gosta100 Posted September 6, 2015 Report Share Posted September 6, 2015 Καλησπέρα, Οδηγώντας το 1.6 TDI παρατήρησα έντονη υστέρηση του κινητήρα μεταξύ 1000-2000 στροφών με πρώτη ή δευτέρα ταχύτητα. Το αυτοκίνητο είναι αργό σε αυτό το φάσμα και επίσης αρνείται να ανεβάσει γρήγορα τις στροφες. Μάλιστα, συγκρίνοντάς το με Λεόν με ίδιο κινητήρα ακριβώς έχει αρκετή διαφορά. Είναι φυσιολογικό αυτό; Ευχαριστώ, Στάθης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roomster_man Posted September 13, 2015 Report Share Posted September 13, 2015 Σε πιο εύρος μπαίνει μπροστά η τουρμπίνα? Λογικά γύρω στις 1600 στροφές όπως και το δικό μου. Επίσης παίζει ρόλο το κιβώτιο αλλά και η χαρτογράφηση κινητήρα. Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Symearg Posted September 13, 2015 Report Share Posted September 13, 2015 Μια υστέρηση μεταξύ ρελαντί και 1100 στροφές την έχει. Από εκεί και πάνω το μοτέρ είναι πολύ ζωηρό. Δεν ξέρω, ίσως πρέπει να το ψάξεις.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hlias30edition Posted August 26, 2016 Report Share Posted August 26, 2016 Καλησπέρα, συμφωνα με τον κατασκευαστή, το μοτέρ αποδίδει την μέγιστη ροπή στο φάσμα 1500-2750. Συνεπώς αυτό που πρέπει να παρατηρήσεις καλύτερα είναι κατα ποσό είναι μειωμένη η ροπή σου απο τις 1500-2000 που λες οτι υπάρχει κάποιο θέμα. Αλλάζοντας ταχύτητα νωρίς, για παράδειγμα απο 1η σε 2α στις μόλις 1500 στροφές είναι λογικό να σε βρίσκει η 2α με πολυ λίγες στροφές όπου το αυτοκίνητο στην ουσία είναι εκτός φάσματος αποδοτικής λειτουργίας. Αν η παραπάνω διαδικασία μάλιστα πραγματοποιηθεί σε ανηφόρα τότε το φαινόμενο κόμπιασματος θα είναι ακόμα πιο έντονο. Το αυτοκίνητο θα πρέπει με το που αγγίζει τις 1500+ στροφές να ανεβάζει χωρίς κομπιασματα. Δοκίμασε το και κατέγραψε τις στροφές όπου συμβαίνει το πρόβλημα. Επίσης θα πρότεινα αν και δεν πρέπει να αποτελεί αιτία για το παραπάνω θέμα, να ανοίξεις το αυτοκίνητο σε ενα ανοιχτό δρόμο ώστε να "ξεμουδιασεί". Αν συνεχίσει να υπάρχει κόμπιασμα τότε πρέπει να υπάρχει κάποια άλλη αιτία. Θεωρώ πως το αυτοκίνητο είναι συντηρημένο όπως πρέπει (φίλτρα, λάδια κτλ) φιλικα, Ηλιας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...