Jump to content
Candlemass

Σκάνδαλο Vw - Απάτη Με Τους Ρύπους

Recommended Posts

Το είχα διαβάσει από την προηγούμενη εβδομάδα αλλά δεν είδα κάποια αναφορά εδώ μέσα, οπότε παραθέτω μερικά άρθρα για συζήτηση :

 

VW: Υπάρχει κάτι σάπιο στο βασίλειο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας

Οι Αμερικάνοι έπιασαν την γερμανική εταιρεία να "κλέβει" στις μετρήσεις για τις εκπομπές ρύπων και οι εξελίξεις είναι ραγδαίες

Ένα ηχηρό χαστούκι δέχτηκε η Volkswagen, και κατ' επέκταση η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, μετά από έλεγχο της Αμερικανικής Αρχής Περιβαλλοντικής Προστασίας όπου προέκυψε ότι η VW "έκλεβε" καθώς χρησιμοποιούσε λογισμικό για πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που παραποιούσε τις μετρήσεις για τις εκπομπές ρύπων.

Το γεγονός δημοσιοποιήθηκε την Παρασκευή και η Δευτέρα ξημέρωσε με την μετοχή της εταιρείας να βρίσκεται στο - 20% καθώς η διοίκηση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας αποφάσισαν να σταματήσουν, μέχρι νεωτέρας, τις πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων, τετρακύλινδρων μοντέλων VW και Audi στις ΗΠΑ. Αυτά τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα αντιστοιχούσαν τον Αύγουστο στο 23% των συνολικών πωλήσεων του εμπορικού σήματος της Volkswagen στις ΗΠΑ. Παράλληλα ανοιχτό είναι το ενδεχόμενο η εταιρεία να βρεθεί αντιμέτωπη με πρόστιμο μαμούθ 18 δισ. δολαρίων για την πρακτική της. Πως προκύπτει το ποσό αυτό; Από την τοποθέτηση της εκπροσώπου της Αρχής Περιβαλλοντικών Προστασίας Σίνθια Γκίλες, ότι για κάθε αυτοκίνητο με τιμές που δεν αντιστοιχούν στις αμερικανικές νόρμες θα επιβληθεί πρόστιμο ύψους 37.500 δολαρίων, δηλαδή πολλαπλάσιο από την τιμή αγοράς του.

Με την Μερκελ να παρακολουθεί στενά το θέμα, όπως ανέφερε ο εκπρόσωπος της Στέφεν Ζάιμπερτ, η γερμανική κυβέρνηση ανακοίνωσε σήμερα ότι αναμένει οι εταιρίες αυτοκινήτων να επιδώσουν σχετικές πληροφορίες στην Ομοσπονδιακή Αρχή Οδικής Κυκλοφορίας προκειμένου οι αρμόδιοι να αξιολογήσουν εάν τα στοιχεία για τις εκπομπές ρύπων παραποιήθηκαν στην Γερμανία και την Ευρώπη.

«Αναμένουμε τις εταιρίες αυτοκινήτων να δώσουν αξιόπιστες πληροφορίες προκειμένου η Ομοσπονδιακή Αρχή Οδικής Κυκλοφορίας (Kraftfahrt-Bundesamt, KBA), η αρμόδια αρχή σε αυτή την περίπτωση, να μπορέσει να διερευνήσει εάν έγιναν αντίστοιχες παραποιήσεις με τα συστήματα εκπομπών στη Γερμανία και την Ευρώπη», δήλωσε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Περιβάλλοντος Αντρέας Κίμπλερ, σε τακτική ενημέρωση των δημοσιογράφων, εκτιμώντας ότι για την ώρα δεν υπάρχει «ένδειξη» προς αυτή την κατεύθυνση.

Την ίδια ώρα, ο επικεφαλής του συμβουλίου εργασιών της Volkswagen Μπερντ Όστερλοχ ζήτησε οι υπεύθυνοι για τη φερόμενη παραποίηση των στοιχείων να παραπεμφθούν στη δικαιοσύνη, σύμφωνα με γερμανικό περιοδικό.

«Ως εκπρόσωποι των εργαζομένων, θα πιέσουμε για την ενδελεχή διερεύνηση και θα διασφαλίσουμε ότι οι υπεύθυνοι θα λογοδοτήσουν» δήλωσε ο Όστερλοχ σύμφωνα με το περιοδικό Stern.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η εξέλιξη αυτή έρχεται να προστεθεί στο σχετικά πρόσφατο σκάνδαλο της ADAC (της Λέσχης Αυτοκινήτου της Γερμανίας) η οποία χειραγωγούσε την ψήφο του κοινού για την ανάδειξη του αυτοκινήτου της χρονιάς.

http://news247.gr/eidiseis/auto/vw-yparxei-kati-sapio-sto-vasileio-ths-germanikhs-aytokinhtoviomhxanias.3676338.html

Νέα απάτη με γερμανικό «κολοσσό»: Η Volkswagen εξαπατούσε με τις εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων

Βαρύ πρόστιμο συνολικού ύψους 18 δισ. ευρώ θα κληθεί να πληρώσει στο αμερικανικό Δημόσιο η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen (VW), επειδή παραπλάνησε στις ΗΠΑ τους ελεγκτές καυσαερίων σχετικά με τις εκπομπές ρύπων στο περιβάλλον, με τη μετοχή της ήδη να σημειώνει limit down στις διεθνείς χρηματαγορές.

 

Σύμφωνα με πληροφορίες από το Bloomberg, η  μετοχή της VW βούλιαξε 22% (χαμηλό επταετίας) στα 126,40 ευρώ και καταγράφει απώλειες 32% από την αρχή του έτους. Η πτώση της μετοχής είχε ως αποτέλεσμα να μειωθεί κατά περίπου 16 δισ. ευρώ η χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας στα 60,4 δισ. ευρώ.

Η διοίκηση του γερμανικού «κολοσσού» παραδέχθηκε ότι εξαπατούσε επί σειρά ετών τις αμερικανικές περιβαλλοντικές Αρχές κατά τους ελέγχους που διενεργούσαν, ενώ ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Μάρτιν Βίντερκορν ανακοίνωσε χθες Κυριακή ότι «λυπάται βαθύτατα» για την παραβίαση της εμπιστοσύνης του κοινού και ότι η VW θα κάνει «οτιδήποτε είναι αναγκαίο για να αντιστρέψει τη ζημιά που προκάλεσε».

Πώς γινόταν το «μαγείρεμα»

Συγκεκριμένα, η Volkswagen παραδέχθηκε ότι εφάρμοζε λογισμικό στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα για την αμερικανική αγορά, το οποίο λειτουργούσε μόνο όταν τα αυτοκίνητα περνούσαν από επίσημους ελέγχους για εκπομπές ρύπων, όπως δήλωσε την Παρασκευή η αμερικανική Αρχή Προστασίας του Περιβάλλοντος (Environmental Protection Agency, EPA). Κατά τη διάρκεια της κανονικής οδήγησης, τα αυτοκίνητα με το λογισμικό μολύνουν 10 έως 40 φορές περισσότερο από τα επιτρεπόμενα όρια, σύμφωνα με υπολογισμούς της EPA.

H διαφορά αυτή διαπιστώθηκε όταν το Διεθνές Συμβούλιο για Καθαρές Μεταφορές ζήτησε να γίνουν έλεγχοι σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων, μεταξύ των οποίων των Jetta και Passat, και κατόπιν έκανε τη σύγκριση με τους εργαστηριακούς ελέγχους. Η VW βασιζόταν πολύ στα καθαρά και με μεγάλη ισχύ πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα για την αύξηση των πωλήσεων της στις ΗΠΑ.

Σύμφωνα, πάντα, με το Bloomberg, η VW έχει αναστείλει ήδη μέχρι νεωτέρας τις πωλήσεις των μοντέλων της, που βρίσκονται στο «μικροσκόπιο» των αμερικανικών ελεγκτικών αρχών, ενώ πέραν του υπέρογκου προστίμου, οι ΗΠΑ δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο να ασκηθεί και ποινική δίωξη στην εταιρεία.

«Εάν το αποτέλεσμα είναι ότι πρόκειται για δομική απάτη, η διοίκηση στο Βόλφσμπουργκ (που είναι η έδρα της VW) θα πρέπει πιθανόν να αναλάβει τις ευθύνες», δήλωσε αναλυτής της τράπεζας Commerzbank που αναθεωρεί την αξιολόγηση της μετοχής της γερμανικής εταιρείας.

 

http://tvxs.gr/news/periballon/prostimo-18-dis-eyro-sti-volkswagen-gia-mageiremata-stis-ekpompes-rypon

 

 

Απάτη της VW οδηγεί στην κατάρρευση των μετοχών της

Είχε τοποθετήσει σε οχήματα ειδικό λογισμικό που έκρυβε ρύπους-Πρόστιμο μαμούθ από τις ΗΠΑ

Κλονίζεται παγκοσμίως η μετοχή της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας VolksWagen μετά την αποκάλυψη ότι είχε τοποθετήσει ειδικό λογισμικό στους ντιζελοκινητήρες της το οποίο ενεργοποιούνταν όταν το όχημα περνούσε από έλεγχο ρύπων. Η αποκάλυψη έγινε από τις αμερικανικές αρχές κατά τη διάρκεια μετρήσεων που έγιναν από ανεξάρτητο εργαστήριο. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αναγκάστηκε να παραδεχτεί την παρανομία -σημειώνοντας ότι τοποθέτησε επίτηδες το λογισμικό ξέροντας ποιός είναι ο σκοπός του -και να ζητήσει συγγνώμη ενώ απειλείται με τεράστια πρόστιμα από τις αμερικανικές αρχές, πού μπορεί να φτάσουν και τα 18 δισεκ. δολάρια. Τα μοντέλα με δίλιτρο κινητήρα στα οποία είχε τοποθετηθεί το λογισμικό είναι τα Jetta (2000-2015), Beetle (2009-2015), Golf (2009-2015), Passat (2014-2015) και Audi A3 (2009-2015). Συνολικά το λογισμικό είχε τοποθετηθεί σε 482 χιλιάδες οχήματα. Η αποκάλυψη οδήγησε σε κατάρρευση των μετοχών.

886672_wvagen.png.jpg

http://www.lifo.gr/now/world/76003

Στη φόρα η απάτη της VW με λογισμικό που αποκρύπτει τις εκπομπές ρύπων

Η αμερικανική εταιρία πιστοποίησης ανακάλυψε το λογισμικό μετά από έξι χρόνια και ανάγκασε την αυτοκινητοβιομηχανία να «παγώσει» τις πωλήσεις των αυτοκινήτων της στις ΗΠΑ. Στην συνέντευξη Τύπου που έδωσε η VW ο CEO Martin Winterkorn όταν ρωτήθηκε αν υπάρχει αντίστοιχο λογισμικό και στα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρώπη απάντησε «δεν έχω διαθέσιμα τα απαραίτητα στοιχεία»... Οι απίστευτες οικονομικές απώλειες για την γερμανική εταιρία θα είναι ακόμα μεγαλύτερες όταν θα επιβληθούν τα πρόστιμα των αμερικανικών αρχών τα οποία υπολογίζεται ότι μπορεί να φτάνουν ακόμα και τα 18 δισεκατομμύρια.

Η απάτη βρίσκεται σε ένα ειδικό λογισμικό που ήταν εγκατεστημένο στα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα της VW το οποίο απέκρυπτε τα δεδομένα στις μετρήσεις εργαστηρίων τυποποίησης ώστε να εμφανίζεται ότι οι εκπομπές ρύπων είναι εντός των ορίων για την αμερικανική αγορά.

Το θέμα είναι ότι μετά από μετρήσεις που έγιναν εκτός εργαστηρίου από ανεξάρτητη εταιρία μετρήσεων αποδείχτηκε ότι τα στοιχεία δεν είχαν καμία σχέση με τα δηλωμένα. Τελικά μετά από μια σειρά ερευνών η VW αναγκάστηκε τελικά να παραδεχτεί ότι εσκεμμένα είχε εγκαταστήσει το συγκεκριμένο λογισμικό με σκοπό να «κοροϊδέψει» τις εταιρείες πιστοποίησης και ελέγχου.

Τα μοντέλα αυτοκινήτων που διαθέτουν το λογισμικό είναι τα Jetta (2000-2015), Beetle (2009-2015), Golf (2009-2015), Passat (2014-2015) καθώς και το Audi A3 (2009-2015), όλα τους με 2.000 cc πετρελαιοκινητήρες.

http://www.matrix24.gr/2015/09/sti-fora-i-apati-tis-vw-me-logismiko-pou-apokripti-tis-ekpompes-ripon/

και από BBC : http://www.bbc.com/news/business-34311819και CNN : http://money.cnn.com/2015/09/21/investing/vw-emissions-cheating-shares/

Τι γίνεται και πόσο μας αφορά;

Edited by Candlemass
Link to comment
Share on other sites

Μας οφορά σαν κάτοχοι VW που είμαστε ως δυσφήμηση μας πέρνει όλους η μπάλα. Αν και όλα αυτά αφορούν όπως γράφουν κινητήρες πετρελαίου με 2.000cc... δεν ξέρω κατα ποσό είναι οι διάφορες για της εκπομπές ρύπων ΗΠΑ - ΕΥΡΩΠΗ και αν θα υπάρχει στο μέλλον κάποια επίπτωση σε όσους έχουν τέτοιους κινητήρες στην Ελλάδα.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο σκέφτομαι κι εγώ. Πάντως δε νομίζω ότι θα βρεθεί σε σημείο "κατάρρευσης", τέτοιο που να έχουμε θέμα με service και ανταλλακτικά, αλλά μπορεί να αποκλείσει κανείς το ενδεχόμενο να αλλάξουν π.χ. τα τέλη στα συγκεκριμένα μοντέλλα λόγω μεγαλύτερων ρύπων;

Link to comment
Share on other sites

Βάλτε και στο παιχνίδι τις αγωγές από πελάτες. Όταν αγοράζεις αυτοκίνητο με βάση την καθαρότητά του, έχεις δικαίωμα να απαιτήσεις αποζημίωση (πέραν της ανάκλησης που θα γίνει).

Link to comment
Share on other sites

Το χειρότερο είναι ότι έχει πληγεί ανεπανόρθωτα η φαινομενική υπακοή στη νομιμότητα και γενικότερα στη νομοθεσία κατά γράμμα των Γερμαναράδων.

Αντιθέτως οι Γερμαναράδες είναι οι πρώτοι διδάξαντες της διαφθοράς,της κλεψιάς και της απατεωνιάς.Αυτή είναι η πραγματικότητα λοιπόν γιατί μας είχαν πρήξει

κάποιοι με την αδιάβλητη γερμανική προσήλωση στους νόμους.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Τα τελευταία νέα λένε για παραδοχή απ την πλευρά της VW ότι η παραποίηση αφορά 11 εκατομ. αυτοκίνητα ανά τον κόσμο. Νομίζω ότι το πλήγμα στο κύρος της εταιρείας είναι μεγάλο. Το οικονομικό δε ακόμα μεγαλύτερο, διότι μόνο το πρόστιμο των ΗΠΑ ανέρχεται σε αρκετά δις. Πόσο μάλλον όταν πιστοποιηθεί και η παραποίηση και αλλού (Ευρώπη, Ασία κλπ). Συν τις μυνήσεις/αναστροφές πώλησης κλπ από ιδιώτες, κλπ, οι οποίες προφανώς θα δικαιωθούν. Για να δούμε.

Edited by PiNiOn
Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους βρέθηκε κάποιος που καταλαβε-ανακαλυψε ποσο λαμογια είναι εκει στην vw. Καιρός λοιπον να πληρώσει για όλες αυτές τις κακοτεχνιες και αστοχίες που έχουν τα αυτοκίνητα της και ίσως να υπάρξει μια ελπίδα στο μέλλον να γίνει κάπως καλύτερη και να σέβεται τους πελάτες της

ΑΛΛΑ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΣΑ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Είμαι περίεργος να δω πώς θα εξελιχθεί το θέμα. Eντομεταξύ, πάντα είχα την απορία αν στη μέτρηση των diesel λαμβάνουν υπόψη τους κ τη διαδικασία αναγέννησης. Είναι γνωστό ότι όσο διαρκεί η ενεργ.αναγέννηση (~10-15 λεπτά), οι ρύποι κ η κατανάλωση ανεβαίνουν αρκετά και ειδικά αν κάποιος οδηγεί εντός πόλης, η ενεργ.αναγέννηση γίνεται σχετικά συχνά. ΑΥΤΟ όταν μετράνε ρύπους και κατανάλωση το λαμβάνουν κάπως υπόψη τους άραγε..; Αυτό βέβαια ισχύει για όλα τα τελευταία diesel με DPF, όχι μόνο τα VW.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, φαίνεται καθαρά ότι μαγειρεύουν το ο,τιδήποτε για να πετύχουν το στόχο τους, οπότε ποιός εγγυάται πλέον ότι δεν το κάνουν και σε άλλες περιτπώσεις;

Link to comment
Share on other sites

Μα κανεις δε το εγγυαται ουτως ή αλλως. Κι αλλες εταιρειες εχουν καταδικαστει, κι αλλες κανουν ενα καρο ανακλησεις...

Σιγουροι δε μπορουμε να ειμαστε για τιποτα αλλα γι αυτο δεν εχει νοημα να κατσουμε να σκεφτομαστε τι αλλο θα μπορουσε να ναι "ψεμα"

Ηταν σιγουρα μεγαλο χαστουκι για τους γερμανους οι οποιοι οντως περνανε και καλα το προφιλ της αξιοκρατιας και της νομιμοτητας... ΜΠΟΥΡΔΕΣ!

Οποιος πιστευει σ αυτα ζει σ ενα ομορφο συννεφακι..

Επειδη εχω ακουσει πολλα, για μενα απλα το θεμα ειναι ποιος ειναι λιγοτερο "απατεωνας" απο τον αλλον.

Και δεν αναφερομαι μονο στο χωρο του αυτοκινητου...

Εμεις ας ελπιζουμε οι ελεγχοι να ναι οσο πιο συχνοι και "καθαροι" γινεται κι απο κει και περα...ο θες κι η ψυχη τους.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μα κανεις δε το εγγυαται ουτως ή αλλως. Κι αλλες εταιρειες εχουν καταδικαστει, κι αλλες κανουν ενα καρο ανακλησεις...

Δεν εγγυάται κανείς ότι τα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός προϊόντος είναι αληθή; Κάπου κάνεις λάθος, αυτός είναι ο ορισμός της απάτης.

Όταν (και αν) μπούν τέλη κυκλοφορίας λόγω ρύπων στο αυτοκίνητό σου (τυχαίο το "σου"), που αγόρασες και λόγω μηδενικών τελών, δε θα αισθάνεσαι εξαπατημένος; Πού ξέρεις αν δεν έχουν βάλει λογισμικό ελεγχόμενων ζημιών μετά την εγγύηση κλπ (ακραίο παραδείγμα); Αυτοί φαίνονται ικανοί για όλα.

 

 

Επειδη εχω ακουσει πολλα, για μενα απλα το θεμα ειναι ποιος ειναι λιγοτερο "απατεωνας" απο τον αλλον.

 

Ακόμα και έτσι να είναι, στην παρούσα υπόθεση φαίνεται ότι η VW είναι ο μεγαλύτερος απατεώνας όλων.

Edited by Candlemass
Link to comment
Share on other sites

candle δε διαφωνω πουθενα!! απλα ειμαι υποψιασμενη κι επειδη εχω αρκετους γνωστους-φιλους-συγγενεις σε μεγαλες πολυεθνικες , ξερω και φανταζομαι ποσα συγκαλυπτονται που μαλλον δε θα τα μαθουμε και ποτε.

 

οποτε ναι δε με εξεπληξε το συγκεκριμενο γεγονος... στην αμερικη ειναι πολυ αυστηρα τα ορια και μια εταιρεια προσπαθησε να τα παρακαμψει. Μεχρι ενα σημειο τα καταφερε, τελικα ομως τη πατησε. Ε δε πεφτω απο τα συννεφα, δυστυχως

 

Μακαρι να ταν το μονο και τελευταιο που εκανε η vw και να μη βρεθουμε κι εμεις να κυνηγαμε αποζημιωσεις.......

Link to comment
Share on other sites

Πλέον με το λογισμικό μπορούν να κάνουν παπάδες και δεν θα με άφηνε άφωνο αν έβγαινε στην φορά ότι μετα τα πχ 100.000χλμ υπάρχει κώδικας για επέμβαση στην χαρτογράφηση του κινητήρα ώστε κάποια εξαρτήματα να χαλάνε γρηγορότερα... Η εμπιστοσύνη έχει πια χαθεί.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πλέον με το λογισμικό μπορούν να κάνουν παπάδες και δεν θα με άφηνε άφωνο αν έβγαινε στην φορά ότι μετα τα πχ 100.000χλμ υπάρχει κώδικας για επέμβαση στην χαρτογράφηση του κινητήρα ώστε κάποια εξαρτήματα να χαλάνε γρηγορότερα... Η εμπιστοσύνη έχει πια χαθεί.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

αν το παμε ετσι, μπορεις να παρεις παρα πολλα πιθανα σεναρια ! και γενικα οι ανθρωποι εχουμε τη συνηθεια να πηγαινει ο νους μας πρωτα στα κακα και οχι στα καλα. Γιατι δηλαδη να σκεφτεις αυτο με τον κινητηρα και να μη πεις οτι εγινε μια απατεωνια μονο και μονο σ αυτο το κομματι εκει?

 

Σιγουρα πολυς κοσμος θα δει με αλλο ματι τη vw, αλλα οταν και η εταιρεια φανει εστω και τωρα σωστη, πληρωσεις, αποζημιωσει, και δε βγει κατι αλλο, ολο αυτο θα ξεχαστει και απλα κοσμος θα χαιρεται τ αυτοκινητα του....

Link to comment
Share on other sites

Να σημειώσω ότι δεν ισχύει αυτό με την Ελληνίδα. Η έρευνα έγινε στο West Virginia, όχι στο Michigan και η συγκεκριμένη δεν είχε καμία εμπλοκή. Από έγκυρες πηγές ;).

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με αναζήτηση στο internet τα μοντέλα είναι:

  • 2009 VW Jetta, VW Jetta Sportswagen – test groups 9VWXV02.035N/9VWXV02.0U5N
  • 2010 VW Jetta, VW Jetta Sportswagen, VW Golf, Audi A3 – test group AVWXV02.OU5N
  • 2011 VW Jetta, VW Jetta Sportswagen, VW Golf, Audi A3 – test group BVWXV02OU5N
  • 2012 VW Jetta, VW Jetta Sportswagen, VW Golf, Audi A3, VW Beetle, VW Beetle Convertible – test group CVWXV02OU5N
  • 2012 – VW Passat – test group CVWXV02OU4S
  • 2013 - VW Jetta, VW Jetta Sportswagen, VW Golf, Audi A3, VW Beetle, VW Beetle Convertible – test group CVWXV02OU5N
  • 2013 – VW Passat – test group DVWXV02OU4S
  • 2014 - VW Jetta, VW Jetta Sportswagen, VW Golf, Audi A3, VW Beetle, VW Beetle Convertible – test group DVWXV02OU5N
  • 2014 - VW Passat – test group EVWXV02OU4S
  • 2015 VW Jetta, VW Jetta Sportswagen, VW Golf, Audi A3, VW Beetle, VW Beetle Convertible, VW Passat – test group FVGAV02.0VAL

Ο κωδικός της μηχανής είναι ο ΕΑ189, ο οποίος φοριέται επίσης σε SEAT και Skoda

Link to comment
Share on other sites

candle δε διαφωνω πουθενα!! απλα ειμαι υποψιασμενη κι επειδη εχω αρκετους γνωστους-φιλους-συγγενεις σε μεγαλες πολυεθνικες , ξερω και φανταζομαι ποσα συγκαλυπτονται που μαλλον δε θα τα μαθουμε και ποτε.

 

οποτε ναι δε με εξεπληξε το συγκεκριμενο γεγονος... στην αμερικη ειναι πολυ αυστηρα τα ορια και μια εταιρεια προσπαθησε να τα παρακαμψει. Μεχρι ενα σημειο τα καταφερε, τελικα ομως τη πατησε. Ε δε πεφτω απο τα συννεφα, δυστυχως

 

Μακαρι να ταν το μονο και τελευταιο που εκανε η vw και να μη βρεθουμε κι εμεις να κυνηγαμε αποζημιωσεις.......

Εξελισσεσαι σε σκληρη vag-ιτισσα

Link to comment
Share on other sites

Να σημειώσω ότι δεν ισχύει αυτό με την Ελληνίδα. Η έρευνα έγινε στο West Virginia, όχι στο Michigan και η συγκεκριμένη δεν είχε καμία εμπλοκή. Από έγκυρες πηγές ;).

Ισχύει ότι είναι hoax.. http://ellinikahoaxes.gr/2015/09/24/ellinida-skandalo-volkswagen/

Link to comment
Share on other sites

Update: http://news.in.gr/world/article/?aid=1500028039

 

«Έχουμε πληροφορηθεί ότι και στην Ευρώπη, οχήματα με κινητήρες ντίζελ 1,6 και 2,0 λίτρων έχουν επηρεαστεί από τη χειραγώγηση που συζητείται» δήλωσε στους δημοσιογράφους την Πέμπτη ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών Αλεξάντερ Ντόντμπριντ"..

 

Ο ίδιος ανακοίνωσε πως δειγματοληπτικοί έλεγχοι των αρμόδιων υπηρεσιών θα διενεργηθούν και σε οχήματα άλλων εταιρειών εκτός της Volkswagen. Σύμφωνα με τον Αλεξάντερ Ντόντμπριντ δεν είναι γνωστό πόσα εκ των 11 εκατ. οχημάτων με το επίμαχο λογισμικό βρίσκονται στην Ευρώπη.

Edited by PiNiOn
Link to comment
Share on other sites

Λέτε να είναι οι εκδόσεις bluemotion τα 11,000,000 οχήματα παγκοσμίως. . . . ?

Ένα πράγμα που παρατηρώ τελευταία καμιά φορά όταν έχω ανοικτά τα παράθυρα και κινούμαι με όπισθεν, μυρίζουν έντονα τα καυσαέρια.

Ρε μπας και τα συστήματα ανάκτησης ενέργειας κλπ στα bmt είναι μούφα . . . ?

Link to comment
Share on other sites

Πάντως με την όλη ιστορία σκεφτόμουν και κάτι άλλο. Εκτός από τους ρύπους ίσως αυτό το λογισμικό ρυθμίζει αναγκαστικά και ίππους;

Δυναμομέτρηση γίνεται εν κίνηση ; :)

Edited by AvatarX
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.