιόμετρα, χρόνο δεν έχει κλείσει, συμφωνώ με Σωκράτη, γιατί να του αλλάξεις λάδια από τώρα;

(Εκτός αν εισαι της θεωρίας του ότι μπορει το Σεπτέμβριο να μη φθάνουν οι δραχμές για λάδια)

ΥΓ: αν τελικά του αλλάξεις, φρόντισε να ειναι τα λάδια συμβατά με τα πρότυπα της VW που περιγράφονται στο service book.

Link to comment
Share on other sites

Αφού η vw λέει αλλαγή λαδιων στα 15.000 ή στον ένα χρόνο. Γιατί να τα αλλάξεις ?

Στάλθηκε από το SM-G850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

H VW λέει κάθε 30.000 ή κάθε δύο χρόνια....

 

Η Ελληνική VW λέει κάθε 15.000 ή στον χρόνο....

Link to comment
Share on other sites

H VW λέει κάθε 30.000 ή κάθε δύο χρόνια....

Η Ελληνική VW λέει κάθε 15.000 ή στον χρόνο....

Ναι ακριβώς λέει λάδια κάθε 15.000 km η στον ένα χρόνο και στα 30.000 η στα δυο χρόνια γενικό service.

Στάλθηκε από το SM-G850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by sokratis91
Link to comment
Share on other sites

Ναι εχετε δικιο σ αυτο αλλα στα πρωτα χλμ. του κινητηρα δεν ειναι που το λαδι βρομιζει περισσοτερο? Κατα το στρωσιμο εννοω που τρωγονται για πρωτη φορα τα μεταλα και λογικα υπαρχει μια μικρη ποσοτητα απο γρεζια στο λαδι της μηχανης..γι αυτο ελεγα να τα αλλαξω απο τωρα..

Link to comment
Share on other sites

όχι φίλε μου.....

ο κινητήρας πριν τοποθετηθεί στο αυτοκίνητό σου έχει δουλέψει δοκιμαστικά κάποιες ώρες.

Δεν χρειάζεται να αλλάξεις λάδια.

Και γρέζια να υπάρχουν 1 στο εκατομμύριο, θα συγκρατηθούν από το φίλτρο λαδιού.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Ναι εχετε δικιο σ αυτο αλλα στα πρωτα χλμ. του κινητηρα δεν ειναι που το λαδι βρομιζει περισσοτερο? Κατα το στρωσιμο εννοω που τρωγονται για πρωτη φορα τα μεταλα και λογικα υπαρχει μια μικρη ποσοτητα απο γρεζια στο λαδι της μηχανης..γι αυτο ελεγα να τα αλλαξω απο τωρα..

 

Γιάννη μου, αντιλαμβάνομαι πλήρως τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες σου για το νέο σου αυτοκίνητο.

Κάποτε ήμουν ομολογώ πιο ανήσυχος και από σένα για τα ίδια θέματα.

Ωστόσο, συμφωνώ και γω με τα υπόλοιπα παιδιά, δεν χρειάζεται αλλαγή λαδιών σε αυτές τις συνθήκες που μας έχεις περιγράψει, ειδικά τη στιγμή που το αυτοκίνητο το έχεις πάει στρωτά από την αρχή.

Link to comment
Share on other sites

Γιάααααααννηηηηη, το νού σου! Προσοχή!

Η VW σου συνιστά να αλλάζεις ανά 15.000 και 30.000 χλμ με προοπτική ότι η ζωή του προιόντος τους είναι 5 χρόνια ή 100.000 χιλιόμετρα σε συνθήκες κεντρικής Ευρώπης, με ό,τι αυτό σημαίνει.

Αν αλλάζεις λάδια Long life ανά 30.000χλμ, όπως γράφει το manual, στις 100.000χλμ δεν θα έχεις μοτέρ, θα έχει διαλυθεί εντελώς από μέσα και θα χρειάζεται επισκευή.

Και βέβαια να αλλάξεις τα λάδια τώρα που στρώνεις τον κινητήρα σου. Είναι έγκλημα να μένουν τα ίδια λάδια για τα πρώτα 15.000 χλμ.

Για βέλτιστο στρώσιμο συνιστάται η πρώτη αλλαγή να είναι κοντά στα 2.000-3.000, μετά ξανά στα 8-10 και από εκεί και πέρα το μέγιστο ανά 10 χιλιάδες χιλιόμετρα.

Αυτές οι μικρές λεπτομέρειες θα βοηθήσουν να κρατήσεις τον κινητήρα σε καλύτερη κατάσταση για πολύ πολύ καιρό και να του αυξήσεις τη ζωή συνολικά.

Όταν με το καλό πας να αλλάξεις λάδια, ζήτησέ τους να βάλουν σε ανοικτόχρωμη λεκάνη ό,τι μαζέψουν. Αν το κοιτάξεις στο φως, θα τρομοκρατηθείς με το πόσα

μικρά γρέζια μεγέθους σκόνης έχουν μέσα τους (μοιάζει με γκλίτερ). Ναι υπάρχει το φίλτρο λαδιού, αλλά αυτό είναι για τα χοντρά κομμάτια.

Αυτό που μας λένε οι κατασκευαστές ότι δήθεν είναι στρωμένα τα μοτέρ κλπ, ναι όντως έχουν δουλέψει μερικά λεπτα στον πάγκο χωρίς φορτίο για να ελέγξουν ότι λειτουργούν σωστά.

ΔΕΝ είναι στρωμένα με την παραδοσιακή έννοια της λέξεως. Αυτό γίνεται όταν αρχίσεις να το οδηγείς.

Είναι δυνατόν να σου πλήρωνε η VW βενζίνη για 5.000 χλμ ώστε να γίνει σωστό στρώσιμο;

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω εγώ.

Ο τρόπος κατασκευής και λειτουργίας των κινητήρων έχει αλλάξει άρδην.

Μπορεί κάποτε σε παλαιότερα αυτοκινητα να ίσχυαν αυτά που λέει ο salex & να ισχύουν ακόμα αν θες να έχεις ένα καλο αυτοκινητο με 1.000.000 χλμ.

Αλλά στη σημερινή εποχή νομίζω πως ειναι υπερβολικό.

Έχουμε στην οικογένεια Audi A4 με 280.000 χιλιόμετρα & ακομα παει ρολόι.

Σέρβις στον χρόνο ή μέχρι 15.000 χλμ το πολύ.

Νομίζω ειναι αρκετό για κάποιον που οδηγεί φυσιολογικά, χωρις πίεση και όχι σε άσχημες κλιματολογικές συνθήκες ενα αυτοκινητο.

Πέραν της παραπάνω προσωπικής γνώμης & εμπειρίας και απο αλλα αυτοκινητα, να αναφέρω πως σε 2 αντιπροσωπείες που ειχα ρωτήσει, VW & Audi, μου είχαν αναφέρει πως δεν μου αλλάζουν τα λάδια νωρίτερα γιατι θα έχανα την εγγύηση(& γιατι μου είπαν πως δεν χρειάζεται τόσο νωρίς).

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνώ και εγώ. Προσωπικά (από αρκετή πείρα με μηχανές εσωτερικής καύσης, στις οποίες γινόταν ανά 100 ώρες ανάλυση λαδιού για διαλυμένα μέταλλα και φυσικοχημικές ιδιότητες λαδιού, ιξώδες κ.λπ.) έχω καταλήξει για το δικό μου αυτοκίνητο να αλλάζω λάδια ανά 15.000 ή έτος με λάδια long life (από αυτά που μπορούν να σε πάνε μέχρι τα 30k σύμφωνα με τη VW.

Ο λόγος που δεν το πηγαίνω μέχρι τα 30.000 είναι ότι οι συνθήκες της κεντρικής Ευρώπης είναι μακράν διαφορετικές από τις ελληνικές (βλ. σκόνη), η οποία είναι ίσως ο χειρότερος εχθρός ενός κινητήρα. Για το λόγο αυτό πάντα προσοχή στο φίλτρο αέρα (αξίζει μια επένδυση σε after market) και αλλαγή λαδιού ανά τακτά (και ασφαλή) διαστήματα.

Το να το πηγαίνεις μέχρι τα 30.000 νομίζω είναι ρίσκο που δεν αξίζει, το να τα αλλάζεις νωρίτερα είναι υπερβολή (και κόστος).

 

Τώρα επειδή βλέπω ότι ο φίλος που άνοιξε το θέμα θα ήθελε να τα αλλάξει, αν δεν έχει πρόβλημα με το κόστος ας το κάνει. Καλύτερα θα είναι, χειρότερα αποκλείεται και ούτως ή άλλως είναι για μία φορά. Από εκεί και πέρα (ΜΟΝΟ!) λάδια που έχει εγκρίνει ο κατασκευαστής (βλ. προδιαγραφές που ανέφερε ένας άλλος φίλος πιο πάνω) και ας δει και άλλα θέματα που έχουν ανοίξει σχετικά με λάδια για το τι χρησιμοποιούν τα περισσότερα μέλη. Προσωπικά χρησιμοποιώ τα Castrol Edge 5/30, αν και οι περισσότεροι στο φόρουμ νομίζω ότι κλίνουν προς τα Mobil 1. Μου είναι πιο εύκολο να προμηθεύομαι τα Castrol, απλά.

Link to comment
Share on other sites

Γενικα βλεπω οτι οι αποψεις διιστανται πανω σ αυτο το θεμα...υπαρχει ομως και η πιθανοτητα αν το παω στην καρεντα απ οπου το πηρα να μην μου τα αλλαζουν απο τωρα λεγοντας μου πως ειναι αρκετα νωρις...θα τους ρωτησω και θα δω..

Link to comment
Share on other sites

Το κόστος πιστέυω δεν είναι τόσο ώστε να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο,γιατί μην ξεχνάς,όταν και αν βγάλει κατι λόγω κακοσυντήρησης,θα είναι εκτός συντήρησης,και η VW θα κάνει την πάπια.

Αλλάζω κάθε 6.500χλμ και μπορει να δίνω λίγα παραπάνω χρήματα,αλλά 220.000 δεν πίνει σταγόνα και το μοτέρ λειτουργεί σαν την πρώτη μερα.

Link to comment
Share on other sites

να πω και γω τη γνωμη μου

απο τη στιγμη που και καθε 1.000 χλμ αλλαζεις λαδια, οπως ειπες φιλε, αν εισαι εκτος εγγυησης δεν σε καλυπτει κανενας

πιστευω πως οσο και να σκιζεις το αμαξι, καθε 6.500 χλμ σερβις ειναι υπερβολη. εκτος αν το εχεις κωλοφτιαγμενο με καμια 500 αλογα

αν υπολογισεις τα λεφτα που εχεις δωσει για τις εχτρα αλλαγες στις 220.000 χλμ, αν βαλεις οτι σε καθε αλλαγη δινεις τουλαχιστον κανενα 60αρι με 5 λιτρα λαδι και φιλτρο λαδιου, τοτε τα λεφτα που ξοδεψες ειναι,  34 σερβις περιπου χ 60 ευρω ειναι 2040 ευρω μονο για λαδια και φ λ.  ενω αν εκανες καθε 15.000 χλμ θα εδινες 840 ευρω, δηλαδη ξοδεψες 1.200 ευρω παραπανω

μ αυτα τα λεφτα θα υπερκαλυπτες μια σοβαρη ζημια, αν θα σου εβγαζε φυσικα

φιλικα και χωρις παρεξηση παντα

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα της εγγύησης το ανέφερα διότι η VW λέει Μπουζί 60.000χλμ και 30.000 χλμ λαδια,αν πάρεις τα πιστόνια στα χέρια π.χ,κερδισμένοι θα ειναι αυτοί.

 

Δεν μου λέει κατι το τι λεει η εταιρία που τώρα πιά φτιάχνουν αμάξια με ημερομηνία λήξης και σε 5 χρόνια άλλαγμα.

 

Εγω επειδή κάνω περίπου 6.500 σε 2 μήνες,βάζω ΗΜΙ-συνθετικά Castrol και μαζί με το φίλτρο λαδιου 33 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Είναι καθαρά θέμα τσέπης, όχι τεχνικό. Αν αλλάζεις λάδια συχνότερα από το πρόγραμμα του κατασκευαστή καλύτερο είναι, δε νομίζω ότι διαφωνεί κανείς σε αυτό.

 

Πάντα μιλάμε για λάδια σύμφωνα με τις προδιαγραφές, φυσικά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.