Jump to content
yositosi

Βοήθεια Για Ανάρτηση...

Recommended Posts

Αν μπορεί κάποιος ας πει καμία δοκιμασμένη πρόταση για ανάρτηση. Το κάρο είναι CC (2010 μοντέλο).

 

Από τη μια θέλω να σφίξει λίγο (στηθεί) ελαφρά, από την άλλη δεν θέλω να γίνει πιο σκληρό... και αν συμβεί κάτι τέτοιο δεν θέλω να είναι ιδιαίτερα αισθητό!

 

Εχω σηκώσει τον κόσμο ανάποδα για να βρω τις FSD, αλλά δεν έχω καταφέρει να βρω ΠΟΥΘΕΝΑ απόθεμα (και εξωτερικό εννοείται ότι έχω ψάξει... πάντα φυσικά εντός Ε.Ε. για να μην μπλέξω με τελωνεία).

 

Έχει κανείς καμία άλλη πρόταση να μου κάνει??

 

Σημείωση: ΔΕΝ παίζει σενάριο coil over ρυθμιζόμενης γιατί δεν σκοπεύω να δώσω τόσα πολλά

Link to comment
Share on other sites

Γτ δεν βαζεις μια τετραδα bilstein b6 αν δεν να χαμηλωσεις η bilstein b8 μαζι με ελατηρια 3.5 ποντους χαμηλωμα? Βεβαια να ξερεις θα σκληρυνει το αμαξι καμποσο δηλαδη θα καταλαβαινεις σχεδον τα παντα αλλα θα ειναι τρενο απο την αλλη λες οτι δεν θες να ειναι αισθητο το αν θα σκληρυνει οποτε θα σου προτεινα να πας παλι στα μαμα και εισαι ετοιμος.

Link to comment
Share on other sites

B8 και χαμήλωμα είναι εκτός συζήτησης Σταύρο... Δεν θέλω χαμήλωμα γιατί εξ'ορισμού σημαίνει κουτσούρεμα σε αίσθηση, αλλά και κοπανήματα από εδώ και από εκεί. Η Β6 ξέρω ότι σίγουρα είναι ποιοτική... το ερώτημα μου όμως είναι τι γίνεται από πλευράς άνεσης. Σκληραίνει αισθητά το αμάξι? Δηλαδή θα χαθεί ο "comfort" χαρακτήρας του?

Link to comment
Share on other sites

Το budget είναι να μην φύγω σε αστρονομικά ποσά. Τις FSD τις έβρισκα στα 600-630 ευρώ αλλά τελικά δεν υπάρχουν πουθενά! Βρήκα ένα σετάκι Αγγλία, αλλά μου το έβγαλε στα 830 ευρώ, ποσό υπέρογκο για ένα σετ αμορτισέρ. Στην ίδια τιμή βρήκα και το σετάκι coilover ST X που είναι η πιο απλή μορφή της KW. Τέλος στα 530 ευρώ βρήκα τα B6 sport.

 

Εκ των πραγμάτων λόγω έλλειψης αποκλείω τα Koni FSD παρά το ότι ήταν η ιδεατή λύση για αυτό που ψάχνω (τιμολογιακά και λειτουργικά), οπότε μένουμε με τα ST X και τα B6.

 

Ποιοτικά τα bilstein θεωρώ ότι ειναι πιο πάνω αλλά αντίστοιχα και τιμολογιακά είναι αναλογικά πολύ ακριβά για αυτό που κάνουν... Το μεγάλο μου όμως θέμα είναι το ποιό από τα 2 είναι πιο ΑΝΕΤΟ! Φοβάμαι πάρα πολύ μην γίνει το αμάξι ΑΙΣΘΗΤΑ πιο "σκληρό" στο δρόμο! Εχω μεν άλογα, αλλά δεν οδηγάω πλεον σχεδόν ΠΟΤΕ επιθετικά! Κατά κύριο λόγο cruising κάνω, οπότε το ξέρω ότι αν γίνει "φοβερό σε πάτημα", αλλά "σκληρό σε αίσθηση", στο τέλος θα με χαλάσει. Για αυτό ρωτάω αν ξέρει κανείς τι παίζει με τις σκληρότητες πάντα συγκριτικά με τις μαμά αναρτήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου δυςτυχως δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Αν θέλεις την αίσθηση που έχεις τώρα τότε πολύ απλά βάζεις μαμά αμορτισέρ καινούργια. Αν πάλι είσαι έτοιμος για κάποιες παραχωρήσεις τότε πας σε aftermarket. Στο budget σου θα πήγαινα για B6

Sent from my iPad using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οτι θα σκληρυνει θα σκληρυνει αυτη ειναι η αληθεια αλλα η bilstein τα δοκιμασε στο cc οταν τα εβγαλε οποτε δεν νομιζω να υπαρχει θεμα εχω θα τα επαιρνα με κλειστα ματια εγγυημενα πραγματα. Βαλτα και περιμενουμε να μας πεις την αποψη σου και ποσο τρενο εχει γινει. Εγω στο δικο μου πηγα και εφτιαξα τα μαμα και τα εκανα σαν τα bilstein b8 με hr κοκκινα 3.5 ποντους το αμαξι χοροπηδαει σαν rallye αλλα οταν βλεπεις στροφη απλα σημαδευεις και μπαινεις και αν μπεις με παραπανω χιλιομετρα δεν φευγει κωλος η μουτρα να σε τρομαξει γλυστραει στα 4 ωστε να εχεις την ευκαιρια να το σωσεις.

Edited by stavros g
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου δυςτυχως δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Αν θέλεις την αίσθηση που έχεις τώρα τότε πολύ απλά βάζεις μαμά αμορτισέρ καινούργια. Αν πάλι είσαι έτοιμος για κάποιες παραχωρήσεις τότε πας σε aftermarket. Στο budget σου θα πήγαινα για B6

Sent from my iPad using Tapatalk

 

Δυστυχώς έχεις απόλυτο δίκιο!!

 

Τώρα για το ουσιαστικό του θέματος. Βρήκα τις FSD Αγγλία, αλλά το φέσι βγαίνει στα 830€ που είναι υπέρογκο ποσό ειδικά για αυτό το προιόν! Εναλλακτικά μου προτάθηκε από άτομο που εμπιστεύομαι την κρίση του, το coilover ST X το οποίο απευθείας από το KW store βγαίνει στα 830€ με τα μεταφορικά μέσα.

 

Το σκεφτόμουν σοβαρά για τα coilover, ΑΛΛΑ σκάλωσα λίγο στο θέμα ότι το αμάξι με το καλημέρα θα "χαμηλώσει" τουλάχιστον 2.5 πόντους, οπότε όσο μαλακό και αν είναι το αμορτισέρ... το σκέλος "άνεση" χάνεται. Επομένως, αφού δεν σκοπεύω να χαμηλώσω, άρχισα να έχω δεύτερες σκέψεις ως προς τη βαβούρα της τοποθέτησης/ρύθμισης, καθώς και το φόβο τριγμών (διάβασα εξωτερικό για διάφορα μαγικά που προφανώς και οφείλονται σε θέματα τοποθέτησης).

 

Ετσι κατέληξα και εψαξα λίγο και στην Bilstein USA γιατί μπερδευόμουν μιας και εκεί λένε B6 HD © ενώ εδώ λένε B6 Sport... και είδα ότι σαν κωδικοί είναι οι ίδιοι, και είδα στις αναφορές των χαρακτηριστικών ότι τα δηλώνουν ώς "ελαφρώς σκληρότερα από τα OE".

 

Τα βρήκα Ελλάδα στα 530€ και τα παρήγγειλα. Από τιμή δεν ξέρω πόσο "ακριβά" μου βγήκε, μιας και γενικότερα λόγω των καταστάσεων/περιστάσεων είδα ότι παίζουν σημαντικές ελλείψεις στην αγορά (στο ebay με τα μεταφορικά μέσες άκρες στα ίδια τα βρήκα)

Link to comment
Share on other sites

Είναι μικρές οι διάφορες στην ελληνική αγορά για αυτά τα προϊόντα. Αξίζει να τα παραγγείλεις από εδώ καθώς θα έχεις και επιπλέον υποστήριξη κτλ όπως και σωστά έπραξες

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς ποιά είναι μια νορμάλ χρέωση για αντικατάσταση αμορτισέρ+ευθυγράμμιση?

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς ποιά είναι μια νορμάλ χρέωση για αντικατάσταση αμορτισέρ+ευθυγράμμιση?

πλήρωσα πρόσφατα 60 ευρώ για opel στην αντιπροσωπία .....Δεν ξέρω αν σε βοήθησα.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου είπαν 158 ευρώπουλα για αντικατάσταση αμορτισέρ και ευθυγράμμιση και πήδηξα λιγάκι... ως πάρα πολύ βασικά!!!!

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου είπαν 158 ευρώπουλα για αντικατάσταση αμορτισέρ και ευθυγράμμιση και πήδηξα λιγάκι... ως πάρα πολύ βασικά!!!!

Ίσως οι τιμές διαφέρουν από περιοχή σε περιοχή αλλά τόσο μεγάλη διαφορά είναι λίγο τραβηγμένο νομίζω.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα σίγουρα υπάρχουν αποκλίσεις και από αμάξι σε αμάξι, αλλά ναι και εγώ κομματάκι πήδηξα όταν μου είπαν το νούμερο!!! (σε αντιπροσωπεία της Seat μου τα είπαν αυτά)

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου είπαν 158 ευρώπουλα για αντικατάσταση αμορτισέρ και ευθυγράμμιση και πήδηξα λιγάκι... ως πάρα πολύ βασικά!!!!

Περιλαμβάνεται και η αντικατάσταση αμορτισέρ όποτε η τιμή είναι σε λογικά πλαίσια. Ευθυγράμμιση περίπου 30-40€ είναι λογική τιμή.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

τι εννοείς με το "περιλαμβάνεται και η αντικατάσταση αμορτισέρ"? Για τα 40 ευρώ της ευθγράμμισης άντε να πω οκ (δεν θα μαλώσουμε για τα 5-10 ευρώ διαφορά). Απλά λίγο δαγκώθηκα με το 118 ευρώ που μου είπαν για να βγάλουν τα μαμά και να περάσουν τα καινούργια μου αμορτισέρ, και για αυτό ρωτάω ουσιαστικά και εσάς.

Link to comment
Share on other sites

τι εννοείς με το "περιλαμβάνεται και η αντικατάσταση αμορτισέρ"? Για τα 40 ευρώ της ευθγράμμισης άντε να πω οκ (δεν θα μαλώσουμε για τα 5-10 ευρώ διαφορά). Απλά λίγο δαγκώθηκα με το 118 ευρώ που μου είπαν για να βγάλουν τα μαμά και να περάσουν τα καινούργια μου αμορτισέρ, και για αυτό ρωτάω ουσιαστικά και εσάς.

Εγώ φίλε yositosi έβαλα τα bilstein b6 sport από το Ρέλλα τα πήρα 540 ευρώ τα πέρασα σε συνεργείο φίλου με κόστος 20 ευρώ και ευθυγράμμιση άλλα 20 ευρώ σύνολο 580 ευρώ... το αμάξι έγινε λίγο πιο σκληρό αλλά από θέμα συμπεριφοράς στα πολλά χιλιόμετρα δεν παίζεται!!! με τα μαμά αμορτισέρ μετά τα 220 είχα κάτι μικροθέματα τώρα το αμάξι πάει σαν τρένο σε ράγες !!!και γενικά έχει δέσει πολύ άλλο αμάξι !!! δεν χτυπάει πολύ μην ακούς που λένε θα γίνει κούτσουρο και θα χτυπάει με το παραμικρό καμια σχέσει το αμάξι είναι πάλι λεμουζίνα δεν με κουράζει καθόλου λίγο πιο σκληρό από τα μαμά είναι αλλά αξίζει το κόπο για έμενα... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικά μπήκαν σήμερα. Όχι ιδιαίτερα σκληρότερα μπορώ να πω. Ουσιαστικά το αμάξι σαν να "έσφιξε" και στα περάσματα από λακούβες περισσότερο πιο "ξηρό" πέρασμα παρά "σκληρό". Καθίσματα σε επιτάχυνση και βυθίσματα σε φρένα, όσο δοκίμασα αισθητά μειωμένα. Για παραπάνω θα δείξει με τον καιρό

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα μεινεις ευχαριστημενος.

Κι οταν μετα απο ~80.000 χρειαστουν επισκευη με 250 εισαι ετοιμος.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μπήκαν σήμερα. Όχι ιδιαίτερα σκληρότερα μπορώ να πω. Ουσιαστικά το αμάξι σαν να "έσφιξε" και στα περάσματα από λακούβες περισσότερο πιο "ξηρό" πέρασμα παρά "σκληρό". Καθίσματα σε επιτάχυνση και βυθίσματα σε φρένα, όσο δοκίμασα αισθητά μειωμένα. Για παραπάνω θα δείξει με τον καιρό

Άστα να δουλέψουν κανένα μήνα να στρώσουν και θα δεις ότι έκανες την καλύτερη επιλογή σε αυτά τα χρήματα... θα δεις διαφορά σε επιτάχυνση σε φρένο στα περάσματα με πολλά χιλιόμετρα γενικά θα το νιώσεις πιο δεμένο το αμάξι !!!!! δεν θα σε φοβίζει σταθερό φουλ....

Edited by Toni_power
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

 

Ξεθαψα αυτο θέμα για πληροφορίες και γνώμες για να βοηθήσω έναν φίλο μου.

 

Καταρχάς για το αμάξι που έχει.

 

Το αμάξι είναι skoda Octavia και η έκδοση SPORT EDITION 2 μοντέλο του 2010. Με μοτέρ 1400 TSI CAXA με βελτίωση στα 150hp

 

Έφτασες ο καιρός ΜΕΤΑ ΑΠΟ 11 ΧΡΌΝΙΑ και με το κοντέρ του να έχει γράψει μέχρι σήμερα που μιλάμε 200.600 χιλιόμετρα και χωρίς κανένα πρόβλημα.

 

Έφτασε η ώρα ΓΙΑ ΠΡΏΤΗ ΦΟΡΆ να αλλάξει τα εργοστασιακα αμορτισέρ....!!! 

 

Για το skoda Octavia του 2010 τι αμορτισέρ προτείνεται κατά την γνώμη σας ??? 

 

Στο αμάξι πλέον θα μπαίνει και το νέο μέλος της οικογένειας του οπότε καταλαβαίνετε... 

 

Ο φίλος μου είναι μεταξύ koni πορτοκάλι και Bilstein Β4. KYB 

 

Αλλά έχει και στο πίσω μέρος του μυαλού του να βάλει ξανά τα ίδια στη  kosmocar 

 

Τι προτείνεται και εσείς. 

 

 

Tο αμάξι από καινούργιο που το είχε υπάρχει μια περίπτωση να φορούσε τα ίδια αμορτισέρ με το OCTAVIA GT

 

 

Το σκάφος που έχει ο φίλος μου είναι αυτό εδώ

 

https://www.honestjohn.co.uk/carbycar/skoda/octavia-2004/

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Τα octavia gt κλπ απ' όσο θυμάμαι ήταν πατέντες της ελληνικής αντιπροσωπείας και δεν έχουν καμία ιδιαίτερη διάφορα με τα υπόλοιπα στο θέμα ανάρτησης...εγώ sachs θα πρότεινα,μαζί με top mounts και silentblocks ψαλιδιών αν δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ότι είπε ο από πάνω και από μένα...

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Τα σινεμπλοκ ολα τα άλλαξε για πρώτη φορά πριν από 1 η 2 μήνες με τα ενισχυμένα από audi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.