Jump to content
sokratis91

Ψυκτικό Υγρό ?

Recommended Posts

Το πρωί, και ενώ ήταν κρύο το πολακι μου, το αφήνω 2 λεπτά ρελαντί, και ξαφνικά μου ανάβει το λαμπάκι στον πίνακα οργάνων και με προειδοποιεί πως το ψυκτικό υγρό είναι κάτω από το επιτρεπόμενο όριο. Σβήνω τον κινητήρα, ανοίγω το καπό και διαπιστώνω πως το καπάκι δεν ήταν καλά κουμπωμένο, εν το μεταξύ πριν λίγες μέρες είχα ξανά τσεκάρει λάδια και ψυκτικό υγρό γιατί ετοιμαζόμουν για μεγάλο ταξίδι, και είχα δει από τότε πως το ψυκτικό υγρό ήταν χαμηλά, αλλά από βιασύνη δεν το συμπλήρωσα. Αυτό που με ανησυχεί είναι πως άνοιξε το καπάκι ενώ το είχα τσεκάρει και γιατί έχασε 600 ml σε 8000 χλμ είναι φυσιολογική αυτή η απώλεια ?

Στάλθηκε από το SM-G850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by sokratis91
Link to comment
Share on other sites

Εμενα εχει παει στην γραμμη του min. Πρεπει να το παρω στην αντιπροσωπεια να μου βαλουν παραφλου g13 ή θελει απλα απεσταγμενο νερο;

Link to comment
Share on other sites

Το πρωί, και ενώ ήταν κρύο το πολακι μου, το αφήνω 2 λεπτά ρελαντί, και ξαφνικά μου ανάβει το λαμπάκι στον πίνακα οργάνων και με προειδοποιεί πως το ψυκτικό υγρό είναι κάτω από το επιτρεπόμενο όριο. Σβήνω τον κινητήρα, ανοίγω το καπό και διαπιστώνω πως το καπάκι δεν ήταν καλά κουμπωμένο, εν το μεταξύ πριν λίγες μέρες είχα ξανά τσεκάρει λάδια και ψυκτικό υγρό γιατί ετοιμαζόμουν για μεγάλο ταξίδι, και είχα δει από τότε πως το ψυκτικό υγρό ήταν χαμηλά, αλλά από βιασύνη δεν το συμπλήρωσα. Αυτό που με ανησυχεί είναι πως άνοιξε το καπάκι ενώ το είχα τσεκάρει και γιατί έχασε 600 ml σε 8000 χλμ είναι φυσιολογική αυτή η απώλεια ?

Στάλθηκε από το SM-G850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

και εμενα φετος το καλοκαιρι μου τσιμπησε μια φορα...κοιτα μηπως εχεις διαρροη στο Τ που εχει ..

 

 

Εμενα εχει παει στην γραμμη του min. Πρεπει να το παρω στην αντιπροσωπεια να μου βαλουν παραφλου g13 ή θελει απλα απεσταγμενο νερο;

 

γιατι να πας?αγορασε ενα και βαλε οσο χρειαζεται...(G13?)

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Επειδη βλεπω διαφορες μαρκες και διαφορετικες θερμοκρασιες να παω να παρω ενα λιτρο απο την αντιπροσωπεια και να το βαλω μονος μου ή προτεινετε καποια μαρκα;

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Το πρωί, και ενώ ήταν κρύο το πολακι μου, το αφήνω 2 λεπτά ρελαντί, και ξαφνικά μου ανάβει το λαμπάκι στον πίνακα οργάνων και με προειδοποιεί πως το ψυκτικό υγρό είναι κάτω από το επιτρεπόμενο όριο. Σβήνω τον κινητήρα, ανοίγω το καπό και διαπιστώνω πως το καπάκι δεν ήταν καλά κουμπωμένο, εν το μεταξύ πριν λίγες μέρες είχα ξανά τσεκάρει λάδια και ψυκτικό υγρό γιατί ετοιμαζόμουν για μεγάλο ταξίδι, και είχα δει από τότε πως το ψυκτικό υγρό ήταν χαμηλά, αλλά από βιασύνη δεν το συμπλήρωσα. Αυτό που με ανησυχεί είναι πως άνοιξε το καπάκι ενώ το είχα τσεκάρει και γιατί έχασε 600 ml σε 8000 χλμ είναι φυσιολογική αυτή η απώλεια ?

Στάλθηκε από το SM-G850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Σωκράτη καλημέρα.

Περίεργα πράγματα συμβαίνουν...

& αν θεωρήσουμε πως η απώλεια ψυκτικού υγρού είναι κάτι το φυσιολογικό να συμβεί (είτε λόγω διαρροής ή λόγω καλοκαιριού, σε μικρή ποσότητα), το άνοιγμα του καπακιού με ανησύχησε.

Χθες επέστρεψα από διακοπές, τσέκατα λάδια & ψυκτικό υγρό & τα βρήκα φυσιολογικά (7700 χλμ.).

Παρά ταύτα, θα ελέγξω σήμερα το κατά πόσο καλά σφιγμένο είναι το καπάκι του ψυγείου.

Θεωρώ πως 600ml είναι πολλά για φυσιολογική απώλεια σε ένα κλειστό κύκλωμα, ασχέτως χιλιομέτρων.

Link to comment
Share on other sites

Aν δεν υπάρχει πρόβλημα διαρροής ή άλλη βλάβη, το ψυκτικό υγρό χειμώνα καλοκαίρι δεν μειώνεται σχεδόν καθόλου

και δεν χρειάζεται συμπλήρωση.

Αν χρειασθεί να συμπληρώσουμε λίγο πχ 100ml τότε μπορούμε απλά να βάλουμε απιονισμένο νερό.

Αν χρειάζεται αρκετό υγρό τότε καλό είναι να χρησιμοποιήσουμε G13.

Τέλος αν βλέπουμε ότι κάθε 10000χλμ πχ χρειάζεται συμπλήρωση άξια λόγου ,τότε θέλει ψάξιμο.

Εκτός από τη θεωρητική πλευρά του θέματος, σε όλα τα αυτοκίνητα της οικογενείας μου

ακριβά-φθηνα, εκτός από βλάβη είναι ζήτημα αν συμπλήρωσα λίγο υγρό μέχρι τις 50000χλμ.

Edited by ankarage
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Επανέρχομαι.

Το καπάκι του ψυγείου στο δικο μου Polo ήταν καλά βιδωμένο (αν & ειχε πάρει μια μικρή στροφή, δίχως όμως να ειναι κατι αξιοσημείωτο), ωστόσο σημερα που ξαναπαρατήρησα την στάθμη του υγρού του ψυγείου, σαν να μου φάνηκε πως ηταν αρκετά χαμηλά, στα όρια του MIN.

Αύριο θα το βάλω σε ουδέτερο 3ο σημείο, σίγουρα ευθύβολο και θα το ξαναδώ.

Περίεργα πράγματα συμβαίνουν...

Link to comment
Share on other sites

Πριν το ταξίδι, τσέκαρα λάδια και ψυκτικό υγρό και μάλιστα ξεκουμπωσα το καπάκι του ψυγείου, αλλά θυμάμαι να το ξανά κούμπωσα και το τσέκαρα πριν κλείσω το καπό. Το ψυκτικό υγρό πριν το ταξίδι ήταν λίγο πιο πάνω από το min, μετά επειδή είχε ανοίξει κάπως το καπάκι έχασε άλλο λίγο έπεσε κάτω από το min και γι αυτό μου άναψε το λαμπάκι στον πίνακα οργάνων. Τωρα το κοιτάω κάθε μέρα, δεν έχω διαπιστώσει κάτι. Την Δευτέρα όπως και να χει θα πάω στην αντιπροσωπεια.

Στάλθηκε από το SM-G850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Πριν το ταξίδι, τσέκαρα λάδια και ψυκτικό υγρό και μάλιστα ξεκουμπωσα το καπάκι του ψυγείου, αλλά θυμάμαι να το ξανά κούμπωσα και το τσέκαρα πριν κλείσω το καπό. Το ψυκτικό υγρό πριν το ταξίδι ήταν λίγο πιο πάνω από το min, μετά επειδή είχε ανοίξει κάπως το καπάκι έχασε άλλο λίγο έπεσε κάτω από το min και γι αυτό μου άναψε το λαμπάκι στον πίνακα οργάνων. Τωρα το κοιτάω κάθε μέρα, δεν έχω διαπιστώσει κάτι. Την Δευτέρα όπως και να χει θα πάω στην αντιπροσωπεια.

Στάλθηκε από το SM-G850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Ξέρω ότι θα απαντήσεις πως το κούμπωσες καλά & το έλεγξες.

Αλλά η μόνη λογική εξήγηση είναι να μην το κούμπωσες καλά και και όντας εν μέρει ανοιχτό το καπάκι, από την καταπόνηση του ταξιδιού να έπεσε η στάθμη του υγρού (το υγρό θα πρέπει να έφυγε από το άνοιγμα του καπακιού).

Σε κάθε περίπτωση, μια βόλτα από συνεργείο για έναν γρήγορο έλεγχο & έλεγχο από σένα καθημερινά για λίγο καιρό.

Link to comment
Share on other sites

Guest TRiBaL_23

Πρόσθεσε λίγο απιονισμένο να ανέβει πάνω απο την γραμμή. Το ελέγχεις τακτικά για 100-150Km περιπου. Αν πέσει πας συνεργείο. Αν οχι εισαι οκ. Standard procedure.

Edited by TRiBaL_23
Link to comment
Share on other sites

Έχω προσθέσει g13 παιδ ιά, είναι οκ τώρα. Έχω κάνει 500 χλμ, το κοιτάω κάθε μέρα είναι μια χαρά. Αλλά Δευτέρα θα πάω έτσι κι αλλιώς για το update, και θα τσεκάρω και αυτό.

Στάλθηκε από το SM-G850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Προς ενημέρωση:

Πέρασα σήμερα από το συνεργείο.

Μου συμπλήρωσαν και μένα υγρό στο ψυγείο (καλώς ή κακώς έβαλαν αποσταγμένο νερό και όχι g13), ήταν χαμηλά η στάθμη, αλλά όχι σε ανησυχητικό βαθμό.

Επίσης συμπλήρωσαν 200ml λάδι (8000χλμ.), ποσότητα που την βρήκαν φυσιολογική για τα χιλιόμετρα που έχει κάνει το αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σήμερα που κοίταξα το παραφλου ήταν στο max.

Παρατήρησα όμως ότι στο ταφ που έχει εκεί που αρχίζει το καπακι της μηχανής είχε δακρύσει μια γραμμή περίπου 5 πόντους.

Δεν μπόρεσα να καταλάβω τη είναι,αλλά δεν είναι πρόσφατο.είχε τρέξει πάνω στη σκόνη. Θα το παρακολουθησω να δω αν τρέξει πάλι κ θα παω στην αντιπροσωπεία.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ χθες που πήγα στην αντιπροσωπεια, είπα στον μηχανικό εκτός από το update να κοιτάξει και το ψυκτικό υγρό γιατί πριν μια εβδομάδα που το κοίταξα ήταν στο min και το συμπλήρωσα. Επειδή είχαμε και μια μικρή διαφωνία ως προς το update και επειδή τον πίεσα να το βάλει στο διαγνωστικό, όταν λοιπόν πλησίασα στο αυτοκίνητο να δω τι γίνεται με το update, μου είπε με ύφος ειρωνικό "παρακαλώ περάστε στον χώρο αναμονής" σε ερώτηση μου γιατί ? Μου απάντησε ότι απαγορεύεται να είσαι στον χώρο του συνεργείου. Εν τέλη, ούτε το update πρέπει να μου έκανε γιατί δεν υπάρχει καμία διαφορά στον τρόπο συμπεριφοράς του αυτοκινήτου στις χαμηλές στροφές αλλά ούτε το ψυκτικό πρέπει να κοίταξε. Η συγκεκριμένη αντιπροσωπεια έφαγε διαγραφή από εμένα, πλέον service κτλπ θα πηγαίνω Λαμία.

Στάλθηκε από το SM-G850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by sokratis91
Link to comment
Share on other sites

Guest TRiBaL_23

Επρεπε να του πεις κι εσυ παρακαλω, απομακρυνθείτε απο το αυτοκίνητο μου και να σηκωθεις να φυγεις

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά πειράζει να συμπληρώσω g12 αντί για g13 ποια η διαφορά?

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , sokratis91 said:

Παιδιά πειράζει να συμπληρώσω g12 αντί για g13 ποια η διαφορά?

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα συμπλήρωσε.

Η διαφορά είναι ότι το G13 είναι πιο φιλικό στο περιβάλλον αφού αντί για γλυκόλη που περιέχει το G12, έχει γλυκερίνη (υποπροϊόν από την παραγωγή biodiesel).

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα συμπλήρωσε.

Η διαφορά είναι ότι το G13 είναι πιο φιλικό στο περιβάλλον αφού αντί για γλυκόλη που περιέχει το G12, έχει γλυκερίνη (υποπροϊόν από την παραγωγή biodiesel).

Ευχαριστώ Βασίλη!

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.