Jump to content
billkaza

Golf 5/6 1.4 Tsi - Προβληματα με την τροχαλια στροφαλου

Recommended Posts

Χθες ξεκινησα το απογευμα να κανω μερικες δουλειες..Σε καποια φαση σταματαω εξω απο ενα φαρμακειο για 5 λεπτα σβηνω κατεβαινω..Βαζω μπρος 1η ξεκιναω σε 5 μετρα μπερδευει το μοτερ σβηνει..Με τα πολλα δοκιμασα 3-4 φορες να παρει μπρος και βλεπω μνμ στην MFI "check engine service now".

 

Ανοιγω καπω και βλεπω τον ιμαντα ξεκουμπομενο και την τροχαλια του στροφαλου ξεβιδωμενη... :cray::cray::cray::cray: .

 

Οδικη και στο συνεργειο φιλου μεχρι να δουμε τι εχει(ο οποιος φιλος γυριζει τελος βδομαδας).

 

Ευτυχως υπαρχει και το αυτοκινητο της γυναικας που δεν το χρησιμοποιει αυτη την περιοδο και δεν βιαζομαι καθολου..

 

Τι γνωμη έχετε εχει καρφωσει το μοτερ?

Ρωταω γιατι ξερω οτι εχει εσωτερικη καδενα το μοτερ. Αλλα η βιδα που σφιγγει την τροχαλια του στροφαλου κραταει και το γραναζι που δινει κινηση στην καδενα?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Βγάλε μια φωτογραφία αν μπορείς.

 

Ανάβει το κόκκινο λαμπάκι της μπαταρίας μήπως ?

Link to comment
Share on other sites

Θα βγαλω μια και θα ανεβασω..Οχι η τροχαλια του Δυναμο αλλα του στροφαλου η κατω η μεγαλη

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν εχει καρφώσει γιατι ο χρονιςμος γινεται με την καδενα εσωτερικά και οχι με τον εξωτερικό ιμαντα !

Ειχες κανει καποια επισκευή και είχαν λύσει την τροχαλία ;

Θα ήθελα και εγω μια φωτογραφία

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Edited by the_winner
Link to comment
Share on other sites

Και εγω αυτο ξερω οτι γινεται εσωτερικα αλλα κανα 2 μηχανικοι γνωστοι που ρωτησα μεχρι να το δουμε απο κοντα το αυτοκινητο μου ειπαν οτι αυτη η βιδα κραταει και την εξωτερικη τροχαλια αλλα και το γραναζι μεσα του στροφαλου που ειναι πανω η καδενα.

Φωτογραφιες δεν εχω βγαλει γιατι το αυτοκινητο το εχω σπιτι και πηγαινοερχομαι στο εξωχικο αυτες τις μερες.

Απο οσο ξερω δεν εχει γινει καμια επισκευη και απο το book service..Ισως βεβαια να εχει αλαχθει ο ιμαντας πριν το αγορασω το αυτοκινητο και να μην ειχε γραφτει? το αυτοκινητο το πηρα με 80.000 και τωρα εχει 90.000 λογικα δεν θα επρεπε να εχει αλλαχθει μια φορα αυτος ο ιμαντας?

 

Η τροχαλια παντως που εχει λύσει ειναι αυτη κατω δεξιά στη φωτογραφία η ασημι..Εκτος του οτι εχει λασκαρει η βιδα και εχει φυγει ο ιμαντας δεν εχει κατι αλλο εξωτερικα.

 

http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://www.ramspeedautomotive.com.au/blog/wp-content/uploads/2012/04/VW-Golf-GT-Sport-TSI-Engine-Block-Ramspeed-Automotive-2.jpg&imgrefurl=http://ramspeedautomotive.com.au/blog/2012/04/11/vw-1-4l-tsi-long-block-engine-for-vw-golf-gt-sport/&h=567&w=850&tbnid=BCJ7hNkDV17w-M:&docid=Aiczz1JRKsBIeM&ei=xlmnVda0BoieywPYpJyYDw&tbm=isch&ved=0CFkQMyg0MDRqFQoTCNav3IyN38YCFQjPcgodWBIH8w

Edited by billkaza
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον το αυτοκινητο λυθηκε και δυστυχως εχει καρφωσει βαλβιδες καθως αυτη η βιδα παταει και το εσωτερικο γραναζι πανω στον στροφαλοτο οποιο δεν εχει καθολου σφηνα παρα μονο ενα μικρο δοντακι.

Το δοντακι ειναι 3-4 χιλιοστα με αποτελεσμα εστω και λιγο να λασκαρει η βιδα αυτο να μπορει να φυγει απο τη θεση του και να χαθουν τα σημαδια..

 

Θεωρω μεγαλο λαθος της VW που δεν εχει βαλει μια σφηνα στο γραναζι εκει.

Link to comment
Share on other sites

On 7/17/2015 at 8:08 AM, billkaza said:

Λοιπον το αυτοκινητο λυθηκε και δυστυχως εχει καρφωσει βαλβιδες καθως αυτη η βιδα παταει και το εσωτερικο γραναζι πανω στον στροφαλοτο οποιο δεν εχει καθολου σφηνα παρα μονο ενα μικρο δοντακι.

Το δοντακι ειναι 3-4 χιλιοστα με αποτελεσμα εστω και λιγο να λασκαρει η βιδα αυτο να μπορει να φυγει απο τη θεση του και να χαθουν τα σημαδια..

 

Θεωρω μεγαλο λαθος της VW που δεν εχει βαλει μια σφηνα στο γραναζι εκει.

Αδερφέ τελικά τι έγινε? Τι χρειάστηκε να αλλαχτεί. Μόλις σήμερα έπαθα την ίδια ζημιά. Ισα που ξεκίνησα άκουσα ενα τσαφ (ένας ήχος σαν να καίγετε μια ασφάλεια) και το αμάξι εσβησε κ δεν έπαιρνε μπρος. Κοιταξα εκει κάτω κ ηταν ξεβιδωμένη κ βγαλμένη η τροχαλία στροφάλου και βγαλμένος ο ιμάντας. Αυριο λογικά θα το πάω στο συνεργειο για διάγνωση. Golf Gt170 mk5 2006.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τα έχω παιξει κυριολεκτικά. Πριν 2 μήνες αγόρασα ενα Golf Gt170 2006 με 167κ. εδώ στη Τσεχία που εργάζομαι Το αμάξι φαινόταν καλό κ δεν ειχα καποιο θεμα σοβαρό. Ειχε γίνει σερβις πριν την αγορά του απο τη εταιρια που το πήρα κ μου ειχαν πει οτι μονο τα μπουζι να αλλάξεις.  Αλλαξα τα μπουζι κ καινουργια τακακια κ υγρά φρένων. Πριν 3 μέρες το βαζω μπρός περιμένω να πέσουν οι στροφές και ξεκινάω. Στα 15 μέτρα ακούω ενα τσαφ και σβήνει ( ο ηχος ηταν ιδιος με μια ασφάλεια ηλεκτρικη που καιγεται). Προσπαθώ να το βάλω μπρος κ μιζά γυρνάει στον αέρα.Μηλάω με το μηχανικό μου κ μου λεει να κοιτάξω στην μεριά που βρισκονται οι ιμάντες κ να βαλω καποιον να προσπαθει να βαλει μπρος το αμάξι κ εγω να δω αν γυρνάει κατι. Καθώς κοιτάζω εκει βλέπω τον ιμάντα βγαλμένο και την τροχαλία στροφάλου ξεβιδωμένη. Τρελάθηκα. Στα καλά καθούμενα (έχω κάνει μονο 1200 χιλιόμετρα απο τοτε που το πήρα). Το πήγα στο συνεργειο του κ μου λεει με τη πρώτη διάγνωση βαλβίδες κ κεφαλάρι και οτι θα χρειαστει να κατεβάσει τη μηχανή για να δει τι περαιτέρω ζημιά έχει γίνει. Ειλικρινά δεν ξέρω τι να κάνω. Εχει κανείς καποια γνώμη?? Συμφαίρει να φτιαχτει ο κινητήρας αν έχουν αρπάξει και άλλα η θα πρέπει να βρώ άλλο μοτέρ? Συμειωτέων τα πιστόνια μου είπε ειναι εντάξει κ δεν πειράχτηκαν. Απλα φοβάμαι οτι θα έχει αρπάξει και στο χώρο της καδένας γιατι η τροχαλία στροφάλου συνδεεται εκει. 

3951671ec388d27e642ed266c69c5d8d2870ef1be30ef141f07b5bb0e2ed0da6.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αν σου εχει απλώς ξεβιδώσει η τροχαλία και δεν εχει σπασει το καπάκι πίσω τής, δεν υπάρχει λόγος να ανοιξεις κεφαλάρι και βαλβίδες. Αν ειχε σπάσει το καπάκι και φαινόταν - πειράχτηκε το γρανάζι της καδένας, το λίγο λίγο θα ειχε χυμένα λάδια.

Ζήτα του να μετρήσει συμπιεση ενω είσαι εσυ μπροστά.

Αν σου εχει πειράξει βαλβίδες, οταν γύριζες μίζα δεν θα έκανε τον ιδιο ήχο που κάνει οταν δεν παίρνει μπροστα αλλα ενα συνεχες μονοτονο ήχο ενος ηλεκτρικού μοτερ

(Οταν γυρίζεις τη μιζα ,την ώρα που συμπιέζει κάποιο πιστόνι μειώνονται οι στροφές της μίζας οποτε ο ήχος που ακούς εχει μια αυξομείωση στη συχνότητα))

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , kapnias said:

Αν σου εχει απλώς ξεβιδώσει η τροχαλία και δεν εχει σπασει το καπάκι πίσω τής, δεν υπάρχει λόγος να ανοιξεις κεφαλάρι και βαλβίδες. Αν ειχε σπάσει το καπάκι και φαινόταν - πειράχτηκε το γρανάζι της καδένας, το λίγο λίγο θα ειχε χυμένα λάδια.

Ζήτα του να μετρήσει συμπιεση ενω είσαι εσυ μπροστά.

Αν σου εχει πειράξει βαλβίδες, οταν γύριζες μίζα δεν θα έκανε τον ιδιο ήχο που κάνει οταν δεν παίρνει μπροστα αλλα ενα συνεχες μονοτονο ήχο ενος ηλεκτρικού μοτερ

(Οταν γυρίζεις τη μιζα ,την ώρα που συμπιέζει κάποιο πιστόνι μειώνονται οι στροφές της μίζας οποτε ο ήχος που ακούς εχει μια αυξομείωση στη συχνότητα))

Δυστυχώς κάνει ένα συνεχές μονοτονο ήχο ηλεκτρικού μοτέρ που γυρνάει. Επείσης το άνοιξε κ μου είπε ότι οι βαλβίδες και κεφαλή βγήκαν οφφ. Και του ειπα να ανοίξει περαιτέρω για να δει την υποληπη ζημιά γιατί μου ζήτησε άδεια. Όσο για την εταιρία θα ετοιμάσουμε μία αναφορά με τη ζημιά ακριβώς κ μακαρι να το καλυψιει γιαυτό κιόλας έπρεπε να ανοιχτεί να ξέρουμε τι ζημία ακριβώς.

Edited by LazGT
Link to comment
Share on other sites

Ενα μικρό update. Μιλησα σήμερα με το μηχανικό και μου ειπε οτ η συμπίεση στον ενα κηλυνδρο ειναι 0.5 bar ενω στους υπόλοιπους 3 δεν υπάρχει καθόλου. Επεισης μου είπε οτι η μηχανή έχει επισκευαστεί ξανα γιατι έχουν αλλαχτει η καδένα κ κάποια κομμάτα με aftermarket. Λογικά αυριο θα έχω περισσότερα νέα.

Link to comment
Share on other sites

Αλλαγη καδενας δεν σημαινει οτι επισκευαστηκε το μοτερ.

Συντηρηση εγινε.

Εκτος αν ανοιχτηκε το μοτερ κι εγινε αλλαγη και της καδενας. Αν ανοιχτηκε θα το βλεπε απο αλλου

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά. Η τιμή επισκευής ειναι περιπου 2700ευρώ όλα ειναι κομματιασμένα εκτός τα κυληνδροπίστονα. Το προβλημα μάλλον προκλήθηκε απο λάθος του προηγουμενου μηχανικού δεν πρεπει να ειχε σφήξει καλά τις βίδες στην τροχαλία οταν αλλάχθηκε το σετ της καδένας. Επεισης μου ειπε οτι το μοτέρ έχει αλλάξει κεφαλή γιατι δεν ηταν η δικιά του.Ετοιμάσαμε μια αναφορά που λεει το προβλημα και τα έστειλα στην εταιρια που αγόρασα το αυτοκινητο. Εδώ στην τσεχια ο νόμος λεει οτι αν αγοράσεις αυτοκίνητο και μέσα στους εξι πρώτους μηνες βγάλει πρόβλημα (Σημαντικό) σημαινει οτι η μηχανή ειχε "Κρυμμένα προβλήματα". Θα έχω την πρόταση τους μέσα σε 30 μέρες για το τι θα κάνουμε. Ανεβάζω και μερικές φωτογραφίες που μου έστειλε ο μηχανικός μου και φέναιτε και η τροχαλία στροφάλου.

IMG_2066.JPG

IMG_2069.JPG

IMG_2070.JPG

IMG_2072.JPG

 

 

IMG_2076.JPG

IMG_2070.thumb.JPG.4f91417172cf53723240f36caeeb0d6e.JPG

IMG_2082.JPG

IMG_2083.JPG

IMG_2087.JPG

IMG_2089.JPG

IMG_2090.JPG

IMG_2091.JPG

IMG_2092.JPG

Edited by LazGT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.