Volkswagen1992 Posted September 1, 2015 Report Share Posted September 1, 2015 Καλησπέρα παίδες, Εδώ και 1-2 μήνες προσπαθώ για αγορά Golf 4 gti 1.8 150hp, βρήκα ένα καλούτσικο με αρκετά έχτρα (body kit, intercooler, εξάτμιση, turbo timer, μπαρομετράκι), 140,000κμ. Το αυτοκίνητο απ'ότι μου είπε είναι στοκ αλλά δεν το πιστεύω. Τι πρέπει να προσέξω στο συγκεκριμένο μοτέρ; Απ'ότι ξέρω είναι σκυλιά αυτά τα μοτέρ. Πολλοί μου λένε άστα τα 4αρια (συγκεκριμένα κατόχοι golf 4 1.6 που είχαν αρκετά προβλήματα). Το αμάξι θα το πάρω από βδομάδας για ckech-up. Η τιμούλα 3.900 (τιμή Κύπρου). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted September 14, 2015 Report Share Posted September 14, 2015 Καλησπέρα παίδες, Εδώ και 1-2 μήνες προσπαθώ για αγορά Golf 4 gti 1.8 150hp, βρήκα ένα καλούτσικο με αρκετά έχτρα (body kit, intercooler, εξάτμιση, turbo timer, μπαρομετράκι), 140,000κμ. Το αυτοκίνητο απ'ότι μου είπε είναι στοκ αλλά δεν το πιστεύω. Τι πρέπει να προσέξω στο συγκεκριμένο μοτέρ; Απ'ότι ξέρω είναι σκυλιά αυτά τα μοτέρ. Πολλοί μου λένε άστα τα 4αρια (συγκεκριμένα κατόχοι golf 4 1.6 που είχαν αρκετά προβλήματα). Το αμάξι θα το πάρω από βδομάδας για ckech-up. Η τιμούλα 3.900 (τιμή Κύπρου). Είχαν προβλήματα όσοι πήραν 1.6FSI επειδή ο κινητήρας ήταν καινούργιος για VAG. Αντιθέτως όσοι είχαν/έχουν 1.6MPI βάζουν κάθε χρόνο λαμπάδα για την θρυλική του αξιοπιστία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 15, 2015 Report Share Posted September 15, 2015 Θεωρώ ότι αν δίνεις το 5άρι και πας σε 4άρι, αν δεν έχεις σκοπό να πας 350+ άλογα να μην το πάρεις. Έχει πολύ καλύτερο σύνολο και ποιότητα το 5άρι που έχεις από το Gti που σκέφτεσαι. Στο λέω και σαν κάτοχος 20VT 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volkswagen1992 Posted September 15, 2015 Author Report Share Posted September 15, 2015 Θεωρώ ότι αν δίνεις το 5άρι και πας σε 4άρι, αν δεν έχεις σκοπό να πας 350+ άλογα να μην το πάρεις. Έχει πολύ καλύτερο σύνολο και ποιότητα το 5άρι που έχεις από το Gti που σκέφτεσαι. Στο λέω και σαν κάτοχος 20VT Όχι Νίκο, καμία σχέση Το 4αρι για τον αδερφό μου είναι, πλέον έχει μπει στο χορό των vag. Για να τα λέμε από την αρχή γιατί πραγματικά χρειάζομαι γνώμες, τον παρότρυνα για tt mk1 αλλά επειδή ΟΛΑ είναι εισαγώμενα της Αγγλίας έχουνε 160.000κμ++. Τελευταία αρχίσαμε και βλέπουμε για 4αρι gti, αλλά επειδή έχω πολλούς φίλους με 4αρια 1.6 και ζω καθημερινά τα άπειρα προβλήματα που τους εμφανίζουν και μου λένε μακριά από 4αρι..Το ξέρω ότι άλλο 1.6 άλλο 1.8τ αλλά δεν ξέρω κατά πόσο οι διαφορές τους είναι τόσο τεράστιες που στο ενα μοντέλο βγάζει άπειρα προβλήματα και το άλλο είναι σκυλι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted September 15, 2015 Report Share Posted September 15, 2015 1.8t κι από εμένα. Πολύ εύκολο να βρεις ανταλλακτικά και αν είσαι ανήσυχος μπορεί εύκολα να βελτιωθεί Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted September 16, 2015 Report Share Posted September 16, 2015 (edited) Όχι Νίκο, καμία σχέση Το 4αρι για τον αδερφό μου είναι, πλέον έχει μπει στο χορό των vag. Για να τα λέμε από την αρχή γιατί πραγματικά χρειάζομαι γνώμες, τον παρότρυνα για tt mk1 αλλά επειδή ΟΛΑ είναι εισαγώμενα της Αγγλίας έχουνε 160.000κμ++. Τελευταία αρχίσαμε και βλέπουμε για 4αρι gti, αλλά επειδή έχω πολλούς φίλους με 4αρια 1.6 και ζω καθημερινά τα άπειρα προβλήματα που τους εμφανίζουν και μου λένε μακριά από 4αρι..Το ξέρω ότι άλλο 1.6 άλλο 1.8τ αλλά δεν ξέρω κατά πόσο οι διαφορές τους είναι τόσο τεράστιες που στο ενα μοντέλο βγάζει άπειρα προβλήματα και το άλλο είναι σκυλι. Καμία σχέση... Είναι άλλο όταν τα προβλήματα είναι ηλεκτρολογικά/ηλεκτρονικά/ποιότητα υλικών κλπ (π.χ. Alfa Romeo προ 159 εποχής) και άλλο όταν αφορούν μηχανολογικά προβλήματα συγκεκριμένου συνόλου κινητήρας+κιβώτιο. Ότι προβλήματα έχουν τα Golf 4 1.6FSI, τα ίδια θα έχουν και Octavia I 1.6FSI. Άσχετο με το 1.8Τ 20V όμως... άσχετο ακόμα και με το 1.6ΜΡΙ. Πιο πάνω σου έγραψα ότι μου παρουσιάστηκε πρόβλημα την Πέμπτη. Τελικά όντως ήταν πεταλούδα γκαζιού και την επιδιώρθωσα με 50 ευρώ. Ο μηχανικός λέει πως είναι φθηνός ο καθαρισμός και επαναπρογραμματισμός του MPI επειδή δεν είναι ηλεκτρονικό το γκάζι ακόμα. Ενώ στα 1.6FSI (ειδικά τα πρώτα) το πρόβλημα είναι πιο συχνό και επιδιόρθωση πιο δύσκολη... σχεδόν με διπλάσια λεφτά. Σαν αυτοκίνητο το Golf 4 είναι πολύ ποιοτικό. Οπότε πρέπει να κοιτάξεις και για αξιοπίστο μηχανικό σύνολο, και όλοι σου λένε ότι το 1.8Τ 20V είναι πολύ αξιόπιστο... Οι Γερμανοί της TUV ονομάζουν αυτόν τον κινητήρα ως "καλύτερο της VW όλων των εποχών". Αγοράζοντας ένα αυτοκινήτο με 1.8Τ 20V πρέπει να προσέξεις: - να μην έχει θορύβους όταν το βάζεις μπρος κρύο (αλλιώς ο μικρός ιμάντας μπορεί να έχει πρόβλημα και είναι πανάκριβος (εως 700 ευρώ αλλαγή ολόκληρου μηχανισμού με όλους τους ιμάντες) - να μην παίζει στο ρελαδί (στην χειρότερη αισθητήρας μάζας αερίου - έως 250 ευρω, στην καλύτερη πεταλούδα γκαζιού) - να είναι σβησμένα όλα τα λάθη από τον εγκέφαλο. Καμιά φορά οι ιδιοκτήτες διορθώνουν όποιο μηχανικό πρόβλημα, χωρίς να ενημερώνουν τον ηλεκτρονικό εγκέφαλο και εκείνος συνεχίζει να βγάζει εντολές λειτουργίας από τότε που έλαβε το σήμα σφάλματος. - αν υπάρχει ιστορικό σέρβις να δεις αν τα λάδια που έμπεναν ήταν πάντα συνθετικά. Η τουρμπίνα απαιτεί προθέρμανση και χρόνο για κρύωμα μετά το ταξίδι. Για αυτό αν το αμάξι είναι εξοπλισμένο με turbotimer είναι καλό σημάδι κατάλληλης χρήσης τουρμπίνας. Αν την πρόσεχαν άνετα βγάζει 250.000 χλμ. Και φυσικά πρέπει να ελέγξεις την κατάσταση αυτοκινήτου γενικότερα. Όσοι αγοράζουν GTI δεν τα έχουν για "ήρεμα οικογενειακά ταξιδάκια στην Εθνική". Για αυτό η συνολική κατάσταση τέτοιου αυτοκινήτου εξαρτάται από τον τρόπο χρήσης του προηγούμενου ιδιοκτήτη. Και επειδή είναι GTI θέλει προσοχή. Πήγαινέ το σε μηχανικό VAG για διάγνωση στο κομπιούτερ. Αν σου πει ότι μηχανολογικά είναι εντάξει, τότε δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα. Τα στατιστικά των GTU, TUV και Dekra λένε πως το Golf 4 είναι πιο αξιόπιστο από τα επόμενα μοντέλα και το ίδιο ισχύει και για τις GTI εκδόσεις. Περισσότερο θα σε χαλάσουν οι μικροζημιές, παρά ο κινητήρας. Μηχανισμοί παραθύρων, ψεκαστίρας νερού 5ης πόρτας, εξωτερικά χερούλια, διακόπτες φώτων σε όλο το αυτοκίνητο. BTW με 3900 βλέπω ένα Audi A6 του 2001 με ίδιο μοτέρ και 140.000 (αν είναι αληθινά φυσικά). Καλή φάση. Edited September 16, 2015 by Bitnik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volkswagen1992 Posted September 16, 2015 Author Report Share Posted September 16, 2015 Καμία σχέση... Είναι άλλο όταν τα προβλήματα είναι ηλεκτρολογικά/ηλεκτρονικά/ποιότητα υλικών κλπ (π.χ. Alfa Romeo προ 159 εποχής) και άλλο όταν αφορούν μηχανολογικά προβλήματα συγκεκριμένου συνόλου κινητήρας+κιβώτιο. Ότι προβλήματα έχουν τα Golf 4 1.6FSI, τα ίδια θα έχουν και Octavia I 1.6FSI. Άσχετο με το 1.8Τ 20V όμως... άσχετο ακόμα και με το 1.6ΜΡΙ. Πιο πάνω σου έγραψα ότι μου παρουσιάστηκε πρόβλημα την Πέμπτη. Τελικά όντως ήταν πεταλούδα γκαζιού και την επιδιώρθωσα με 50 ευρώ. Ο μηχανικός λέει πως είναι φθηνός ο καθαρισμός και επαναπρογραμματισμός του MPI επειδή δεν είναι ηλεκτρονικό το γκάζι ακόμα. Ενώ στα 1.6FSI (ειδικά τα πρώτα) το πρόβλημα είναι πιο συχνό και επιδιόρθωση πιο δύσκολη... σχεδόν με διπλάσια λεφτά. Σαν αυτοκίνητο το Golf 4 είναι πολύ ποιοτικό. Οπότε πρέπει να κοιτάξεις και για αξιοπίστο μηχανικό σύνολο, και όλοι σου λένε ότι το 1.8Τ 20V είναι πολύ αξιόπιστο... Οι Γερμανοί της TUV ονομάζουν αυτόν τον κινητήρα ως "καλύτερο της VW όλων των εποχών". Αγοράζοντας ένα αυτοκινήτο με 1.8Τ 20V πρέπει να προσέξεις: - να μην έχει θορύβους όταν το βάζεις μπρος κρύο (αλλιώς ο μικρός ιμάντας μπορεί να έχει πρόβλημα και είναι πανάκριβος (εως 700 ευρώ αλλαγή ολόκληρου μηχανισμού με όλους τους ιμάντες) - να μην παίζει στο ρελαδί (στην χειρότερη αισθητήρας μάζας αερίου - έως 250 ευρω, στην καλύτερη πεταλούδα γκαζιού) - να είναι σβησμένα όλα τα λάθη από τον εγκέφαλο. Καμιά φορά οι ιδιοκτήτες διορθώνουν όποιο μηχανικό πρόβλημα, χωρίς να ενημερώνουν τον ηλεκτρονικό εγκέφαλο και εκείνος συνεχίζει να βγάζει εντολές λειτουργίας από τότε που έλαβε το σήμα σφάλματος. - αν υπάρχει ιστορικό σέρβις να δεις αν τα λάδια που έμπεναν ήταν πάντα συνθετικά. Η τουρμπίνα απαιτεί προθέρμανση και χρόνο για κρύωμα μετά το ταξίδι. Για αυτό αν το αμάξι είναι εξοπλισμένο με turbotimer είναι καλό σημάδι κατάλληλης χρήσης τουρμπίνας. Αν την πρόσεχαν άνετα βγάζει 250.000 χλμ. Και φυσικά πρέπει να ελέγξεις την κατάσταση αυτοκινήτου γενικότερα. Όσοι αγοράζουν GTI δεν τα έχουν για "ήρεμα οικογενειακά ταξιδάκια στην Εθνική". Για αυτό η συνολική κατάσταση τέτοιου αυτοκινήτου εξαρτάται από τον τρόπο χρήσης του προηγούμενου ιδιοκτήτη. Και επειδή είναι GTI θέλει προσοχή. Πήγαινέ το σε μηχανικό VAG για διάγνωση στο κομπιούτερ. Αν σου πει ότι μηχανολογικά είναι εντάξει, τότε δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα. Τα στατιστικά των GTU, TUV και Dekra λένε πως το Golf 4 είναι πιο αξιόπιστο από τα επόμενα μοντέλα και το ίδιο ισχύει και για τις GTI εκδόσεις. Περισσότερο θα σε χαλάσουν οι μικροζημιές, παρά ο κινητήρας. Μηχανισμοί παραθύρων, ψεκαστίρας νερού 5ης πόρτας, εξωτερικά χερούλια, διακόπτες φώτων σε όλο το αυτοκίνητο. BTW με 3900 βλέπω ένα Audi A6 του 2001 με ίδιο μοτέρ και 140.000 (αν είναι αληθινά φυσικά). Καλή φάση. Οκ με κάλυψες ΠΛΗΡΩΣ. Προχωράμε στην αγορά τότε και ο θέός βοηθός. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted September 16, 2015 Report Share Posted September 16, 2015 Οκ με κάλυψες ΠΛΗΡΩΣ. Προχωράμε στην αγορά τότε και ο θέός βοηθός. Το πήγες σε συνεργείο VAG για διάγνωση του κινητήρα και για γενικό έλεγχο ανάρτησης; Με το "θεός βοηθός" δεν αγοράζεις μεταχειρισμένο, ακόμα και το πιο αξιόπιστο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volkswagen1992 Posted September 16, 2015 Author Report Share Posted September 16, 2015 Το πήγες σε συνεργείο VAG για διάγνωση του κινητήρα και για γενικό έλεγχο ανάρτησης; Με το "θεός βοηθός" δεν αγοράζεις μεταχειρισμένο, ακόμα και το πιο αξιόπιστο. Φυσικά και θα το πάρω. Εαν μου που το οκ εννοώ θα προχωρήσω απευθείας στην αγορά χωρίς πολλά-πολλά. Θα το πάρω σε αντιπροσωπία και θα απαιτήσω να το βγάλουν στο δρόμο για διάγνωση να δούμε τι λέει σε πραγματικά μετρήματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitnik Posted September 16, 2015 Report Share Posted September 16, 2015 Φυσικά και θα το πάρω. Εαν μου που το οκ εννοώ θα προχωρήσω απευθείας στην αγορά χωρίς πολλά-πολλά. Θα το πάρω σε αντιπροσωπία και θα απαιτήσω να το βγάλουν στο δρόμο για διάγνωση να δούμε τι λέει σε πραγματικά μετρήματα. Μα... η διάγνωση του εγκεφάλου και κινητήρα δεν απαιτεί το αυτοκίνητο να βγει στον δρόμο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volkswagen1992 Posted September 17, 2015 Author Report Share Posted September 17, 2015 Μα... η διάγνωση του εγκεφάλου και κινητήρα δεν απαιτεί το αυτοκίνητο να βγει στον δρόμο... Το να δω αν δεν ανάβει κανα λαμπάκι στην διάγνωση εγκεφάλου για μένα αυτό είναι τυπικά πράγματα που μπορώ να το κάνω και με το VCDS. Το θέμα είναι να βγει το αμάξι στο δρόμο να δούμε αν έχει missfire, actual pressure κ.τ.λ...Εννοώ live διάγνωση. (Το ξέρω ότι και αυτό μπορώ να το κάνω απλός δεν έχω τις γνώσεις γι'αυτό) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...