Jump to content
sadlef

Golf 6 1.6 Tdi - Υποψήφιος Αγοραστής (Ερωτήσεις - Απορίες - Προβλήματα - Εξοπλισμός) [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Καλή σας μέρα και καλό μήνα.

Έχω μία απορία: Επειδή θα δώσω το αυτοκίνητό μου (golf Gti Edition 30, λευκό για όποιον ενδιαφέρεται) μέχρι το τέλος του έτους, θα ήθελα να ρωτήσω κατά πόσο το golf VI (εξάρι) και diesel κάνει άνετο ταξίδι όσον αφορά το κιβώτιο ταχυτήτων και αν αξίζει να δώσει κάποιος τα αρκετά έξτρα χρήματα για κάτι πιο καινούριο VII παράδειγμα , τα οποία όμως είναι ελάχιστα στο εμπόριο και πολύ ακριβά. (πολύ κοντά στη τιμή των AUDI A3 1.6 diesel).

Αυτό που κυρίως ενδιαφέρει είναι τα km/στροφές/ταχύτητα.

Σας ευχαριστώ πολύ, καλή συνέχεια.

Ηλίας

Ποίου κυβισμού αυτοκίνητο diesel ψάχνεις; Θεωρώ ότι και με 1.6 όπως και φυσικά με το 2.0 κανείς πολύ άνετα ταξίδι. Βέβαια αν περιμένεις ιδιαίτερες επιδόσεις εφάμιλλες του GΤΙ σου φοβάμαι θα απογοητευτείς

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 2/8/2016 at 9:20 ΠΜ, Hlias30edition said:

Καλή σας μέρα και καλό μήνα.

Έχω μία απορία: Επειδή θα δώσω το αυτοκίνητό μου (golf Gti Edition 30, λευκό για όποιον ενδιαφέρεται) μέχρι το τέλος του έτους, θα ήθελα να ρωτήσω κατά πόσο το golf VI (εξάρι) και diesel κάνει άνετο ταξίδι όσον αφορά το κιβώτιο ταχυτήτων και αν αξίζει να δώσει κάποιος τα αρκετά έξτρα χρήματα για κάτι πιο καινούριο VII παράδειγμα , τα οποία όμως είναι ελάχιστα στο εμπόριο και πολύ ακριβά. (πολύ κοντά στη τιμή των AUDI A3 1.6 diesel).

Αυτό που κυρίως ενδιαφέρει είναι τα km/στροφές/ταχύτητα.

Σας ευχαριστώ πολύ, καλή συνέχεια.

Ηλίας

Aν σε ενδιαφέρουν τα ταξίδια πάρε το 6αρι το bluemotion.

Eχει 5αρι σασμαν και η 5η με  2000στροφες εχει 120χλμ.

Εδω στην Κρητη πολλές φορές πιανω τον εαυτο μου να ξεχνιέται με 4η στο κιβώτιο.

Link to comment
Share on other sites

Το 5άρι σασμάν του Golf VII 1,6 που έχω εγώ όντως έχει μακριές σχέσεις μετάδοσης. (με 5η και 1.500 σαλ δίνει 80 χλμ/ώρα)

Θεωρώ ότι κάνει περισσότερο θόρυβο από ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο TSi.

Αλλά παρέχει καλές ρεπρίζ και κυρίως μεγαλύτερη οικονομία κυσίμου.

Να πω και τη δική μου άποψη όσον αφορά το θέμα με το DPF. Από την αρχή που το πήρα έχω κάνει 35.000 χλμ σε 2 χρόνια, βάζω πάντα καλό πετρέλαιο (V-Power) και δεν έχω κανένα πρόβλημα ή ένδειξη ή αναγέννηση φίλτρου μέχρι τώρα. Τα χλμ είναι σε επαρχιακό δίκτυο και καμιά φορά κάνω και κανένα άνοιγμα όταν μπαίνω στην εθνική για να ''καούν τα κατάλοιπα στο φίλτρο''.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Το αυτοκίνητο που τελικά με ενδιαφέρει  είναι το golf vii 1.6 Tdi.

Panagiotis_H με 140 χιλιόμετρα τι στροφές έχει το αυτοκίνητο; στην ουσία αυτή είναι η ταχύτητα ταξιδιού που μου ταιριάζει και κατά 80% χρησιμοποιώ (όπου επιτρέπεται).

 

 

Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μου (Bluemotion), με 6η και 1800 είμαι στα 110 χ.α.ω, στις 2000 είμαι στα 125, οπότε αναλογικά, στα 140 έχω 2200 (λέω θεωρητικά γιατί δεν είμαι σίγουρος για τα 140). Πάντως, με 3400 ή 3600 (δεν πρόσεχα και πολύ το στροφόμετρο :p ) είμαι στα 210. Φαντάζομαι ότι με 5η στα 140, το πολύ να έχεις 2300 - 2400.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , faniaros said:

Στο δικό μου (Bluemotion), με 6η και 1800 είμαι στα 110 χ.α.ω, στις 2000 είμαι στα 125, οπότε αναλογικά, στα 140 έχω 2200 (λέω θεωρητικά γιατί δεν είμαι σίγουρος για τα 140). Πάντως, με 3400 ή 3600 (δεν πρόσεχα και πολύ το στροφόμετρο :p ) είμαι στα 210. Φαντάζομαι ότι με 5η στα 140, το πολύ να έχεις 2300 - 2400.

Πάει εντελώς αναλογικά, αν έχεις με 1800σαλ 110χμ (κοντέρ) τότε με 3600σαλ θα έχεις 220χμ (επίσης κοντέρ). Έτσι λοιπόν τα 210 τα έχεις στις 3.436σαλ. Τα είδες σε ευθεία ή σε κατηφορίτσα ? Αν ήταν ευθεία επίπεδη τα 210 κοντέρ είναι καλό νούμερο!

Link to comment
Share on other sites

Έχεις απόλυτο δίκιο Βασίλη, απλά βαριόμουν να κάνω τις αναλογίες :p Σε ευθεία βλέπω μέχρι κοντά στα 210. Σε κατηφόρα έχω φτάσει 218, κοντέρ πάντα. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Απλή  μέθοδος  των  τριών  και  βγάλτε  τα  πραγματικά  χιλιόμετρα.

 

Golf 1.6 TDI 105hp BlueMotion

Transmission - Gear ratio

1th gear ratio:3,78:1

2th gear ratio:1,94:1

3th gear ratio:1,19:1

4th gear ratio:0,82:1

5th gear ratio:0,63:1

Reverse gear ratio:3,60:1

Final drive:3,65:1

RPM at 120 km/h (theoretical):2.300 rpm

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πολυ όλους. 

Αυριο έχω ραντεβού για έλεγχο ενός vii 1. 6 tdi. 

Ελπιζω να πάνε όλα καλά και να γίνω κάτοχος του. Θα δείξει. 

 

Σας ευχαριστώ και πάλι. 

Ηλιας. 

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago , TASOS M, said:

Απλή  μέθοδος  των  τριών  και  βγάλτε  τα  πραγματικά  χιλιόμετρα.

 

Golf 1.6 TDI 105hp BlueMotion

Transmission - Gear ratio

1th gear ratio:3,78:1

2th gear ratio:1,94:1

3th gear ratio:1,19:1

4th gear ratio:0,82:1

5th gear ratio:0,63:1

Reverse gear ratio:3,60:1 

Final drive:3,65:1    

RPM at 120 km/h (theoretical):2.300 rpm

Σωστα τα στοιχεία σου εκτός απο το διαφορικό.

Το 3.65:1 τo φοράνε οι απλες εκδοσεις, το bluemotion φοράει το 3.388:1 και βγάζει 2140rpm στα 120km/h

 

ψιλά γραμματα θα μου πεις, αλλα οντως στις 2000στροφες το κοντερ δειχνει 120 (και μαλλον πάει με 112)

Edited by kapnias
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago , faniaros said:

 Σε ευθεία βλέπω μέχρι κοντά στα 210. Σε κατηφόρα έχω φτάσει 218, κοντέρ πάντα. 

Πολύ καλά νούμερα με φθηνό πετρελαιάκι, η προσωπική μου άποψη είναι ότι αυτό το αυτοκίνητο παίζει χωρίς αντίπαλο και είναι η καλύτερη αγορά αυτοκινήτου με διαφορά. σε αυτή την κατηγορία.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλά νούμερα με φθηνό πετρελαιάκι, η προσωπική μου άποψη είναι ότι αυτό το αυτοκίνητο παίζει χωρίς αντίπαλο και είναι η καλύτερη αγορά αυτοκινήτου με διαφορά. σε αυτή την κατηγορία.

Φίλε Βασίλη συμφωνώ, αν σκεφτείς ότι το αυτοκίνητο είναι 110 άλογα. Συμφωνώ μαζί σου, για μένα είναι η καλύτερη επιλογή. Φίλος μου έχει το Α180 cdi, με 109 άλογα και πιστεύω ότι το Golf είναι ανώτερο σε επιδόσεις, σε χώρους και κατά τη γνώμη μου και στο εσωτερικό (τόσο σε σχεδιασμό όσο και σε ποιότητα), όπως και στην εργονομία (για παράδειγμα το ηλεκτρικό χειροφρενο, το οποίο δεν έχει autohold και όταν μπαίνει το Start Stop δεν ενεργοποιειται αυτόματα και πρέπει να κρατάς το πόδι στο φρένο ή να σκεφτείς να το βάλεις εσύ.)

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται να πούμε περισσότερα, η αγορά ενός golf 1.6 tdi είναι η πιο ολοκληρωμένη πρόταση της αγοράς .Έχω οδηγήσει ένα golf7 1.6 tdi φίλου αρκετά και μπορώ να πω ότι τo ζήλεψα  και ας έχω στην κατοχή μου golf v TSI με 235HP και πολάκι TDI 90HP.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 2 August 2016 at 7:20 AM, Hlias30edition said:

Καλή σας μέρα και καλό μήνα.

Έχω μία απορία: Επειδή θα δώσω το αυτοκίνητό μου (golf Gti Edition 30, λευκό για όποιον ενδιαφέρεται) μέχρι το τέλος του έτους, θα ήθελα να ρωτήσω κατά πόσο το golf VI (εξάρι) και diesel κάνει άνετο ταξίδι όσον αφορά το κιβώτιο ταχυτήτων και αν αξίζει να δώσει κάποιος τα αρκετά έξτρα χρήματα για κάτι πιο καινούριο VII παράδειγμα , τα οποία όμως είναι ελάχιστα στο εμπόριο και πολύ ακριβά. (πολύ κοντά στη τιμή των AUDI A3 1.6 diesel).

Αυτό που κυρίως ενδιαφέρει είναι τα km/στροφές/ταχύτητα.

Σας ευχαριστώ πολύ, καλή συνέχεια.

Ηλίας

Θα σου προτεινα να δεις το 2.0tdi. Καινουριος κινητηρας αθλρυβος πολυ καλες επιδοσεις.  Εχω το 2.0tdi, dsg,  εναμιση μηνα και εχω κανει 8000 κμ διοτι οδηγω στο εξωτερικο. Με ενα τεποζιτο φτανω τα 1000 κμ αυτονομια, εχει πολυ καλα αρπαγματα και αν το παρεις με τη ρυθμιζομενη αναρτιση και επιλογες οδηγησης δε εχει να ζήεψεις κατι απο το gti.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

Εν τέλει και συνυπολογίζοντας τα δεδομένα και τις απαιτήσεις μου, αλλά και τα διαθέσιμα μεταχειρισμένα οχήματα στην αγορά, το όχημα βρέθηκε και αύριο θα προχωρήσω στην αγορά. (1.6 Tdi)

Σίγουρα κάπου χάνεις, κάπου κερδίζεις αλλά θεωρώ πως overall αξίζει το αυτοκίνητο. είναι τίμιο σε όλα του και κυρίως ο τομέας που με ενδιαφέρει είναι το οικονομικό πλέον, η ασφάλεια και οι χώροι (τετράπορτο). μετά έρχονται η ταχύτητα κτλ κτλ.

Ευχαριστώ και πάλι.

Ηλίας

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

Εν τέλει και συνυπολογίζοντας τα δεδομένα και τις απαιτήσεις μου, αλλά και τα διαθέσιμα μεταχειρισμένα οχήματα στην αγορά, το όχημα βρέθηκε και αύριο θα προχωρήσω στην αγορά. (1.6 Tdi)

Σίγουρα κάπου χάνεις, κάπου κερδίζεις αλλά θεωρώ πως overall αξίζει το αυτοκίνητο. είναι τίμιο σε όλα του και κυρίως ο τομέας που με ενδιαφέρει είναι το οικονομικό πλέον, η ασφάλεια και οι χώροι (τετράπορτο). μετά έρχονται η ταχύτητα κτλ κτλ.

Ευχαριστώ και πάλι.

Ηλίας

Πες μας περισσοτερα. Τιμη μοντελο εξοπλισμος χλμ

Link to comment
Share on other sites

Κανε ελεγχο με το vin (serial number) για τα χιλιομετρα του σε αντιπροσωπεια αλλα και σε μηχανες τετοιων δεδομενων ευρωπαικες... αν ειναι εισαγωγης εχει κατεβασμενα χιλιομετρα ...  μας ετυχαν 2 στα 2 .... προσοχη.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας,

και επίσημα κάτοχος ενός γκρι golf vii 1.6 diesel. 

Να υπενθυμίσω οτι είμαι κάτοχος ενός Gti edition 30, όποτε ένα κούμπωμα το είχα για τη μετάβαση απο το ένα στο αλλο. 

Τελος καλό όλα καλά. Το αυτοκίνητο μπήκε αγγελία το Σάββατο το πρωί (20-8-2016) και κινήθηκα άμεσα για την αγορά του. 

Μοντελο: 3/2014 αγορασμένο απο VW Γκρατσιας (Αθήνα) με τιμολόγιο κτλ. 

Ένας και μόνο ιδιοκτήτης οικογενειάρχης απο Αθήνα. Λογος πώλησης: φεύγουν στο εξωτερικό λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων την επόμενη εβδομάδα. 

Χλμ: 40090 με δυο σέρβις στην αντιπροσωπεία (στα 16000 και στα 31500) και σε απόλυτα λογικά διαστήματα. (Έγινε και η σχετική επικοινωνία για vin και τσεκάρισμα...) 

εχει κανα δυο-τρία γδαρσίματα αλλά κατα τα αλλά οκ. 

Εχει και εγγύηση (επέκταση) έως τα 80000 χλμ. 

Αυτα. Τώρα όσον αφορά τις εντυπώσεις λογικά πρέπει να τις γράψω στο σωστό topic γιατι μάλλον εδώ δεν ταιριάζει πλέον. 

Ευχαριστω και πάλι ως τις συμβουλές σας. 

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα ενδιαφέρομαι για το golf 6 diesel κ θα ήθελα μερικές πληροφορίες σχετικά με προβλήματα που βγάζει κ στον εξοπλισμό του.. ψάχνω την πλούσια εκδοσή το bluemosion 12 μοντέλο... κάνω περίπου 1000 με 1200 χλμ το μήνα.. μέχρι τώρα είχα το 4 ευχαριστώ εκ τον προτέρων καλό απόγευμα!!!!!!!  

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

γενικα το προβλημα σε όλα τα συγχρονα qroup VAG είναι οτι (απ' όσο ξέρω) είναι δύσκολα επισκευάσιμες τα μπεκ και οι αντλίες, σε σχέση με άλλους κατασκευαστές. Αυτο σημαίνει οτι πρέπει να προσέχεις πολύ το καύσιμο που βάζεις και να βαζεις καθαριστικό περιοδικά, αντιμυκητισιακό συνεχως και να αλλάζεις τακτικότατα το φίλτρο πετρελαίου, γιατι τα μπεκ και αντλίες είναι σχετικά ακριβά. Κατα τ΄άλλα δε γνωρίζω για σοβαρά προβλήματα, παρουσιάζουν την ίδια  αξιοπιστία (πανω κάτω) με τους υπόλοιπους κατασκευαστες.

Edited by turbomaniac
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, έχω βρει να αγοράσω μεταχειρισμένο golf 7 1,6 tdi 2015 5-τάχυτο. Υπάρχει περίπτωση να είναι euro 5? Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.