Jump to content
Bitnik

Τράκα Mercedes E-Class W211 Ή Don't Drink And Drive

Recommended Posts

Εχτές το βράδυ μου πρότειναν να πάμε σε μια ταβέρνα με αυτό το αμάξι, αφού ο οδηγός ήταν ήδη λιώμα από μπύρες και τσίπουρα. Δεν πήγα. Δείτε τι έπαθε στις 4 τα ξημερώματα... είχε και συνεπιβάτησσα.

 

Fc21d.jpg

cos6L.jpg

XSGVo.jpg

oewU9.jpg

 

Υπερβολική ταχύτητα. Χωρίς ζώνες και οι δύο. Από θαύμα δεν έπαθαν το παραμικρό.

 

Και το χειρότερο; Η τροχαία!!! Ήταν παρούσα και δεν του έκοψαν ούτε κλίση, ούτε αφαίρεση διπλώματος. Επειδή είχε μόνο υλικές ζημιές το ίδιο το αμάξι, χωρίς να πάθει κανείς τίποτα, είπαν να ξεμπερδεύουν γρήγορα. Περίμεναν την οδική βοήθεια να το φορτώσει και έφυγαν. ΕΛΛΑΔΑΡΑ!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ισχυει παντου.

Φιλος που ελεγε με Bmw x5,οτι πιωμενος οδηγαει καλυτερα,το εβγαλε ολικη ενα βραδυ.

Ηρθε η τροχαια,του εκοψε 2 χιλιαρικα,6μηνες το διπλωμα.

Πιωμενος οδηγος για μενα θελει ΕΠΙΤΟΠΟΥ αφαιρεση διπλωματος για παντα και μετα να ξαναδινεις.

Προσωπικα 3 χρονια 190.000 στο δρομο μονο κοκα κολα και redbull οταν υπαρχει τιμονι.

Ολα ξεκινανε απο την οικογενεια και την παιδεια,δυστυχως,δεν υπαρχει τετοια.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά τρομερό το ατύχημα και ακόμα πιο τρομερό το ότι οι δύο επιβάτες δεν έπαθαν το παραμικρό, και λόγω τύχης αλλά για εμένα περισσότερο λόγω αυτοκινήτου..

Ο οδηγός για εμένα είναι για κρέμασμα, γιατί πρώτα δεν σέβεται τον εαυτό του και με το να πίνει και να οδηγεί και με το να μην φοράει ζώνη και με το να παίρνει και άλλους απερίσκεπτους στο αυτοκίνητο του. 

Και κατόπιν του τρομερού ατυχήματος, η αντιμετώπιση του συμβάντος από τα "όργανα" της δικαιοσύνης που αποτελειώνει την κατάσταση!

Πιστεύω βέβαια ότι η τροχαία δεν δουλεύει έτσι καθώς σε άλλη περίπτωση θα είχε κάνει τουλάχιστον αυτά που αναφέρεις. Λογικά επίσης αν έχει γίνει έκθεση του συμβάντος μπορεί να την βρουν από την ασφαλιστική οπότε να τους έρθει από εκεί τίποτα χειρότερο.

Το συμπέρασμα πάντα είναι ένα όχι ποτό και οδήγηση, όποιος το κάνει είναι εν δυνάμει δολοφόνος!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα 3 χρονια 190.000 στο δρομο μονο κοκα κολα και redbull οταν υπαρχει τιμονι.

 

τα ίδια και καμιά φορά φραπεδάκι :)

 

 

Πραγματικά τρομερό το ατύχημα και ακόμα πιο τρομερό το ότι οι δύο επιβάτες δεν έπαθαν το παραμικρό, και λόγω τύχης αλλά για εμένα περισσότερο λόγω αυτοκινήτου..

Ο οδηγός για εμένα είναι για κρέμασμα, γιατί πρώτα δεν σέβεται τον εαυτό του και με το να πίνει και να οδηγεί και με το να μην φοράει ζώνη και με το να παίρνει και άλλους απερίσκεπτους στο αυτοκίνητο του. 

Και κατόπιν του τρομερού ατυχήματος, η αντιμετώπιση του συμβάντος από τα "όργανα" της δικαιοσύνης που αποτελειώνει την κατάσταση!

Πιστεύω βέβαια ότι η τροχαία δεν δουλεύει έτσι καθώς σε άλλη περίπτωση θα είχε κάνει τουλάχιστον αυτά που αναφέρεις. Λογικά επίσης αν έχει γίνει έκθεση του συμβάντος μπορεί να την βρουν από την ασφαλιστική οπότε να τους έρθει από εκεί τίποτα χειρότερο.

Το συμπέρασμα πάντα είναι ένα όχι ποτό και οδήγηση, όποιος το κάνει είναι εν δυνάμει δολοφόνος!

 

Κοίτα... καθαρά λόγω τύχης. Έγινε σε μια ακίνδυνη απαλή στροφή. Πήγαινε με πάρα πολλά χιλιόμετρα στο σημείο που άρχισε να ντριφτάρει. Έκανε στροφή 180 μοιρών και με τον κώλο βγήκε εκτός δρόμου πάνω σε νεαρά δένδρα. Κυριολεκτικά τσεκούριασε μερικά πριν το αμάξι επιστρέψει στο οδόστρωμα με άλλη μια στροφή 180 μοιρών και ακινητοποιήθηκε στην άκρη (ευτυχώς σε ένα σημείο που ο δρόμος φάρδυνε και έτσι βρέθηκε εκτός λωρίδας κυκλοφορίας).

1) Ήταν χωρίς ζώνες. Όποιοι αερόσακοι άχρηστοι. Αν χτυπούσαν με τη μούρη στα δενδράκια θα γινόταν κιμάς. Χτύπησε με τον κώλο που απορρόφησε όλη τη σύγκρουση, ενώ οι ίδιοι κόλλησαν στις πλάτες καθισμάτων με χτύπημα κεφαλιού στα προσκέφαλα. Τύχη.

2) Αν έβρισκαν ένα μεγάλο γερό δέντρο, ακόμη και με την όπισθεν δε σωζόταν λόγω ταχύτητας. Τύχη.

3) Το εκτός οδοστρώματος έδαφος είχε απίστευτη κλίση και πως δεν αναποδογύρισε δεν ξέρω. Τύχη και πάλι.

 

Με τις μεταβλητές του ατυχήματος η κατάληξη μόνο θαυματουργή μπορεί να χαρακτηρισθεί. Σε κάθε άλλη περίπτωση η ζημιά θα ήταν μεγαλύτερη (και στο αυτοκίνητο και στην υγεία των ανθρώπων).

 

Τώρα τροχαία ήταν ή απλή αστυνομία από το τμήμα της περιοχής δεν ξέρω. Ήρθαν δύο περιπολικά. Το ένα πήγε την κυρία σπίτι. Το άλλο ρύθμιζε κυκλοφορία. Σε κάποια φάση ήρθε και το ανακριτικό της τροχαίας και οι αστυνομικοί του λένε "Δεν τρέχει τίποτα. Ένας σουρωμένος βγήκε εκτός δρόμου. Περιμένουμε την οδική και φεύγουμε." Έτσι σηκώθηκε και έφυγε και αυτός του ανακριτικού της τροχαίας.

 

Να σου πω και ένα μυστικό; Δεν είναι δική του η Mercedes... Είναι συγγενής ιδιοκτήτη της εταιρείας και του έδωσε το αυτοκίνητο το αφεντικό για να ‘ρθει εδώ στο γραφείο να κάνει μια δουλειά όσο ο ίδιος θα λείπει στο εξωτερικό. Πήγε να κάνει μόστρα στην κυρία με ξένη Μερσεντεσάρα... και παντρεμένος... γ@μισέτ@ μιλάμε. Ότι μ@μ@κία μπορούσε να κάνει σε μια βραδιά την έκανε. Μόνο δεν σακάτεψε και δεν σκότωσε κανέναν... μέχρι την επόμενη φορά χάρει στην ΕΛ.ΑΣ! Εν δυνάμει δολοφόνος αναμεσά μας... όπως το είπες.

 

Περίπου 4.000 ζημιά είπε ο τεχνικός της αντιπροσωπείας με μια πρόχειρη ματιά... Πολύ λίγο είπε πιστεύω εγώ. 4.000 μπορεί να κοστίσει μόνο το αμάξωμα. Τρεις αερόσακοι, εμπρός δεξιά άξονας σπασμένος, όλα τα τζάμια, πολλοί αισθητήρες με καλώδια που άφησε στον δρόμο, ζάντες, λάστιχα, δισκόπλακες γύρω-γύρω και ότι άλλο μπορεί να προκύψει από κάτω στην μετάδοση και ανάρτηση. 7-8 χιλιάρικα την κόβω τη ζημιά.

 

Πάντως το αμάξωμα ανταποκρίθηκε εξαιρετικά. Όλες οι πόρτες ανοίγουν μόνες τους. Καμία δε σφήνωσε. Δεν πέταξε καρούμπαλο στην οροφή στο σημείο της μέσης κολόνας, που σημαίνει η δομή έμεινε άθικτη(!). Το αμάξωμα του πορτμπαγκάζ διπλώθηκε ακριβώς μέχρι το σημείο της μπαταρίας. Ο χώρος της μπαταρίας και η ίδια - άθικτα. Όλο το σύστημα αερίου φαίνεται να έμεινε ανέπαφο. Αν οι λαμαρινάδες της αντιπροσωπείας κάνουν καλή δουλειά, το αμάξι θα έχει μικρα σημαδάκια πίσω αριστερά, τα οποία μπορούν να παρουσιαστούν ως μικροτρακάρισμα.

Link to comment
Share on other sites

Αν ήταν και δανεική η E200 τότε αν γινόταν τίποτα χειρότερο θα την πλήρωνε και ο ιδιοκτήτης, πήγε ο φίλος με ξένα κόλλυβα να κάνει κηδεία (μακάβρια παροιμία που ευτυχώς δεν πραγματοποιήθηκε).. Μετά από αυτό πραγματικά, και συγγνώμη που το λέω, πρέπει να τον ξεβρακώσουν και να του πάρουν φυσικά και το δίπλωμα. 

Επίσης αυτά τα αυτοκίνητα, επειδή έχουμε στην οικογένεια ένα C200 Kompressor ίδιας χρονολογίας όπως το κόβω το αμάξι, είναι εξαιρετικά σε θέματα ενεργητικής ασφάλειας και μας έχει γλυτώσει και εμάς από δύσκολες καταστάσεις. Όμως λόγω του μεγάλου βάρους και της πίσω κίνησης που έχει δύσκολα μαζεύεται αν γίνει μαλ@κία..

Επίσης μόλις διάβασα το ποσό των 4.000 για την ζημιά γέλασα πάρα πολύ! Οι αερόσακοι επιπλέον είναι πανάκριβοι απ' ότι ξέρω, άξονας επίσης και όλα τα άλλα μαζεύεται εύκολα μεγάλο ποσό. 

Ενδεικτικά εμάς μας χτύπησε ένα αγροτικό στο χωριό την ώρα που έκανε όπισθεν και στράβωσε όλο το καπό και το αριστερό φανάρι (ευτυχώς δεν πήρε προφυλακτήρα) και το αυτοκίνητο δεν είχε άλλη ζημιά και κινούνταν κανονικά με μισοανοιχτό καπό! Στο δια ταύτα 2.300 ευρώ συνολικά μαζί με εργασία, και όπως είπαν μας έκαναν και καλύτερη τιμή.. Οπότε την μόστρα θα την πληρώσει ακριβά ο οδηγός, ευτυχώς πάλι μόνο οικονομικά. Ελπίζω μόνο αν έχει παιδιά να μην τους περάσει τις ίδιες οδηγικές συνήθειες..

Link to comment
Share on other sites

Αν ήταν και δανεική η E200 τότε αν γινόταν τίποτα χειρότερο θα την πλήρωνε και ο ιδιοκτήτης, πήγε ο φίλος με ξένα κόλλυβα να κάνει κηδεία (μακάβρια παροιμία που ευτυχώς δεν πραγματοποιήθηκε).. Μετά από αυτό πραγματικά, και συγγνώμη που το λέω, πρέπει να τον ξεβρακώσουν και να του πάρουν φυσικά και το δίπλωμα. 

Επίσης αυτά τα αυτοκίνητα, επειδή έχουμε στην οικογένεια ένα C200 Kompressor ίδιας χρονολογίας όπως το κόβω το αμάξι, είναι εξαιρετικά σε θέματα ενεργητικής ασφάλειας και μας έχει γλυτώσει και εμάς από δύσκολες καταστάσεις. Όμως λόγω του μεγάλου βάρους και της πίσω κίνησης που έχει δύσκολα μαζεύεται αν γίνει μαλ@κία..

Επίσης μόλις διάβασα το ποσό των 4.000 για την ζημιά γέλασα πάρα πολύ! Οι αερόσακοι επιπλέον είναι πανάκριβοι απ' ότι ξέρω, άξονας επίσης και όλα τα άλλα μαζεύεται εύκολα μεγάλο ποσό. 

Ενδεικτικά εμάς μας χτύπησε ένα αγροτικό στο χωριό την ώρα που έκανε όπισθεν και στράβωσε όλο το καπό και το αριστερό φανάρι (ευτυχώς δεν πήρε προφυλακτήρα) και το αυτοκίνητο δεν είχε άλλη ζημιά και κινούνταν κανονικά με μισοανοιχτό καπό! Στο δια ταύτα 2.300 ευρώ συνολικά μαζί με εργασία, και όπως είπαν μας έκαναν και καλύτερη τιμή.. Οπότε την μόστρα θα την πληρώσει ακριβά ο οδηγός, ευτυχώς πάλι μόνο οικονομικά. Ελπίζω μόνο αν έχει παιδιά να μην τους περάσει τις ίδιες οδηγικές συνήθειες..

 

Άσε... έχει 2 γιούς.

 

Εδώ η μητέρα μου στούκαρε το σχολικό λεωφορείο με το C3 της το αυτόματο με ταχύτητα περίπου 40χαω και βγήκε η ζημιά 3.500 ευρώπουλα.

4.000 εδώ είναι μόνο το αμάξωμα, τζάμια, γυάλισμα-βάψιμο. Τους αερόσακους μπορούν απλά να τους κλείσουν χωρίς να βάλουν καινούργιους μέσα... δεν είναι σωστό μεν, οικονομικό δε. Ειδικά αφού οι κύριοι αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού δε βγήκαν. Αλλά και πάλι... Με όλα τα υπόλοιπα 7.000 θα πιάσει πιστεύω.

 

Το αφεντικό δεν του έδωσε απλά τα κλειδιά. Του άφησε και... πως το λένε... εξουσιοδότηση; Γιατί να την πληρώσει ο ιδιοκτήτης;

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα στην περίπτωση που υπήρχαν θάνατοι ή πιο σοβαροί τραυματισμοί δεν νομίζω να μην μπλεκόταν και ο ιδιοκτήτης στην υπόθεση..

Γενικότερα το θέμα από ότι καταλαβαίνω από όπου και να το πιάσεις βρωμάει.. Ευτυχώς που γλύτωσαν οι άνθρωποι, ευτυχώς που δούλεψε και το μυαλό σου και δεν μπήκες και εσύ σε περιπέτειες. 

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα στην περίπτωση που υπήρχαν θάνατοι ή πιο σοβαροί τραυματισμοί δεν νομίζω να μην μπλεκόταν και ο ιδιοκτήτης στην υπόθεση..

Γενικότερα το θέμα από ότι καταλαβαίνω από όπου και να το πιάσεις βρωμάει.. Ευτυχώς που γλύτωσαν οι άνθρωποι, ευτυχώς που δούλεψε και το μυαλό σου και δεν μπήκες και εσύ σε περιπέτειες. 

Πιο θέμα; Μιλάς για αλκοόλ και όδηγηση ή για παραχώρηση αυτοκινήτου; Διότι το δεύτερο δεν είναι παράνομη πράξη, ειδικά δε όταν υπογράφεται πληρεξούσιο, όπως γίνεται και σε πολλές άλλες χώρες. Αν μιλάς για αυτό, δεν καταλαβαίνω γιατί να βρωμάει το θέμα, όπως και δεν καταλαβαίνω γιατί να φταίει ο ιδιοκτήτης για πράξεις τρίτων στους οποίους μπορεί να παραχώρησε το αυτοκίνητο για μερικές μέρες...

Link to comment
Share on other sites

Το ότι γλύτωσαν οδηγός-συνοδηγός (βάσει των φωτό) μάλλον είχαν όλους τους Αγίους από πάνω τους!! Το ότι δεν ήταν θανατηφόρο το τροχαίο, πάλι καλά γτ ο ιδιοκτήτης θα έμπλεκε δυστυχώς και πολύ άσχημα!!! Βέβαια το αυτοκίνητο για να γίνει πάλι αυτό που λένε << σωστό αυτοκίνητο>,> (και αν θα γίνει)  από ότι το κόβω θα χρειαστεί κάάμποσα ευρώ. Είπαμε ποτό και οδήγηση δεν πάνε μαζί!!!!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία απορία! Άπαξ και ενεργοποιηθούν οι αερόσακοι το αμάξι δε βγαίνει αυτομάτως ολική?

Link to comment
Share on other sites

Μία απορία! Άπαξ και ενεργοποιηθούν οι αερόσακοι το αμάξι δε βγαίνει αυτομάτως ολική?

Οχι.

Ολικη βγαζεις ενα αμαξι που δεν συμφερει η επισκευη του,ή εχει ζημια που δεν φτιαχνεται.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μιλάω γενικότερα για όλη την κατάσταση και το συμβάν. Από το ποτό και την οδήγηση, από την μόστρα με ξένο αμάξι και τελικά το τρακάρισμα που ακολούθησε..

Συνεχίζω πάντως να πιστεύω ότι ο ιδιοκτήτης αν το ατύχημα ήταν πιο σοβαρό σίγουρα θα είχε μπλεξίματα. Το στηρίζω στο γεγονός ότι μετά το ατύχημα η τροχαία θα τον επισκεπτόταν και θα του έλεγε γιατί έδωσε το αυτοκίνητο του σε κάποιον που δεν είναι υπεύθυνος οδηγός και προκάλεσε ένα ατύχημα με σοβαρούς τραυματισμούς ή ακόμα και νεκρούς. Σε θέματα υλικών ζημιών το θέμα όντως δεν ψάχνεται τόσο πολύ, αλλά σε πιο περίπλοκες καταστάσεις ψάχνονται τα πάντα δεν ξεμπερδεύεις εύκολα.. Ευτυχώς ήταν τυχερός μέσα στην ατυχία μαλ@κία του!

Link to comment
Share on other sites

Μίλησα με τον υπεύθυνο του συνεργείου πριν λίγο. Το σήκωσε, τα είδε όλα. Ήδη άλλαξε ζάντες και λάστιχα για να τσουλάει το αμάξι. Το αμάξι παίρνει μπρος και λειτουργεί κανονικά. Δε βγάζει λάθη το κομπιούτερ. (Δεξί ακρόμπαρο άλλαξε μόνο). Οπότε κινητήρας, μετάδοση, ανάρτηση και σύστημα αερίου - μια χαρά!

Για τα λοιπά έβγαλε κόστος συνολικό 5.000. Τεντώθηκαν και οι 4 ζώνες... θέλουν αλλαγή όλες.

 

Ήρθε ασφαλιστική... δεν καλύπτει τίποτα. Την έβαψε ο δικός μας. Ήρθε να βγάλει μεροκάματο και μπήκε μέσα για 5 χιλιάρικα τώρα.

 

Αλλά η Mercedes; Μερσεντεσάρα! Απίστευτη ασφάλεια.

 

+

Πριν λίγο πέρασα εκείνη τη στροφή με 160 χωρίς παραμικρό πρόβλημα.

Μπορείτε να φανταστείτε πόσο έτρεχε ο "πιλότος".

 

Ερώτηση:

Τα αυτοκίνητα με ABS δεν αφήνουν σημάδι στην άσφαλτο κατά τη διάρκεια φρεναρίσματος πανικού ή αν αφίνουν αφήνουν διακεκομένη γραμμή με μήκος πέλματος 20-30χλς. Σωστά;

Edited by Bitnik
Link to comment
Share on other sites

Ειμαι ροδο τωρα,και πραγματικα εχω φρικαρει.

Αντι να υπαρχει 100 μετρα απο καθε club περιπολικο και να ξυλωνει αβερτα,να σηκωνει αμαξια με γερανο,η αστυνομια ειναι εξαφανισμενη.

Βλεπεις πιτσιρικαδες με ενοικιαζομενα,να κανουν οργια αφου εχουν κατεβαζει κανατες,σκουτερ στο δρομο να βαρανε 8ρια.

Προχθες ημουν με το Jeep και ειχα βγαλει αριστερο φλας 5 το πρωι σταματημενος να στριψω αριστερα,με κομμενο τιμονι ξεκιναω να μπω αριστερα και με περναει σκουτερ κομματια απο το αντιθετο ρευμα,ξεκιναω και μολις αφηνω τον συμπλεκτη παταω τερμα φρενο για να μην τον στειλω στον αγιο πετρο,και ζηταγε και τα ρεστα,ηθελε τιποτα ψηλες να ερθει στα ισια του,δεν καταλαβαινα και τι γλωσσα μιλουσε????????????????

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Πιστευω να εχετε καταλαβει οτι η αστυνομια μετα το κλεισιμο των τραπεζων και το οριο αναληψεων εχει εξαφανιστει ετσι ? Δεν ειναι οτι δεν κανουν σωστα τη δουλεια τους απλα δεν γραφουν γιατι ο κοσμος δεν εχει να πληρωσει. Τωρα αν ο αλλος ειναι βλημα πινει γινεται κροκοδειλος και μετα σκοτωνεται δεν φταινε αυτοι. Εδω στα Γιαννενα η αστυνομια ειναι εξω συνεχεια στην πλατεια που στηνονται απλα καθονται και κοιταν δεν σταματανε δεν γραφουν μονο κανα ελεγχο στα χαρτια για να φαινεται οτι κατι κανουν και σε διωχνουν ομορφα και ωραια.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το αμάξι το φτιάξανε. Βγήκε 8500 η ζημιά. Το φοβερό όμως είναι ότι το φτιάξανε και βάψανε έτσι που δεν καταλαβαίνεις καν τι πέρασε και τη ζημιά έπαθε. Ειδικά δε το πίσω αριστερό μέρος πάρθηκε από άλλη Mercedes, συγκολίθηκε και βάφθηκε... Μιλάμε ούτε στο μάτι φαίνεται, ούτε με το χέρι. Απαίχτοι μάστορες.

Υπάρχει ειδικό όργανο που μετράει το πάχος βαφής. Μόνο με αυτό μπορεί κανείς να καταλάβει ότι το αμάξι ήταν στουκαρισμένο. Αυτό το αμάξι αν το πάρει ένας έμπορας θα το βάλει στη βιτρίνα με αγγελία "κατάσταση καινούργιου".

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά καλά βγήκε από άποψη χρημάτων, τα περίμενα χειρότερα τα πράγματα.. Το κακό είναι ότι αν το αμάξι μπει στην διαδικασία πώλησης μέσω εμπόρου, θα πωλείται ως ελαφρώς μεταχειρισμένο και πιθανόν ατρακάριστο! Σωστή η ενημέρωση σου για να το δουν και άλλα άτομα από το forum και σε περίπτωση πώλησής του να ξέρουμε το ιστορικό του αμαξιού. Εγώ προσωπικά πάντως, όσο καλή δουλειά και να έκαναν οι μάστορες, μετά από τις φωτογραφίες που είδα, πιθανότατα δεν θα το ακουμπούσα καν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο!

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά καλά βγήκε από άποψη χρημάτων, τα περίμενα χειρότερα τα πράγματα.. Το κακό είναι ότι αν το αμάξι μπει στην διαδικασία πώλησης μέσω εμπόρου, θα πωλείται ως ελαφρώς μεταχειρισμένο και πιθανόν ατρακάριστο! Σωστή η ενημέρωση σου για να το δουν και άλλα άτομα από το forum και σε περίπτωση πώλησής του να ξέρουμε το ιστορικό του αμαξιού. Εγώ προσωπικά πάντως, όσο καλή δουλειά και να έκαναν οι μάστορες, μετά από τις φωτογραφίες που είδα, πιθανότατα δεν θα το ακουμπούσα καν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο!

 

Αφού δεν παρέθεσα ούτε τις πινακίδες, ούτε άλλα στοιχεία αυτοκινήτου, πως εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος θα είναι σε θέση να γνωρίζει ότι η μεταχειρισμένη μαύρη Mercedes που αγοράζει είναι ή δεν είναι αυτή της συγκεκριμένης περίπτωσης; Ειδικά δε τώρα που έχει αλλαγμένες και ζάντες και ελαστικά...

 

Επίσης, θα έλεγα ότι το αυτοκίνητο σήμερα δεν πάσχει ούτε από άποψη παθητικής/ενεργετικής ασφάλειας. Η δομική του γεωμετρία έμεινε άθικτη.

Edited by Bitnik
Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο σε αυτό που λες, αλλά κάποιος που έχει δει μια Mercedes E200 Kompressor μαύρη τρακαρισμένη σε ένα forum, αν σκέφτεται να αγοράσει ένα ίδιο αυτοκίνητο σίγουρα θα το μελετήσει πιο διεξοδικά το πράγμα.. 

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο σε αυτό που λες, αλλά κάποιος που έχει δει μια Mercedes E200 Kompressor μαύρη τρακαρισμένη σε ένα forum, αν σκέφτεται να αγοράσει ένα ίδιο αυτοκίνητο σίγουρα θα το μελετήσει πιο διεξοδικά το πράγμα.. 

Και πολύ καλά θα κάνει... Ο σκοπός της σημερινής μου ενημέρωσης σχετικά με το θέμα ήταν ακριβώς αυτός. Πολλά αυτοκίνητα μπορούν να επισκευαστούν άριστα στο σημείο που τα τραγικά συμβάντα να μην είναι ορατά ακόμα και σε εκείνους που θεωρούν τους εαυτούς τους γνώστες. Ο πατέρας μου πχ οδηγάει από τα 18 του. Και στον στρατό οδηγός ήταν. Εκατομμύρια χιλιόμετρα έκανε στη ζωή του. Πιστός οπαδός της VW... Αγόρασε δύο τρακαρισμένα. Το ένα από αυτά είναι και το Golf IV από την Ιταλία που οδηγάω τώρα.

 

Ζημιά επισκευάζεται. Λάθη και μηνύματα σβήνονται από τον εγκέφαλο. Πιστεύω πως το μοναδικό εργαλείο που σίγουρα μπορεί να δείξει ότι το αυτοκίνητο βάφθηκε είναι το λεγόμενο παχόμετρο. Κανένα φανοποιείο δε θα πετύχει το ίδιο λεπτό στρώμα βαφής όπως είναι τα εργοστασιακά. Και αν βάφθηκε ολόκληρη πόρτα... αυτό σε βάζει πλεον σε υποψίες και για τα υπόλοιπα.

 

Επίσης, θα ήθελα να πω πως πολλές φορές δεν είναι επικύνδινο που το αυτοκίνητο τράκαρε στο παρελθόν. Αλλά πάντα είναι ένας καλός λόγος για μια καλή έκπωση. :) Στη Γερμανία π.χ. εννοούν το μεταχειρισμένο ΙΧ ως "τρακαρισμένο" μόνο όταν χαλάσει ο "σκελετός ασφαλείας" του. Προφυλακτήρες, μάσκες, πορτ-μπαγκαζ και άλλα περιφερειακά δε τα μετράνε για τράκα. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολυ χρησιμο ποστ και σωστες αποψεις γενικα.

Κι εγω ποτε δεν εχω πιει και να οδηγησω. αντε ξερω γω μια μπυρα ή ενα gordons space ή ενα ποτηρι κρασι.

Μια φορα που χα βγει γλυφαδα και ηπια, το παρατησα εκει και πηγα την αλλη μερα με ταξι και το πηρα

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά, αν κ άτομο με σχετικά μεγάλες διαστάσεις, με καλή φυσική κατάσταση κ θεωρώ μια καλή ανοχή στο αλκοόλ, δεν πίνω ποτέ όταν οδηγώ, ούτε σταγόνα! Και ας κοροϊδεύουν οι άλλοι, ας λένε ότι θέλουν. Δεν σκέφτονται εκείνη τη στιγμή την ευθύνη που έχω απέναντι σε αυτούς, τις οικογένειες τους, τους υπόλοιπους στο δρόμο, τη δική μου οικογένεια, εμένα κ μια ίσως αμελητέα, στο αυτοκίνητο. Δεν θα ρισκάρω ούτε γρατζουνιά, για να πιω ένα ποτηράκι. Να προσέχετε στον δρόμο παιδιά και να μην πίνετε όταν οδηγείτε!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.