sokratis91 Posted August 13, 2015 Report Share Posted August 13, 2015 (edited) Το πρωί, και ενώ ήταν κρύο το πολακι μου, το αφήνω 2 λεπτά ρελαντί, και ξαφνικά μου ανάβει το λαμπάκι στον πίνακα οργάνων και με προειδοποιεί πως το ψυκτικό υγρό είναι κάτω από το επιτρεπόμενο όριο. Σβήνω τον κινητήρα, ανοίγω το καπό και διαπιστώνω πως το καπάκι δεν ήταν καλά κουμπωμένο, εν το μεταξύ πριν λίγες μέρες είχα ξανά τσεκάρει λάδια και ψυκτικό υγρό γιατί ετοιμαζόμουν για μεγάλο ταξίδι, και είχα δει από τότε πως το ψυκτικό υγρό ήταν χαμηλά, αλλά από βιασύνη δεν το συμπλήρωσα. Αυτό που με ανησυχεί είναι πως άνοιξε το καπάκι ενώ το είχα τσεκάρει και γιατί έχασε 600 ml σε 8000 χλμ είναι φυσιολογική αυτή η απώλεια ? Στάλθηκε από το SM-G850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Edited August 13, 2015 by sokratis91 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdimitris Posted August 13, 2015 Report Share Posted August 13, 2015 Εμενα εχει παει στην γραμμη του min. Πρεπει να το παρω στην αντιπροσωπεια να μου βαλουν παραφλου g13 ή θελει απλα απεσταγμενο νερο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted August 13, 2015 Report Share Posted August 13, 2015 (edited) Το πρωί, και ενώ ήταν κρύο το πολακι μου, το αφήνω 2 λεπτά ρελαντί, και ξαφνικά μου ανάβει το λαμπάκι στον πίνακα οργάνων και με προειδοποιεί πως το ψυκτικό υγρό είναι κάτω από το επιτρεπόμενο όριο. Σβήνω τον κινητήρα, ανοίγω το καπό και διαπιστώνω πως το καπάκι δεν ήταν καλά κουμπωμένο, εν το μεταξύ πριν λίγες μέρες είχα ξανά τσεκάρει λάδια και ψυκτικό υγρό γιατί ετοιμαζόμουν για μεγάλο ταξίδι, και είχα δει από τότε πως το ψυκτικό υγρό ήταν χαμηλά, αλλά από βιασύνη δεν το συμπλήρωσα. Αυτό που με ανησυχεί είναι πως άνοιξε το καπάκι ενώ το είχα τσεκάρει και γιατί έχασε 600 ml σε 8000 χλμ είναι φυσιολογική αυτή η απώλεια ? Στάλθηκε από το SM-G850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk και εμενα φετος το καλοκαιρι μου τσιμπησε μια φορα...κοιτα μηπως εχεις διαρροη στο Τ που εχει .. Εμενα εχει παει στην γραμμη του min. Πρεπει να το παρω στην αντιπροσωπεια να μου βαλουν παραφλου g13 ή θελει απλα απεσταγμενο νερο; γιατι να πας?αγορασε ενα και βαλε οσο χρειαζεται...(G13?) Edited August 13, 2015 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirdimitris Posted August 13, 2015 Report Share Posted August 13, 2015 Επειδη βλεπω διαφορες μαρκες και διαφορετικες θερμοκρασιες να παω να παρω ενα λιτρο απο την αντιπροσωπεια και να το βαλω μονος μου ή προτεινετε καποια μαρκα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted August 14, 2015 Report Share Posted August 14, 2015 Το πρωί, και ενώ ήταν κρύο το πολακι μου, το αφήνω 2 λεπτά ρελαντί, και ξαφνικά μου ανάβει το λαμπάκι στον πίνακα οργάνων και με προειδοποιεί πως το ψυκτικό υγρό είναι κάτω από το επιτρεπόμενο όριο. Σβήνω τον κινητήρα, ανοίγω το καπό και διαπιστώνω πως το καπάκι δεν ήταν καλά κουμπωμένο, εν το μεταξύ πριν λίγες μέρες είχα ξανά τσεκάρει λάδια και ψυκτικό υγρό γιατί ετοιμαζόμουν για μεγάλο ταξίδι, και είχα δει από τότε πως το ψυκτικό υγρό ήταν χαμηλά, αλλά από βιασύνη δεν το συμπλήρωσα. Αυτό που με ανησυχεί είναι πως άνοιξε το καπάκι ενώ το είχα τσεκάρει και γιατί έχασε 600 ml σε 8000 χλμ είναι φυσιολογική αυτή η απώλεια ? Στάλθηκε από το SM-G850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Σωκράτη καλημέρα. Περίεργα πράγματα συμβαίνουν... & αν θεωρήσουμε πως η απώλεια ψυκτικού υγρού είναι κάτι το φυσιολογικό να συμβεί (είτε λόγω διαρροής ή λόγω καλοκαιριού, σε μικρή ποσότητα), το άνοιγμα του καπακιού με ανησύχησε. Χθες επέστρεψα από διακοπές, τσέκατα λάδια & ψυκτικό υγρό & τα βρήκα φυσιολογικά (7700 χλμ.). Παρά ταύτα, θα ελέγξω σήμερα το κατά πόσο καλά σφιγμένο είναι το καπάκι του ψυγείου. Θεωρώ πως 600ml είναι πολλά για φυσιολογική απώλεια σε ένα κλειστό κύκλωμα, ασχέτως χιλιομέτρων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankarage Posted August 14, 2015 Report Share Posted August 14, 2015 (edited) Aν δεν υπάρχει πρόβλημα διαρροής ή άλλη βλάβη, το ψυκτικό υγρό χειμώνα καλοκαίρι δεν μειώνεται σχεδόν καθόλου και δεν χρειάζεται συμπλήρωση. Αν χρειασθεί να συμπληρώσουμε λίγο πχ 100ml τότε μπορούμε απλά να βάλουμε απιονισμένο νερό. Αν χρειάζεται αρκετό υγρό τότε καλό είναι να χρησιμοποιήσουμε G13. Τέλος αν βλέπουμε ότι κάθε 10000χλμ πχ χρειάζεται συμπλήρωση άξια λόγου ,τότε θέλει ψάξιμο. Εκτός από τη θεωρητική πλευρά του θέματος, σε όλα τα αυτοκίνητα της οικογενείας μου ακριβά-φθηνα, εκτός από βλάβη είναι ζήτημα αν συμπλήρωσα λίγο υγρό μέχρι τις 50000χλμ. Edited August 14, 2015 by ankarage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted August 14, 2015 Report Share Posted August 14, 2015 Επανέρχομαι. Το καπάκι του ψυγείου στο δικο μου Polo ήταν καλά βιδωμένο (αν & ειχε πάρει μια μικρή στροφή, δίχως όμως να ειναι κατι αξιοσημείωτο), ωστόσο σημερα που ξαναπαρατήρησα την στάθμη του υγρού του ψυγείου, σαν να μου φάνηκε πως ηταν αρκετά χαμηλά, στα όρια του MIN. Αύριο θα το βάλω σε ουδέτερο 3ο σημείο, σίγουρα ευθύβολο και θα το ξαναδώ. Περίεργα πράγματα συμβαίνουν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokratis91 Posted August 14, 2015 Author Report Share Posted August 14, 2015 Πριν το ταξίδι, τσέκαρα λάδια και ψυκτικό υγρό και μάλιστα ξεκουμπωσα το καπάκι του ψυγείου, αλλά θυμάμαι να το ξανά κούμπωσα και το τσέκαρα πριν κλείσω το καπό. Το ψυκτικό υγρό πριν το ταξίδι ήταν λίγο πιο πάνω από το min, μετά επειδή είχε ανοίξει κάπως το καπάκι έχασε άλλο λίγο έπεσε κάτω από το min και γι αυτό μου άναψε το λαμπάκι στον πίνακα οργάνων. Τωρα το κοιτάω κάθε μέρα, δεν έχω διαπιστώσει κάτι. Την Δευτέρα όπως και να χει θα πάω στην αντιπροσωπεια. Στάλθηκε από το SM-G850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted August 15, 2015 Report Share Posted August 15, 2015 Πριν το ταξίδι, τσέκαρα λάδια και ψυκτικό υγρό και μάλιστα ξεκουμπωσα το καπάκι του ψυγείου, αλλά θυμάμαι να το ξανά κούμπωσα και το τσέκαρα πριν κλείσω το καπό. Το ψυκτικό υγρό πριν το ταξίδι ήταν λίγο πιο πάνω από το min, μετά επειδή είχε ανοίξει κάπως το καπάκι έχασε άλλο λίγο έπεσε κάτω από το min και γι αυτό μου άναψε το λαμπάκι στον πίνακα οργάνων. Τωρα το κοιτάω κάθε μέρα, δεν έχω διαπιστώσει κάτι. Την Δευτέρα όπως και να χει θα πάω στην αντιπροσωπεια. Στάλθηκε από το SM-G850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Ξέρω ότι θα απαντήσεις πως το κούμπωσες καλά & το έλεγξες. Αλλά η μόνη λογική εξήγηση είναι να μην το κούμπωσες καλά και και όντας εν μέρει ανοιχτό το καπάκι, από την καταπόνηση του ταξιδιού να έπεσε η στάθμη του υγρού (το υγρό θα πρέπει να έφυγε από το άνοιγμα του καπακιού). Σε κάθε περίπτωση, μια βόλτα από συνεργείο για έναν γρήγορο έλεγχο & έλεγχο από σένα καθημερινά για λίγο καιρό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TRiBaL_23 Posted August 15, 2015 Report Share Posted August 15, 2015 (edited) Πρόσθεσε λίγο απιονισμένο να ανέβει πάνω απο την γραμμή. Το ελέγχεις τακτικά για 100-150Km περιπου. Αν πέσει πας συνεργείο. Αν οχι εισαι οκ. Standard procedure. Edited August 15, 2015 by TRiBaL_23 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokratis91 Posted August 15, 2015 Author Report Share Posted August 15, 2015 Έχω προσθέσει g13 παιδ ιά, είναι οκ τώρα. Έχω κάνει 500 χλμ, το κοιτάω κάθε μέρα είναι μια χαρά. Αλλά Δευτέρα θα πάω έτσι κι αλλιώς για το update, και θα τσεκάρω και αυτό. Στάλθηκε από το SM-G850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Polakias TDI Posted August 17, 2015 Report Share Posted August 17, 2015 Προς ενημέρωση: Πέρασα σήμερα από το συνεργείο. Μου συμπλήρωσαν και μένα υγρό στο ψυγείο (καλώς ή κακώς έβαλαν αποσταγμένο νερό και όχι g13), ήταν χαμηλά η στάθμη, αλλά όχι σε ανησυχητικό βαθμό. Επίσης συμπλήρωσαν 200ml λάδι (8000χλμ.), ποσότητα που την βρήκαν φυσιολογική για τα χιλιόμετρα που έχει κάνει το αυτοκίνητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordor Posted August 18, 2015 Report Share Posted August 18, 2015 Καλησπέρα σήμερα που κοίταξα το παραφλου ήταν στο max. Παρατήρησα όμως ότι στο ταφ που έχει εκεί που αρχίζει το καπακι της μηχανής είχε δακρύσει μια γραμμή περίπου 5 πόντους. Δεν μπόρεσα να καταλάβω τη είναι,αλλά δεν είναι πρόσφατο.είχε τρέξει πάνω στη σκόνη. Θα το παρακολουθησω να δω αν τρέξει πάλι κ θα παω στην αντιπροσωπεία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokratis91 Posted August 18, 2015 Author Report Share Posted August 18, 2015 (edited) Εγώ χθες που πήγα στην αντιπροσωπεια, είπα στον μηχανικό εκτός από το update να κοιτάξει και το ψυκτικό υγρό γιατί πριν μια εβδομάδα που το κοίταξα ήταν στο min και το συμπλήρωσα. Επειδή είχαμε και μια μικρή διαφωνία ως προς το update και επειδή τον πίεσα να το βάλει στο διαγνωστικό, όταν λοιπόν πλησίασα στο αυτοκίνητο να δω τι γίνεται με το update, μου είπε με ύφος ειρωνικό "παρακαλώ περάστε στον χώρο αναμονής" σε ερώτηση μου γιατί ? Μου απάντησε ότι απαγορεύεται να είσαι στον χώρο του συνεργείου. Εν τέλη, ούτε το update πρέπει να μου έκανε γιατί δεν υπάρχει καμία διαφορά στον τρόπο συμπεριφοράς του αυτοκινήτου στις χαμηλές στροφές αλλά ούτε το ψυκτικό πρέπει να κοίταξε. Η συγκεκριμένη αντιπροσωπεια έφαγε διαγραφή από εμένα, πλέον service κτλπ θα πηγαίνω Λαμία. Στάλθηκε από το SM-G850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Edited August 18, 2015 by sokratis91 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TRiBaL_23 Posted August 18, 2015 Report Share Posted August 18, 2015 Επρεπε να του πεις κι εσυ παρακαλω, απομακρυνθείτε απο το αυτοκίνητο μου και να σηκωθεις να φυγεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokratis91 Posted April 7, 2016 Author Report Share Posted April 7, 2016 Παιδιά πειράζει να συμπληρώσω g12 αντί για g13 ποια η διαφορά? Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 7, 2016 Report Share Posted April 7, 2016 1 ώρα πριν , sokratis91 said: Παιδιά πειράζει να συμπληρώσω g12 αντί για g13 ποια η διαφορά? Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα συμπλήρωσε. Η διαφορά είναι ότι το G13 είναι πιο φιλικό στο περιβάλλον αφού αντί για γλυκόλη που περιέχει το G12, έχει γλυκερίνη (υποπροϊόν από την παραγωγή biodiesel). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sokratis91 Posted April 7, 2016 Author Report Share Posted April 7, 2016 Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα συμπλήρωσε. Η διαφορά είναι ότι το G13 είναι πιο φιλικό στο περιβάλλον αφού αντί για γλυκόλη που περιέχει το G12, έχει γλυκερίνη (υποπροϊόν από την παραγωγή biodiesel). Ευχαριστώ Βασίλη! Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...