Guest Art Motorsport Posted July 20, 2015 Report Share Posted July 20, 2015 Γεια σας θέλω την βοήθεια σας έχω παραγγείλη το R-LIne και έχω ξενερώσει που το παράγγειλα γιατί έμαθα ότι έχει 5αρι Σασμάν και το Bluemotion έχει 6αρι Σασμάν τώρα τι γίνεται Τελικά ποιο Αξίζει από τα 2 Δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω ΤΩΡΑ ??????????????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted July 20, 2015 Report Share Posted July 20, 2015 Φίλε μου, είχα το ίδιο δίλημμα πριν μερικούς μήνες, όταν έπαιρνα το δικό μου. Βασικά, είναι μια διαμάχη μεταξύ λογικής κ "πάθους". Με το Bluemotion ως εξατάχυτο κ με χαμηλότερη κατανάλωση κ την μεγαλύτερη, τότε, ιπποδύναμη ως τη λογική επιλογή. Από την άλλη, η εμφάνιση του, τότε, Edition 40, σε συνδυασμό με τα καθίσματα ήταν αρκετά πιο όμορφο στην ίδια τιμή! Προσωπικά, ακολούθησα τη λογική κ δεν το έχω μετανιώσει! Με το μοτέρ γύρω στα 400 χιλιόμετρα, χωρίς να έχει στρώσει ούτε κατά διάνοια, είδα κατανάλωση 3,3 σε επαρχιακή οδό, με ένα 20% πόλη. Δεν μπορώ να κρίνω αν είναι απαραίτητη ή όχι η έκτη, αλλά το αυτοκίνητο τη σηκώνει από τα 80 κ πάνω κ σε ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο με 100-120, την έβαλα κ απλά την ξέχασα με μέση κατανάλωση 3.8! Να σημειώσω ότι τότε είχε μόλις 900 χιλιόμετρα.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
newincity Posted July 21, 2015 Report Share Posted July 21, 2015 Faniare, από καθαρή περιέργεια, και επειδή έχω το 5-τάχυτο (1.6 TDI 105 hp) εγω, μπορείς να μας δώσεις μερικά στοιχεία για τη σχέση μεταξύ "ταχύτητας km/h" vs. "σχέσης σασμάν" για το Bluemotion; π.χ. φαντάζομαι ότι οι 4η-5η του 5-τάχυτου δεν έχουν την ίδια κλιμάκωση με τις 4η-5η-6η του 6-τάχυτου. Στο δικό μου με 5η και 2200 rpm πιάνει 120 km/h. Επίσης, κι εγώ για παράδειγμα με 5η σε ταξίδι "ξεχνιέμαι" και δε χρειάζεται ούτε να κατεβάζω, αν κόψω ταχύτητα για λίγο, φαντάζομαι όμως ότι λόγω ροπής, ούτε στο δικό σου έχεις αυτό το θέμα, σωστα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Art Motorsport Posted July 21, 2015 Report Share Posted July 21, 2015 Καλησπέρα Faniare ΕΣΥ έχεις πάρει το Bluemotion ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinos84 Posted July 21, 2015 Report Share Posted July 21, 2015 Καλησπέρα σε όλους! Εδώ και ένα μήνα εχω το bluemotion με τις 6 ταχύτητες και εχω κανει 4500 km ! Ενώ απο το εργοστάσιο ειναι με 15 η 16 άρα ζαντα , εγω του έβαλα aftermarket 17αρα με 225/45/17 λάστιχο επειδή κάνω πολλα χιλιόμετρα σε εθνική και σε μεγάλες ταχύτητες! Να πω οτι με 6η και 2200 rpm το αυτοκίνητο ειναι στα 137- 138 km/hr ταχύτητα. Σε όλη την χρήση του αυτοκινητου σε εθνική το καλύτερο που εχω δει ειναι 4 L /100 km μέση κατανάλωση με οδήγηση max 100 km/hr . Συνήθως όμως αν δεν προσεχείς την max ταχύτητα θα εισαι στα 4,5-4,6 L/100 km κατανάλωση. Δηλ αρκετά μακριά απο τα 3.2 που δίνει ο κατασκευαστής ( μιλάω για τον euro 5 tdi με 85 gr CO2 και όχι για Το euro 6 που ειναι ο καινούριος στο bluemotion) . Το αμάξι ειναι πολυ όμορφο με την 17αρα ζαντα και γράφει το λογότυπο bluemotion στα πλάινα των φέρων οπως ήταν και το edition 40! Δεν ξέρω αν το γράφει στο r line! Ίσως βέβαια εξωτερικά το r line ειναι κάτι τις πιο ομορφΟ με τους προφυλακτήρες -σποιλερ! Δεν ξέρω όσον αφορα τα 5ταχυτα με 17αρα ζαντα με το προφίλ ελαστικου οπως το δικό μου (225/45/ 17 ) τι καταναλωσεις έχουν στην εθνική ώστε να έχουμε μια ιδέα.... Θα ήταν πολυ ενδιαφέρον! Ξέχασα να αναφέρω πως σύμφωνα με την δική μου εκτίμηση , για όσους κάνουν πολλα χλμ εκτός πόλης με ταχύτητες άνω των 100km/hr , ίσως συμφέρει το 6αρι σαζμαν! Θεωρώ οτι υπάρχει επιπλέον κέρδος στην κατανάλωση!σαφως Δεν Το μετάνιωσα που επέλεξα το bluemotion! ωστόσο, όταν βλεπω στο δρόμο edition 40 η r line τα χαζεύω λίγο παραπάνω για την εξωτερική ομορφιά τους! Ελπίζω να βοήθησα τον art Motorsport και να μην τον μπέρδεψα χειρότερα! :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Art Motorsport Posted July 22, 2015 Report Share Posted July 22, 2015 Σας Ευχαριστω παρα πολύ κυριε Dinos84 με βοηθήσατε παρα πολύ ετσι και αλλιως αυτό το αμαξι που πειρα δεν βγαινει και πολύ Εθνικη οδο αρα θα ειμαστε μια χαρα παντως πιστευω ουτε στην Εθνικη οδο δεν θα εχει πρόβλημα με την 5η Ταχυτητα παντος εγω το δοκιμασα σαν αμαξι και η 4η του και πηγαινε με 120 χαλαρα για να δουμε το περιμενω πως και πως να ερθει Αρχες Οκτωβριου Για να δουμε παντος πιστευω εκανα καλη αγορα !!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted July 22, 2015 Report Share Posted July 22, 2015 Ναι παιδιά, εγώ το Bluemotion με τις στάνταρ 15ρες γιατί με τους δρόμους μας φοβάμαι την καταπόνηση με μεγαλύτερες, δεδομένης κ της σπορ ανάρτησης που έχει η συγκεκριμένη έκδοση. Θα παρατηρήσω κάποια στιγμή τη σχέση που έχουν στροφές - ταχύτητα - επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο κ θα σας ενημερώσω! Κ εγώ προσωπικά συμφωνώ με τον Ντίνο, έχω πιάσει αρκετές φορές τον εαυτό μου να χαζεύω το Edition 40 - R Line στο δρόμο λίγο παραπάνω! Όπως κ να έχει, κ οι δύο εκδόσεις είναι πολύ όμορφες με τα δικά της πλεονεκτήματα η κάθε μία! Επειδή έχω κάνει test drive το "απλό" με το 5ρι, δεν μπορώ να πω ότι μου έδωσε έντονη την εντύπωση ότι θέλω οπωσδήποτε την έκτη. Είναι πολύ καλή η κλιμάκωση του κατά τη γνώμη μου, που αν δεν κάνεις αποκλειστικά ταξίδια με ταχύτητες πολύ πάνω από το όριο, δεν είναι σημαντικό μείον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinos84 Posted July 23, 2015 Report Share Posted July 23, 2015 Με το καλο να το παραλαβέις φίλε art Motorsport ! Εφόσον εισαι για κίνηση σε πόλη, πολυ καλή η επιλογή σου. Γενικότερα όμως, Σημασία εχει οτι το αυτοκίνητο ειναι πολυ ωραίο σε οποία έκδοση και αν το παραγγειλεις... Το μόνο αρνητικό σε όλη την υπόθεση ειναι η πολυ σκληρή σπορ ανάρτηση (και στο r line και στο bluemotion) που στους ελληνικούς δρόμους και με τις 17αρες ζαντες νιώθεις να σε τραντάζει αρκετά συχνά. Ίσως ειναι καλύτερη η κατασταση με τις 15αρες ζαντες οπως επεςημανε και ο φίλος faniaros. Πιθανόν να οφείλεται στον ημιακαμπτο πίσω άξονα που εχει το golf vii! Και αυτο το λέω γιατι το προηγουμενο golf που είχα ήταν golf v sport 1.6 fsi και είχε ανεξάρτητα ελατήρια στον πίσω άξονα με αποτελεσμα οι sport αναρτήσεις να δούλευουν πιο αρμονικά στο ελληνικό οδόστρωμα με τις ατέλειωτες κακοτεχνίες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAGS Posted July 23, 2015 Report Share Posted July 23, 2015 (edited) Να τα λέμε αυτά για τις 17αρες γιατί όταν ανέφερα πρώτη φορά πριν από μήνες την κακή σχέση ελληνικών δρόμων-χαμηλού προφίλ/σκληρής ανάρτησης, κάποιοι έχοντες βάλει 17αρες με αντιμετώπιζαν σαν εξωγήινο... Edited July 23, 2015 by VAGS 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted July 23, 2015 Report Share Posted July 23, 2015 Πάντως εμένα με 17'' νιώθω ότι κοπαναει λιγότερο από το polo 6r που είχα με 15'' στους ίδιους δρόμους. Πιθανών να βοηθάνε και τα απίστευτα καθίσματα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pettros Posted July 24, 2015 Report Share Posted July 24, 2015 Πάντως εμένα με 17'' νιώθω ότι κοπαναει λιγότερο από το polo 6r που είχα με 15'' στους ίδιους δρόμους. Πιθανών να βοηθάνε και τα απίστευτα καθίσματα... Προφανως θα υπαρχουν βελτιωσεις την λειτουργια της αναρτησης στο Golf 7 σε σχεση με το polo. Και η διαφορετικη πλατφορμα θα παιζει το ρολο της. Σιγουρα ομως το Golf 7 με πολαπλων συνδεσμων αναρτηση με 15" θα κοπαναει λιγοτερο σε σχεση με 17". Το ιδιο ισχυει και για τις μικροτερες εκδοσεις με τον ημιακαμπτο. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Art Motorsport Posted July 24, 2015 Report Share Posted July 24, 2015 (edited) Σας ευχαριστω ολους !!!! Edited July 24, 2015 by Art Motorsport Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted July 24, 2015 Report Share Posted July 24, 2015 Στο θέμα της ανάρτησης, να πω ότι ο πατέρας μου, ο οποίος έχει πρόβλημα στη μέση κ αποφεύγει όσο τίποτα να κάθεται πίσω σε αυτοκίνητο, κάθεται άνετος πίσω στο δικό μου! Golf Bluemotion, 15αρες, Ημιάκαμπτος πίσω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pettros Posted July 24, 2015 Report Share Posted July 24, 2015 Στο θέμα της ανάρτησης, να πω ότι ο πατέρας μου, ο οποίος έχει πρόβλημα στη μέση κ αποφεύγει όσο τίποτα να κάθεται πίσω σε αυτοκίνητο, κάθεται άνετος πίσω στο δικό μου! Golf Bluemotion, 15αρες, Ημιάκαμπτος πίσω... Κι εγω πριν μερικες μερες οδηγησα ενα Golf 7 diesel με ημιακαμπτο και 15αρες και ηταν πολυ κοντα στο δικο μου. Με αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων, 17" τροχους αλλα φυσικα τη ρυθμιση του DCC στην επιλογη "Comfort" στην οποια και βρισκεται σχεδον μονιμα λογω των Ελληνικων δρομων... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted July 24, 2015 Report Share Posted July 24, 2015 Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω κάτσει πίσω στο δικό μου εκτός από την έκθεση όταν το δοκιμαζα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pettros Posted July 24, 2015 Report Share Posted July 24, 2015 Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω κάτσει πίσω στο δικό μου εκτός από την έκθεση όταν το δοκιμαζα Φανταζομαι οπως και οι περισσοτεροι απο εμας.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Art Motorsport Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 Το Αμαξι που παραγειλα φοραει ψαλιδια η ακαμπτο τι εχει από αυτά τα 2 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted July 30, 2015 Report Share Posted July 30, 2015 Τα 1.6 tdi φίλε Art, έχουν ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Art Motorsport Posted July 30, 2015 Report Share Posted July 30, 2015 Σε Ευχαριστώ φίλε Faniaros Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted July 30, 2015 Report Share Posted July 30, 2015 Τίποτα φίλε, χαρά μου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted July 31, 2015 Report Share Posted July 31, 2015 Πάντως, αν και offtopic, επειδή είχα διαβάσει διάφορα σχόλια για τον ημιάκαμπτο, κυρίως αρνητικά, προσωπικά δεν με έχει προβληματίσει πουθενά (Golf7 1.6 tdi 105). Γενικά οδηγάω σβέλτα και το έχω πάει και αρκετές φορές "αεροπορία" σε στροφές που έχουν και ανωμαλίες ή λακουβίτσες, δεν μου δείχνει ότι υπολείπεται σε συμπεριφορά αισθητά έναντι άλλου Golf7 με ανεξάρτητη. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stellbouz Posted July 31, 2015 Report Share Posted July 31, 2015 Πάντως, αν και offtopic, επειδή είχα διαβάσει διάφορα σχόλια για τον ημιάκαμπτο, κυρίως αρνητικά, προσωπικά δεν με έχει προβληματίσει πουθενά (Golf7 1.6 tdi 105). Γενικά οδηγάω σβέλτα και το έχω πάει και αρκετές φορές "αεροπορία" σε στροφές που έχουν και ανωμαλίες ή λακουβίτσες, δεν μου δείχνει ότι υπολείπεται σε συμπεριφορά αισθητά έναντι άλλου Golf7 με ανεξάρτητη.και εγω το ίδιο!Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
newincity Posted July 31, 2015 Report Share Posted July 31, 2015 Πάντως, αν και offtopic, επειδή είχα διαβάσει διάφορα σχόλια για τον ημιάκαμπτο, κυρίως αρνητικά, προσωπικά δεν με έχει προβληματίσει πουθενά (Golf7 1.6 tdi 105). Γενικά οδηγάω σβέλτα και το έχω πάει και αρκετές φορές "αεροπορία" σε στροφές που έχουν και ανωμαλίες ή λακουβίτσες, δεν μου δείχνει ότι υπολείπεται σε συμπεριφορά αισθητά έναντι άλλου Golf7 με ανεξάρτητη. Παρομοίως! Πάρα πολύ καλό το στήσιμο του ημι-άκαμπτου! Μην σας επηρεάσει σαν κριτήριο αγοράς σε καμία περίπτωση η ύπαρξή του στα TDI μοντέλα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted August 14, 2015 Report Share Posted August 14, 2015 Επειδή είχε ζητηθεί κάποια στιγμή και έτυχε να το παρατηρήσω, το δικό μου (Bluemotion) με 6η κ 2000 στροφές βρίσκεται στα 125 χλμ/ώρα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...