Jump to content
Stilios Spiros

1 Σταδιο Βελτιωσης Vw Polo 6N 1.4 8V

Recommended Posts

Μπηκα στην σκεψη να βελτιωσω λιγο το Polaki μου κι ηθελα να ρωτησω αν εχει κανει κανεις την συγκεκριμενη βελτιωση και τι απατολεσμετα εχει δει.

Το συγκεκριμενο μοντελο ειναι τελη '98 αρχες '99 και εχει κοντα στα 54000 χιλιομετρα μηχανικα ειναι πολυ καλο κι καθολου ταλεποριμενω

Οποιος μπορει να με βοηθησει η να που πει απλος την γνωμη του

Ευχαριστω Προκαταβολικα

Link to comment
Share on other sites

Δεν αξίζει να ασχοληθείς!

Link to comment
Share on other sites

+1 ελάχιστες οι απολαβές σε σύγκριση με τα χρήματα που θα δώσεις. Πούλησε το και επικεντρώσου σε κάτι πιο βελτιώσιμο

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

εγω πιστευω οτι το αν θα το πουλησει να παρει αλλο πιο βελτιωσιμο η αν αξιζει να ασχοληθει θα το αποφασισει ο ιδιος αφου το δωσουμε και μια απαντηση σε αυτο που ρωταει...εμενα ειχε καλος μου φιλος το συγκεκριμενο αμαξι,κι εγω για 6 χρονια ειχα ατμοσφαιρικο 1400αρι και οι δυο μας τα ειχαμε 1ο σταδιο...αυτο που εχω να πω εγω ειναι οτι σιγουρα σε τετοια μοτερ δινεις πολλα λεφτα για βελτιωση χωρις να παρεις πολλα απο αποδοση...ομως, με ενα μεσαιο-τελικο ελευθερα ,ενα ελευθερο φιλτρο και ενα καλο προγραμμα θα χρειαστει να ξοδεψεις γυρω στα 700 ευρω,και σαν αποτελεσμα θα εχεις ενα πιο ζωηρο αμαξι(εσενα ειναι και ντιζατο) και πιο προθυμο στο γκαζι...σε επιδοσεις η διαφορα θα ειναι μικρη σα νουμερα αλλα η αισθηση θα ειναι σιγουρα καλυτερη και πιο σπορτιφ..εγω δεν το μετανιωσα αφου το χαιρομουν περισσοτερο..εμενα με αυτα τα πραγματα πανω ειχε δωσει σε δυναμομετρο 5 αλογα πανω και γυρω στο κιλο ροπη..σιγουρα τιποτα ιδιαιτερο αλλα στο δρομο ηταν πιο γεματο και ζωηρο ..βεβαια αμαξι με αμαξι διαφερει..απλα ενδεικτικα το λεω....υπαρχουν κι αλλα βεβαια που μπορεις να αλλαξεις οπως καταλυτη-χταποδι αλλα ανεβαινει η τιμη πολυ μετα και ο θορυβος..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βασικα και εγω δεν ζηταω πολλα πραγματα απο το συγκεκριμενο αμαξι, και εμενα πιστεω οτι θα με ευχαριστουσε ποιο πολυ να το ειχα ενα τικ ποιο νευρικο απο οτι ειναι τωρα αλλα θα το σκευτω λιγο ακομα μεχρι να αποφασισω τι τελικα θα κανω.

 

Και μια αλλη ερωτηση  Polodi ο φιλος σου το ειχε με την μαμα ζαντα (13) 1 σταδιο η μεγαλυτερη γιατι ειχα διαβασει μεσα στο Forum σε μια αναρτηση οτι υπαρχει μεγαλη απωλεια δυναμης στο συγκεκριμενο αμαξι με ενα Σετ ποιο μεγαλης Ζαντας.

Link to comment
Share on other sites

15αρες ειχε βαλει στο πολο με λαστιχο 195/45/15..

αλλα τις ειχε βαλει πριν κανει οτιδηποτε μηχανικα...οποτε στη συγκριση 15αρες χωρις προγραμμα με 15ρες+ προγραμμα,το αμαξι ειχε διαφορα προς το καλυτερο...ρολο παιζει και τοτ ι ζαντες θα βαλεις...αν ειναι βαριες η ελαφριες..

Edited by polodi
Link to comment
Share on other sites

Με 13αρες θα εχει ποιο πολυ δυναμη νομιζειςσε 1 σταδιο ή δεν θα παταει σωστα το αμαξι κατω λογο μικρης ζαντας γιατι το εχω ακουση και αυτο καο μου εκανε εντυπωση

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα τετοιο πολο ειχε φιλος μου αλλα μς τα 101...του ειχε βγαλμενο καταλυτη τελθκο groyp n βαρελi bmc και setup το σασμαν..... Πηγαινε πολυ καλα.παταγε ολα τα 16αρια ατμοσφαιρα....

Στάλθηκε από το Lenovo A536 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ναι 13 εχω ειναι εργοστασιακο αυτη την στιγμη με βγαλμενο καταλυτη μονο μαι ψαχνω 14αρες ζαντες .. Του doggy κατεληξε σε turbo 300 αλογα ή ατμοσφαιρα?

Link to comment
Share on other sites

ο καταλυτης βγηκε επειδη ειχε θραυσματα μεσα κι δν εβαλα με το σκεπτικο να κανω την βελτιωση που θελω και να βαλω μια και καλη αγωνιστικου τυπου δν ξερω αν ηταν καλη σκεψη

Link to comment
Share on other sites

Ναι,αλλα αρχικα βγαζεις απιστευτο καρκινο,και κατα δευτερον το αμαξι σου εχει χασει σημαντικα.

Φιλικα διοτι ειμαι παθων.

Link to comment
Share on other sites

το βλεπω και εγω οτι ειναι θανατος .. τωρα θα κανω την εξης ερωτηση αμα βαλω αγωνιστικου τυπο καταλυτη σε εργοστασιακο αμαξι - διαφορα δν βλεπεις- αλλα αμα το κανεις πρωτο σταδιο θα μπορω να χρησιμοποιησω τον ιδιο καταλυτη η ειναι θεμα με την διαμετρο της εξατμισης δλδ αν θα τεριαζει ή οχι .. δν ξερω αν το εθεσα σωστα

Link to comment
Share on other sites

Και του doggy αν δεν απατώμαι ξεκίνησε σαν 1.4 8V και τώρα πρέπει να τα έχει ξεπεράσει τα 300 άλογα..

 

του doggy δεν περναει τα 100 αλογα...δεν παει μια.... :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Edited by activious
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Guest TRiBaL_23

Τα μόνα μοτέρ απο 6n-6n2 που εχουν κάποια περιθώρια βελτίωσης είναι τα κατοστάρια στους 1.4 16v και το 1.6. Ακόμα κ εκεί όμως το value for money ειναι :thumbsd:

Στο δικό σου εγώ δεν θα άλλαζα τίποτα μηχανικό. Κράτα τα λεφτά σου για τίποτα βαψίματα, ζάντες, αμορτισέρ κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.