Jump to content
Guest TRiBaL_23

Προβλημα Με Bilstein Και Eibach Σε 6N2

Recommended Posts

Guest TRiBaL_23

Εδω και κανα χρονο εχω στο πολο (6n2 16v) 3ποντα μαυρα eibach με bilstein B6 sport που είχα βάλει απο το 2008 και εχουν περι τα 60.000Km. Ξερω, κανονικά τα B8 ειναι για χαμηλωμα αλλα απο το site της bilstein κάπου στα f.a.q. γράφουν πως τα B6 σηκώνουν μεχρι και 3 ποντους χωρις προβλημα στην λειτουργια τους με πιθανη ισως μια μικρη μειωση στη διαρκεια ζωης τους. Στον προηγουμενο ελεγχο κτεο 8/2013 με μαμα ελατηριο εβγαζε μπροστα 72/74 και πισω 82/82. Σημερα που περασα παλι κτεο με ενα χρονο πανω τα eibach το μηχανημα εδειξε μπροστα 68/72 και πισω 65/0 ! dizzy2.gif Πιθανόν τα πίσω την ακούνε πιο εύκολα απο τα μπροστα αλλα τουλαχιστον στον οπτικο έλεγχο απο κατω ο ανθρωπος δεν είδε κατι. Καλως ή κακως με περασε (φαντάζομαι διοτι ειδε οτι ειναι στην πενα το αμάξι και οτι δεν υπαρχει περιπτωση να το αφηνα ετσι) αλλα πρεπει να παω να το δει αυτος που τα τοποθέτησε. Η αληθεια ειναι οτι στον δρομο δεν εχω προσεξει κατι (τα τελευταια χρονια οδηγω και πιο συντηρητικα) με εξαιρεση ενα μικρο τριξιμο στην οπισθεν απο πισω δεξια (ναι εκει στο μηδεν lol.gif ) οταν κανω μανουβρες στο γκαραζ για να παρκαρω. Επισης απο το χαμήλωμα και μετα δεν έτυχε να κάνω και καποιο ταξιδι. Μονο πολη. Τωρα βεβαια ειναι ολοφάνερο πως και με το χέρι αν πιεσεις πισω δεξια ειναι βαρκα. Παμε για τετραδα Β8 sprint λοιπον; Εχω σκοπο να κρατησω το αμαξι καποια χρονια ακομα.
450 απο rexbo μαζι με μεταφορικα. Αν εχει υπ'οψιν του καποιος ελληνικο μαγαζι σε αντιστοιχη ή καλυτερη τιμη, θα ηθελα πολυ να μαθω αλλα και γενικα την γνωμη σας! Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε μου..εγώ στο δικό μου το πολάκι έχω eibach ελατήρια επίσης με τα sachs αμορτισέρ πολύ καλό κράτημα και μου έβγαλαν αρκετά χρόνια αλλα βέβαια τώρα ψάχνω για ρυθμιζόμενη ανάρτηση φυσικά!

Link to comment
Share on other sites

Guest TRiBaL_23

Επανέρχομαι στο θέμα. Τα Β6 όντως τα φτύσανε (τα πίσω κυρίως). Δεν άντεξαν με τα 3ποντα μαύρα ελατήρια Eibach που έβαλα πριν 1 χρόνο, αφού είχαν ήδη 7 χρόνια στην πλάτη τους και 60.000Km.

Αγόρασα απο Γερμανία σε ΠΑΡΑ πολύ καλή τιμή το B12 kit της Bilstein που έρχεται με κίτρινα Β8 και τα κόκκινα Eibach που πάνε έως 35mm πίσω και 50mm μπροστά.

Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι σε δίλημμα αν θα του βάλω τα μαύρα που έχω ήδη ή τα κόκκινα. Οι περισσότεροι μου λένε οτι δεν ειναι καλή ιδέα τα κόκκινα ειδικά για τους Ελληνικούς δρόμους θα βρίσκει συχνά, θα δουλεύουν σε πολύ μικρή διαδρομή τα αμορτισέρ και θα κοπανάνε συχνά και ποιος ξέρει τι περιέργα νούμερα θα μου βγάλει η ευθυγράμμιση σε σχέση με τα όρια που δίνει ο κατασκευαστής.

Εσείς τι λέτε να κάνω;

Edited by TRiBaL_23
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.