Passatoukos Posted August 12, 2015 Report Share Posted August 12, 2015 (edited) Αρχικα ντρεπομαι που γραφω στην ενοτητα προβληματα,ομως,πιστευω οτι δεν εχει κατι. Πηγα χθες ταξιδι εξπρες αθηνα βολο αθηνα,πατημενος παντου,με 450 κιλα περιπου σε ατομα,A/C. Πηγαινα ευθεια με 180,επιανε ανηφορα,παταγα και αλλο για να τα κρατησω,και το αμαξι σαν να μπουκωνε μου εριχνε τα χιλιομετρα. Σφαλμα κανενα,λαμπακι κανενα,και γενικα εδω ολη μερα σημερα του ηπια το αιμα και ραβει. Καμια γνωμη; Υ.Γ Passat 1.8 125hp Edited August 12, 2015 by Passatoukos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted August 13, 2015 Report Share Posted August 13, 2015 Προφανώς δεν είχε άλλη δύναμη να κρατήσει αυτά τα χιλιόμετρα σε ανηφόρα. Ώρα για 1.8T Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted August 13, 2015 Author Report Share Posted August 13, 2015 Πριν λιγο σχολασα πηγα κατευθειαν συνεργειο γιατι δεν μπορουσα να ηρεμησω. Τα πάντα όλα υπέροχα. Του είπα 4 άτομα 450 κιλα,A/C,ανηφόρα,και Α/C,και 40 βαθμους και μου λεει φυγε κλαιγωντας απο τα γελια.... Τα κανονισαμε ολα,περιμενει να του πω τα πραματα εκει....20..........V..............................TTTTTTTT Εχω βρει garrett 28rs με κατι πραματακια ακομα για 20vt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted August 13, 2015 Report Share Posted August 13, 2015 Λογικο που έκλαιγε από τα γέλια.. Ατμόσφαιρα είναι και δεν τραβάει όπως ένα turbo. Μη νομίσεις όμως ότι εάν το κάνεις 20vt δεν θα σε κόβει το a/c.. Πάλι θα σε κόβει απλά θα είναι πιο αισθητή-εύκολη η επιτάχυνση λόγω ύπαρξης υπερσυμπιεστή. Όλο αυτό με το αντίστοιχο τίμημα φυσικά που είναι η κατανάλωση καυσίμου. Τι τιμή βρήκες για την μετατροπή και πόσο κρατάνε τα δικά σου πράγματα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted August 13, 2015 Report Share Posted August 13, 2015 Η πολλή παρέα με το Α1 κάνει κακό!!! Με φουλ φορτίο (βάρους & κινητήρα), δε μου φαίνεται περίεργη η περιγραφή που έκανες. Είναι γλυκό το άτιμο το γκάζι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 13, 2015 Report Share Posted August 13, 2015 Χρήστο, όταν έχει τόση ζέστη έξω βάλεις 4 άτομα μέσα και βγεις για ταξίδι, αν οδηγείς και στο φάσμα που αναφέρεις, το μηχανοστάσιο έχει πάρει φωτιά. Με 4 άτομα και αποσκευές είσαι 1900+ με 130 ατμοσφαιρικά άλογα. Συνήθισες πιο λίγο βάρος (έστω και 200κιλά είναι τεράστια διαφορά) και σου φάνηκε περίεργο. Επίσης ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ότι έβαλες 18άρες ζάντες. Ε πόσο να πάει... ? Τον τελευταίο καιρό κάνω αρκετά ταξίδια, μεγάλα 1000-1500χλμ και παρατηρώ 3 αυτοκίνητα πως πηγαίνουν. Παράδειγμα την ημέρα με 35-38oC με τη νύχτα 19-23οC, έχει διαφορά εκτός από απόδοση και στην απόκριση του γκαζιού. Οι διαφορές είναι πολύ μεγάλες, όσο πιο σύγχρονος ο εγκέφαλος, τόσο περισσότερο κόβει όταν ανεβαίνει η iat. ΟΛΑ κόβουν, μην ανησυχείς. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted August 13, 2015 Author Report Share Posted August 13, 2015 500€ η εργασια για μενα για να γινουν τραμπα τα πραγματα απο το τρακαρισμενο αμαξι στο δικο μου,η αγορα ειναι αλλο πραγμα. Συνηθως ταξιδευω μονος,χειμωνα,χωρις A/c,και χωρις 18αρες. Και μου κακοφανηκε πολυ χθες,ειναι δυνατον ανηφορα να μην τραβαει;αντε γεια,πολυ αντεξα. Εχω παει ηδη εχω μιλησει για το υγραεριο,τι χρειαζεται εξτρα,για να αντεξει 240-250 αλογα,πηρα τις διαβεβαιωσεις που ηθελα,οτι το αμαξι ΜΕ ΝΟΡΜΑΛ οδηγηση και οχι καψιμο με τοσα αλογα,θα ειναι μια ζωη απροβληματιστο οπως αυτο,και θα δουλευει πενα. Βεβαια,οσο γκαζι,χαμογελο,κ@υλ@ θα μου δωσει η μετατροπη,δεν ξερω αν θα εχω αξιοπιστια,τοσο λογω μετατροπης,τοσο και ως τουρμπο. Εχω μαθει τοσα χρονια να βαζω μπροστα,να γυρνω την ελλαδα,χωρις οδικη,ξερωντας οτι δεν θα μεινω ποτε,δεν εχω δει ποτε check,ασχετα που του εχω ριξει ατελειωτο σκισιμο. Το μοτερ μου και το σασμαν δεν εχω βρει να τα δωσω,θα το ψαξω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...