Jump to content
Guest kostasfilias

1.4 Fsi Η 1.4 Tsi?

Recommended Posts

Guest kostasfilias

Καλησπερα ενδιαφερομαι για αγορα golf mk5 και θελω να μαθω ποιος κινητηρας θεωρειται πιο αξιοπιστος.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

Δύσκολο το ερώτημα απ´ ότι φαίνεται...

Προσωπικά, αν ήμουν σίγουρος για τον τρόπο χειρισμού και χρήσης του TSI από τον προηγούμενο χρήστη/οδηγό, θα διάλεγα τον TSI.

Ο FSI έχει σίγουρα προβλήματα αξιοπιστίας ως προς την απώλεια λαδιού, χωρίς να σημαίνει αυτό ότι δεν έχει εμφανιστεί και σε TSI.

Δεν πίστευα ποτέ ότι θα το έλεγα αυτό σε σύγκριση τουρμπάτου με ατμοσφαιρικό κινητήρα, αλλά από τους δύο, πιο αξιόπιστο θεωρώ τον TSI (υπό προϋποθέσεις καλής χρήσης, ακόμα περισσότερο).

Link to comment
Share on other sites

TSI και δεν είναι μόνο θέμα αξιοπιστίας αλλά γενικότερα εξέλιξης/κατανάλωσης/απόδοσης

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

μην τον μπερδευεται..

απο την ερωτηση που κανει,μονο μια απαντηση μπορουμε να δωσουμε..FSI...

ως εκει...

TSI εχω αλλα δεν φτανουν τα FSI σε αξιοπιστια..

 

γνωμη μου παντα..

Edited by activious
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Polakias TDI

απο θεμα συντηρησης και κοστος χρησης;

 

Υπερέχει και στους δύο τομείς το αυτοκίνητο με κινητήρα FSI κατά τη γνώμη μου & από την μέχρι σήμερα εμπειρία μου σε συνεργεία & ταμεία (ακόμα και αν τύχει κάποια απρογραμμάτιστη βλάβη).

Με FSI βέβαια, ιδιαίτερα χαμηλών κυβικών, ξεχνάς τις επιδόσεις, αλλά κερδίζεις σε κατανάλωση σε σχέση με TSI (εξαρτάται πάντα και από τον τρόπο με τον οποίο έχει συντηρηθεί το αυτοκίνητο).

Αν θες, πες μας για τι κινητήρα/-ες ενδιαφέρεσαι, π.χ. 1.4TSI Vs 1.6FSI, 2.0TSI Vs 2.0FSI κ.ο.κ.

 

ΥΓ: η λύση είναι ένα αυτοκίνητο με κινητήρα TFSI, για να μην έχεις διλήμματα & ενδοιασμούς :crazy:

Edited by Polakias TDI
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά αξιόπιστα είναι τα TSI δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα με διαφορά μοτέρ μικρότερου και μεγαλύτερου κυβισμού. Το κλειδί θεωρώ ότι είναι η σωστή συντήρηση και ο σεβασμός στο αυτοκίνητο (π.χ. Όχι σκίσιμο κρύο). Συντήρηση θεωρώ ότι είναι παρόμοια τα μεγέθη, χρήση έχει να κάνει πως οδηγείς και σε τι δρόμους κινείσαι. Εθνική οδός ή επαρχιακοί δρόμοι είναι ότι πρέπει για TSI καθώς μπορείς να συνδυάσεις σταθερα μεγάλες ταχύτητες με μικρή κατανάλωση. Εντός πόλης μάλλον οι FSI υπερτερούν σε θέμα κατανάλωσης. Δεν έχω ιδία άποψη όμως. Θα αναφέρω ξανά ότι οι TSI είναι πολύ πιο εξελιγμένοι κινητήρες και πλεονεκτούν σε πολλαπλούς τομείς.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκινητο για ποια χρηση το θελεις? Απο εμενα TSI παρολο που εχω FSI...με τον 2ο δε θα μπορεις να κανεις ουτε προσπεραση με 4 ατομα ενω η καταναλωση ειναι πανω-κατω στα ιδια επιπεδα και για τους δυο οπως και η αξιοπιστια

Link to comment
Share on other sites

Εχουμε ενα golf FSI του 2006 στην οικογένεια. Απο θέμα επιδόσεων οπως λεει και ο φίλος από πανω, δεν είναι τπτ το ιδιαίτερο , σε ανηφόρες και με 2 ατομα μέσα ζορίζεται. Η κατανάλωση ανάλογα πως το οδηγείς. Απο θεμα αξιοπιστίας ομως, 210.000 χλμ, και το μονο πρόβλημα που εχει βγαλει είναι ένας καμένος πολλαπλασιαστης.

Στάλθηκε από το SM-G850F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by sokratis91
Link to comment
Share on other sites

Guest kostasfilias

μικτη χρηση (πολη,ταξιδι)επιδοσεις ευπροσδεκτες απλα το tsi με εχει τρομαξει λιγο απο αυτα που εχω διαβασει στο forum για προβληματα κλπ

Link to comment
Share on other sites

Επειδή είχα 1.6fsi έχω να σου γράψω πως ακομα και το 1600fsi σε σχέση με το golf 6 tsi 122ps απλά σέρνεται στο δρόμο. Μοιάζει να έχει 40 άλογα λιγότερα. και απο κατανάλωση αν δεν πατάς τα ίδια. Επιπλέον τόσο το 1.4fsi όσο και το 1.6fsi λόγω της πολύ υψηλής συμπίεσης έχουν θέματα με τις βενζίνες και με τον αισθητήρα nox. Αντιθέτως με τον 1.4tsi 122 δεν έχω πατήσει σε συνεργείο εδώ και πέντε χρόνια ενω με το 1.6fsi είχα θεματάκια όχι σοβαρά μεν αλλά είχα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδή είχα 1.6fsi έχω να σου γράψω πως ακομα και το 1600fsi σε σχέση με το golf 6 tsi 122ps απλά σέρνεται στο δρόμο. Μοιάζει να έχει 40 άλογα λιγότερα. και απο κατανάλωση αν δεν πατάς τα ίδια. Επιπλέον τόσο το 1.4fsi όσο και το 1.6fsi λόγω της πολύ υψηλής συμπίεσης έχουν θέματα με τις βενζίνες και με τον αισθητήρα nox. Αντιθέτως με τον 1.4tsi 122 δεν έχω πατήσει σε συνεργείο εδώ και πέντε χρόνια ενω με το 1.6fsi είχα θεματάκια όχι σοβαρά μεν αλλά είχα.

Τα ειπε ολα ο ανθρωπος. 

Νομιζω δν συγκρινοντε τα 2 μοτερ. (Εννοωντας τν υπεροχή του Tsi)

Υ.γ Ο FSI καιει ανετα 1 με 2 λιτρα πανω εντός κ εκτός 

Link to comment
Share on other sites

Είναι πιο οικονομικός ο FSI μέσα στην πόλη. Είχα τον 1.4FSI και γνωρίζω.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδια! Ο κολλητος μου ειχε 1.4 fsi ο οποιος εκαιγε ακαταπαυστα λαδια και με τρελους ρυθμους και σε 9 μηνες το πουλησε το αυτοκινητο (αν και ηταν ολοκαινουριο 1ο χερι). Το συγκεκριμενο προβλημα το ειχα ακουσει και για αλλους 1.4 fsi. Το ιδιο δεν ισχυει για τον 1.6 fsi το οποιο ειχα στην κατοχη μου μεχρι προ 6μηνου και σε 135000 χλμ δεν ειχε εμφανισει κανενα μηχανικο προβλημα. Το θεμα ειναι οτι ο 1.6 και συνεπως και ο 1.4 fsi ειναι σαν "πεθαμενοι " στον δρομο. Σε ορισμενες περιπτωσεις στην εθνικη ούτε προσπεραση δεν μπορεις να κανεις με ασφαλεια! Αν έψαχνα να αγορασω τωρα , θα πηγαινα στον 1.4 tsi με 122 ή και 150 ps και σε αυτοκινητα που φτιαχτηκανε απο 2008 και μετα ωστε όποια προβλημτακια υπήρχαν αρχικα να εχουν εξαληφθει(το τελευταιο είναι καθαρα προσωπικη γνωμη). Εξ 'αλλου οι επιδοσεις του 1.4 tsi ειναι μακραν καλυτερες απο αυτες του 1.4 fsi και 1.6 fsi και οι καταναλωσεις με νορμαλ οδηγηση ειναι πανπμοιοτυπες για τα συγκεκριμενα μοντελα. Ουσιαστικα τα λεγομενα μου ειναι σε επιβεβαιωση των ανωτερων αποψεων και εθελπιστω να βοηθήσαμε τον φιλο στην απορια του.

Link to comment
Share on other sites

οι fsi είναι λίγο πιο οικονομικοί μόνο αν πηγαίνεις πολύ αργά και κάνεις 0-100 σε πολλά δευτερόλεπτα... Οί tsi αναλογικά για τις επιδόσεις που προσφέρουν είναι πιο οικονομικοί. Μάλιστα η αλήθεια είναι πως ο 1.4fsi επειδή ζοριζόταν ακόμα περισσότερο έκαιγε περισσότερα λάδια και βένζινη όταν τον πίεζες χωρίς αντίστοιχο αποτελεσμα ακόμα και σε σχέση με τον 1.6fsi 

Link to comment
Share on other sites

Θα πας στο 1,4tsi 125 αλογα και μονο αυτο το μοτερ,μετα το 2008 μοντελο οποτε δες και το 6αρι που ειναι καλητερο αμαξι σε ολλα σε σχεση με το 5αρι.Με λογικο πατημα του γκαζιου θα εισαι οικονομικος στην καταναλωση και με ανετα προσπερασματα σε ολους τους δρομους.Εχει ροπη και ξεκολαει ευκολα οταν θες να προσπερασεις.

Τα 140-170 αλογα εχουνε τρελες βλαβες,κατι που το εχεις δει και εσυ εδω μεσα με καδενες -σπασμενα πιστονια κτλ....του κοτρουλι ο γαμος εχει γινει με αυτα τα μοτερ.

 

το 1,4fsi ειναι οικονομικο για ταξιδι με ταχυτητες εως τα 120 χλμ και με 2 ατομα το πολυ,αλλα θελει και το 2κιλο λαδι να εχεις στο πορτ-μπαγκαζ.Με παραπανω χλμ και βαρος ειναι ταφος στον δρομο.Το 1.600fsi ειναι αξιοπρεπες στον δρομο για εναν οικογενειαρχη και με λογικη χρηση θα το εχεις για πολλα χρονια χωρις προβληματα αρκει να βαζεις καλη βενζινα.

Τα 8 απο τα 10 1.600αρια ΔΕΝ καιγανε λαδια.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς όπως τα γράφει ο takisbrax είναι... Αν οδηγήσεις μια φορά tsi122 αποκλείεται μετά να αγοράσεις fsi ακόμα και μισοτιμής... Το 1.6fsi με λογική χρήση συνήθως δεν έκαιγε λάδια αλλά εξακολουθώ να το θεωρώ πολύ μέτριο απο πλευράς επιδόσεων για 1600. Το παράκανε η vw με το ηλεκτρονικό γκάζι πάταγες και περίμενες.... Μετά τι να την κάνεις την οικονομία...

Link to comment
Share on other sites

Θα πας στο 1,4tsi 125 αλογα και μονο αυτο το μοτερ,μετα το 2008 μοντελο οποτε δες και το 6αρι που ειναι καλητερο αμαξι σε ολλα σε σχεση με το 5αρι.Με λογικο πατημα του γκαζιου θα εισαι οικονομικος στην καταναλωση και με ανετα προσπερασματα σε ολους τους δρομους.Εχει ροπη και ξεκολαει ευκολα οταν θες να προσπερασεις.

Τα 140-170 αλογα εχουνε τρελες βλαβες,κατι που το εχεις δει και εσυ εδω μεσα με καδενες -σπασμενα πιστονια κτλ....του κοτρουλι ο γαμος εχει γινει με αυτα τα μοτερ.

 

το 1,4fsi ειναι οικονομικο για ταξιδι με ταχυτητες εως τα 120 χλμ και με 2 ατομα το πολυ,αλλα θελει και το 2κιλο λαδι να εχεις στο πορτ-μπαγκαζ.Με παραπανω χλμ και βαρος ειναι ταφος στον δρομο.Το 1.600fsi ειναι αξιοπρεπες στον δρομο για εναν οικογενειαρχη και με λογικη χρηση θα το εχεις για πολλα χρονια χωρις προβληματα αρκει να βαζεις καλη βενζινα.

Τα 8 απο τα 10 1.600αρια ΔΕΝ καιγανε λαδια.

 

Αν και είμαι offtopic θα σου πω να μην παραπληροφορείς τον κόσμο με σπασμένα πιστόνια κ.τ.λ. Και τα fsi έχουν αρκετά προβλήματα με τα ηλεκτρονικά. Όλα τα αυτοκίνητα έχουν τις αδυναμίες τους.

Link to comment
Share on other sites

Αν και είμαι offtopic θα σου πω να μην παραπληροφορείς τον κόσμο με σπασμένα πιστόνια κ.τ.λ.

Να υποθεσω οτι αυτα τα γραφεις για καλαμπουρακι φιλε μου,γιατι διαφορετικα μαλον εισαι απο τους πλεον τυχερους κατοχους golf 5, η' στην τελικη δεν παρακολουθεις καθολου τον χορο της αυτοκινησης και τον ντουνια ολοκληρο που εχει βουιξη απο τις απιστευτες βλαβες που εχουνε παρουσιασει τα tsi με τα 140 και 170 αλογα,τοσο σε καδενες χρονισμου,οσο και στα σπασμενια πιστονια.Για να μην αναφερθω και στις υπολοιπες βλαβες για τις οποιες η μαμα VW κανει τον κινεζο εδω και αρκετα χρονια.

 

Αληθεια, πιστευεις οτι ολοι αυτοι εδω μεσα που γραψανε για καδενες χρονισμου-σπασμενα πιστονια-χαλασμενα dsg τα εχουνε βγαλει απο το κεφαλι του ετσι για να μας κανουνε πλακα?

 

Με κανεις να πιστευω οτι εισαι ιδιοκτητης αντιπροσωπειας VW που δεν ξερει,δεν ακουσε,δεν ειδε και που φυσικα επιμενει οτι τα vw ειναι αυτοκινητα με την λεγομενη γερμανικη αξιοπιστια.....εδω γελαμε φυσικα....

 

Σεβομαι την αποψη σου και φυσικα την προσωπικοτητα σου και δεν εχω σκοπο να ελθουμε  σε ριξη γιατι πολυ απλα δεν γνωριζομαστε,δεν εχουμε κατι να χωρισουμε και γιατι παντα σεβομαι τον συνομιλητη μου .

 

Ευχομαι να μην βρεθεις στην θεση οσων τα σκασανε κανονικα για να επισκευασουνε το καμαρι τους με τις παραπανω βλαβες που ανεφερα.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη αν καποιος ειχε την δυνατοτητα να αγορασει ενα απο τα 122,140,160 το ιδανικοτερο για εκεινον θα ηταν το 122;

Link to comment
Share on other sites

Να μεινουμε στο θεμα μας παρακαλω..

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Να υποθεσω οτι αυτα τα γραφεις για καλαμπουρακι φιλε μου,γιατι διαφορετικα μαλον εισαι απο τους πλεον τυχερους κατοχους golf 5, η' στην τελικη δεν παρακολουθεις καθολου τον χορο της αυτοκινησης και τον ντουνια ολοκληρο που εχει βουιξη απο τις απιστευτες βλαβες που εχουνε παρουσιασει τα tsi με τα 140 και 170 αλογα,τοσο σε καδενες χρονισμου,οσο και στα σπασμενια πιστονια.Για να μην αναφερθω και στις υπολοιπες βλαβες για τις οποιες η μαμα VW κανει τον κινεζο εδω και αρκετα χρονια.

 

Αληθεια, πιστευεις οτι ολοι αυτοι εδω μεσα που γραψανε για καδενες χρονισμου-σπασμενα πιστονια-χαλασμενα dsg τα εχουνε βγαλει απο το κεφαλι του ετσι για να μας κανουνε πλακα?

 

Με κανεις να πιστευω οτι εισαι ιδιοκτητης αντιπροσωπειας VW που δεν ξερει,δεν ακουσε,δεν ειδε και που φυσικα επιμενει οτι τα vw ειναι αυτοκινητα με την λεγομενη γερμανικη αξιοπιστια.....εδω γελαμε φυσικα....

 

Σεβομαι την αποψη σου και φυσικα την προσωπικοτητα σου και δεν εχω σκοπο να ελθουμε  σε ριξη γιατι πολυ απλα δεν γνωριζομαστε,δεν εχουμε κατι να χωρισουμε και γιατι παντα σεβομαι τον συνομιλητη μου .

 

Ευχομαι να μην βρεθεις στην θεση οσων τα σκασανε κανονικα για να επισκευασουνε το καμαρι τους με τις παραπανω βλαβες που ανεφερα.

 

σπασμένα πιστονια είχαν τα golf 6 & scirocco καδενες και λοιπα ειχαν τα golf 5

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω την άποψή μου, που έχω ένα Scirocco 1400 με 160 άλογα και ένα Ford C-Max 1600 κυβικά με 115 άλογα, κάτι ανάλογο με το δικό σου προβληματισμό.

Όταν κάνω ταξίδι, μου λείπει η δύναμη που έχει το scirocco και προσπερνάς τα πάντα για πλάκα.

Σε κατανάλωση, μπορώ να πω ότι το scirocco καίει λιγότερο, όχι τρελά λιγότερο αλλά σίγουρα λιγότερο και αυτό γιατί δεν πιέζεται το μοτέρ για να κινήσει το αυτοκίνητο.

Το μόνο πρόβλημα είναι η ζέστη, όταν έχει ζέστη το αμάξι σέρνεται δεν αποδίδει το ίδιο με όταν έχει κρύο ή είναι βράδυ.

Θα ήθελα να πάρω το Touran με τα 140 άλογα, αλλά ήταν σαν ξαπλωμένο περίπτερο δεν είχε ούτε μία καμπύλη.

Από θέμα βλαβών όμως, το fordaκι με την ατμόσφαιρα δεν έχει κάνει κιχ, ενώ το scirocco όλο και κάτι θα βγάλει. Το μοτέρ όμως του Scirocco δεν το αλλάζω με τίποτα!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.