nikolakis Posted September 30, 2015 Report Share Posted September 30, 2015 Νομίζω ότι θα πρέπει να ρίξουν τις τιμές αν θέλουν να ανεβάσουν τις πωλήσεις, με το κλίμα που έχει ήδη δημιουργηθεί.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ursus Posted September 30, 2015 Report Share Posted September 30, 2015 Ωρες ωρες περναει απο το μυαλο μου μηπως πρεπει ν ακυρωσω την παραγγελια.. Οχι μην εχει προβλημα το δικο μου αμαξι -αφου δεν ειναι καν πετρελαιο- αλλα δε ξερω... φοβαμαι πως θα επηρεασει την εταιρεια κατι τοσο σοβαρο. Λιγο θελει να ριξει φουντο; Μιλαμε για μια τεραστια εταιρεια βεβαια αλλα και για ενα πολυ μεγαλο σκανδαλο.. :/ Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemini Posted September 30, 2015 Report Share Posted September 30, 2015 Εκπρόσωπος της Audi αναφέρει στην telegraph.co.uk, ότι το πρόβλημα δεν αφορά τους νέους euro 6 κινητήρες: "There are almost 13,000 vehicles containing the cheat software in the United States, a spokesman for Ingolstadt-based Audi said. The engine in question was built into 1.6-litre and 2-litre turbo diesel models in the A1, A3, A4, A6, TT, Q3 and Q5 ranges. The cars involved have engines in the "euro 5" emissions category. Those with the newer "euro 6" engines aren't affected by the emissions scandal." Το ίδιο ανέφερε και ο επικεφαλής της "δικής μας" kosmocar, κος Στίβεν Σίρτης (http://www.caranddriver.gr/article.asp?catid=33045&subid=2&pubid=7454212): "Σε σχετικές ερωτήσεις απάντησε ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως διευκρίνιση από το Γερμανικό εργοστάσιο, εάν και πόσα αυτοκίνητα αυτής της σειράς έχουν εισαχθεί στην ελληνική αγορά και ότι δεν αφορά μόνο τον 2.0 TDi αλλά και τον 1.6 TDi (πρόκειται για κινητήρες προδιαγραφών Euro5)....Οι πελάτες της εταιρείας είναι προβληματισμένοι» και «θα πρέπει να εξηγήσουμε τι έχει συμβεί» σημείωσε, ενώ υπογράμμισε ότι «δεν υπάρχει κανένα θέμα με τους κινητήρες Euro 6 με τους οποίους λανσάρονται τα νέα μοντέλα του ομίλου στην ελληνική αγορά". 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros K Posted October 2, 2015 Report Share Posted October 2, 2015 Μόλις ανακοινώθηκε! Για να δούμε τι θα δούμε.. Θεωρώ βέβαια ότι ο αριθμός είναι μικρός, αλλά περιμένουμε λογικά και παρόμοια ανακοίνωση από Skoda-Seat..http://www.autoblog.gr/2015/10/02/9119-volkswagen-kai-audi-me-to-paranomo-logismiko-sthn-ellada/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gianni's Posted October 2, 2015 Report Share Posted October 2, 2015 «H Volkswagen AG ενημερώνει για τις προσεχείς ενέργειες που αφορούν σε πετρελαιοκίνητα οχήματα με κινητήρες EA 189 • Δεν επηρεάζονται τα καινούργια οχήματα EU6 • Ταυτοποιήθηκαν τα οχήματα που επηρεάζονται • Τα οχήματα παραμένουν τεχνικά ασφαλή και κατάλληλα για χρήση • Τεχνικές λύσεις βρίσκονται υπό επεξεργασία και θα παρουσιαστούν εντός Οκτωβρίου Η Volkswagen AG ενημερώνει για τις προσεχείς ενέργειες που αφορούν στην ενημέρωση των κατόχων και στην αποκατάσταση των τιμών εκπομπής ρύπων για όσα πετρελαιοκίνητα οχήματα επηρεάζονται. Σε συνέχεια ενημέρωσης της Kosmocar AE από την Volkswagen AG, προκύπτει ότι από τα ήδη κυκλοφορούντα οχήματα στην Ελλάδα επηρεάζονται 6.362 Επιβατικά οχήματα Volkswagen, 1.875 οχήματα Audi και 882 Επαγγελματικά οχήματα Volkswagen. Αυτά τα οχήματα, συγκεκριμένων μοντέλων και ετών κατασκευής, είναι εξοπλισμένα αποκλειστικά με πετρελαιοκινητήρες του τύπου EA 189. Τα αυτοκίνητα παραμένουν τεχνικά ασφαλή και κατάλληλα για χρήση. Από το εν λόγω θέμα δεν επηρεάζονται όλα τα καινούργια οχήματα που διαθέτουν το πανευρωπαϊκά ισχύον πρότυπο EU6. Το πρόγραμμα δράσης προβλέπει ως πρώτο βήμα, την ενημέρωση των κατόχων στους οποίους αφορά το θέμα. Τις επόμενες ημέρες, μέσα από τις ιστοσελίδες www.volkswagen.gr και www.audi.gr θα παρέχεται συνεχής ενημέρωση για οποιαδήποτε εξέλιξη, καθώς και η δυνατότητα στους κατόχους να διακρίνουν αν το όχημά τους επηρεάζεται, με την εισαγωγή του αριθμού πλαισίου. Στην συνέχεια, η Volkswagen και οι άλλες μάρκες του Ομίλου των οποίων τα αυτοκίνητα επηρεάζονται, θα επιδείξουν εντός Οκτωβρίου στις αρμόδιες υπηρεσίες, τις τεχνικές λύσεις και την εφαρμογή τους. Κατόπιν αυτών, θα ενημερωθούν οι κάτοχοι των οχημάτων προκειμένου να κλείσουν ραντεβού στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service της Kosmocar ΑΕ για την εφαρμογή των απαραίτητων τεχνικών μέτρων.»... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas_petrop Posted October 2, 2015 Report Share Posted October 2, 2015 Προσωπικά αν ήμουν κάτοχος 2.0TDI και με καλούσαν για επιδιόρθωση δεν θα πήγαινα σε καμμία περίπτωση γιατί θεωρώ πως θα γίνει υποβάθμιση των χαρακτηριστικών ροπής και ιπποδύναμης του κινητήρα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted October 2, 2015 Report Share Posted October 2, 2015 (edited) Βαζω εδω και το κειμενο της ανακοινωσεις για να υπαρχει --------------------------------------------------------------------------------------------------- «Η Volkswagen AG ενημερώνει για τις προσεχείς ενέργειες που αφορούν στην ενημέρωση των κατόχων και στην αποκατάσταση των τιμών εκπομπής ρύπων για όσα πετρελαιοκίνητα οχήματα επηρεάζονται.Σε συνέχεια ενημέρωσης της Kosmocar AE από την Volkswagen AG, προκύπτει ότι από τα ήδη κυκλοφορούντα οχήματα στην Ελλάδα επηρεάζονται 6.362 Επιβατικά οχήματα Volkswagen, 1.875 οχήματα Audi και 882 Επαγγελματικά οχήματα Volkswagen. Αυτά τα οχήματα, συγκεκριμένων μοντέλων και ετών κατασκευής, είναι εξοπλισμένα αποκλειστικά με πετρελαιοκινητήρες του τύπου EA 189. Τα αυτοκίνητα παραμένουν τεχνικά ασφαλή και κατάλληλα για χρήση. Τα 6.362 επιβατικά οχήματα Volkswagen, φτάνει ο αριθμός των αυτοκινήτων με παράνομο λογισμικό που κυκλοφορούν εντός ΕλλάδοςΤα 6.362 επιβατικά οχήματα Volkswagen, φτάνει ο αριθμός των αυτοκινήτων με παράνομο λογισμικό που κυκλοφορούν εντός ΕλλάδοςΑπό το εν λόγω θέμα δεν επηρεάζονται όλα τα καινούργια οχήματα που διαθέτουν το πανευρωπαϊκά ισχύον πρότυπο EU6.Τα οχήματα προδιαγραφών Euro 6 δεν έχουν επηρεάζονται από το σκάνδαλο dieselgateΤο πρόγραμμα δράσης προβλέπει ως πρώτο βήμα, την ενημέρωση των κατόχων στους οποίους αφορά το θέμα. Τις επόμενες ημέρες, μέσα από τις ιστοσελίδες www.volkswagen.gr και www.audi.gr θα παρέχεται συνεχής ενημέρωση για οποιαδήποτε εξέλιξη, καθώς και η δυνατότητα στους κατόχους να διακρίνουν αν το όχημά τους επηρεάζεται, με την εισαγωγή του αριθμού πλαισίου.Στην συνέχεια, η Volkswagen και οι άλλες μάρκες του Ομίλου των οποίων τα αυτοκίνητα επηρεάζονται, θα επιδείξουν εντός Οκτωβρίου στις αρμόδιες υπηρεσίες, τις τεχνικές λύσεις και την εφαρμογή τους. Κατόπιν αυτών, θα ενημερωθούν οι κάτοχοι των οχημάτων προκειμένου να κλείσουν ραντεβού στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service της Kosmocar ΑΕ για την εφαρμογή των απαραίτητων τεχνικών μέτρων». --------------------------------------------------------------------------------------------------- Προβλεπω να τρεξουν κανενα update και απο 100 ίππους θα τα πανε 50 Edited October 2, 2015 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 Δεν ξέρω αν με πιάνει - είμαι 1.6 - θα το μάθω, αλλά θα ζητήσω εγγράφως όλες τις αλλαγές που πρόκειται να γίνουν. Το άσχημο είναι ότι αν χάσει σε ροπή/ιπποδύναμη/κατανάλωση είναι δύσκολο να αποδειχθεί. Δεν ξέρω αν πιάνει σαν απόδειξη δυναμομετρηση πριν και μετά, αλλά το σκέφτομαι. Σε κάθε περίπτωση, είναι τουλάχιστον εκνευριστικό να υπάρχει περίπτωση να χάσει τα χαρακτηριστικά που πιθανώς να έκαναν κάποιον να το αγοράσει σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Μάλιστα η αιτία για αυτό να είναι ο δόλος / απάτη από την μεριά του κατασκευαστή. Πιστεύω ότι σε αυτή την περίπτωση θα γίνουν αρκετές αγωγές, ειδικά με την έκταση που έχει πάρει το θέμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ursus Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 Θα ταν φρονιμο να μαζευτουν οσοι περισσοτεροι κατοχοι γινεται κι αν αποδειχτει πτωση της αποδοσης, να κινηθειτε ολοι μαζι εναντιον τους. Θα ρωταγα δικηγορο για το τι μπορει να σταθει νομικα ωστε να χω εικονα του αμαξιου πριν και μετα τη διορθωση. Ειπαμε αγαπαμε vw αλλα δεν ειμαστε και ....κες. Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 H vw έχει βγάλει ένα online εργαλείο που τσεκαρει με το VIN: http://m.enikos.gr/el/international/343820,VW-Audi-Deite-online-an-to-oxhma-sas-dia8etei-to-eidiko-logismiko.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 Εμένα μου έβγαλε το συγκεκριμένο γερμανικό site της vw ότι δεν έχει θέμα. Θα δείξει ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stellbouz Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 ούτε το δικό μου... Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gianni's Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 Δεδομένου ότι το πρόβλημα είναι η ρύποι NOx, θα μπορούσαν απλά να βάλουν ένα καταλύτη στην εξαγωγή και να το λύσουν. Με αυτό το τροπο δεν θα επηρεάζονταν οι επιδόσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
opeth Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 Ειμαι κατοχος polo 1.6 tdi bluemotion μεχρι στιγμης δεν εχει αναφρεθει κατι λετε να μην ειναι πειραγμενο η απλα δεν το εχουν εξετασει ακομη για παρανομο λογισμικο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 Θεωρητικά θα μπορείς να το ελέγξεις όταν βγάλει αντίστοιχο check η vw Ελλάδας με το VIN. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 Μόνο τα 2λιτρα δεν ανακοίνωσαν η κάνω λάθος Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros K Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 Δεν είναι τόσο απλό το θέμα Gianni's.. Στα πετρελαιοκίνητα των άλλων εταιριών για να μειώσουν τις εκπομπές NOx, έβαζαν ένα δοχείο που περιέχει μέσα το υγρό AdBlue, το οποίο θα κόστιζε στην VW από ότι έχω διαβάσει περίπου 300€ ανα αυτοκίνητο. Παρόλα αυτά δεν το έβαλαν, εγκατέστησαν το γνωστό πλέον λογισμικό, και υπερηφανεύονταν για το Clean Diesel που δεν χρησιμοποιούσε AdBlue για την μείωση των ρύπων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 Μετά είπαν ότι στην Ευρώπη επηρεάζονται και 1.6. Συνολικά πάνω από 6000 αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 (edited) Δεδομένου ότι το πρόβλημα είναι η ρύποι NOx, θα μπορούσαν απλά να βάλουν ένα καταλύτη στην εξαγωγή και να το λύσουν. Με αυτό το τροπο δεν θα επηρεάζονταν οι επιδόσεις. Δηλαδη πιστεύεις οτι το πρόβλημα ειναι τοσο απλο, μπορείς λοιπον να μας εξηγήσεις το λόγος που ολόκληρο εργοστάσιο κατέφυγε σε ολη αυτήν την ιστορία και δεν έβαλαν ενα καταλύτη εκει να τελειώνουν Εγω πιστευω οτι το πρόβλημα ειναι σοβαρό και δεν λυνετε με διορθώσεις στο λογισμικό ή καταλύτες κλπ χωρις συνέπειες για το αυτοκίνητο, ο κινητήρα ειναι εκτος προδιαγραφών, ρυπογόνος και δεν εχει καμια σχέση με blue motion, μάλλον black motion θα ήταν το καλύτερο λογότυπο Βεβαια καποιοι άνθρωποι εμπιστεύτηκαν την vw και δαπάνησαν κάποια χρήματα οχι και λιγα, τι θα κανουν με το συγκεκριμενο πρόβλημα θα φανει στο μελλον και κατα ποσο ειναι ικανοί να το διορθώσουν εκει στην vw χωρίς το αυτοκίνητο να γίνει κάρο υγ Παρόμοιά ιστορία είχαμε και εμεις πριν κάποια χρόνια οταν σε ενα update το αυτοκίνητο έχασε την σπιρτάδα του Τεσπα καλή τύχη στους κατόχους Edited October 3, 2015 by nikoskallithea 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim40 Posted October 3, 2015 Report Share Posted October 3, 2015 Ουφ... Ευτυχως ουτε το δικο μου!! Avatar X μαλλον ειναι με μερικες μερες διαφορα τα δικα μας :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pwillis94 Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Δυστυχως εμενα αλλα και της συζυγου ειναι!!! γμτ την τυχη μας! Καλα ξεμπερδέματα! Βεβαια εμεις ανοικουμε στην premium μαρκα βλεπε Audi. Και θα πρεπει να καταφύγουμε στην νομικη οδο διοτι εαν ειναι να χασω 10 αλογα και βαλε αλλα και αυξηση της καταναλωσεις τοτε ακυρο ολο το θεμα του πετρελαίου!! Βαλε οτι πηραν και χωμα το προηγουμενο αμαξι το οποιο ηταν δικο τους ενος ετους καταλαβαινεται την χασουρα αλλακαι την κοροιοδια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Το ότι είναι το ειδες σε άλλο site; Πάντως δεν νομίζω το "fix" να υποβιβάσει τα αμάξια γιατί θα γίνουν απίστευτες αγωγές, ειδικά από Αμερική που προστατεύεται πάρα πολύ ο καταναλωτής. Αν ήταν απλά να κάνουν κάτι τέτοιο θα είχαν ήδη ξεκινήσει το recall, γιατί θα ήταν απλό. Πιστεύω ότι καθυστερούν για να βρουν τρόπο να βγάλουν το λογισμικό κάνοντας αλλαγές που δεν θα μειώνονται τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pwillis94 Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Μακαρι φιλε μου μακαρι απλως γνωριζοντας το group εχω την αισθηση οτι θα κανουμε οτι μπορουν ωστε να την βγαλουν φτηνα! Μην ξεχναμε το golf gt 170ps που μετα απο αναβαθμιση μεισανε την υπερπληρωση του turbo και τελικα επεσε το αμαξι στα 160 κατι απο 170! Τελος παντων αντε να δουμε! Η αλλη τρελη λυση ειναι να βαλουν adBlue το οποιο ομως πρωτον δεν κανει σε ολους τους πειραγμενους κινητερες λογο διαφορετικου τροπου μειωσεις των Nox και βεβαια ποιος θα μπορεσει να κανει μια τοσο μεγαλη μετατροπη? Μιλαμε για μεγαλη αλλαγη η οποια πιθανως αργοτερα να βγαλει αλλα θέματα στον κινητήρα διοτι δεν κατασκευάστηκε για να υποστιριξει αυτη την λειτουργια! Οποτε ημιμετρο να καλυφτουμε και μετα που θα σπανε ο ενας κινητηρας μετα τον αλλο την χρεωση το κλασσικο κοροιδο ο πελατης! Και επισης αλλο Αμερικη και αλλο μπανανισταν θυγατρικη της γερμανιας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilis13 Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Έχω ένα golf 1.6 tdi bluemotion,το αγόρασα τον Οκτώβριο του 2014.λογικά είναι euro 6. Έδωσα τον αριθμό πλαισίου και μου βγάζει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Υποθέτω ότι ισχύει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Η αλήθεια είναι ότι για να είμαστε σίγουροι πρέπει να δούμε και όταν το βγάλει το ελληνικό site της VW. Μακαρι φιλε μου μακαρι απλως γνωριζοντας το group εχω την αισθηση οτι θα κανουμε οτι μπορουν ωστε να την βγαλουν φτηνα! Μην ξεχναμε το golf gt 170ps που μετα απο αναβαθμιση μεισανε την υπερπληρωση του turbo και τελικα επεσε το αμαξι στα 160 κατι απο 170! Τελος παντων αντε να δουμε! Η αλλη τρελη λυση ειναι να βαλουν adBlue το οποιο ομως πρωτον δεν κανει σε ολους τους πειραγμενους κινητερες λογο διαφορετικου τροπου μειωσεις των Nox και βεβαια ποιος θα μπορεσει να κανει μια τοσο μεγαλη μετατροπη? Μιλαμε για μεγαλη αλλαγη η οποια πιθανως αργοτερα να βγαλει αλλα θέματα στον κινητήρα διοτι δεν κατασκευάστηκε για να υποστιριξει αυτη την λειτουργια! Οποτε ημιμετρο να καλυφτουμε και μετα που θα σπανε ο ενας κινητηρας μετα τον αλλο την χρεωση το κλασσικο κοροιδο ο πελατης! Και επισης αλλο Αμερικη και αλλο μπανανισταν θυγατρικη της γερμανιαςΗ διαφορά με το gt είναι ότι τώρα έχουν παραδεχτεί ουσιαστικά απάτη, όχι μια αστοχία υλικού. Σίγουρα σε δικαστήριο θα μετρήσει.Το θέμα είναι πως αποδεικνύεται ότι δεν πάει στο δρόμο το ίδιο καλά με πριν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...