Jump to content
stratos20vt

Ερώτηση Για Λάδι

Recommended Posts

Καλησπέρα,

έχω 1.8t AUQ 1o στάδιο στα 240 άλογα
τα τελευταία χρόνια έβαζα redline 5/40 και δεν είχα θέμα.
τώρα τελευταία τσιμπάει λίγο λάδι αλλά ακούω
και τα ωστήρια όταν είναι κρύο το μοτέρ και για λίγα δευτερόλεπτα στην αρχή.
τα έχω κρατήσει βέβαια περίπου 10.000Κμ τα λάδια ενώ συνήθως τα άλλαζα στις 7500 -8000.
τι προτείνετε να βάλω ? μάρκα - ιξώδες κλπ?
ευχαριστώ...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειχες γιατι εβαζες λαθος ιξωδες, τωρα εχεις για αυτο το λογο ισως......πρεπει να κανεις πειραματα τωρα, με ποια μαρκα να σου σταματησει να καιει.

 

Ποσο σου καιει??

Link to comment
Share on other sites

γιατί λάθος? αυτό δεν συστήνει για το 1.8t?

λίγο καίει (100-200ml) στα 8000Κμ

ο θόρυβος με προβληματίζει.... εκτός και αν είναι από αλλού και δεν το έχω εντοπίσει

Link to comment
Share on other sites

Ρεσυ πλακα κανεις 200ml στα 8000 δεν ειναι καψιμο, καταναλωση ειναι, μην σε απασχολει, το δικο μου με φουλ σκησιμο στα 15000km που τα αλαζω καταναλωνει 500ml, με 200000km στην πλατη.

Το σωστο ιξωδες ειναι 5-30. Για το θορυβο που τα ακους μηπως ειναι ο μεταβλητος σου?? τον εχεις αλαξει καμια φορα?? ποση ωρα ακουγετε ο θορυβος οταν ειναι κρυο?? οταν ζεσταθει καλα ο κινητηρας μετα απο σπασιμο πχ ο θορυβος του κινητηρα αλαζει?? σαν diesel πχ ποιο ελαφρυς ομως, αν ναι ειναι μεταβλητος.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

έχω 150000Κμ, όταν λες μεταβλητό εννοείς τον τεντωτήρα της καδένας?

δεν τον έχω αλλάξει ποτέ.

ο θόρυβος ακούγεται μόνο όταν είναι κρύο για λίγα δευτερόλεπτα.

ζεστό δεν ακούω κάτι διαφορετικό.

αν βάλω 5-30 θα σταματήσει οθόρυβος από ωστήρια?

τι μάρκα μου προτείνεις?

Edited by stratos20vt
Link to comment
Share on other sites

έχω 150000Κμ, δεν έχω αλλάξει μεταβλητό ποτέ,

ο θόρυβος ακούγεται μόνο όταν είναι κρύο για λίγα δευτερόλεπτα.

ζεστό δεν ακούω κάτι διαφορετικό.

αν βάλω 5-30 θα σταματήσει οθόρυβος από ωστήρια?

τι μάρκα μου προτείνεις?

 

Δεν ξερω αν θα σταματησει, στο δικο μου φοραω απο τα 0km castrol edge. Απο εκει και περα μπορεις να βαλεις mobil 1 ακουγονται καλα λογια, ή να συνεχισεις παλι με red line σε 5-30, γιατι το red line ειναι κορυφη.

Καποιος αλλος μπορει να σου προτεινει τι εχει δοκιμασει

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

100_200ml δεν ειναι καταναλωση λαδιου,ειναι μην το πεις ουτε του παπα.

Ρωτα και τα tsi που ετοιμαζονται για ελαιοπαραγωγη να βγαζουν φτηνο λαδακι.

Link to comment
Share on other sites

τα 5/30 είναι λεπτότερα από τα 5/40?

ναι ποιο ψιλα

 

ναι ο τεντωτηρας της καδενας κανει και την δουλεια μεταβλητου

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

Δυστηχως οχι.....

αλλα αυτο...μην σε τρομαζει η τιμη το βρησκεις φτηνοτερα,

 

http://www.onparts.gr/vw-golf-iv-1j1-1-8-t-gti-180hp-180hp/antallaktika/kinitiras/ekkentroforos-axonas/exartimata-energopoiisis-balbidon-febi-bilstein-40214.html

 

αν ειναι απο εκει ο θορυβος, θα ειχες εντονο θορυβο με πολυ ζεστο κινητηρα, σαν diesel, και στο κρυο ξεκινημα ενα γκρρρρ για 1-2 δευτερα.

Edited by dasauto
Link to comment
Share on other sites

πήγα σε μάστορα και μου είπε ότι είναι ο μεταβλητός χρονισμός.
ακούγεται μόνο όταν είναι κρύο το μοτέρ και για κάποια δευτερόλεπτα (σχεδόν όσο δουλεύει η Sair)
μου είπε να μην ασχοληθώ προς το παρόν και ότι μπορεί να στρώσει αν αλλάξω λάδια και φίλτρο λαδιού.
όσο για τα λάδια και τις 10000 που υπονοείτε ότι είναι πολλά, τα φουλ συνθετικά υποτίθεται
κρατάνε για 15000Κμ. εγώ το πολύ τα κρατούσα πάντα 10.000Κμ
αν είναι απο εκεί το θέμα τι να πώ?
πάντα 5/40 έβαζα και δεν είχα θέμα, και στο ιντερνετ που διαβάζω οι πιο πολλοι 5/40 βάζουν..
να βάλω 5/30? να δοκιμάσω άλλη μάρκα ή μήπως είναι φυσιολογική φθορά ο μεταβλητός?
150000κμ έχω.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

έχω 1.8t AUQ 1o στάδιο στα 240 άλογα

τα τελευταία χρόνια έβαζα redline 5/40 και δεν είχα θέμα.

τώρα τελευταία τσιμπάει λίγο λάδι αλλά ακούω

και τα ωστήρια όταν είναι κρύο το μοτέρ και για λίγα δευτερόλεπτα στην αρχή.

τα έχω κρατήσει βέβαια περίπου 10.000Κμ τα λάδια ενώ συνήθως τα άλλαζα στις 7500 -8000.

τι προτείνετε να βάλω ? μάρκα - ιξώδες κλπ?

ευχαριστώ...

Στο αμαξι συνεχισε με τα ιδια λαδια και ιδιο ιξωδες.

Το πιθανοτερο οσο αυξανονται τα χιλιομετρα λιγο να τσιμπαει απο τα ελατηρια πιστονιων και λιγακι απο τουρμπινα.

Αλλαγες ανα 7500 και δεν θα εχεις κανενα προβλημα.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

μου λένε να βάλω λεπτότερο (5/30) για να λιπαίνει καλύτερα

και άλλη μάρκα (τα redline είναι λέει σχετικά χοντρά λάδια)

ο μεταβλητός αρχίζει και κτυπάει...

Link to comment
Share on other sites

Στο δικο μου δεν θυμαμαι ποτε αρχισε να ακουγετε ο μεταβλητος, τον αλλαξα στις 170000km μαζι με την καδενα του, μαζι αλλαχτηκε και ο ιμαντας χρονισμου τοτε, με την αλλαγη του το αμαξι πηρε τα απανω του. Εμενα θεμα ειχα οταν ζεστενοταν το μοτερ, και ακουγοταν σαν diesel.

Link to comment
Share on other sites

Στο 20vt καποια στιγμη χρηζει αλλαγης η φλατζα μεταβλητου, μποτιλακι κλπ.

Φαινεται σεκεινο το σημειο μικρη διαρροη λαδιου η οποια μεγαλωνει με τον καιρο.

Αλλα συνηθως μετα τις 200.000 στα περισσοτερα μοτερ.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

μου λένε να βάλω λεπτότερο (5/30) για να λιπαίνει καλύτερα

και άλλη μάρκα (τα redline είναι λέει σχετικά χοντρά λάδια***)

ο μεταβλητός αρχίζει και κτυπάει...

***Το λαδι ειναι συγκεκριμενου ιξωδους

5w40 , μπορεις να βαλεις και 5w30. Τα λοιπα δεν ειναι αξια σχολιασμου.

Η δικη μου προταση ειναι να συνεχισεις με 5w40 προδιαγραφης 502.00 και αλλαγες ανα 7500χλμ.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

μάλλον τα κράτησα πολύ τα λάδια αυτή τη φορά...

από αυτά που διάβασα και έψαξα είμαι ανάμεσα στο

να συνεχίσω τα redline ή να βάλω castrol ή mobil1

πάντως 5/30 ή 5/40 είναι ένα δίλλημμα αφού εδώ στην Κρήτη έχουμε καλοκαίρι 9 μήνες....

Link to comment
Share on other sites

στην θεση σου δεν θα εκανα τιποτα και θα συνεχιζα να βαζω το ιδιο λαδι αφου τα 200ml δεν ειναι καταναλωση λαδιου αλλα κατι το φυσιολογικο για ενα μοτερ με 150.000χλμ που δουλευει σε θερμοκρασιες Κρητης.Αν ζουσες στην Φλωρηνα που κανει τρελο κρυο θα σου τσιμπαγε 50ml στα 30.000χλμ  το μοτερακι σου.Μια χαρα ειναι το μοτερακι σου και μην τρελενεσαι,απλα κανε εναν καλο ελεγχο να δεις απο που ειναι ο θορυβος.

Link to comment
Share on other sites

την αλλαγή σε μάρκα ή ιξώδες τη σκέφτομαι για το θόρυβο (μεταβλητός)

και όχι για την κατανάλωση που από ότι διαβάζω είναι φυσιολογική

μήπως με πιο λεπτό λάδι (5/30) λιπαίνει καλύτερα και σταματήσει ο θόρυβος??

Edited by stratos20vt
Link to comment
Share on other sites

την αλλαγή σε μάρκα ή ιξώδες τη σκέφτομαι για το θόρυβο (μεταβλητός)

και όχι για την κατανάλωση που από ότι διαβάζω είναι φυσιολογική

μήπως με πιο λεπτό λάδι (5/30) λιπαίνει καλύτερα και σταματήσει ο θόρυβος??

αν παρει μεντα,δεν το σωζεις με λεπτοτερο λαδι

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.