Jump to content
Digenis

Polo 9N Καταναλωση Λαδιου

Recommended Posts

Καλησπερα. Εχω ενα polo 9n 2003 με 140 χ.χιλ. Εχω προβλημα με τη καταναλωση λαδιου. Χρησιμοποιω 10 40 ημισυνθετικο.. αναγκαζομαι ν συμπληρωσω 2 φορες σε αναμεσα σε καθε σερρβις...

Θα μπορουσε το προβλημα να λυθει με καποιο αλλο λαδι? Αν οχι τι κανω??

Ευχαριστω πολυ.

Link to comment
Share on other sites

δηλ ποσο λαδι βαζεις και στα ποσα χλμ?τα μοτερ εκεινης της εποχης 1,4 16v  ειχανε θεμα με την καταναλωση λαδιου τα 5 απο τα 10 που κυκλοφορησανε και κυριως τα 101 αλογα.

Link to comment
Share on other sites

Το να βάλεις πιο "χοντρό" λάδι ίσως σου ελλαττώσει την κατανάλωση αλλά γενικά δεν ξέρω πόσο σωστό είναι αυτό για τον κινητήρα.

Όπως προείπε και ο takisbrax είναι γνωστό το πρόβλημα για τα polo 9N..

Η λύση αν και δαπανηρή είναι άνοιγμα μηχανής και αλλαγή τσιμουχάκια και κάτι ακόμα που μου ξεφεύγει..

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα...καταρχην ευχαριστω θερμα για τις αμεσες απαντησεις .....εχω παρατηρησει να θελει περιπου 1.5 ισως και παραπανω αναμεσα στα ,service...αα ειναι το 1.4 το απλο παιδια....

Επειδι δν ασχολουμε ιδιαιτερα το κοστος για τις τσιμουχες που λες ποσο ειναι ?? Αν το αφησω ετσι πως εχει και απλα χρησιμοποιω απο δω και περα το 15 40 θα εχω προβλημα μελλοντικα?

Link to comment
Share on other sites

Guest TRiBaL_23

Πάντα τόσο σου έκαιγε ή τώρα τα τελευταία χρόνια;  Οντως, αν σου καίει τόσο πολύ έχεις θέμα και σίγουρα δεν θα βοηθήσει ουτε το 15W40 πέραν του οτι κατά 99% δεν καλύπτει τις προδιαγραφες της vw για το μοτέρ σου. Για κανα παλιο τρακτέρ, ίσως...

Link to comment
Share on other sites

αυτο για το τρακτερ μου το ειπε και ενας φιλος :p ....
1.5 στα 7.500 που κανω το service
το πηρα μεταχειρισμεναο στα 130.000, δεν ξερω παλια αν εκαιγε.....
ευχαριστω

 

 

 

edit: προσοχη στο greeklish...γραφουμε μονο με ελληνικους χαρακτηρες...

Edited by activious
προσοχη στο greeklish
Link to comment
Share on other sites

Μέχρι 1 λίτρο σε αυτα τα μοτέρ είναι φυσιολογικό.Και τα 75 και τα 101 καινε λάδι.

Δοκίμασε Liqui Moly 10w-40 στην επόμενη αλλαγή ανάλογα με τις προδιαγραφες που προτείνει η VW και τα λάδια αλλαγή το πολύ στα 7500 χιλ

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια η VW δεν λεει οτι δικαιολογει 1 λιτρο στα 1000 χλμ????

οταν ειχα το παλιο (golf 4)και ειχα ρωτησει αυτο μου ειχαν πει...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το ότι η VW δικαιολογεί 1 λίτρο στα 1000 χλμ μου ακούγεται παράλογο (ειδικότερα σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες)..Περισσότερο σε αστοχία υλικού μου κάνει εμένα,παρά σε κάτι το οποίο θεωρείται "φυσιολογικό".

Σχετικά με τα Liqui Moly τι διαφορετικό πχ. έχουν από Amsoil, Red Line κτλ??

Edited by nikolakis
Link to comment
Share on other sites

όντως το γραφεί μέσα στο manual ,αυτό δε σημαίνει ότι όλα έκαιγαν τόσο.

εγώ όταν το πρώτο πήρα μεταχειρισμένο το δικό μου ήταν περίπου σε μια τέτοια κατάσταση.

στο τέλος πριν το μοιραίο το είχα φτάσει σε καλο σημείο ,περίπου στα 300ml στην αλλαγή.

σε εμενα κύριος είχε αρκετές διαρροές γιατί κανεις δεν είχε ασχοληθεί και αν δεν το έψαχνα μονος μου ακόμα στα ίδια θα ήταν,από την τάπα του κάρτερ και μια τσιμούχα εκεί κοντά η οποια μου διαφεύγει αυτή την στιγμή μέχρι και από την τάπα που βάζουμε το λάδι φυσικά για το τελευταίο δε νομίζω να υπήρχε κάποια αξιοσημείωτη κατανάλωση αλλα έγιναν αλλαγή στα τσιμουχάκια κτλ εκεί για να μην μου λερώνει τον κινητήρα.

όλα αυτά χωρίς να έχω ανοίξει κινητήρα για να αλλάξω κάποια τσιμούχα μέσα που ανέφερε ένα παιδί πιο πάνω.

και τέλος είχα παρατήρηση ότι σε ήρεμη οδήγηση με αλλαγές κάτω τον 3000 στροφών κτλ είχα μεγαλύτερη κατανάλωση από όταν το άνοιγα πιο συχνά.

 

α και λαδάκια είχα καταλήξει στα aral 10w-40

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω δοκιμάσει AMSOIL,REDLINE κτλ αλλά απο Aral που εβαζα κ πήγα σε Liqui Moly παρατήρησα κ καλύτερο στροφαρισμα,και δεν μου τσίμπαγε καθόλου κ μιλάμε για μοτερ που εχει 210.000 χιλ.

Για αυτό το προετινα αν δεν τα ειχα δοκιμασει να δω στην πράξη αλλαγη δεν θα τα πρότινα Νικολάκη 

Edited by wolfsburg
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Wolfsburg ελπίζω να μην παρεξηγήθηκες..απλά και εγώ είμαι παθών από λάδια..

Θα σε ακούσω και στην επόμενη αλλαγή θα πάω σε liqui moli.. Σε αυτά προτείνεις 10-40 ή κάτι άλλο??

Link to comment
Share on other sites

Δεν παρεξηγηθηκα απλα προτινω κατι αφου το δοκιμασω κ ξερω ότι εχει αποτέλεσμα

Τα συστηνω ανεπιφύλακτα.Εγω φοράω 10W-40 αλλά εχω Polo 6N,βλέπεις τις προδιαγραφες στο δικό σου κ κινήσαι ανάλογα


Επίσης φίλοι που χρησιμοποιούσαν κ οι 2 Castrol ενας τουρμπο μοτερ και ενας ατμοσφαιρικο με Liqui Moly εχουν μεινει καταευχαριστημένοι

Link to comment
Share on other sites

Guest TRiBaL_23

Δεν παρεξηγηθηκα απλα προτινω κατι αφου το δοκιμασω κ ξερω ότι εχει αποτέλεσμα

Τα συστηνω ανεπιφύλακτα.Εγω φοράω 10W-40 αλλά εχω Polo 6N,βλέπεις τις προδιαγραφες στο δικό σου κ κινήσαι ανάλογα

Επίσης φίλοι που χρησιμοποιούσαν κ οι 2 Castrol ενας τουρμπο μοτερ και ενας ατμοσφαιρικο με Liqui Moly εχουν μεινει καταευχαριστημένοι

 

Με Aral σου τσίμπαγε και με LM σταμάτησε ή δεν είχες ποτέ τέτοιο θέμα κι απλά είδες καλύτερο στροφάρισμα κτλ;

Link to comment
Share on other sites

Με ARAL μου τσιμπαγε απο αλλαγή σε αλλαγή περίπου μισό λιτράκι αλλά με τα Liqui Moly δεν τσιμπάει καθόλου.

Πέρα από αυτό όμως παρατήρησα καλύτερη συμπεριφορά κινητήρα.Πιο ήσυχο δούλεμα και πιο μεγάλη "προθυμία".

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest TRiBaL_23

Καλό αυτό! Είναι σκυλιά. Εγω παντα Total 10W40 χωρίς να τσιμπάει και στις τελευταιες δυο αλλαγές συνθετικό 5W40. Συνεχίζει να μην τσιμπάει καθόλου και μου κάνει εντύπωση. Εχω 158000Km. Κάποιοι το δουλεύουν και με 30αρι αλλα δεν το τολμώ. Πάντως με το 5W η ηχητική διαφορά στις κρύες εκκινήσεις (ειδικά τον χειμώνα) είναι εμφανέστατη, όπως και στο στροφάρισμα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια.Εχω polo 6n2 του 2000 και φυσικα εχανε και εμενα λαδι οπως τα περισσοτερα αυτης της χρονολογιας.Νομιζω οτι αυτα τα μοντελα θελουν 1 λιτρο καθε 7.000 χλμ συμπληρωμα.Μολις εκανα σερβις και αλλαξα λαδι σε αλλο ομως η διαρροη σταματησε.Τωρα δε θελω να αναφερω μαρκες,αν καποιος εχει ιδιο προβλημα ας μιλησουμε με προσωπικο μηνυμα για το τι λαδι εβαλα και σταματησε.Ειναι σχετικο φυσικα αυτο 

Link to comment
Share on other sites

Guest TRiBaL_23

Καλησπερα παιδια.Εχω polo 6n2 του 2000 και φυσικα εχανε και εμενα λαδι οπως τα περισσοτερα αυτης της χρονολογιας.Νομιζω οτι αυτα τα μοντελα θελουν 1 λιτρο καθε 7.000 χλμ συμπληρωμα.Μολις εκανα σερβις και αλλαξα λαδι σε αλλο ομως η διαρροη σταματησε.Τωρα δε θελω να αναφερω μαρκες,αν καποιος εχει ιδιο προβλημα ας μιλησουμε με προσωπικο μηνυμα για το τι λαδι εβαλα και σταματησε.Ειναι σχετικο φυσικα αυτο 

 

Αλλο πράγμα να καίει λάδι κι άλλο διαρροή. Οντως πολλά απ'αυτα καίνε λίγο λάδι, κάποια ομως και καθόλου οπως κατά σύμπτωση το δικό μου. Αμα έχεις διαρροή συνήθως είναι απο το κάρτερ και θέλει λύσιμο και νέα στεγανοποίηση με ειδική πάστα.

 

Επίσης, οπως ειπε κι ο SkyNet καλό θα ήταν να αναφέρεις μάρκα και ιξώδες

Edited by TRiBaL_23
Link to comment
Share on other sites

Ναι φιλε μου εχεις δικιο.Ευτυχως δεν καιει λαδι.Απλα πιτσικαρει το καπακι του δοχειου αναθυμιασεων και χανει λιγο! Παρεπιπτοντως επειδη εχουμε ιδιο αμαξι,μπορεις να μου πεις εσυ η καποιος αλλος τι dot φοραει στα υγρα φρενων γιατι θελω να αλλαξω; συγγνωμη που ειναι ασχετο με αυτο το post ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Guest TRiBaL_23

Ναι φιλε μου εχεις δικιο.Ευτυχως δεν καιει λαδι.Απλα πιτσικαρει το καπακι του δοχειου αναθυμιασεων και χανει λιγο! Παρεπιπτοντως επειδη εχουμε ιδιο αμαξι,μπορεις να μου πεις εσυ η καποιος αλλος τι dot φοραει στα υγρα φρενων γιατι θελω να αλλαξω; συγγνωμη που ειναι ασχετο με αυτο το post ευχαριστω!

 

Dot 4 και αλλαγή κάθε 2 χρόνια αλλά μπορείς να τα κρατάς και παραπάνω. Δοχείο αναθ. το αλλάζεις μαζί με τα παρελκόμενα και θα είσαι πάλι οκ. Συνέβη και στο δικό μου. Δεν κοστίζει πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Το γνωριζω φιλε μου για το δοχειο. Και το αμαξι το πηρα μεταχειρισμενο με 128.000 χλμ και τωρα εχει 135.000. Εχω αλλαξει σχεδον το μισο αυτοκινητο.Και υγρα φρενων δεν εχει αλλαξει ποτε...Για να φρεναρω πρεπει να βγει το ποδι μου στο μοτερ χαχαχα. Οποτε ηρθε η ωρα να αλλαξω :D 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.