Petros K Posted December 28, 2016 Report Share Posted December 28, 2016 Πολύ καλή η εφαρμογή της Skoda κατέβηκε ήδη, δεν την γνώριζα ούτε εγώ! Νομίζω ότι το M&M όντως δεν παίρνει αυτόματες ενημερώσεις για τα πρατήρια φυσικού αερίου, αλλά πιστεύω ότι μπορείς να περάσεις χειροκίνητα σημεία ενδιαφέροντος όπως πρατήρια βενζίνης και φυσικού αερίου, αν δεν υπάρχουν ήδη. Το μήνυμα που λες το βγάζει πάντα και σου λέει την αυτονομία του καυσίμου και όχι αν έχει πρατήριο κοντά στον προορισμό σου, και εγώ αυτό νόμιζα στην αρχή, αλλά πλέον έχω απενεργοποιήσει την ειδοποίηση! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cadfael Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 Πρέπει να αλλάξανε την πίεση στις αντλίες. Με το ίδιο στυλ οδήγησης βγάζω πλεον 300χλμ ενώ πρίν έβγαζα 250...Sent from my SM-G935F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 4 hours ago , Cadfael said: Πρέπει να αλλάξανε την πίεση στις αντλίες. Με το ίδιο στυλ οδήγησης βγάζω πλεον 300χλμ ενώ πρίν έβγαζα 250... Sent from my SM-G935F using Tapatalk Για ποιο πρατήριο μιλάς; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ermis1975 Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 Εγω βγάζω 350χλμ εδω και 1 μηνα χαλαρά και έχω βγάλει και 385! Πάντως μια φορά έβαλα απο άδειο 12,80kg! Να δουμε οσο καλοκαιριάζει μήπως και μειώνουν τη πίεση. Σε Ανθούσα και ΕΚΟ Εθνική οδό συνήθως βάζω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Posted March 9, 2017 Report Share Posted March 9, 2017 Πολύ ενδιαφέρον! Η αλήθεια είναι ότι και εγώ όταν έβαλα στου Ρέντη πήρε πιο πολλά kg από ότι συνήθως. Μακάρι να ισχύει και μακάρι να το εφαρμόσουν και εδώ πάνω. Στην Ιταλία πάντως, επιβεβαιωμένο, έχουν έως και 220bar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cadfael Posted March 11, 2017 Report Share Posted March 11, 2017 Για ποιο πρατήριο μιλάς; ΚηφισιάςSent from my SM-G935F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cadfael Posted April 10, 2017 Report Share Posted April 10, 2017 Μακριά από μας http://www.newmoney.gr/diethni/319980-ix-ekrignitai-tin-ora-pou-anefodiazetai-aerio-%E2%80%93-binteoSent from my SM-G935F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Posted April 10, 2017 Report Share Posted April 10, 2017 Πολύ προσοχή σε τέτοιες ειδήσεις καθώς τα στοιχεία είναι περιορισμένα και το γεγονός ότι το γράφει δεν σημαίνει ότι είναι έτσι.Μπορεί να είναι CNG μπορεί autoGAS. Μπορεί να είναι μετατροπή που δεν έγινε σύμφωνα με τις προδιαγραφές, μπορεί να είναι εργοστασιακό που δεν έκανε όταν έπρεπε έλεγχο στις μπουκάλες... πολλά μπορεί.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 10, 2017 Report Share Posted April 10, 2017 Εντάξει, αυτό στατιστικά μπορεί να γίνει, όσα μέτρα ασφαλείας και αν έχεις πάρει όταν έχεις να κάνεις με καύσιμα εύφλεκτα. Το ίδιο ακριβώς μπορεί να γίνει και με την βενζίνη. ( η εικόνα της φλεγόμενης porsche είναι ακόμη πρόσφατη). Diesel και πάλι diesel... το πιο ασφαλές καύσιμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Posted April 10, 2017 Report Share Posted April 10, 2017 Μια μικρή ματιά στο "diesel caught on fire" θα σε πείσει ότι δεν υπάρχει ασφαλές καύσιμο όταν δεν τηρούνται τα μέτρα ασφαλείας.Όλα τα καύσιμα είναι επικίνδυνα υπό συνθήκες και τα μέτρα ασφαλείας είναι αυτά που κάνουν την χρήση τους ασφαλή.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 11, 2017 Report Share Posted April 11, 2017 Ας μιλήσουμε για τροχαίο ατύχημα που στατιστικά είναι το πιο πιθανό να συμβεί, όταν συγκρούονται μέταλλα παράγεται σπινθήρας, αν έχουμε ταυτόχρονα και διαρροή καυσίμου (βενζίνη ,LPG, CNG) τότε τη συνέχεια μπορούμε να τη φανταστούμε. Το diesel ΔΕΝ αναφλέγεται με σπινθήρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Posted April 11, 2017 Report Share Posted April 11, 2017 Ως αρμόδιος επιστήμονας λοιπόν, θα σου απαντήσω ότι αυτά που λες δεν είναι ορθά.Μπορείς να το ψάξεις κι εσυ αλλά σίγουρα το google δεν μπορεί να σε βοηθήσει όσο πρέπει.Μην λες πράγματα όμως που δεν στέκουν και μάλιστα με έμφαση γιατί δίνεις λάθος εντυπώσεις σε άλλους που σε διαβάζουν.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 11, 2017 Report Share Posted April 11, 2017 7 hours ago , alej said: Ως αρμόδιος επιστήμονας λοιπόν, θα σου απαντήσω ότι αυτά που λες δεν είναι ορθά. Μπορείς να το ψάξεις κι εσυ αλλά σίγουρα το google δεν μπορεί να σε βοηθήσει όσο πρέπει. Μην λες πράγματα όμως που δεν στέκουν και μάλιστα με έμφαση γιατί δίνεις λάθος εντυπώσεις σε άλλους που σε διαβάζουν. Sent from my iPhone using Tapatalk Είμαι πρόθυμος να ακούσω τι από ότι έγραψα δεν είναι ορθό. Αν το diesel σε θερμοκρασία περιβάλλοντος αναφλέγεται με σπινθήρα θα περιμένω με κάποιο τρόπο να μου το δείξεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Posted April 11, 2017 Report Share Posted April 11, 2017 Στους καυστήρες πετρελαίου με σπινθήρα γίνεται η καύση, όχι σε θερμοκρασία περιβάλλοντος γιατί προηγείται προθέρμανση αλλά με σπινθήρα. Δεν είναι όμως το ζητούμενο αυτό. Το γεγονός ότι το ντίζελ χρειάζεται συγκεκριμένες θερμοκρασίες και πιέσεις για να καεί δεν το κάνει πιο ασφαλές καύσιμο. Οι δρόμοι έχουν ''γεμίσει'' με diesel αυτοκίνητα που αρπάζουν φωτιά λόγω DPF... Το τελευταίο διάστημα στους δρόμους της πόλης, σχεδόν καθημερινά, ακούμε για φωτιά σε αυτοκίνητα σε κίνηση. Ξέρεις πόσα από αυτά ήταν πετρελαίου, πόσα υγραερίου, πόσα βενζίνης και πόσα φυσικού αερίου; Θα εκπλαγείς όταν μάθεις. Η υπεραπλούστευση των εννοιών δεν οδηγεί σε ασφαλή συμπεράσματα και παγιώνει λαθεμένες απόψεις. Μια σύγκρουση, όσους σπινθήρες και αν δημιουργήσει δεν θα μπορέσει ποτέ να δημιουργήσει συνθήκες έκρηξης φυσικού αερίου στον δρόμο. Αυτό που έγινε ήταν έκρηξη λόγω πίεσης. Το υγραέριο είναι άλλο πράγμα, όπως και η βενζίνη. Δεν τα τσουβαλιάζουμε, δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους. Μια συμβουλή, όταν διαβάζεις κάτι στο internet δεν το κάνει αυτόματα αληθές, ούτε αξιόπιστο. Ψάξε, ρώτα και αμφισβήτησε. Αμφισβήτησε κι αυτά που γράφω εγώ άλλα μην καταπίνεις αμάσητα ότι διαβάζεις και σε βολεύει επειδή π.χ. πήρες diesel και ψάχνεις επιβεβαίωση της επιλογής σου. Κράτα όμως κι αυτό, ασφαλές αυτοκίνητο είναι αυτό που πληρεί τις προδιαγραφές ασφαλείας και συντηρείται όπως ορίζει ο κατασκευαστής του. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vassilis63 Posted April 11, 2017 Report Share Posted April 11, 2017 19 λεπτά πριν , alej said: πήρες diesel και ψάχνεις επιβεβαίωση της επιλογής σου. Ποιος ο λόγος να ψάχνω επιβεβαίωση της επιλογής μου ? όταν ανήκω στο 99% που έκαναν την ίδια επιλογή και όχι στο 1% που επέλεξαν CNG. Δεν είπα ότι έκανες λάθος επιλογή ή όχι , η επιλογή αυτοκινήτου είναι αυστηρά προσωπική υπόθεση, έγραψα απλά ότι το diesel είναι πιο ασφαλές καύσιμο. Αν εσύ αισθάνεσαι άνετα κουβαλώντας κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου δυο "βόμβες" φουσκωμένες στα 200 bar (εδώ ακόμα και το LPG είναι πιο ασφαλές) ελπίζοντας σε μη αστοχία υλικού , τότε ΟΚ πάω πάσο. Το φυσικό αέριο καθώς και η βενζίνη πλεονάζουν στην παγκόσμια παραγωγή έναντι του diesel και πρέπει να διατεθούν , νομίζεις ότι τους αποσχολεί αν ανατιναχτεί και κάποιος? δεν νομίζω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alej Posted April 11, 2017 Report Share Posted April 11, 2017 ΟΚ, κάπου εδώ σταματά η κουβέντα. Θεωρώ ότι υποτιμώ τα χρόνια μου στο Πολυτεχνείο με το συνεχίζω μαζί σου.Καλή συνέχεια.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ermis1975 Posted October 13, 2017 Report Share Posted October 13, 2017 (edited) Εφτασε η ώρα για το 2ο σερβις των 30.000χλμ. Οταν με ενημέρωσαν οτι θα γινει αναβάθμιση Recall 24GD, ξέρει κανεις τί αφορά και τι διορθώνει ? Edited October 19, 2017 by ermis1975 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...