Jump to content
Guest gandrian

Eco Up Φ.α.

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους! Θα αποκτήσω και εγω το Eco up σε λίγες μερες και θα ήθελα να μάθω αν εχει κανεις πληροφορίες σχετικά με το σταθμό ανεφοδιασμού στον Ρεντη. Ειδα άρθρα που έλεγαν οτι απο τον Ιανουάριο ετοιμάζεται μαζι με της Λαμίας. Της Λαμίας άνοιξε αποτι βλεπω.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Στο Ρέντη είναι έτοιμο εδώ και καιρό και περιμένουν τη ΔΕΗ από τα Χριστούγεννα. Ελλάδα εδω!! Επίσης υποτίθεται θα ανοιγανε και άλλα πρατήρια απο το 2014 διαβαζω άρθρα σχετικα.

Link to comment
Share on other sites

Α μάλιστα ευχαριστω για την πληροφόρηση. Τουλαχιςτον με καθηςυχαζει οτι ειναι ετοιμο. Υπαρχει η διεύθυνση του πρατηρίου; Να τους ρωτήσω και γω.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ηρθες φίλε μου καί με το καλό να παραλάβεις το νεό σου εργαλείο.

Τό πρατήριο του Ρέντη ειναι πανέτοιμο http://carshybrid.gr/hybrid-cars-news/84-the-stations-with-lpg-gas

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα η ΔΕΠΑ δεν έχει ανακοινώσει το πρατήριο στου Ρέντη.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η ΔΕΠΑ το βαζει στο site της μόνο οταν το πρατήριο ειναι σε πλήρη λειτουργία και οχι υπο κατασκευή.

Μετά την ολοκλήρωση ολων των χρονοβόρων διαδικασιών,μέχρι και της τελευταίας υπογραφής/σφραγίδας,

τότε αναρτάται στα υπο λειτουργία πρατήρια,με πλήρη στοιχεία-φωτό κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Και παλι ευχαριστω για την πληροφόρηση. Μακαρι να ανοίξει και επίσημα συντόμως.Θα με βολέψει αφάνταστα και λογικά και όποιον εχει cng στις περιοχές εκει κοντα.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η ΔΕΠΑ το βαζει στο site της μόνο οταν το πρατήριο ειναι σε πλήρη λειτουργία και οχι υπο κατασκευή.

Μετά την ολοκλήρωση ολων των χρονοβόρων διαδικασιών,μέχρι και της τελευταίας υπογραφής/σφραγίδας,

τότε αναρτάται στα υπο λειτουργία πρατήρια,με πλήρη στοιχεία-φωτό κλπ.

Το ξέρω αυτό.

Δεν κατάλαβα όμως, δουλεύει αυτό; Μπορούμε να βάλουμε αέριο;

Link to comment
Share on other sites

Πέρασα χθες εξω απο το συγεκριμενο πρατήριο και πράγματι ειναι ολα έτοιμα αλλα δεν λειτουργεί ακομα.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εν αναμονή λοιπόν μέχρι την  ολοκλήρωση ολων των διαδικασιών λειτουργίας.

Οταν ανοίξει θα σας ενημερώσω μιά και περνάω καθημερινά απο εκεί.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά Καλησπέρα σε όλους τους Eco-πληκτους. Θα είμαι γρήγορος και ουσιαστικός μετά την 18μηνη συμβίωση μου με ένα EcoUp,  αγορά  10/2014 με 28.500 διανυθ. Κμ μέχρι τώρα.

Οικονομία πραγματικά που δεν θα υπάρξει σε κανένα αλλό αυτοκίνητο, μετά από αυτό. Εύκολα πετυχαίνει κανείς  2,7Kg, (ή 2,5€) σε ταξίδι με 120Κμ. 

Μόνο αμιγές Ηλεκτρικό, είναι καλύτερο, αλλά το έχεις πληρώσει (x2 φορές), και πάντα σε περιμένει το κόστος ανανέωσης των μπαταρριών στην γωνία.

Τώρα τα κακά του:

Για ένα χρόνο έβριζα να στρώσει και να αρχίζει να γίνεται πιο σβέλτο. Τελικά μετά τα 12-13.000κμ,   μαγικά άνοιξε  και τουλάχιστον μπορείς να παρακολουθείς την κανονική κίνηση του δρόμου,

δίχως να σε προσπερνάνε από δεξιά και αριστερά. (Η κατανάλωση τό ίδιο καλή, δηλδ. χαμηλά όπως λέει ο κατασκευαστής).

Τώρα που είμαι κοντά στο δεύτερο service,  (το πρώτο Οκ,  με το κουπονάκι 99€  λαδάκια castrol 5W30 + φίλτρο),  αρχίζουν  τα δύσκολα..

Η πρώτη ταχύτητα όταν ζεσταθεί το σαζμάν δεν κουμπώνει (Θέλει δύναμη και μίσος), ενώ η όπισθεν μπαίνει πάντα καρφωτή.

ο Συμπλέκτης- πεντάλ κλπ,  αποσυμπλέκουν/συμπλέκουν μια χαρά και γλυκά και προοδευτικά.

Προ Τριμήνου που το πήγα (λόγω εγγύησης) να συμπληρώσω λάδια/νερά (0,5 λτ & 0.3λτ άλλο κακό και αυτό που θεωρείται και φυσιολογικό), στον έλεγχο δεν διαπιστώσανε τίποτα ύποπτο. (ήτανε όμως κρύο).

Σε φίλο μηχανικό, που μου φτιάχνει τα υπόλοιπα συμβατικά αυτοκίνητα της οικογένειας, μετά από σχετική βόλτα, μου διέγνωσε άθλιο συμπλέκτη LUK, που λόγω κόστους έχει συγκεκριμένη συμπεριφορά σε κάποιες παρτίδες.

Περιμένω, την άλλη εβδομάδα να το πάω για το service των 29-30.000κμ μαζί μετά λάδια, να δώ αν θα το σώσουμε, ή θα το πετάξω και θα πάρω αυτό που πάντα μισούσα., δηλαδή ένα Yaris, να κάνω την δουλειά μου ήσυχα και απροβλημάτιστα.  Μπορεί και αυτό να το πληρώνεις, αλλά τουλάχιστον έχεις και μεγάλη εγγύηση και τέτοια θέματα είναι άγνωστα.

Αυτό που σίγουρα θα μου λείψει είναι η πραγματικά ελάχιστη δυνατή κατανάλωση σε αυτοκίνητο, από την άλλη βέβαια η ροπή του είναι ανύπαρκτη  και αυτό χειροτερέυει με τις πολύ μακριές σχέσεις, λόγω οικονομίας, βλέπε ΒΜΤ κλπ.

Τώρα για το δίκτυο Ανεφοδιασμού:

Σε Λαμία και Λάρισα γέμισα την προηγούμενη εβδομάδα, μια χαρά, ενω την Κυριακή 5/6  που πέρασα από την ΕΚΟ του Ρέντη (Village), περιμένουνε ακόμα την ΔΕΗ να σκάψει 50μ και να τους περάσει το καλώδιο στον υποσταθμό.

Έχουνε 3 Αντλίες καινούργιες και πανέτοιμες που περιμένουνε τους ταξιτζήδες με τα Octavia G-Tek.

Τέλος, όποτε μου γυρνάει σε βενζίνη, (Ελάχιστες φορές), τότε είναι που σέρνεται πραγματικά. Απορώ που κάποιοι παρατηρούνε και καλύτερη απόδοση με Βενζίνη, στο δικό μου είναι τραγικά τα πράγματα και κατανάλωση τρελλή από 7lt και άνω.

(Περιμένω την αντίδραση της αντιπροσωπείας στο όλο θέμα του σαζμάν  και θα ενημερώσω αναλόγως των εξελίξεων).-

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε! Θα μπω και εγώ κατευθείαν στο ψητό μιας και το δικό μου Eco κλείνει τις επόμενες μέρες αισίως 2 απροβλημάτιστα χρόνια και περίπου 33 χιλιάδες χιλιόμετρα.. Το σασμάν όπως έχω γράψει και σε ένα topic που είχα ανοίξει τις προάλλες δυστυχώς είναι αρκετά κακό. Δηλαδή πρώτη και όπισθεν ορισμένες φορές απλά δεν θέλουν να μπουν και πρέπει να πατήσεις δύο και τρεις φορές συμπλέκτη για να τις πάρει ομαλά. Αυτό που έγινε στην αντιπροσωπεία όταν τους ανέφερα το πρόβλημα και το παραδέχτηκαν, αφού έχει εμφανιστεί και σε άλλους, είναι να μου αλλάξουν βάση του επιλογέα ταχυτήτων φυσικά με εργασίες και σχετικά ανταλλακτικά μέσα στην εγγύηση. Μετά από ένα χρόνο που το αυτοκίνητο έχει πάνω την νέα βάση μπορώ να πω ότι τα πράγματα έχουν σχεδόν διορθωθεί, αν και ορισμένες φορές εμφανίζει τα συμπτώματα του παρελθόντος. Πάντως για να άλλαζα το αμάξι για αυτό το "πρόβλημα", και να έχανα επίσης την απίστευτη οικονομία του, για να πήγαινα πάλι σε ένα αμάξι με κινητήρα βενζίνης-πετρελαίου δεν θα υπήρχε σαν επιλογή στο μυαλό μου. 

Όσο για την ροπή και για την δύναμη, μην ξεχνάς ότι μιλάμε για ένα αμάξι κατηγορίας τσέπης με κινητήρα φυσικού αερίου, 68 άλογα και μόλις 9 κιλά ροπής! Για την δουλειά που πιστεύω ότι το χρησιμοποιούν οι περισσότεροι, δηλαδή πολλά αστικά χιλιόμετρα καθημερινά και κατά καιρούς καμία βόλτα το ΣΚ, είναι αξιοπρεπές και αν πας με τις δυνατότητές του δεν σε "κρεμάει" στο δρόμο.. Τέλος όταν γυρνάει σε βενζίνη εγώ βλέπω μια διαφορά στην απόδοση προς το καλύτερο, φυσικά με πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση αναλογικά με του αερίου, μου φαίνεται αρκετά περίεργο που εσύ παρατηρείς το ακριβώς αντίθετο..

Ελπίζω να βοήθησα κάπως, ενημέρωσε όταν έχεις κάποια εξέλιξη στο θέμα του κιβωτίου!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ αύριο θα το πάω για το πρώτο service λίγο νωρίτερα από τις 15.000 χλμ. (στα 12.500 από 30/10) γιατί έχω δει διαφορά στην κατανάλωση και πιστεύω πως είναι λόγω φθοράς των εργοστασιακών αναλώσιμων. Βέβαια λόγω θερμοκρασιών γεμίζει πλέον και με λιγότερα κιλά. Έχω θέμα με τις δισκόπλακες (το τιμόνι τρέμει αρκετά στο φρενάρισμα), οι ταχύτητες κουμπώνουν ψιλοάνετα με το γνωστό θέμα που ανέφερε ο φίλος παραπάνω αλλά δεν ξέρω αν θα μπω στη διαδικασία αλλαγής επιλογέα όπως έκανε ο Πέτρος. Το maps and more είναι για πέταμα, συνδέετει όποτε του καπνίσει και θα ζητήσω αλλαγή και έχω ένα θεματάκι με τις χειρολαβές από τις πόρτες που δεν ανοίγουν εύκολα.

Sent from my SM-T705 using Tapatalk

Το αυτοκίνητο έχει μείνει μέσα από την Πέμπτη. Εκτός από το πρόβλημα με τις δισκόπλακες έχει έρθει και μια ειδοποίηση από VW για αντικατάσταση των moyen. Τί είναι αυτά;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 7 Ιουνίου 2016 at 1:59 ΠΜ, johnchryss said:

Παιδιά Καλησπέρα σε όλους τους Eco-πληκτους. Θα είμαι γρήγορος και ουσιαστικός μετά την 18μηνη συμβίωση μου με ένα EcoUp,  αγορά  10/2014 με 28.500 διανυθ. Κμ μέχρι τώρα.

Οικονομία πραγματικά που δεν θα υπάρξει σε κανένα αλλό αυτοκίνητο, μετά από αυτό. Εύκολα πετυχαίνει κανείς  2,7Kg, (ή 2,5€) σε ταξίδι με 120Κμ. 

Μόνο αμιγές Ηλεκτρικό, είναι καλύτερο, αλλά το έχεις πληρώσει (x2 φορές), και πάντα σε περιμένει το κόστος ανανέωσης των μπαταρριών στην γωνία.

Τώρα τα κακά του:

Για ένα χρόνο έβριζα να στρώσει και να αρχίζει να γίνεται πιο σβέλτο. Τελικά μετά τα 12-13.000κμ,   μαγικά άνοιξε  και τουλάχιστον μπορείς να παρακολουθείς την κανονική κίνηση του δρόμου,

δίχως να σε προσπερνάνε από δεξιά και αριστερά. (Η κατανάλωση τό ίδιο καλή, δηλδ. χαμηλά όπως λέει ο κατασκευαστής).

Τώρα που είμαι κοντά στο δεύτερο service,  (το πρώτο Οκ,  με το κουπονάκι 99€  λαδάκια castrol 5W30 + φίλτρο),  αρχίζουν  τα δύσκολα..

Η πρώτη ταχύτητα όταν ζεσταθεί το σαζμάν δεν κουμπώνει (Θέλει δύναμη και μίσος), ενώ η όπισθεν μπαίνει πάντα καρφωτή.

ο Συμπλέκτης- πεντάλ κλπ,  αποσυμπλέκουν/συμπλέκουν μια χαρά και γλυκά και προοδευτικά.

Προ Τριμήνου που το πήγα (λόγω εγγύησης) να συμπληρώσω λάδια/νερά (0,5 λτ & 0.3λτ άλλο κακό και αυτό που θεωρείται και φυσιολογικό), στον έλεγχο δεν διαπιστώσανε τίποτα ύποπτο. (ήτανε όμως κρύο).

Σε φίλο μηχανικό, που μου φτιάχνει τα υπόλοιπα συμβατικά αυτοκίνητα της οικογένειας, μετά από σχετική βόλτα, μου διέγνωσε άθλιο συμπλέκτη LUK, που λόγω κόστους έχει συγκεκριμένη συμπεριφορά σε κάποιες παρτίδες.

Περιμένω, την άλλη εβδομάδα να το πάω για το service των 29-30.000κμ μαζί μετά λάδια, να δώ αν θα το σώσουμε, ή θα το πετάξω και θα πάρω αυτό που πάντα μισούσα., δηλαδή ένα Yaris, να κάνω την δουλειά μου ήσυχα και απροβλημάτιστα.  Μπορεί και αυτό να το πληρώνεις, αλλά τουλάχιστον έχεις και μεγάλη εγγύηση και τέτοια θέματα είναι άγνωστα.

Αυτό που σίγουρα θα μου λείψει είναι η πραγματικά ελάχιστη δυνατή κατανάλωση σε αυτοκίνητο, από την άλλη βέβαια η ροπή του είναι ανύπαρκτη  και αυτό χειροτερέυει με τις πολύ μακριές σχέσεις, λόγω οικονομίας, βλέπε ΒΜΤ κλπ.

Τώρα για το δίκτυο Ανεφοδιασμού:

Σε Λαμία και Λάρισα γέμισα την προηγούμενη εβδομάδα, μια χαρά, ενω την Κυριακή 5/6  που πέρασα από την ΕΚΟ του Ρέντη (Village), περιμένουνε ακόμα την ΔΕΗ να σκάψει 50μ και να τους περάσει το καλώδιο στον υποσταθμό.

Έχουνε 3 Αντλίες καινούργιες και πανέτοιμες που περιμένουνε τους ταξιτζήδες με τα Octavia G-Tek.

Τέλος, όποτε μου γυρνάει σε βενζίνη, (Ελάχιστες φορές), τότε είναι που σέρνεται πραγματικά. Απορώ που κάποιοι παρατηρούνε και καλύτερη απόδοση με Βενζίνη, στο δικό μου είναι τραγικά τα πράγματα και κατανάλωση τρελλή από 7lt και άνω.

(Περιμένω την αντίδραση της αντιπροσωπείας στο όλο θέμα του σαζμάν  και θα ενημερώσω αναλόγως των εξελίξεων).-

 

Μια ερώτηση ως φοιτητής ιατρικής πως σου έκανε διάγνωση με το αυτί? Θεωρώ για να στο δει, πρέπει να σου βγάλει το συμπλέκτη και αυτό σημαίνει να κατεβεί η μηχανή αλλιώς δεν μπορώ να υποθέσω τι διάγνωση έκανε και το τελικό αποτέλεσμα?  Άθλιο συμπλέκτης LUk που λόγω κόστους έχει συγκεκριμένη συμπεριφορά. Τι διάγνωση ήταν αυτή τώρα? Νομίζω οτι πλέον μπορείς να του ζητήσεις να βαφτιστεί σε Πυθίος και να δίνει νέους χρησμούς.

Edited by vastil
Link to comment
Share on other sites

On 8 Ιουνίου 2016 at 6:17 ΜΜ, Cadfael said:

 

Εγώ αύριο θα το πάω για το πρώτο service λίγο νωρίτερα από τις 15.000 χλμ. (στα 12.500 από 30/10) γιατί έχω δει διαφορά στην κατανάλωση και πιστεύω πως είναι λόγω φθοράς των εργοστασιακών αναλώσιμων. Βέβαια λόγω θερμοκρασιών γεμίζει πλέον και με λιγότερα κιλά. Έχω θέμα με τις δισκόπλακες (το τιμόνι τρέμει αρκετά στο φρενάρισμα), οι ταχύτητες κουμπώνουν ψιλοάνετα με το γνωστό θέμα που ανέφερε ο φίλος παραπάνω αλλά δεν ξέρω αν θα μπω στη διαδικασία αλλαγής επιλογέα όπως έκανε ο Πέτρος. Το maps and more είναι για πέταμα, συνδέετει όποτε του καπνίσει και θα ζητήσω αλλαγή και έχω ένα θεματάκι με τις χειρολαβές από τις πόρτες που δεν ανοίγουν εύκολα.

 

Sent from my SM-T705 using Tapatalk

Το αυτοκίνητο έχει μείνει μέσα από την Πέμπτη. Εκτός από το πρόβλημα με τις δισκόπλακες έχει έρθει και μια ειδοποίηση από VW για αντικατάσταση των moyen. Τί είναι αυτά;

Έχω πει την γνώμη μου. Αλλαγή 2 φορές στην αντιπροσωπεία για δισκόπλακες και τις πήρα στο χέρι και τις 2 φορές. Ειδικά τις δεύτερες μέσα σε 10.000 της πήρα στο χέρι. Αλλαγή σε αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη όχι δυτικά. Το υλικό είναι ελλατωματικό. zimmerman δοκίμασε με καλό τακάκι εκτός αντιπροσωπείας. Αυτά που έβαλα είναι μέτρια αλλά σφυρίζουν αρκετά.  0 τρέμουλο στο τιμόνι και σταματάω σουπερ (μπορεί να είμαι επηρρεασμένος από το 207 που στο φρενάρισμα ήταν απίστευτο)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, το πήρα σήμερα. Αλλαγή δισκόπλακες, τακάκια και μουαγιέ. Συνολικό κόστος 1.200€ ευτυχώς καλύφθηκε από την εγγύηση γιατί στο προηγούμενο Up που είχα τις πλήρωσα παρόλο που μου είχαν βγάλει πρόβλημα εντός εγγύησης. Ελπίζω τέλος καλό όλα καλά πια.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 13/6/2016 at 4:06 ΠΜ, vastil said:

Μια ερώτηση ως φοιτητής ιατρικής πως σου έκανε διάγνωση με το αυτί? Θεωρώ για να στο δει, πρέπει να σου βγάλει το συμπλέκτη και αυτό σημαίνει να κατεβεί η μηχανή αλλιώς δεν μπορώ να υποθέσω τι διάγνωση έκανε και το τελικό αποτέλεσμα?  Άθλιο συμπλέκτης LUk που λόγω κόστους έχει συγκεκριμένη συμπεριφορά. Τι διάγνωση ήταν αυτή τώρα? Νομίζω οτι πλέον μπορείς να του ζητήσεις να βαφτιστεί σε Πυθίος και να δίνει νέους χρησμούς.

Τελικά η Πυθία μάλλον έχει Δίκιο Γιατρέ μου,

Με πήρανε από τον αντιπρόσωπο και αναφέρουνε πιθανή Αντικατάσταση Δίσκου Συμπλέκτη ( με κόστος +124€) και βλέπουμε. 

(Πλατώ, ρουλεμάν τα καλύπτεi λέει η εγγύηση της VW, Υλικά Τριβής  Όχι!)  (Είμαι σίγουρος ότι θα αρχίσουν να χρεώνουνε στο τέλος και βαλβολίνες, τάπες, ροδέλες κλπ.)

(Για τα ταμπούρα πίσω που σφυρίζουνε τα φερμουίτ, θέλουνε +40€ καθάρισμα -  Κατά τα άλλα έχω εγγύηση μέχρι τον Οκτώβρη με 29.000ΚΜ)

Ξέρει κανείς σε άλλες περιπτώσεις τί γίνεται; διαβάζω πιο κάτω για αλλαγές δισκόπλακων εντός εγγύησης κανονικά, τι συμβαίνει?  ότι θελουνε κάνουνε?

Είμαι προς αναζήτηση καλού μεταφραστή για email στο Wolfsburg, και από Τρίτη πάμε Τοyota για  τις καινούργιες Τιμές.

Και μου το έλεγε, ο μηχανικός μου (Πυθία), θα μπλέξεις με αυτούς.....

Και έμπλεξα.

 

On 13/6/2016 at 4:06 ΠΜ, vastil said:

Μια ερώτηση ως φοιτητής ιατρικής πως σου έκανε διάγνωση με το αυτί? Θεωρώ για να στο δει, πρέπει να σου βγάλει το συμπλέκτη και αυτό σημαίνει να κατεβεί η μηχανή αλλιώς δεν μπορώ να υποθέσω τι διάγνωση έκανε και το τελικό αποτέλεσμα?  Άθλιο συμπλέκτης LUk που λόγω κόστους έχει συγκεκριμένη συμπεριφορά. Τι διάγνωση ήταν αυτή τώρα? Νομίζω οτι πλέον μπορείς να του ζητήσεις να βαφτιστεί σε Πυθίος και να δίνει νέους χρησμούς.

 

Link to comment
Share on other sites

Απέκτησα και εγω επιτελους το Eco up. Ειναι το πρώτο αμαξι που ειναι ολοδικο μου και ημουν υπερενθουσιασμένος για αυτο. Έως τωρα οδηγούσα ενα 1400αρι του αδερφού μου και ενα 1600αρι του πατέρα μου. Συνεπώς αυτη η απότομη μετάβαση στο 1000αρι up μου εχει στοιχήσει λιγο.

Ειμαι ακομα στην περίοδο που το στρώνω και το ξεκίνημα ειναι σκέτος γολγοθάς . Εχει τύχει να με προσπεράσει μεχρι και νταλίκα στην εκκίνηση στο φανάρι.Ελπιζω με τον καιρό οταν θα μπορω να πατάω πλήρως το γκάζι να δω καποια διαφορα.προς θεού δεν θελω να παρεξηγηθώ. Ξερω τις δυνατότητες του. Αλλα τουλάχιστον θελω να μπορω να κινούμαι φυσιολογικά στη ροη της κίνησης.

Γκρίνια νούμερο 2. Δεν ξερω αν το εχει και κανένας άλλος αυτο το προβλημα αλλα καθε φορα που ξεκινάω το maps and more μια εκνευριστική φωνή μου λεει οτι δεν εχει πρατήριο φυσικού αερίου εντός της εμβέλειας. Ειναι θεμα update του χάρτη η πρεπει να απευθυνθώ στην αντιπροσωπεία.

Γκρίνια νούμερο 3

Καθε φορα που βάζω φυσικό αέριο και συγκεκριμένα στη νέα Φιλαδέλφεια(περιμένω ακομα να ανοίξει του Ρεντη που θα με βόλευε αφάνταστα) δεν μου δίνουν απόδειξη. Θα μου πείτε κάτσε ζητά τη. Αλλα θα πω και γω αυτη δεν ειναι η δουλεια μου ειναι υποχρέωση τους.

Ας ερθω στα καλα τωρα.

1ον εξεπλαγην θετικά οταν διαπίστωσα οτι οι εργοστασιακές τιμές κατανάλωσης ειναι πολυ κοντινές με τις κανονικές. Η οικονομία του αυτοκινήτου άπαιχτη. Εχω ηδη αρχισει και βλεπω διαφορα στο πορτοφόλι μου. Ελπιζω να παραμείνουν χαμηλές οι τιμές του φ.α.

2ον Η συμπεριφορά του εκτός πόλης με εχει εντυπωσιάσει. Χρησιμοποιώ επαρχιακές οδούς για να αποφεύγω τα διόδια(ξερω θα τα πληρώσω αργοτερα στα συνεργεία) και παρότι ειναι χαρακτηρισμένο ως αυτοκίνητο πόλης συμπεριφέρεται άριστα στις στροφές και σε τυχόν ανωμαλίες του δρόμου .

Τωρα εχω και καποιες ερωτήσεις αν μπορούν να απαντηθούν θα ημουν ευγνώμων.

1ον

Θα ήθελα να προσθέσω δυο ηχεία στις πισω θήκες. Οχι τιποτα ιδιαίτερο απλά για να εχω στερεοφωνικό ήχο. Γνώριζει κανεις που θα μπορούσα να εξυπηρετηθώ;

2ον λόγω εργασίας το αφήνω πολλες ωρες στον ήλιο και σκεφτόμουν να παρω μια κουκούλα. Βρηκα δυο στις τιμές των 30 και 80 αντιστοίχως. Η δεύτερη υποτίθεται ειναι πιο καλη .εχει κανεις εμπειρία ; Ποια βα προτιμήσω ;

Και κλείνοντας αυτο το σεντόνι 3ον θα ήθελα να μου πει κάποιος την εμπειρία του σε κινηση στο βουνό. Μπορει να ανταπεξέλθει το αυτοκίνητο αυτο πχ σε μια εκδρομή στο Πηλιο; Αν ναι τι οδηγική συμπεριφορά χρειαζεται;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago , zoroastris said:

Και κλείνοντας αυτο το σεντόνι 3ον θα ήθελα να μου πει κάποιος την εμπειρία του σε κινηση στο βουνό. Μπορει να ανταπεξέλθει το αυτοκίνητο αυτο πχ σε μια εκδρομή στο Πηλιο; Αν ναι τι οδηγική συμπεριφορά χρειαζεται;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Κατ' αρχήν καλοτάξιδο το UP, τα αυτοκίνητο αυτό μπορεί να πάει σχεδόν παντού (πόλη, ταξίδι, επαρχιακή επίπεδη στριφτερή διαδρομή).

Όσο αφορά τώρα το Πήλιο αν δεν έχει κίνηση και μπαίνεις με φόρα στις φουρκέτες και στα πέταλα στηριζόμενος στην καλή οδική συμπεριφορά και δεν είσαι παραφορτωμένος θα ανέβεις αξιοπρεπώς. Αν όμως έχει κίνηση δεν υπάρχει καμία περίπτωση να προσπεράσεις οτιδήποτε και θα ακολουθήσεις υπομονετικά την ροή μπροστά σου.

(είχα το UP βενζίνης σαν όχημα αντικατάστασης για μια εβδομάδα)  (είμαι Βολιώτης και έχω ανέβει στο Πήλιο πάρα πολλές φορές και με πολλά διαφορετικά οχήματα)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε, καλοτάξιδο και καλορίζικο το Eco! Για την πρώτη "γκρίνια" σου τι να πω και εγώ που οδηγούσα ένα C200 Kompressor που έχουμε στην οικογένεια και τώρα οδηγώ αποκλειστικά το Eco Up;; :p Το ξεκίνημα μέχρι να το μάθεις είναι λίγο ένα θεματάκι, ειδικά αν είναι και 4 μέσα στο αμάξι, αλλά καιρό με τον καιρό θα δεις ότι για μέσα στην πόλη έχει όσο γκάζι χρειάζεται! Το δεύτερο θέμα σου είναι πολύ απλό στην λύση του και η απορία σου έχει απαντηθεί εδώ (http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/59448-gps-%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%AE%CF%83%CE%B7/) Στο τρίτο θέμα σου όταν γεμίζεις αέριο Φιλαδέλφεια και πας να φύγεις, ζήτα την απόδειξη και μόλις γυρίσεις να φύγεις, έρχεται ο υπάλληλος και στην δίνει στο αυτοκίνητο, αφού το μηχάνημα των αποδείξεων είναι στις αντλίες βενζίνης και πετρελαίου. 

Οι τιμές κατανάλωσης ανταποκρίνονται όντως στην πραγματικότητα και εγώ όταν το είχα παρατηρήσει είχα εκπλαγεί ευχάριστα, αφού δεν πίστευα ότι μπορεί να ήταν τόσο οικονομικό! Εκτός πόλης επίσης, αν κρατάς τις στροφές του κάπως ψηλά (3.000-3.500) είναι αξιοπρεπές και με σχετικά καλά κρατήματα. Σε στριφτερές και ανηφορικές διαδρομές αγκομαχάει λίγο, στο Πήλιο δεν έχω πάει με το συγκεκριμένο αμάξι, αλλά στις στροφές του Καλάμου που είναι και αυτές κάπως δύσκολες, τις ανεβαίνω με πατημένη τρίτη και δεν έχω θέμα, αρκεί φυσικά να μην σε κόψει κάποιος στην ανηφόρα γιατί εκεί ξεκινάς λίγα μπινελίκια! 

Για ηχεία πίσω δεν ξέρω κάτι αν και επειδή είχα μιλήσει με ένα φίλο από εδώ τον Μένιο, που έχει βάλει στις μπροστινές πόρτες μόνο, μου είπε καλύτερα να βάλω μόνο μπροστά κάποια καλά ηχεία και τα πίσω να τα αφήσω σαν σκέψη. Δεν χάνεις τίποτα να πας να ρωτήσεις σε ένα μαγαζί για ήχο αυτοκινήτου. Επίσης για κουκούλες δεν ξέρω να σου απαντήσω αφού το έχω σε κλειστό parking το αμάξι! 

Ελπίζω να βοήθησα και αν έχεις κάποια άλλη απορία ρώτησε! 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ετοιμάζομαι αύριο για ένα ταξίδι στην ορεινή Ευρυτανία. Θα κάνω συνολικά γύρω στα 800 χλμ. Είναι το δεύτερο μετά από μια εξόρμηση στο Ναύπλιο το χειμώνα. Θετικό είναι ότι λειτουργεί πλέον το πρατήριο στη Λαμία, οπότε πιστεύω ότι με ένα γέμισμα εδώ και ένα πάνω να με βγάλει να πάω και να γυρίσω πάλι Λαμία για να γεμίσω χωρίς να γυρίσει σε βενζίνη. Θα δούμε...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 15/6/2016 at 11:27 ΜΜ, zoroastris said:

1ονΘα ήθελα να προσθέσω δυο ηχεία στις πισω θήκες. Οχι τιποτα ιδιαίτερο απλά για να εχω στερεοφωνικό ήχο. Γνώριζει κανεις που θα μπορούσα να εξυπηρετηθώ;

2ον λόγω εργασίας το αφήνω πολλες ωρες στον ήλιο και σκεφτόμουν να παρω μια κουκούλα. Βρηκα δυο στις τιμές των 30 και 80 αντιστοίχως. Η δεύτερη υποτίθεται ειναι πιο καλη .εχει κανεις εμπειρία ; Ποια βα προτιμήσω ;

Και κλείνοντας αυτο το σεντόνι 3ον θα ήθελα να μου πει κάποιος την εμπειρία του σε κινηση στο βουνό. Μπορει να ανταπεξέλθει το αυτοκίνητο αυτο πχ σε μια εκδρομή στο Πηλιο; Αν ναι τι οδηγική συμπεριφορά χρειαζεται;

Καλως ηρθες και απο εμενα φίλε μου και πάντα να σου χαρίζει ατέλειωτα απολαυστικά χλμ,δίχως προβλήματα.

Για να φτιάξεις τον ηχο χρειάζονται ...πολλά,

δεν χρειάζεται να προσθέσεις πίσω ηχεία σε αυτή την φάση,

μπορεις ομως να βελτιώσεις την ηδη υπάρχον πηγή,με πολύ καλύτερα μπροστινά ηχεία οπως εκανα και εγώ.

Κόστος 180€ καί τεράστια εμφανή ακουστική διαφορά από το πρωτο λεπτό.

Τά πίσω ηχεία θέλουν καλωδίωση και ενισχυτή για να παίξουν και τα τέσσερα σωστά καί αλλαγή της πηγής γιά αναβάθμιση ποιοτική.

Καί επειδή τό κόστος ειναι μεγάλο,γιαυτό πάς με την σειρά αν θες αναβάθμιση,

1)μπροστινά ηχεία

2)εξτρα ενισχυτή και πίσω ηχεία

3)αλλαγή πηγής

 

Τώρα γιά κουκούλα που ψάχνεις,εγώ πήρα μία πολύ φθηνή από τα Lidl (γιά τις κουτσουλιές περισσότερο) μιά καί εκτός της δουλειάς,πάντα τοχω σε κλειστό γκαράζ.

Οσο για το Πήλιο εχω πάει τοχω γυρίσει ολο δίχως πρόβλημα κανένα,αρκεί να γνωρίζεις τις δυνατότητες του Up και να μην ζητάς το κάτι παραπάνω.

Αυτό το μικρό σε πάει παντού με ασφάλεια και παντελώς οικονομικά,μην φοβάσαι τιποτα φίλε μου.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago , Cadfael said:

Ετοιμάζομαι αύριο για ένα ταξίδι στην ορεινή Ευρυτανία. Θα κάνω συνολικά γύρω στα 800 χλμ. Είναι το δεύτερο μετά από μια εξόρμηση στο Ναύπλιο το χειμώνα. Θετικό είναι ότι λειτουργεί πλέον το πρατήριο στη Λαμία, οπότε πιστεύω ότι με ένα γέμισμα εδώ και ένα πάνω να με βγάλει να πάω και να γυρίσω πάλι Λαμία για να γεμίσω χωρίς να γυρίσει σε βενζίνη. Θα δούμε...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Ναι Γιώργο ανετα σε βγάζει μεχρι Λαμία που ειναι σε πλήρη λειτουργία το πρατήριο.

Καλό ταξίδι,καλά να περάσεις και καλή επιστροφή ναχεις φίλε!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.