Jump to content
Stilios Spiros

6N Απο 13" Σε 15"

Recommended Posts

Καλησμερα σας εχω ενα Polaki 6n του 98 το 1400 8v και θελω να αλλαξω τις μαμα ζαντες 13" σιδερενιες και να βαλω 15" του 16v , εχω ακουσει οτι το συγκεκριμενο αμαξι με 15 θα γινει πολυ "βαρυ", θα ηθελα αν καποιος απο προσωπικη εμπειρια αν υπαρχει διαφορα και γενικα την γνωμη σας πανω στο θεμα αυτο.

Σας

Ευχαριατω!!

Link to comment
Share on other sites

Guest TRiBaL_23

Η διαφορά θα είναι αρκετά αισθητή μιας και μιλάμε για μόλις 60ίππους μοτέρ. Ψάξου για ποιοτικές 14άρες

Link to comment
Share on other sites

Guest TRiBaL_23

Κάτι σαν αυτη: http://www.saitas.gr/products.html?p=88&c=4&l=1

 

Δυστυχώς πλέον δεν υπάρχει μεγάλη ποικιλία σε 14ρες απο τις πολυ επώνυμες και ίσως δυσκολευτείς να βρεις κάτι αξιόλογο που να ειναι ελαφρύ αλλά και ανθεκτικό ταυτόχρονα.

Edited by TRiBaL_23
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος φοράς 13αρες με διάσταση ελαστικού 175/65/13.

Η ακριβής αντιστοιχία σε 15αρες είναι μόνο με διάσταση ελαστικού 195/45/15.Κ όταν λέω ακριβής δεν έχεις καμία επίπτωση στις επιδόσεις.

Αν πας πχ σε 50αρι προφιλ θα χεις θέμα εκεί χανεις εχεις μεταβολή στον κύκλο που κάνει ο τροχός σου

Και για μεγαλύτερη ακρίβεια βαλε εδω διαστασεις κ σύγκρινε

 

http://www.glavopoulos.gr/arthra/tires/elastika_gr.shtm

Link to comment
Share on other sites

ναι σωστα ειναι οι διαστασεις, αλλα δεν θα χτυπαει πολυ με τοσο χαμηλο προφιλ δεν θα εχω θεμα με τις ζαντες σε λακουβες ή τα εχω ακουσει λαθος?

Link to comment
Share on other sites

Guest TRiBaL_23

Αν δεν κάνω λάθος φοράς 13αρες με διάσταση ελαστικού 175/65/13.

Η ακριβής αντιστοιχία σε 15αρες είναι μόνο με διάσταση ελαστικού 195/45/15.Κ όταν λέω ακριβής δεν έχεις καμία επίπτωση στις επιδόσεις.

Αν πας πχ σε 50αρι προφιλ θα χεις θέμα εκεί χανεις εχεις μεταβολή στον κύκλο που κάνει ο τροχός σου

Και για μεγαλύτερη ακρίβεια βαλε εδω διαστασεις κ σύγκρινε

 

http://www.glavopoulos.gr/arthra/tires/elastika_gr.shtm

 

Θα έχει διαφορά τόσο σε επιτάχυνση όσο και σε τελική, λόγω

 

1) Φαρδύτερου ελαστικού

2) Αύξησης της μη αναρτώμενης μάζας των τροχών. 

 

Αυτό που θα παραμείνει ίδιο είναι η ένδειξη στο κοντέρ αφού με την αντιστοιχία του ελαστικού θα διατηρήσει την ίδια διάμετρο στον τροχο συνολικά. (ζάντα+λάστιχο μαζί)

 

 

ναι σωστα ειναι οι διαστασεις, αλλα δεν θα χτυπαει πολυ με τοσο χαμηλο προφιλ δεν θα εχω θεμα με τις ζαντες σε λακουβες ή τα εχω ακουσει λαθος?

 

Θα χάσεις σε άνεση και επιδόσεις αλλά θα κερδίσεις σε κράτημα, ειδικά αν το συνδιάσεις με ενα αξιοπρεπές αμορτισέρ.

Edited by TRiBaL_23
Link to comment
Share on other sites

με βοηθησατε αρκετα με την γνωμη σας παιδια ευχαριστω .. μαλλον θα κατω την αλλαγη σε 15 με ενδιαφερη ποιο πολυ τα κρατηματα και σε ασφαλεια κι ας χασω σε ταχυτητα που κατα την γνωμη μου δεν θα ειναι και κατι το τρομερο η επιταχυνση που θα χασω ... το θεμα αμορτισερ με ενδιαφερη πολυ εχετε γνωμη πανω στο θεμα?

Link to comment
Share on other sites

Καλα όσον αφορά την αναρτώμενη μάζα πετάς σιδερόζαντα κ βάζεις ζάντα αλουμινίου BBS(μαμα από 16v) οπότε πιστεύω θα ναι καλύτερα

Link to comment
Share on other sites

Guest TRiBaL_23

Φιλε μου wolfsburg αυτες εγω κατα νου να βαλω και μαλλον θα τις βαλω απο οτι φαινεται

 

Ευχομαι να τις βρεις

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.