Jump to content
Vindex

Golf 4 1.6 - Γνώμες Για Την Αγορά - Τι Να Προσέξω

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους, είμαι νέος στο club και όχι δεν ειμαι ακόμη κάτοχος ενος VW ουτε και είχα στην κατοχή μου κάποιο μέχρι στιγμής ( με εξαίρεση τις παλιές "καλές" μέρες ένα audi S3 ) , αυτη την περίοδο εν μέσω σοβαρής κρίσης έχω μείνει χωρίς αυτοκίνητο και πρέπει επειγόντως να αγοράσω ένα ( οικογενειάρχης πια ) , και παζαρεύω ένα Golf Iv 1.6 Sr, πολυ προσεγμένο και σε καλή τιμή για τα δεδομένα μου, το ζήτημα είναι οτι δεν ξέρω καθόλου για το αυτοκίνητο αυτο και τον κινητήρα του και θα ήθελα την βοήθεια σας για ορισμένες πληροφορίες, πρόκειται για 8 βάλβιδο κινητήρα με 164.000 χμ, έχετε μήπως κάποια πληροφορία για την αξιοπιστία του; Κατανάλωση; προβλήματα; πράγματα που πρέπει να προσέξω για το συγκεκριμένο μοντέλο πριν κάνω την αγορά; συμβατότητα με υγραέριο; ( δύσκολες εποχές δε μας παίρνει για λάθη ) 

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας και ελπίζω να έχω διαλέξει το σωστό thread για την ερώτηση αυτή

Link to comment
Share on other sites

Ειναι σκυλι,καλο σαν μοτερ,παιρνει αεριο ευκολα,Αλλα:

Σχετικα αργο για οικογενειακο,δηλαδη με 4 ατομα και αποσκευες και κανα α/c κατεβαζεις ταχυτητες.

Για μενα ριξε μια ματια Στα Passat εποχης 1996-2004,μπορεις να βρεις αξιολογα με 2-3.500χλ,με ανετους χωρους,καμια επαφη σαν αμαξι δρομο,1.8 turbo,παιρνει αεριο σαν τρελο,γενικα καμια σχεση σαν αμαξι με το golf.

Link to comment
Share on other sites

εκ πειρας θα σου πω να προσεξεις τα νερα του. αυτο το μοτερ ειχε ενα θεματακι και τα περναγε μεσα.

και τα χλμ που λες βοηθανε.....

Link to comment
Share on other sites

το θεμα μεταφερθηκε στην σωστη ενοτητα..

 

κοιτα σε αυτην την ενοτητα και θα βρεις θεματα να διαβασεις,για αυτο που ζητας...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις εως τώρα απαντήσεις σας, και για τη μεταφορά του θέματος, δεν με ανησυχεί ιδιαίτερα το να είναι γρήγορο, με ικανοποιεί το 1600 στην παρούσα φάση οπότε δε το θεωρώ πρόβλημα,  σχεδόν το έχω κλείσει το αυτοκίνητο για να το πάρω την άλλη εβδομάδα, αν όλα πάνε καλά θα σας το δείξω και σε φωτογραφίες.. 

Edited by Vindex
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Καλοτάξιδο.

 

Απότι κατάλαβα το έχεις αποφασίσει.

Πρόσεξε μόνο τη φλάτζα κεφαλής όπως σου είπαν και πιο πάνω.

Αν δεις νανεβάζει θερμοκρασία ή βρώμα στο παγούρι του παραφλού κάνε έναν έλεγχο.

 

ΥΓ. Κάνε ένα καθάρισμα στο κύκλωμα ψυγείου, είναι παλιό αμάξι θα έχει αρκετή βρώμα.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

ΥΓ. Κάνε ένα καθάρισμα στο κύκλωμα ψυγείου, είναι παλιό αμάξι θα έχει αρκετή βρώμα.

 

ποιος μπορει να αναλαβει αυτη τη δουλεια? (στη θεσσαλονικη ας πουμε ως ΤΥΧΑΙΟ παραδειγμα)

Link to comment
Share on other sites

Είμαι κάτοχος Golf 4 με ίδιο μοτέρ. 1.6SR... κοντεύω να πιάσω 290.000χλμ. Αγορασμένο από Ιταλία με 120.000.

 

Είναι σκυλί (από άποψη αντοχής, όχι δύναμης). Είναι εύκολα συντηρήσιμο. Παίρνει άνετα συστήματα αερίου πρώτης και δεύτερης γενιάς... αυτά που είναι και τα πιο φθηνά σήμερα.

 

Δες οπωσδήποτε το ιστορικό των σέρβις του. Αν είσαι σίγουρος ότι η συντήρηση γινόταν τακτικά και σωστά, τότε είναι σχεδόν απίθανο να σου παρουσιάσει κάποιο σοβαρό μηχανικό πρόβλημα το αυτοκίνητο. Εμένα σε όλα τα χρόνια και τόσα χιλιόμετρα μια φορά έσπασε το πλαστικό που κρατάει το παράθυρο του συνοδηγού, δεν ανοιγοκλείνει το αριστερό πίσω παράθυρο και μια φορά έσπασε η ντίζα κυβωτίου ταχυτήτων... κόστος επισκευής - 20 ευρώ.

 

Προχτές παρουσιάστηκε ένα πρόβλημα... κόβει ροπή για 1-3 δευτερόλεπτα και στο αέριο και στη βενζίνη. Έκλεισα ραντεβού σε συνεργείο για αύριο.

UPDATE: υποψιάζομαι την πεταλούδα του γκαζιού. Θέλει καθάρισμα και επαναπρογραμματισμό ή αντικατάσταση. Το ADAC συνιστά καθάρισμα και επαναπρογραμματισμό κάθε 40.000χλμ (που δεν το έκανα). Κόστος 50-70 ευρώ. Αντικατάσταση σε επίσημη αντιπροσωπεία βγαίνει 200-250 ευρώ. Ιμιτασιόν πεταλούδα - 100-110 ευρώ. Οπότε δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει ο καθαρισμός και επαναπρογραμματισμός κάθε 40.000 αν η δική μου έβγαλε 160.000 χωρίς κιχ. Την αλλάζω σε οποιοδήποτε συνεργείο VAG της γειτονίας.

 

Τα μειονεκτήματά του είναι η βαρετή οδηγική συμπεριφορά και για προσπεράσματα θέλεις πολυυυυυυύ ελεύθερο πεδίο μπροστά.


 

 

ΥΓ. Κάνε ένα καθάρισμα στο κύκλωμα ψυγείου, είναι παλιό αμάξι θα έχει αρκετή βρώμα.

 

+1

Και εγώ ενδιαφέρομαι για συνεργείο στη Θεσ/νίκη που μπορεί να αναλάβει τη δουλειά.

Edited by Bitnik
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.