Jump to content
tasos76

Golf 5 1.4 Tsi 122Ps - Αστάθεια Στην Πίεση Της Τουρμπίνας

Recommended Posts

Παιδια καλησπερα και απο εμενα ειμαι καινουργιος στο club.εχω ενα golf 5 tsi 122 εδω και 20 ημερες εχω βαλει προγραμμα γνωστου οικου και ο εγκεφαλος διαρκος μπαινει σε κατασταση save.και απο 1.2 πιεση στο turbo πεφτει στο 0.5.το μονο Σφαλμα μου βγενει ειναι ελλειπη ποιοτητα καυσιμου. Θελω να μου πειτε εν ειχατε και εσεις κατι αναλογω.ευχαριστω.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα γιαννη revo ειναι το προγραμμα το πηγα στα παιδια και μου ειπαν για το καυσιμο οντως το αλλαξα αλλα και παλι δεν δουλευει μεχι 1,παει οβερ και η σταθερη 0.8 περιπου.ξερεις ποω πρεπει να δουλευει?

Link to comment
Share on other sites

Ενας γνωστος μου ειχε το ιδιο θεμα με ρεβο και δν εβγαλε ακρη ενω του λεγανε οτι δν εχει τπτ. Αλλαξε προγραμμα το παιδι και ειχε τις πιεσεις κανονικα που επρεπε. Βρες καποιον μηχανικο που να ξερει απο αυτα για αρχη.

Link to comment
Share on other sites

Αφου σου περασουν file 95αρας στη revo

Πες να σου τσεκαρουν με logs την αντλια υψηλης, γι αρχη.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οταν κανεις ελεγχο στο δρομο ξαναγραψε κι αν εχεις στοιχεια θα ηταν χρησιμα για να σε νοηθησω κι αλλο.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Φιλε ολο αυτο κανω σημερα μετρισα τις πιεσης βενζινας ειναι οκ και η τρομπες .το προβλημα ειναι οτι ενω δουλευει 1 μπαρ περιπου σταδιακα χανη την πιεση το τουρμπο και πεφτει στο 0.5 και μετα απο λιγες δοκιμες μου βγαζει σφαλμα ανεπαρκις ποιοτητα καυσιμου και δεν ανεβαζει πανω απο 0.6. Πηρα τα παιδια με το προγραμμα και μου ειπαν να μην ανυσηχω μαλλον ειναι το γουεστ γκειτ στα 122 στα γκολφ κολαει .εχετε αντιμετοπιση κατι παρομοιο? Και κατι ακομα συμαντικο η πιεση στο τουρμπο δεν ανεβαζει παντα 1.1 μπορει να παει και 0.8 η 0.9 με την ιδια ταχυτητα και στροφες οποτε μηπως εχουν δικιο τα παιδια με το προγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Αν εισαι ενταξει απο καυσιμο, δηλαδη η actual ακολουθει την requested πιεση στη μπεκιερα (block 140)

προχωρα να δεις με log το ποσοστο της ν75 ταυτοχρονα με request/actual πιεση του προγραμματος.

Το καλυτερο για ολα αυτα θα ηταν να βαλεις τα logs.

Η wastegate ισως ειναι χαλασμενη η χαλαρη, συμβαινει καμια φορα.

Επισης φθορα στα δαχτυλιδια στεγανοποιησης της τουρμπινας η στον αξονα οδηγουν σε απωλεια η σκαμπανεβασματα πιεσης.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα ναι τα μετρησα για την πιεση 1.40 ειναι .την βαλβιδα ν75 την αλαξα νωριτερα αυριο θα κοιταξω το γουεςτ γκειτ.και θα σου πω .τα λονκ τι ενοης?

Link to comment
Share on other sites

140 ειναι το νουμερο του block στο vagcom που μετραει την πιεση στη μπεκιερα.

Logs, ειναι τα logging files, αρχεια δεδομενων που προκυπτουν απο τη μετρηση διαφορων blocks συναρτηση του χρονου/στροφων .

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ποιός είναι ο κωδικός σφάλματος που εμφανίζεται όταν το αυτοκίνητο μπαίνει σε safe mode?

Συνήθως στους κινητήρες 1.4 TSI 122hp κολλάει η βαλβίδα Ν75. Αλλά την άλλαξες οπότε από εκεί είσαι ήσυχος.

Αν η wastegate κολλάει μηχανολογικά τότε αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα πολύ άστατη πίεση. Τη μια θα έχεις πολύ χαμηλή και την άλλη θα έχεις πολύ υψηλή, αλλά αυτό φαίνεται και καταγράφεται μέσα από το διαγνωστικό, όπως γράφουν οι προλαλήσαντες.

Link to comment
Share on other sites

Το 1.2 ειναι αρκετα πιο πανω απο τν χαρτη τς τουρμπινας.. Συνηθως παιζει με προγραμμα 0.9 με 1.05..
Απο κει κ περα μονο ζεστο αερακι.. Το αμαξι σωζει τν εαυτο του μπαινοντας σε safe mode. 
 

 

Link to comment
Share on other sites

 Καλησπέρα έχω το  passat  του 2012 .στα 1.4 με τούς 122 .προχθές που είχα πάει για μία δουλειά και έκανα αρκετά χιλιόμετρα το αυτοκίνητο μετά από μία γρήγορη προσπέραση (200)  δεν τράβαγε. Δεν είχε δύναμη το γκάζι και η κατανάλωση του ήταν χαμηλή όσο και αν πάταγα το γκάζι. Αυτό έκανε για αρκετά χιλιόμετρα. Σταμάτησα σε ένα πάρκινγκ για να δω τι γίνεται. Όταν ξανά ξεκίνησα το αυτοκίνητο είχε τέλεια συμπεριφορά. Τι φταίει?? Έχει κανείς καμιά άποψη για το θέμα πριν το πάω αντιπροσωπεία?? 

Link to comment
Share on other sites

Λογικά άμα λες μετά πως έφτιαξε μπήκε για λίγο safe mode.

Μπορεί να γίνει κ από βενζίνη π.χ. στιγμιαία, αν είναι σποραδικό δεν έχεις κάτι για να ανησυχήσεις, αν στο κάνει κάθε φορά που επιταχύνεις να το κοιτάξεις, μπορεί να είναι κάτι άλλο π.χ. μπουζί.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για την βοήθεια. Από βενζίνη βάζω 100αρα. Έχω όλα τα σέρβις κανονικά και αλλαγές λαδιών κάνω κάθε 9000-10000 και όχι στα 15000 . Το τρέχω όταν κάνω ταξίδι.  Αύριο έκλεισα ραντεβού να το δει και η εταιρία. Εύχομαι να είναι αυτό και όχι τίποτα χειρότερο... 

Link to comment
Share on other sites

Τελικά εχει κτυπήσει βαλβίδα σκαστρας και κιτ τούρμπο όλα μαζί 900ευρουλακια . Από τί προήλθε αυτό δεν ξέρουν. Περαστικά μου... 

Link to comment
Share on other sites

Η σκάστρα να το καταλάβω μια να τραβάει μια όχι αλλά κ η τουρμπίνα..τι να πω, είχες παρατηρήσει ντουμάνια από πίσω σε άφημα κ ξαναπάτημα γκαζιού π.χ. σε φανάρια;

Δεν ξέρω αν το έχεις προχωρήσει ήδη αλλά μήπως δεν χρειάζεται αλλαγή όλη η τουρμπίνα αλλά να κάνει service σε κάποιον τουρμπινά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν βγαίνει μαυρίλα. Καλά είναι από θέμα χρώματος. Απλός κάνει επισκευή στο κιτ του τούρμπο. Δεν το έχω πάει σε τουρπινά αλλά είναι είδη μέσα για επισκευή. Δεν είχα τον χρόνο να ψάξω και έτσι την πάτησα. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.