capros Posted July 27, 2015 Report Share Posted July 27, 2015 Εδω και καιρο και ενω το αμαξι ηταν "τσακμακι" κ επαιρνε με την μια χειμωνα - καλοκαιρι,εχει παρουσιασει το φαινομενο να χρειαζεται αρκετο μιζαρισμα για να παρεις μπρος.Εναλλακτικα,μπορεις να δωσεις την πρωτη μιζα εως 2-3 δευτερολεπτα κ να κλεισεις,ξαναδινοντας.Σε αυτη την περιπτωση,η δευτερη μιζιά εχει 100% επιτυχια κ η αποκριση ειναι αμεση τι να εχει προκαλεσει αυτη την παραταση κατα την εκκινηση του κινητηρα?Μπουζι κ μπουζοκαλωδια αλαχτηκαν τελος του 2014 κ εκτοτε εχει κανει το αμαξι 4 χιλλιαδες χλμ.Επισης το Πασχα αλαχτηκε φιλτρο βενζινης,φιλτρο αερος Θελει ψαξιμο με οτι εχει να κανει με ρευμα, πχ αβανς? η ειναι καθαρα θεμα τροφοδοσιας καυσιμου? αν κανω πχ 2-3 χιλλιομετρα αποσταση κ σταματησω κ του δωσω να παρει,παιρνει με την μια σαν να μην συμβαινει τιποτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted July 27, 2015 Report Share Posted July 27, 2015 (edited) μπαταρια? συνηθως η πρωτη εκκινιση μιζαρει πιο πολυ . το εχω παρατηρησει σε πολλα αμαξια Edited July 27, 2015 by pipis13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
capros Posted July 27, 2015 Author Report Share Posted July 27, 2015 μπαταρια? συνηθως η πρωτη εκκινιση μιζαρει πιο πολυ . το εχω παρατηρησει σε πολλα αμαξια θα μετρησω αυριο την μπαταρια κ θα σου πω.Σιγουρα ειναι παλια.Συνηθως με πανε εως κ 5 χρονια.Αυτη πρεπει να ειναι 4 χρονων.Εχει χτυπημενη την ημερομηνια στον πολο,θα το δω.Θα την μετρησω με σβηστο κ με αναμμενο κινητηρα αντιστοιχα.Αν θυμαμαι καλα πρεπει να φερνει πανω απο 12,5V με σβηστο κινητηρα κ πανω απο 14V με αναμμενο κινητηρα.Αυτη ειναι μια υγιης μπαταρια,καθως κ ενα αξιοπιστο κ σωστο δυναμο.Σωστα??? Βασικα θα κανω αυτη την "πρωτη εκκινηση" βαζοντας καλωδια απο το αμαξι του πατερα μου να δω διαφορά στο μιζαρισμα.Ναι,τωρα που το σκεφτομαι παιζει να ειναι γερασμενη η μπαταρια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 Μια καλη μπαταρια κραταει εως 8 χρονια. Εξαρταται τι εχεις ομως πανω στο αμαξι απο εξαρτηματα και αν ειναι αρκετα τα αμπερ της μπαταριας σου για να τα σηκωσουν ολα αυτα αν εχεις βαλει κατι. Να ξερεις ομως 8 χρονια μια σωστα διατηρημενη και καλη μπαταρια τα εχει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
capros Posted July 29, 2015 Author Report Share Posted July 29, 2015 αρκετα χρονια δεν λες?Εγω απο φιλους,γνωστους,συγγενεις,κοινως απο τον κυκλο μου,αποτελω υποδειγμα αντοχης στις μπαταριες που εχω φτασει ως κ 5 χρονια.Το αμαξι μου δεν εχει συναγερμο,αν σε βοηθαει αυτο.Εχει ηλεκτρικα παραθυρα,κλειδαριες κ εχω φορεμενο εναν ενισχυτη που τον επαιζα με ενα 15" sub,το οποιο το εχω κανει σκαμνακι στο σαλονι στο σπιτι πλεον!!Δλδ αναβει ο ενισχυτης με την πηγη αλλα δεν εχει φορτιο,αρα μηδαμινη καταναλωση,σαν να μην υπαρχει.Επισης,δεν φοραω xenon,αλλα εχω λαμπες Η4 100/90w το λοιπον,δοκιμασα με καλωδια απο αλλο αμαξι το ολο μιζαρισμα.Η αληθεια ειναι οτι με το που εκλεισε κυκλωμα με το αλλο αμαξι (ενω το αλλο ηταν με αναμμενο κινητηρα φυσικα) και χωρις να εχω ανοιξει καν τον διακοπτη μου,οχι και να μιζαρω,το αλλο αυτοκινητο "ενιωσε" το τραβηγμα στο ρευμα που του εκανε η μπαταρια μου.Με το ακουμπημα στον πολο εχασε 100+ στροφες απο το ρελαντι του,πραγμα που σημαινει οτι η δικη μου ηταν αισθητα ασθενεστερη καθως ηταν σε αδρανεια.Το μιζαρισμα με την βοηθεια των καλωδιων ηταν παληκαρισιο.Μπορει να μην το εβαλε μπρος οπως θα περιμενα ,αλλα σιγουρα στροφαρε το βολαν οπως επρεπε κ με το παραπανω.Εχασα το πολυμετρο μου κ δεν μπορεσα να τα δω ολα αυτα κ με νουμερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted July 30, 2015 Report Share Posted July 30, 2015 Ελεγξε τον ρυθμιστή πίεσης βενζίνης και την τρόμπα βενζίνης Δες αν φέρνει 3 bar πίεση βενζίνης μπροστα και να διατηρεί Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
capros Posted July 30, 2015 Author Report Share Posted July 30, 2015 Ελεγξε τον ρυθμιστή πίεσης βενζίνης και την τρόμπα βενζίνης Δες αν φέρνει 3 bar πίεση βενζίνης μπροστα και να διατηρεί ενδιαφερον αυτο!! τρομπα βενζινης αλαχτηκε περυσι τον γεναρη κ ισως να μην ηθελε κ αλλαγη.Αφου την αλαξα,μετα απο 2-3 μερες με αφησε απροειδοποιητα στο παρκινκ της δουλειας.Απλα δεν πηρε μπρος ποτέ!!Υστερα απο ψαξιμο βρηκαμε οτι ειχε κανει διακοπη απο την ασφαλειοθηκη μπροστα κ τραβηξαμε το συν απο το ποδαρακι του ρελε εκει.Έκτοτε,κανενα προβλημα.Οπλιζει κανονικα με το ανοιγμα του διακοπτη (τσεκ) κ στην πορεια ολα καλα.Το Πασχα φετος του αλαξα τα σωληνακια που πανε στην μπεκιερα γιατι το ενα (ειχαν αλαχτει ξανα πριν 5 χρονια,δες εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=36970) αλλα αυτο με το παραπανισιο μιζαρισμα προεκυψε τον τελευταιο μηνα ας το πουμε πως τσεκαρω αυτα που λες?μια μικρη βοηθεια θα την ηθελα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted July 31, 2015 Report Share Posted July 31, 2015 λοιπόν ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης είναι πάνω στη μπεκιερα, έχει στο πλάι ένα σωληνάκι υποπίεσης. Ενω είναι σβηστό το μοτέρ τράβηξε το σωληνάκι υποπίεσης αν δεις με το δάκτυλο σου ότι έχει ίχνος βενζίνης σημαίνει ότι έχει τρυπήσει η μεμβράνη του ρυθμιστή είσαι για μεταχειρισμενον.Καινούριος έχει 90 ευρω,μεταχειρισμενος γνήσιος Weber 10 ευρω ότι άλλο θες μου λες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
capros Posted August 16, 2015 Author Report Share Posted August 16, 2015 λοιπόν ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης είναι πάνω στη μπεκιερα, έχει στο πλάι ένα σωληνάκι υποπίεσης. Ενω είναι σβηστό το μοτέρ τράβηξε το σωληνάκι υποπίεσης αν δεις με το δάκτυλο σου ότι έχει ίχνος βενζίνης σημαίνει ότι έχει τρυπήσει η μεμβράνη του ρυθμιστή είσαι για μεταχειρισμενον.Καινούριος έχει 90 ευρω,μεταχειρισμενος γνήσιος Weber 10 ευρω ότι άλλο θες μου λες αργησα να απαντησω αλλα ωστοσο,τσεκαρα αυτο που λες.Δηλαδη ειδα απλα για ποιο εξαρτημα μιλας.Θα δω το σωληνακι κ θα σου πω.Ο ρυθμιστης βγαινει τραβωντας αυτο το διχαλο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted August 20, 2015 Report Share Posted August 20, 2015 αργησα να απαντησω αλλα ωστοσο,τσεκαρα αυτο που λες.Δηλαδη ειδα απλα για ποιο εξαρτημα μιλας.Θα δω το σωληνακι κ θα σου πω.Ο ρυθμιστης βγαινει τραβωντας αυτο το διχαλο? Τραβάς εξω την ασφάλεια που βλέπεις αριστερα της εικόνας.Βλέπω εβγαλες το σωληνάκι.Αν έτρεξε βενζίνη όταν το έβγαλες τότε θέλει αλλαγή Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...