Jump to content
Guest gandrian

Eco Up Φ.α.

Recommended Posts

Ευχαριστώ πολύ Μένιο. Δεν πάω για καλό λόγο αλλά είπα να τεστάρω το εργαλείο τόσο σε μακρινό όσο και σε ιδιαίτερο ταξίδι με στροφές, ανηφόρες κλπ. Δεν με νοιάζει τόσο αν θα κάνω προσπεράσεις στην Εθνική αλλά να είναι ξεκούραστα και χαλαρά.

Sent from my SM-T705 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν εξαιρέσεις το λόγο για τον οποίο έγινε το ταξίδι, πέρα από αυτό ήταν μια οδηγική απόλαυση. Έκανα 757 χλμ. από τα οποία πέρα από τη διαδρομή Αθήνα - Λαμία - Αθήνα, τα υπόλοιπα έγιναν σε δύσκολο οδικό δίκτυο με πολλές στροφές, ανηφόρες κλπ. Έδωσα 35,15€ για αέριο και 4,01€ για βενζίνη, γιατί χρειάστηκε για λίγο να γυρίσει η κατανάλωση σε βενζίνη, δηλαδή σύνολο περίπου 40€. Δεν έκανα οικονομική οδήγηση. Οι ταχύτητες μου στην εθνική ήταν 120 - 140 χ.α.ω. και στο επαρχιακό δίκτυο δεν τσιγκουνευόμουν το γκάζι, όπου μπορούσα. Όταν πήγαινα ήμουν μόνος και στην επιστροφή είμασταν τρία άτομα (ενήλικες) και με κάποιες αποσκευές. Και η θέση οδήγησης ήταν άνετη αλλά και οι συνεπιβάτες δεν διαμαρτυρήθηκαν ότι δεν βολευόντουσαν. Δεν δυσκολεύτηκα πουθενά, αισθανόμουν ότι οδηγούσα τουλάχιστον 1.600αρι. Σταθερό, με ωραίες αναρτήσεις, χωρίς τριγμούς, θορύβους και το κυριότερο με αίσθηση ασφάλειας, καλό φρενάρισμα και καλό κέντρο βάρους. Θεωρώ ότι χαραμίζεται ως αυτοκίνητο πόλης σε τέτοιο βαθμό που θέλω να πάρω μπαγκαζιέρα και να κάνω και οικογενειακά ταξίδια τώρα που τα παιδιά είναι ακόμα μικρά. Προέκυψε μόνο το εξής, επειδή δεν καπνίζω δεν είχα ποτέ χρησιμοποιήσει τον αναπτήρα. Χθες λοιπόν που χρειάστηκα να φορτίσω το κινητό διαπίστωσα ότι δεν δουλεύει. Ούτε έδινε ρεύμα στον φορτιστή αλλά ούτε και ζεσταινόταν για ανάψεις τσιγάρο αν ήθελες. Φαντάζομαι ότι θα μου το φτιάξουν. Το πρατήριο στη Λαμία είναι πάνω σε έξοδο της εθνικής, άνετο και με εξυπηρετικό προσωπικό. Θυμόμουν το Μένιο με τα ταξίδια του άνω των 1000 χλμ και έλεγα πόσο δίκιο είχε που τα έκανε με αυτό το αυτοκίνητο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο Γιώργο,πολύ χαίρομαι πού δεν φοβήθηκες αυτό το μικρό ταξιδάκι και που πήγαν ολα καλά φίλε!!!

Το λέω μικρό γιατί εχω κάνει πάνω απο τα διπλά χλμ ισως και ...τριπλά.

Δεν ξέρω αν οδήγησες νύχτα σε σκοτεινούς δρόμους με στροφές,γιατί εκεί πάσχει απο φώτα θάλεγα.

Πιθανόν κάποιο λάθος εκανες στον τελικό λογαριασμό καυσίμων,γιατί σε ταξίδι με τέτοιες ταχύτητες πάντα βγάζεις πάνω από 300χλμ ανά γέμισμα 10€.

Μάλλον μέτρησες καί το τελευταίο γέμισμα που εκανες στην Αθηνα και στην ουσία δεν εκαψες,ειναι γεμάτο.

Αν ειναι ετσι εκαψες 25€ για φυσικό αέριο,αν οχι τότε εκαψες πάρα πολλά θαλεγα μιά καί εγώ ποτέ δεν πέφτω κάτω απο 350χλμ τα 10€ σε ταξίδι.

Εχω βγάλει μία φορά και 408χλμ (ρεκόρ) σε ενα γεμισμα φ/α.

Με 15αρες ζάντες και τέρμα γκάζι 250χλμ (εχω βγάλει).

Δικαιολογείται 300χλμ ανά γέμισμα,(με 14αρες) μόνο με τέρμα γκάζι και 4 ατομα.

Διόρθωσεμε αν δεν τα λέω σωστά Γιώργο.

Edited by aetos
Link to comment
Share on other sites

Με φώτα οδήγησα μόνο στην εθνική και τα βρήκα επαρκή. Δεν τα είδα σε στροφές. Με την κατανάλωση ανέκαθεν έχω θέμα. Δεν φτάνω ποτέ τα δικά σου νούμερα και έχω καταλήξει ότι φταίει ο τρόπος οδήγησής μου. Πατάω το γκάζι με ευκολία. Μέσα στην Αθήνα δεν ξεπερνάω πια τα 250 χλμ. Αλλά πλέον γεμίζει με λιγότερα κιλά λόγω ζέστης και δουλεύω αρκετά και το a/c που σίγουρα επηρεάζει στην κατανάλωση. Δεν μέτρησα το γέμισμα στην Αθήνα πριν φύγω οπότε τα ποσά είναι αυτά που ανέφερα. Ακόμα κι έτσι όμως πιστεύω πως είναι αρκετά πιο οικονομικό από οποιαδήποτε άλλη τεχνολογία.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οντως στο οδικό δύκτιο Εθνικής δεν εχεις πρόβλημα με τα φωτα,στους σκοτεινούς επαρχιακούς δρόμους θα καταλάβεις τι λέω.

Σήμερα το μεσημέρι που επρεπε να γεμίσω,απο αδειο τελείως,με το ζόρι πήρε 10κιλά παρα κάτι φ/α,αλλά και πάλι τα 300χλμ. ταχω.

Ισως επειδή το ματι μου δουλεύει διαρκώς στην ενδειξη στιγμιαίας κατανάλωσης και εχω ''ελαφρύ πόδι'' που λένε.

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας όλα τα παραπάνω, αλλά και με τη μαρτυρία ενός φίλου που το έχει, τελικά έκανα το βήμα και το περιμένω! Κάνω 90-120χλμ καθε μέρα, εκτός ΣΚ που μπορεί να πάω όμως καμια εκδρομούλα και πηγαίνω και Αττική Οδό, οπότε λιγο εντός πόλης. Με όδήγηση δηλαδή 100-110 σε αττική οδό, απότι βλέπω τα 300χλμ ανα γέμισμα θα τα έχω για πλάκα? Τώρα απο επιδόσεις κλπ. είναι πιό αργό απο το 60άρι city go? Γιατί ο ένας μου λέει οτι πηγαίνει ακόμα και με 160, αλλος διαβάζω οτι προσπερνάνε οι νταλίκες στο ... φανάρι! Οκ ειναι 69 άλογα, το εχω δοκιμάσει σε test drive αλλα δεν ειχε αέριο. Δε μου φάνηκε αργό, αλλα στα στενάκια. Επίσης διαβάζω για κάποια θέματα με το σασμάν. Ισχύει και σε αυτά που η όπισθεν ειναι πίσω πατητή (που ειναι τα καινούρια?). Ο πωλητής τουλάχιστον ειπε οτι στα up έχει δει ελάχιστα προβλήματα σε σχέση με τα άλλα vw! Κάτι τελευταίω. Με ενδιαφέρει ο τεμπέλης. Τον αγοράζουμε απο skoda και τον βάζουμε μόνοι μας? Νομιζω κάνει? Επίσης ξέρει κανεις αν μπορεί να μπεί το cruise control after market ή παραγγελία απο ebay κλπ? Το προγραμματίζει μετα κανεις? Τελος θα μου βάλει αισθητήρες και συναγερμό meta. Να τα πάρω τα δώρα ή να μη το σκαλίσουν? Ειναι αξιόπιστος ο συναγερμός ή κτυπάει με το παραμικρό? Πάντως ειναι σε άλλο κοντρολάκι και μπορείς να κλειδώσεις και χωρίς συναγερμό.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Όμως μου έβγαλε πρόβλημα στις δισκόπλακες, όπως και το πρπηγούμενο up που είχα και χρειάστηκε η αλλαγή μιας φούσκας που προκαλούσε ένα σφύριγμα και είχε να κάνει με την αποσυμπίεση του καυσίμου. Ευτυχώς και τα δύο λύθηκαν εντός εγγύησης. Έχει τα θεματάκια του αλλά τη θεωρώ αρκετά αξιοπρεπή αγορά. Για τεμπέλη θα βρεις αρκετούς στην αγορά. Εγώ έχω βάλει αυτόν http://saveltrade.gr/tempelis-vw-up-ufasma, που είναι από ύφασμα και ταιριάζει και με την ταπετσαρία του αυτοκινήτου. Μπαίνει στην ποτηροθήκη και δεν χρειάζεται να ανοίξεις τρύπες στην κονσόλα. Υπάρχουν και άλλοι αλλά πρόσεξε να μην βρίσκουν στον χειρόφρενο.

Sent from my SM-T705 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν εμφανίζει το τεμπέλη! Τώρα αυτό που λές για τη κατανάλωση, διαβάζω οτι βγάζει τα 300χλμ ανετα. Μήπως πρέπει να εχεις ενεργοποιημένο start-stop και δε το έχεις? Μήπως πάς στα κόκκινα? Παντως και στο http://www.spritmonitor.de/ η μέση κατανάλωση ειναι 3,55kg.

Edited by ermis1975
Link to comment
Share on other sites

Εμένα εμφανίζει κανονικά το link αλλιώς βάλτο στο google. Ενεργοποιημένο το έχω. Μάλλον...

Sent from my SM-T705 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εμένα με έχει βολέψει πολύ. Ρυθμίζεται στο ύψος και έχει και αποθηκευτικό χώρο.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 25/6/2016 at 5:49 ΜΜ, ermis1975 said:

Διαβάζοντας όλα τα παραπάνω, αλλά και με τη μαρτυρία ενός φίλου που το έχει, τελικά έκανα το βήμα και το περιμένω! Κάνω 90-120χλμ καθε μέρα, εκτός ΣΚ που μπορεί να πάω όμως καμια εκδρομούλα και πηγαίνω και Αττική Οδό, οπότε λιγο εντός πόλης. Με όδήγηση δηλαδή 100-110 σε αττική οδό, απότι βλέπω τα 300χλμ ανα γέμισμα θα τα έχω για πλάκα? Τώρα απο επιδόσεις κλπ. είναι πιό αργό απο το 60άρι city go? Γιατί ο ένας μου λέει οτι πηγαίνει ακόμα και με 160, αλλος διαβάζω οτι προσπερνάνε οι νταλίκες στο ... φανάρι! Οκ ειναι 69 άλογα, το εχω δοκιμάσει σε test drive αλλα δεν ειχε αέριο. Δε μου φάνηκε αργό, αλλα στα στενάκια. Επίσης διαβάζω για κάποια θέματα με το σασμάν. Ισχύει και σε αυτά που η όπισθεν ειναι πίσω πατητή (που ειναι τα καινούρια?). Ο πωλητής τουλάχιστον ειπε οτι στα up έχει δει ελάχιστα προβλήματα σε σχέση με τα άλλα vw! Κάτι τελευταίω. Με ενδιαφέρει ο τεμπέλης. Τον αγοράζουμε απο skoda και τον βάζουμε μόνοι μας? Νομιζω κάνει? Επίσης ξέρει κανεις αν μπορεί να μπεί το cruise control after market ή παραγγελία απο ebay κλπ? Το προγραμματίζει μετα κανεις? Τελος θα μου βάλει αισθητήρες και συναγερμό meta. Να τα πάρω τα δώρα ή να μη το σκαλίσουν? Ειναι αξιόπιστος ο συναγερμός ή κτυπάει με το παραμικρό? Πάντως ειναι σε άλλο κοντρολάκι και μπορείς να κλειδώσεις και χωρίς συναγερμό.

Καλησπέρα φίλε και με το καλό να το παραλάβεις το αυτοκίνητο! Όπως έχω πει και πολλές φορές εδώ στο forum το δικό μου Eco Up! μου βγάζει σε κάθε γέμισμα στάνταρ 300 χιλιόμετρα όπως και να το πάω! Αν είμαι και πιο ήρεμος στο γκάζι και στο φρενάρισμα τότε τα χιλιόμετρα μπορεί να πάνε και 330-340. Για το 60αρι δεν μπορώ να σου πω, όμως έχω οδηγήσει το 75αρι βενζίνης και είδα διαφορά ανάμεσα σε αυτό και στο δικό μου και ας έχουν μόλις 7 άλογα διαφορά. Βλακεία επίσης που δεν είχε αέριο το αμάξι όταν το έκανες test drive, αφού ουσιαστικά ήταν σαν να οδηγάς το βενζινοκίνητο Up. Η όπισθεν είναι πατητή από τα μοντέλα που παρασκευάστηκαν από Απρίλιο του 2014 αν δεν κάνω λάθος, μου είχε παρουσιάσει και εμένα θέμα στην σύμπλεξη πρώτης και όπισθεν, έχω γράψει και για αυτό το θέμα στο forum. Όσον αφορά τις δισκόπλακες το έχω παραμελήσει αρκετά, θέλω εδώ και καιρό να πάω να τις ελέγξω αλλά δεν έχω κάνει τίποτα ακόμα. Για cruise control δεν ξέρω κάτι, το έχουν βάλει αρκετοί από ότι έχω δει στο αγγλικό forum, ένα παράδειγμα εδώ όρεξη να έχεις να διαβάζεις (http://www.upownersclub.co.uk/forum/installing-cruise-control_topic858_page1.html)! Τα δώρα είναι στάνταρ, εγώ έβαλα μόνο τον συναγερμό ο οποίος μέχρι στιγμής και μετά από ακριβώς 2 χρόνια (μιας και σαν σήμερα το παρέλαβα) δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα απολύτως πρόβλημα. Για τεμπέλη σου απάντησε ο Γιώργος που έχει βάλει στο δικό του, είναι μια ωραία και πρακτική προσθήκη! Στο μέλλον σίγουρα θα το κοιτάξω και εγώ να βάλω. 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ. Το εκανα και test drive με αέριο πρίν το πάρω με ac μόνιμα αναμένο γιατι ειχε καύσωνα. Στις ευθείες δε θα έχει θέμα απότι είδα (ας πιάσει τα 100 και σε 16δευτερόλεπτα). Απλά πρέπει να συνιθίσεις λίγο τις στροφές που πρέπει να κρατάς στην ανηφόρα για να μή κρεμάσει και προσπεράσεις ειναι μόνο για όταν έχει πάρει φόρα!. Αν βγάζει όπως λές 300 χλμ, φαντάζομαι επειδή πάω αττική οδό μέχρι αεροδρόμιο οτι θα βγάζει παραπάνω. Προβλήματα κινητήρα έχει παρουσιάσει σε κανενα (γιατι απο golf tsi εχω κακές εμπειρίες), γιατί την εγγύηση δε τη πήρα, μου είπανε μπορώ να τη κάνω λίγο ακριβότερα τον 23ο μήνα, οπότε θα δώ αν με συμφέρει και πώς θα πάει μέχρι τότε. 

Το cruise control για ταξίδι - αττική οδό, για οικονομία και ξεκούραση είναι άλλο πράγμα! Το εχω τώρα στο αμαξι και πολλές φορές οδηγώ χωρίς κάν να ασχολούμαι με πετάλ.

Edited by ermis1975
Link to comment
Share on other sites

Ο κινητήρας του είναι αρκετά καλός και από ότι έχω συζητήσει και με άτομα από το service δεν έχει αναφερθεί κάποιο θέμα μέχρι στιγμής, σε αντίθεση με τους πρώτης γενιάς TSI. Να φανταστείς πλέον τον ίδιο χιλιάρη κινητήρα τον τουρμπίζει και τον βάζει πλέον στο Polo, στο Golf, Ibiza, Leon και Octavia. Στην αρχή μέχρι να το στρώσεις μπορεί να τσιμπάει πολύ λίγο λαδάκι αλλά είναι φυσιολογικό. Πάντως εμένα μου καίει περισσότερο στην Αττική Οδό και στην Εθνική από ότι μου καίει μέσα στην πόλη, ίσως επειδή στον αυτοκινητόδρομο για να διατηρήσεις μια ταχύτητα 110-120 χλμ/ώρα το αυτοκίνητο έχει περίπου 3600-4000 χιλιάδες στροφές. 

Προσωπικά επίσης πιστεύω ότι με το cruise control μπορεί να καις και παραπάνω, αυτό τουλάχιστον έχω παρατηρήσει στο μεγάλο αυτοκίνητο που έχουμε. Γιατί π.χ σε μια ευθεία που εσύ μπορεί να αφήσεις το γκάζι και να αφήσεις το αμάξι να τσουλάει (πάντα με ταχύτητα μέσα) μπαίνει σε λειτουργία το cut-off fuel οπότε δεν ψεκάζεται καθόλου καύσιμο και έτσι έχεις οικονομία. Ενώ με το cruise control συνεχώς το αμάξι δίνει γκάζι για να κρατάει σταθερές τις στροφές και την ταχύτητα που έχει αποθηκεύσει στην μνήμη έτσι καίει σίγουρα καύσιμο. Βέβαια δικιά σου είναι η επιλογή, ισχύει ότι το cruise control είναι ξεκούραστο και ξεχνιέσαι, αλλά δεν νομίζω ότι αξίζει να ρίξεις χρήματα σε ένα αμάξι τέτοιας κατηγορίας για ένα τέτοιο σύστημα.. 

Link to comment
Share on other sites

Απλά με το cruise control θα μπορείς να πηγαίνεις πιό ξεκούραστα. Επίσης κάθε αξεσουάρ άνεσης ειναι αποδεκτό. Πχ ο τεμπέλης, τα φυμέ για να δουλεύει και ξεκούραστα το a/c και ίσως κάποια αναβάθμιση στον ήχο. Ακολουθούν οι ζάντες μαμά.

Link to comment
Share on other sites

Εκανα και ενα πρόσφατο ταξίδι 600χλμ περιπου. Με αέριο έβγαλα 310χλμ. Με βενζίνη εκαψε 4,6lt/100 και ταχύτητες καλές. Στη κατηφόρα - ευθεία ειναι μια χαρά, ανηφόρα θελει λίγο υπομονή και κατεβάσματα. Επίσης ειναι πολύ σταθερό.

Τώρα με ποσο αέριο φουλάρετε και που? Ξεκινόντας απο 0lt/100 εχω βάλει απο 9,7 μέχρι 11,3. Πού οφείλεται η διαφορά? Παίζει μήπως και ρόλο το πρατήριο?

Link to comment
Share on other sites

Βασικό ρόλο παίζει η θερμοκρασία γιατί αλλάζει ο όγκος του καυσίμου. Από πρατήριο σε πρατήριο λογικά δεν πρέπει να υπάρχει διαφορά γιατί όλα είναι συνδεδεμένα στο δίκτυο φυσικού αερίου της ΔΕΠΑ και η παροχή είναι ίδια παντού.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δύο νέα πρατήρια ετοιμάζονται να ανοίξουν στην Αττική, για του Ρέντη το έχουμς συζητησει εδω στο forum,

για το Κορωπί πρώτη φορά το μαθαίνω!

 

http://energyin.gr/2016/09/22/δεπα-δύο-νέα-πρατήρια-φυσικού-αερίου-κ/

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους!(όσον αφορά τον ρεντη) Σαν το γεφύρι της Άρτας είχε καταντήσει να ειναι. Ολημερίς χτιζόταν το βράδυ γκρεμιζόταν.

Μακάρι να φτιάξουν ενα και προς Πελοπονησο μεριά.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Στο Κορωπί περνάω τακτικά απέξω, ειναι μήνες ετοιμο και περιμένουν...περιμένουν....κάθε μήνα τους λένε στο τέλος του μηνα! 

Του Ρέντη, και αυτό το θυμάμαι απο πέρσυ τα Χριστούγεννα να ετοιμάζεται.

Link to comment
Share on other sites

On 27/9/2016 at 3:42 ΜΜ, zoroastris said:

Επιτέλους!(όσον αφορά τον ρεντη) Σαν το γεφύρι της Άρτας είχε καταντήσει να ειναι. Ολημερίς χτιζόταν το βράδυ γκρεμιζόταν.

Μακάρι να φτιάξουν ενα και προς Πελοπονησο μεριά.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ο αγωγός Φ.Α. έχει φθάσει ήδη Μεγαλόπολη αλλά δεν το βλέπω πιθανό να βγάλουν πρατήριο εκεί.

Link to comment
Share on other sites

224ef04669d6dd38916ac432b48574a1.jpg

fb35825d5480ad30c63bee7215ea89d8.jpg

14bf17f353289592bbf75c1414fb9d3d.jpg

ed2bc63b83ca3ee65155b5e3b8a58089.jpg

Καινούργιο και ecoUp! λίγο μακρύτερο, με περισσότερους ρύπους και αλλαγές στο εσωτερικό.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Έκανα το μεγάλο βήμα και πήγα με το up ταξίδι 2500χλμ  Αθήνα - Βουλγαρία - Βόρεια Ελλάδα κλπ ορεινά μέρη. Τα χλμ γίνανε απροβλημάτιστα (στις μεγάλες ανηφόρες βέβαια χρειάστηκε να κατεβάσω και 2α) Φυσικό αέριο υπάρχει παντού και με βοήθησε η εφαρμογή της skoda (Skoda CNG), που σου λέει που εχει πρατήρια φυσικού αερίου. Το αμάξι δε ζεστάθηκε και δε χρειάστηκε να κάνω στάσεις πχ 600-700χλμ γίνανε μονορούφι. 2 άτομα με αποσκευές. Μαζι με βενζίνη (κυρίως στην Ελλάδα!), χάλασα περίπου 65ευρω. Το φυσικό αέριο Βουλγαρία έχει 0,5-0,6 ευρω.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίος!
Πήγα και εγώ Βουλγαρία με το TGI και έκανα 750km με 17,5€!
Πολύ χρήσιμη και η εφαρμογή που ανέφερες!
Μόλις κατέβηκε! Εκπληκτική!

Link to comment
Share on other sites

Καλό θα ήτανε το maps and more να έπαιρνε αναβαθμίσεις με τα σημεία που υπάρχει φυσικό αέριο, ή να μπορούσες να τα περάσεις χεροκίνητα και να μη βγάζει συνέχεια το μήνυμα οτι δεν εχει πρατήριο κοντά στο προορισμό σου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.