Jump to content
Guest Art Motorsport

Golf 7 - Διαφορές Bluemotion Και R-Line

Recommended Posts

Guest Art Motorsport

Γεια σας θέλω την βοήθεια σας έχω παραγγείλη το R-LIne και έχω ξενερώσει που το παράγγειλα γιατί έμαθα ότι έχει 5αρι Σασμάν και το Bluemotion έχει 6αρι Σασμάν τώρα τι γίνεται Τελικά ποιο Αξίζει από τα 2 Δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω ΤΩΡΑ ???????????????

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, είχα το ίδιο δίλημμα πριν μερικούς μήνες, όταν έπαιρνα το δικό μου. Βασικά, είναι μια διαμάχη μεταξύ λογικής κ "πάθους". Με το Bluemotion ως εξατάχυτο κ με χαμηλότερη κατανάλωση κ την μεγαλύτερη, τότε, ιπποδύναμη ως τη λογική επιλογή. Από την άλλη, η εμφάνιση του, τότε, Edition 40, σε συνδυασμό με τα καθίσματα ήταν αρκετά πιο όμορφο στην ίδια τιμή! Προσωπικά, ακολούθησα τη λογική κ δεν το έχω μετανιώσει! Με το μοτέρ γύρω στα 400 χιλιόμετρα, χωρίς να έχει στρώσει ούτε κατά διάνοια, είδα κατανάλωση 3,3 σε επαρχιακή οδό, με ένα 20% πόλη. Δεν μπορώ να κρίνω αν είναι απαραίτητη ή όχι η έκτη, αλλά το αυτοκίνητο τη σηκώνει από τα 80 κ πάνω κ σε ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο με 100-120, την έβαλα κ απλά την ξέχασα με μέση κατανάλωση 3.8! Να σημειώσω ότι τότε είχε μόλις 900 χιλιόμετρα.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Faniare, από καθαρή περιέργεια, και επειδή έχω το 5-τάχυτο (1.6 TDI 105 hp) εγω, μπορείς να μας δώσεις μερικά στοιχεία για τη σχέση μεταξύ "ταχύτητας km/h" vs. "σχέσης σασμάν" για το Bluemotion; π.χ. φαντάζομαι ότι οι 4η-5η του 5-τάχυτου δεν έχουν την ίδια κλιμάκωση με τις 4η-5η-6η του 6-τάχυτου. Στο δικό μου με 5η και 2200 rpm πιάνει 120 km/h. Επίσης, κι εγώ για παράδειγμα με 5η σε ταξίδι "ξεχνιέμαι" και δε χρειάζεται ούτε να κατεβάζω, αν κόψω ταχύτητα για λίγο, φαντάζομαι όμως ότι λόγω ροπής, ούτε στο δικό σου έχεις αυτό το θέμα, σωστα;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους! Εδώ και ένα μήνα εχω το bluemotion με τις 6 ταχύτητες και εχω κανει 4500 km ! Ενώ απο το εργοστάσιο ειναι με 15 η 16 άρα ζαντα , εγω του έβαλα aftermarket 17αρα με 225/45/17 λάστιχο επειδή κάνω πολλα χιλιόμετρα σε εθνική και σε μεγάλες ταχύτητες! Να πω οτι με 6η και 2200 rpm το αυτοκίνητο ειναι στα 137- 138 km/hr ταχύτητα. Σε όλη την χρήση του αυτοκινητου σε εθνική το καλύτερο που εχω δει ειναι 4 L /100 km μέση κατανάλωση με οδήγηση max 100 km/hr . Συνήθως όμως αν δεν προσεχείς την max ταχύτητα θα εισαι στα 4,5-4,6 L/100 km κατανάλωση. Δηλ αρκετά μακριά απο τα 3.2 που δίνει ο κατασκευαστής ( μιλάω για τον euro 5 tdi με 85 gr CO2 και όχι για Το euro 6 που ειναι ο καινούριος στο bluemotion) . Το αμάξι ειναι πολυ όμορφο με την 17αρα ζαντα και γράφει το λογότυπο bluemotion στα πλάινα των φέρων οπως ήταν και το edition 40! Δεν ξέρω αν το γράφει στο r line! Ίσως βέβαια εξωτερικά το r line ειναι κάτι τις πιο ομορφΟ με τους προφυλακτήρες -σποιλερ! Δεν ξέρω όσον αφορα τα 5ταχυτα με 17αρα ζαντα με το προφίλ ελαστικου οπως το δικό μου (225/45/ 17 ) τι καταναλωσεις έχουν στην εθνική ώστε να έχουμε μια ιδέα.... Θα ήταν πολυ ενδιαφέρον!

Ξέχασα να αναφέρω πως σύμφωνα με την δική μου εκτίμηση , για όσους κάνουν πολλα χλμ εκτός πόλης με ταχύτητες άνω των 100km/hr , ίσως συμφέρει το 6αρι σαζμαν! Θεωρώ οτι υπάρχει επιπλέον κέρδος στην κατανάλωση!σαφως Δεν Το μετάνιωσα που επέλεξα το bluemotion! ωστόσο, όταν βλεπω στο δρόμο edition 40 η r line τα χαζεύω λίγο παραπάνω για την εξωτερική ομορφιά τους! Ελπίζω να βοήθησα τον art Motorsport και να μην τον μπέρδεψα χειρότερα! :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest Art Motorsport

Σας Ευχαριστω παρα πολύ κυριε Dinos84 με βοηθήσατε παρα πολύ ετσι και αλλιως αυτό το αμαξι που πειρα δεν βγαινει και πολύ Εθνικη οδο αρα θα ειμαστε μια χαρα παντως πιστευω ουτε στην Εθνικη οδο δεν θα εχει πρόβλημα  με την 5η Ταχυτητα παντος εγω  το δοκιμασα σαν αμαξι και η 4η του  και πηγαινε με 120 χαλαρα για να δουμε το περιμενω πως και πως να ερθει  Αρχες  Οκτωβριου  Για να δουμε παντος πιστευω εκανα καλη αγορα !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ναι παιδιά, εγώ το Bluemotion με τις στάνταρ 15ρες γιατί με τους δρόμους μας φοβάμαι την καταπόνηση με μεγαλύτερες, δεδομένης κ της σπορ ανάρτησης που έχει η συγκεκριμένη έκδοση. Θα παρατηρήσω κάποια στιγμή τη σχέση που έχουν στροφές - ταχύτητα - επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο κ θα σας ενημερώσω! Κ εγώ προσωπικά συμφωνώ με τον Ντίνο, έχω πιάσει αρκετές φορές τον εαυτό μου να χαζεύω το Edition 40 - R Line στο δρόμο λίγο παραπάνω! Όπως κ να έχει, κ οι δύο εκδόσεις είναι πολύ όμορφες με τα δικά της πλεονεκτήματα η κάθε μία! Επειδή έχω κάνει test drive το "απλό" με το 5ρι, δεν μπορώ να πω ότι μου έδωσε έντονη την εντύπωση ότι θέλω οπωσδήποτε την έκτη. Είναι πολύ καλή η κλιμάκωση του κατά τη γνώμη μου, που αν δεν κάνεις αποκλειστικά ταξίδια με ταχύτητες πολύ πάνω από το όριο, δεν είναι σημαντικό μείον.

Link to comment
Share on other sites

Με το καλο να το παραλαβέις φίλε art Motorsport ! Εφόσον εισαι για κίνηση σε πόλη, πολυ καλή η επιλογή σου. Γενικότερα όμως, Σημασία εχει οτι το αυτοκίνητο ειναι πολυ ωραίο σε οποία έκδοση και αν το παραγγειλεις... Το μόνο αρνητικό σε όλη την υπόθεση ειναι η πολυ σκληρή σπορ ανάρτηση (και στο r line και στο bluemotion) που στους ελληνικούς δρόμους και με τις 17αρες ζαντες νιώθεις να σε τραντάζει αρκετά συχνά. Ίσως ειναι καλύτερη η κατασταση με τις 15αρες ζαντες οπως επεςημανε και ο φίλος faniaros. Πιθανόν να οφείλεται στον ημιακαμπτο πίσω άξονα που εχει το golf vii! Και αυτο το λέω γιατι το προηγουμενο golf που είχα ήταν golf v sport 1.6 fsi και είχε ανεξάρτητα ελατήρια στον πίσω άξονα με αποτελεσμα οι sport αναρτήσεις να δούλευουν πιο αρμονικά στο ελληνικό οδόστρωμα με τις ατέλειωτες κακοτεχνίες.

Link to comment
Share on other sites

Να τα λέμε αυτά για τις 17αρες γιατί όταν ανέφερα πρώτη φορά πριν από μήνες την κακή σχέση ελληνικών δρόμων-χαμηλού προφίλ/σκληρής ανάρτησης, κάποιοι έχοντες βάλει 17αρες με αντιμετώπιζαν σαν εξωγήινο...

Edited by VAGS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάντως εμένα με 17'' νιώθω ότι κοπαναει λιγότερο από το polo 6r που είχα με 15'' στους ίδιους δρόμους.

Πιθανών να βοηθάνε και τα απίστευτα καθίσματα...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εμένα με 17'' νιώθω ότι κοπαναει λιγότερο από το polo 6r που είχα με 15'' στους ίδιους δρόμους.

Πιθανών να βοηθάνε και τα απίστευτα καθίσματα...

Προφανως θα υπαρχουν βελτιωσεις την λειτουργια της αναρτησης στο Golf 7 σε σχεση με το polo. Και η διαφορετικη πλατφορμα θα παιζει το ρολο της.

Σιγουρα ομως το Golf 7 με πολαπλων συνδεσμων αναρτηση με 15" θα κοπαναει λιγοτερο σε σχεση με 17". Το ιδιο ισχυει και για τις μικροτερες εκδοσεις με τον ημιακαμπτο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στο θέμα της ανάρτησης, να πω ότι ο πατέρας μου, ο οποίος έχει πρόβλημα στη μέση κ αποφεύγει όσο τίποτα να κάθεται πίσω σε αυτοκίνητο, κάθεται άνετος πίσω στο δικό μου! Golf Bluemotion, 15αρες, Ημιάκαμπτος πίσω...

Link to comment
Share on other sites

Στο θέμα της ανάρτησης, να πω ότι ο πατέρας μου, ο οποίος έχει πρόβλημα στη μέση κ αποφεύγει όσο τίποτα να κάθεται πίσω σε αυτοκίνητο, κάθεται άνετος πίσω στο δικό μου! Golf Bluemotion, 15αρες, Ημιάκαμπτος πίσω...

Κι εγω πριν μερικες μερες οδηγησα ενα Golf 7 diesel με ημιακαμπτο και 15αρες και ηταν πολυ κοντα στο δικο μου.

Με αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων, 17" τροχους αλλα φυσικα τη ρυθμιση του DCC στην επιλογη "Comfort" στην οποια και βρισκεται σχεδον μονιμα λογω των Ελληνικων δρομων...

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω κάτσει πίσω στο δικό μου εκτός από την έκθεση όταν το δοκιμαζα :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω κάτσει πίσω στο δικό μου εκτός από την έκθεση όταν το δοκιμαζα :)

Φανταζομαι οπως και οι περισσοτεροι απο εμας....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάντως, αν και offtopic, επειδή είχα διαβάσει διάφορα σχόλια για τον ημιάκαμπτο, κυρίως αρνητικά, προσωπικά δεν με έχει προβληματίσει πουθενά (Golf7 1.6 tdi 105). Γενικά οδηγάω σβέλτα και το έχω πάει και αρκετές φορές "αεροπορία" σε στροφές που έχουν και ανωμαλίες ή λακουβίτσες, δεν μου δείχνει ότι υπολείπεται σε συμπεριφορά αισθητά έναντι άλλου Golf7 με ανεξάρτητη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάντως, αν και offtopic, επειδή είχα διαβάσει διάφορα σχόλια για τον ημιάκαμπτο, κυρίως αρνητικά, προσωπικά δεν με έχει προβληματίσει πουθενά (Golf7 1.6 tdi 105). Γενικά οδηγάω σβέλτα και το έχω πάει και αρκετές φορές "αεροπορία" σε στροφές που έχουν και ανωμαλίες ή λακουβίτσες, δεν μου δείχνει ότι υπολείπεται σε συμπεριφορά αισθητά έναντι άλλου Golf7 με ανεξάρτητη.

και εγω το ίδιο!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, αν και offtopic, επειδή είχα διαβάσει διάφορα σχόλια για τον ημιάκαμπτο, κυρίως αρνητικά, προσωπικά δεν με έχει προβληματίσει πουθενά (Golf7 1.6 tdi 105). Γενικά οδηγάω σβέλτα και το έχω πάει και αρκετές φορές "αεροπορία" σε στροφές που έχουν και ανωμαλίες ή λακουβίτσες, δεν μου δείχνει ότι υπολείπεται σε συμπεριφορά αισθητά έναντι άλλου Golf7 με ανεξάρτητη.

 

Παρομοίως! Πάρα πολύ καλό το στήσιμο του ημι-άκαμπτου! Μην σας επηρεάσει σαν κριτήριο αγοράς σε καμία περίπτωση η ύπαρξή του στα TDI μοντέλα!

Link to comment
Share on other sites

Επειδή είχε ζητηθεί κάποια στιγμή και έτυχε να το παρατηρήσω, το δικό μου (Bluemotion) με 6η κ 2000 στροφές βρίσκεται στα 125 χλμ/ώρα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.