Jump to content
Dante

Μετατροπή Σε Lpg

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους!

 

Νέος εδώ οπότε να σας στείλω τους χαιρετισμούς μου!

Μιας και όλοι μας οδηγούμε τα ίδια αυτοκινητάκια πάνω κάτω είπα να θέσω ένα ζήτημα.

Έχω ένα Up! του 2012 (απ' ότι είπε η αντιπροσωπεία ήταν και από τις πρώτες παρτίδες που ήρθαν στην Ελλάδα).

Η αγορά έγινε φυσικά με γνώμονα την οικονομία αλλά εκτός αυτού μου άρεσε πολύ το αυτοκίνητο όταν το πήρα για test drive.

Μέχρι στιγμής όλα καλά με το μικρό, είμαι πολύ ευχαριστημένος!

Επειδή όμως τα πράγματα έχουν ζορίσει οικονομικά τελευταία σκέφτηκα να το τερματίσω το θέμα οικονομία όσο μπορώ, οπότε σκέφτομαι τη λύση μετατροπής σε LPG.

Έχει κάποιος ασχοληθεί με το θέμα για το αυτοκίνητο αυτό;

Σημειωτέον ότι καθημερινά διανύω απόσταση τουλάχιστον 50χλμ μέσα στην πόλη για τη μετάβαση στη δουλειά μου και πίσω.

 

Θα χαρώ να ακούσω (ή μάλλον να διαβάσω) απόψεις πάνω στο θέμα.

 

ΜΦΧ

 

Παντελής

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

γνωμη μου μη το πειραζεις ...δεν εχεις πολλα κυβικα να καις πολυ βενζινη.κριμα ειναι να πεταξεις τα λεφτα σου .η αποψη μου ειναι να εβαζες αν κανεις πολλα χλμ για να αξιζει.  αλλα κ μηχανικα σαν αποψη ειναι μη το πειραζεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς καλωσήρθες στην παρέα και καλά χιλιόμετρα να έχεις με το καινούριο σου αυτοκίνητο!

Εφόσον κάνεις τόσα χιλιόμετρα καθημερινά έπρεπε να πας είτε στο Eco Up! με το φυσικό αέριο, είτε σε Polo 1.2 TDI.. Και εγώ θα σου έλεγα να μην το πειράξεις, αφενός μεν γιατί LPG σε τόσα λίγα κυβικά δεν νομίζω ότι αξίζει και αφετέρου δε γιατί δεν έχω δει μετατροπές Up! σε υγραέριο, οπότε ότι ζημιά μπορεί να προκύψει το αυτοκίνητο σου θα είναι σαν πειραματόζωο. Επίσης θα χάσεις αρκετά από το ήδη μικρό πορτμπαγκάζ. Δεν χάνεις τίποτα βέβαια να ρωτήσεις για την μετατροπή αλλά η γνώμη μου είναι πως δεν αξίζει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις γνώμες παίδες!

 

Να πω την αλήθεια κι εμένα δεν είναι η καλύτερή μου να βάλω χέρι στο αμάξι.

Από την άλλη πραγματικά στεναχωριέμαι που έχω ένα από τα πιο οικονομικά μοντέλα της αγοράς και που ακόμα αποπληρώνω και να σκέφτομαι να κάνω μια διαδρομή παραπάνω εκτός του πήγαινε - έλα στη δουλειά. Δεν έχω παράπονο από την κατανάλωση του αυτοκινήτου. Ίσα ίσα. Δυστυχώς όμως μέσα στα 3μιση αυτά χρόνια έχουν αλλάξει τα δεδομένα στην τσέπη μου. Συν το γεγονός ότι κατά σε ποσοστό 95% η βενζίνη που καίω είναι 100άρα.

Δυστυχώς όταν το αγόρασα δεν έβγαινε το Eco Up!. Ήταν όντως από τις πρώτες παραλαβές στην Ελλάδα. Έχω το Black Up! το οποίο δεν βγαίνει πια καν σαν μοντέλο.

Επίσημα η Kosmocar ισχυρίζεται ότι δεν υπάρχει προδιαγραφή για υγραέριο για το Up!. Αλλά επειδή όπως κάθε ελληνική αντιπροσωπεία είναι και λίγο λαμόγια το έψαξα λίγο παραπάνω. Η αντιπροσωπεία κάνει εγκατάσταση συστημάτων lpg της Vialle η οποία όντως δεν κουμπώνει πάνω στο Up!.

Παρόλα αυτά υπάρχουν άλλοι εξουσιοδοτημένοι και μη που δουλεύουν άλλα συστήματα και που κουμπώνουν μια χαρά.

Αν τελικά το κάνω υπολογίζω ότι θα έχω κάνει απόσβεση σε 1 χρόνο. Αν σκεφτεί κανείς ότι έχω να το πληρώνω ακόμα στην τράπεζα άλλα τόσα χρόνια νομίζω ότι αξίζει τον κόπο.

Προς το παρόν ψάχνομαι...

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου με 95% 100 βενζινη δεν κανεις οικονομια στη τσεπη σου.αντιθετως τη επιβαρυνεις με τη τιμη που εχει ,μηπως να σκεφτεις να βαζεις 95 βενζινη μηπως κ δεις διαφορα στη τσεπη σου.κ εγω πριν 5 χρονια εβαζα μονο 100 αλλα τωρα βαζω μονο 95 κ λιγες φορες εκτος πολης 100.απο τη στιγμη που δεν βαζει η αντιπροσωπεια ξεχαστο μη το ψαχνεις καν.αν πας εξω θα χτυπας το κεφαλι σου αν γινει εστω κ μια μ@λ@κι@...με κεινα τα λεφτα πληρωνεις το δανειο σου.δεν θα γλιτωσεις πολλα λεφτα βαζοντας το υγραεριο.εγω ειχα βαλει στο 1.8 μου κ λογω αχετου μαστορα το ξηλωσα αρον αρον για να μην σακατεψω τη μηχανη μου.κ εχασα κ 1.500ε τοτε μολις ειχαν βγει στη αγορα.σου μιλα ενας παθων υγραεριου,κ στο ξανατονιζω μην σπαταλας τα χρηματα σου σε αμαξι μικρου κυβισμου ,φιλικα στο λεω.ξερω τι τραβας οπως κ ολοι μας με τη κριση αλλα δεν ειναι καιρος για ασκοπες σπαταλες μεχρι να στρωσουν ελαφρως τα πραγματα περιμενε..

Edited by πανος-1.8τ.
Link to comment
Share on other sites

φιλε μου με 95% 100 βενζινη δεν κανεις οικονομια στη τσεπη σου.αντιθετως τη επιβαρυνεις με τη τιμη που εχει ,μηπως να σκεφτεις να βαζεις 95 βενζινη μηπως κ δεις διαφορα στη τσεπη σου.κ εγω πριν 5 χρονια εβαζα μονο 100 αλλα τωρα βαζω μονο 95 κ λιγες φορες εκτος πολης 100.απο τη στιγμη που δεν βαζει η αντιπροσωπεια ξεχαστο μη το ψαχνεις καν.αν πας εξω θα χτυπας το κεφαλι σου αν γινει εστω κ μια μ@λ@κι@...με κεινα τα λεφτα πληρωνεις το δανειο σου.δεν θα γλιτωσεις πολλα λεφτα βαζοντας το υγραεριο.εγω ειχα βαλει στο 1.8 μου κ λογω αχετου μαστορα το ξηλωσα αρον αρον για να μην σακατεψω τη μηχανη μου.κ εχασα κ 1.500ε τοτε μολις ειχαν βγει στη αγορα.σου μιλα ενας παθων υγραεριου,κ στο ξανατονιζω μην σπαταλας τα χρηματα σου σε αμαξι μικρου κυβισμου ,φιλικα στο λεω.ξερω τι τραβας οπως κ ολοι μας με τη κριση αλλα δεν ειναι καιρος για ασκοπες σπαταλες μεχρι να στρωσουν ελαφρως τα πραγματα περιμενε..

Αδερφέ φαντάζομαι η αντιπροσωπεία σε καμία περίπτωση δεν θα έλεγε δε μπορώ να στο κάνω εγώ, οπότε πάνε κάντο έξω. Σ' αυτό το κομμάτι σίγουρα δεν τους εμπιστεύομαι. Η οικονομία σίγουρα είναι αδιαπραγμάτευτη αφού και απλή 95άρα να έβαζα το υγραέριο κοστίζει κάτω από τη μισή τιμή. Όσο για το χώρο αποσκευών η δεξαμενή μπαίνει στη θέση της ρεζέρβας. Αυτό που με προβληματίζει είναι οι επιπτώσεις στη μηχανή. Οι LPGήδες ισχυρίζονται ότι έχει λιγότερες φθορές απ' ότι με τη βενζίνη, αλλά αυτό θέλει ψάξιμο υποθέτω... Θέλω να δω τη δουλειά που έχουν κάνει κάποιοι σε δικά τους αυτοκίνητα καταρχήν.

Link to comment
Share on other sites

οι επιπτωσεις στην μηχανη μακροπροθεσμα κανεις δν το ξερει ,αναλογα το συστημα που θα βαλεις κ ποσο καλα θα συνεργαζεται με τη μηχανη σου.φυσικα εχουν βελτιωθει αλλα οπως ξερω απο δικο μου μαστορα  μου ειχε πει σε nissan δεν βαζω γιατι δν εχουν ενισχυμενα τοιχωματα κ καιγονται τα μοτερ τους ,αλλη περιπτωση bmw 520 πηρε το μοτερ στο χερι κ πολλα αλλα.εγω παντως οτι κ αμαξι να παρω υγραεριο δεν θα εβαζα οσο κ φθηνο να ειναι,το προτιμω ετσι η αν ειχαν σκεφτει θα επαιρνα πετρελαιο για πιο οικονομικο.αυτα απο μενα καλη σκεψη κ καλη επιλογη!το υγραεριο εχει τριπλασια θερμοκρασια απο οτι η βενζινη τωρα που το θυμηθηκα για τις φθορες που λες.ετσι μη ακους αεριτζηδες βρες ενα σωστο που αχολειται με lpg χρονια κ οχι ασχετους μαστορες.κανε μια συζητηση λεπτομερεστερη μαζι τους.

Link to comment
Share on other sites

οι επιπτωσεις στην μηχανη μακροπροθεσμα κανεις δν το ξερει ,αναλογα το συστημα που θα βαλεις κ ποσο καλα θα συνεργαζεται με τη μηχανη σου.φυσικα εχουν βελτιωθει αλλα οπως ξερω απο δικο μου μαστορα  μου ειχε πει σε nissan δεν βαζω γιατι δν εχουν ενισχυμενα τοιχωματα κ καιγονται τα μοτερ τους ,αλλη περιπτωση bmw 520 πηρε το μοτερ στο χερι κ πολλα αλλα.εγω παντως οτι κ αμαξι να παρω υγραεριο δεν θα εβαζα οσο κ φθηνο να ειναι,το προτιμω ετσι η αν ειχαν σκεφτει θα επαιρνα πετρελαιο για πιο οικονομικο.αυτα απο μενα καλη σκεψη κ καλη επιλογη!το υγραεριο εχει τριπλασια θερμοκρασια απο οτι η βενζινη τωρα που το θυμηθηκα για τις φθορες που λες.ετσι μη ακους αεριτζηδες βρες ενα σωστο που αχολειται με lpg χρονια κ οχι ασχετους μαστορες.κανε μια συζητηση λεπτομερεστερη μαζι τους.

Να 'σαι καλά φίλος! Σίγουρα δε θα πάρω βιαστική απόφαση. Θα το ψάξω το θέμα πολύ αναλυτικά. Ότι μπορέσω να μάθω φυσικά θα το παραθέσω εδώ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γνωστός μου έχει το  αδελφάκι του Citygo με τα 75άλογα και LPG. Κατανάλωση 5,5lpg/100χλμ. Μετατροπή στη Viagas Skoda. Οπότε γίνεται και απότι ξέρω βάζουνε σε διάφορες μάρκες Lpg. Το έχει πάνω απο 2 χρόνια και ειναι μια χαρα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γνωστός μου έχει το  αδελφάκι του Citygo με τα 75άλογα και LPG. Κατανάλωση 5,5lpg/100χλμ. Μετατροπή στη Viagas Skoda. Οπότε γίνεται και απότι ξέρω βάζουνε σε διάφορες μάρκες Lpg. Το έχει πάνω απο 2 χρόνια και ειναι μια χαρα.

Να 'σαι καλά αδερφέ! Τον ίδιο κινητήρα έχω και όντως γίνεται. Έχω πάρει ήδη προσφορά από τη συγκεκριμένη. Το ετοιμάζω σε λίγο καιρό...

Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες Παντελη!!!

Στην θεση σου εγω προσωπικα θα σκεφτομουν καπως διαφορετικα.

Αντι να χαλουσα π.χ. 1000€ για μια μετατροπη LPG με αβεβαιη επιτυχια και αργοτερα σιγουρα επιπτωση της τιμης μεταπωλησης,

θα γλυκοκοιταζα την περιπτωση του ποσο πιανει ως εχει+τα 1000€ που θαδινα για μετατροπη.

Αν η διαφορα για αγορα ενος μεταχειρισμενου eco up ηταν 2000€ πανω-κατω,τοτε θα εψαχνα να βρω καποιον τροπο ωστε να αποκτησω ενα εργοστασιακο αυτοκινητο φυσικου αεριου,που παρα πολυ συντομα θα εκανα αποσβεση αυτης της αγορας και ποτε δεν θα με εκλεινε μεσα και θα πηγαινα οσες βολτες τραβαει η ορεξη μου παντου και παντα,αφου με δυόμιση ευρω ανα εκατο χλμ εκμηδενιζει καθε αλλη σκεψη και θα ειχα και την εργοστασιακη καλυψη που ειναι σημαντικη,οπως και μεταπωλητικη τιμη.

Αυτες οι σκεψεις απο εμενα,η αποφαση ειναι αποκλειστικα δικη σου,γιατι οι εποχες ειναι δυσκολες

και η παριμοία φιλε μου λεει ''οσα ξερει ο νοικοκυρης δεν τα ξερει ο κοσμος ολος".

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γνωστός μου έχει το αδελφάκι του Citygo με τα 75άλογα και LPG. Κατανάλωση 5,5lpg/100χλμ. Μετατροπή στη Viagas Skoda. Οπότε γίνεται και απότι ξέρω βάζουνε σε διάφορες μάρκες Lpg. Το έχει πάνω απο 2 χρόνια και ειναι μια χαρα.

5.5 λιτρσ δηλαδη 3.30€ στα 100χιλιομετρα.

Αυτα ειναι ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθες Παντελη!!!

Στην θεση σου εγω προσωπικα θα σκεφτομουν καπως διαφορετικα.

Αντι να χαλουσα π.χ. 1000€ για μια μετατροπη LPG με αβεβαιη επιτυχια και αργοτερα σιγουρα επιπτωση της τιμης μεταπωλησης,

θα γλυκοκοιταζα την περιπτωση του ποσο πιανει ως εχει+τα 1000€ που θαδινα για μετατροπη.

Αν η διαφορα για αγορα ενος μεταχειρισμενου eco up ηταν 2000€ πανω-κατω,τοτε θα εψαχνα να βρω καποιον τροπο ωστε να αποκτησω ενα εργοστασιακο αυτοκινητο φυσικου αεριου,που παρα πολυ συντομα θα εκανα αποσβεση αυτης της αγορας και ποτε δεν θα με εκλεινε μεσα και θα πηγαινα οσες βολτες τραβαει η ορεξη μου παντου και παντα,αφου με δυόμιση ευρω ανα εκατο χλμ εκμηδενιζει καθε αλλη σκεψη και θα ειχα και την εργοστασιακη καλυψη που ειναι σημαντικη,οπως και μεταπωλητικη τιμη.

Αυτες οι σκεψεις απο εμενα,η αποφαση ειναι αποκλειστικα δικη σου,γιατι οι εποχες ειναι δυσκολες

και η παριμοία φιλε μου λεει ''οσα ξερει ο νοικοκυρης δεν τα ξερει ο κοσμος ολος".

Σ΄ευχαριστώ παλικάρι, καλώς σας βρήκα!

 

Έχεις ένα μεγάλο δίκιο σ' αυτά που λες. Όχι ότι δεν το σκέφτηκα αλλά δυστυχώς δε με παίρνει ούτε φράγκο να βάλω παραπάνω. Έτσι κι αλλιώς το δάνειο του αυτοκινήτου θα το αποπληρώσω σε περίπου 3 χρόνια (αν τελικά αποφασίσω να μείνω στην Ελλάδα). Οπότε δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει να μπω σε διαδικασίες τέτοιες καν. Εν τω μεταξύ σε περίπτωση που αφήσω την Ελλαδάρα πίσω μου το αμάξι θα μείνει στους γονείς, οπότε από την Octavia RS που έχουν τώρα και καίει τα άντερά της νομίζω ότι δε θα τους χαλάσει καθόλου ένα 1000αρι υγραεριοκίνητο.

Το απαράδεκτο και τραγικό βεβαίως βεβαίως της υπόθεσης είναι ότι η μαμά VW παρέχει 2 χρονάκια εγγύηση για το μικρό θαύμα (με τη Skoda να δίνει 4, μην το θυμηθώ κι αυτό) την οποία και έχω ξεπεράσει κατά 1μιση χρόνο ήδη. Καλά που μου 'κοψε και δεν έκανα την επέκταση εγγύησης που μου είχαν φάει τ' αυτιά στις αρχές...

 

Αντε πριν φύγω για τα ξένα να προλάβω να πάω και καμια εκδρομή με το VWClub!!!!  :clapping:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.