AvatarX Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Έβγαλε και η vw Αγγλίας τέτοιο link για test: http://www.volkswagen.co.uk/owners/dieselinfo 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
opeth Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Και το δικο μου μεσα polo 1.6 bmt με τον υποτιθεμενο μπλε κινητηρα. Οτι και να γινει σιγουρα το αυτοκινητα θα χασουν την υποδυναμη τους κυριως αυτα με τον μεγαλο κυβυσμο αλλα ποιο πολυ φοβαμαι για τυχον νεα προβληματα που πιθανον να προκυψουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pwillis94 Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Εγω το ειδα απο χτες στο λsite της audi στην γερμανια! Ετσι και αλλιως το vin number ειναι μοναδικο! Το θεμα ειναι παιδια οσοι εχουμε προβλημα πριν το δηλωνω ΠΡΙΝ την οποιαδιποτε επισκευη να σας δωσουν γραπτως με υπογραφη τι σοι εργασιες θα κανουν και τι αποτελεσμα θα εχουν! Αν δειτε οτι τα μασανε η δεν σας αρεσει αυτο που προτεινουν προχωρας νομικα. Αλλωστε ετσι και αλλιως τα αμαξια μας εχουν τρομερή απομείωση της αξιας τους λογο του σκανδαλου και ακόμα περισοτερο συτα τα οποια εμπλέκονται αυτο μην το ξεχναμε! Εαν ηξερα απο την αρχη ολα τα στοιχεια σωστα θα διαλεγα αλλο αμαξι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 (edited) Εγω το ειδα απο χτες στο λsite της audi στην γερμανια! Ετσι και αλλιως το vin number ειναι μοναδικο! Το θεμα ειναι παιδια οσοι εχουμε προβλημα πριν το δηλωνω ΠΡΙΝ την οποιαδιποτε επισκευη να σας δωσουν γραπτως με υπογραφη τι σοι εργασιες θα κανουν και τι αποτελεσμα θα εχουν! Αν δειτε οτι τα μασανε η δεν σας αρεσει αυτο που προτεινουν προχωρας νομικα. Αλλωστε ετσι και αλλιως τα αμαξια μας εχουν τρομερή απομείωση της αξιας τους λογο του σκανδαλου και ακόμα περισοτερο συτα τα οποια εμπλέκονται αυτο μην το ξεχναμε! Εαν ηξερα απο την αρχη ολα τα στοιχεια σωστα θα διαλεγα αλλο αμαξι!Σωστά. Θα είναι καλό να δωθούν εγγράφως όλες οι αλλαγές (ειδικά σε υλικά αλλά και μια περιγραφή της αλλαγής του λογισμικού).Επίσης μια δυναμομέτρηση πριν και μετά δεν είναι άσχημη ιδέα. Edited October 4, 2015 by AvatarX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pwillis94 Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Σιγουρα εχεις δικιο για την δυναμομετρηση ομως θεωρω δεδομενο οτι οταν κανεις την επισκευη η vw/audi θα σε υποχρεωνη να υπογραφεις waiver στο οποιο θα δηλωνεται ρητως οτι δεν εχεις πλεον καμμια νομικη βλεψει εναντια στην εταιρια! Και εαν μετα γινει πατατα θα μεινεις στο χερι με ενα πολυ ακριβω αχρηστο αυτοκινητο που δεν θα εχει καμμια ουσιαστικη αξια.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiriakos3 Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Γεια σας είμαι καινούργιος κάτοχος golf stasionwagon 1600cc 2011 το πείρα πριν ένα μηνά ο γκαντέμης. Απλός θέλω να μάθω αν ο κινητήρας είναι ΕΑ 189 πως μπορώ? Το αμάξι είναι από γερμάνια πάτησα και έβαλα αρ. πλαισίου και λέει πως το αμάξι είναι οκ, να τους πιστέψουμε ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AvatarX Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Ενδιαφέρον video που φαίνεται να αποδεικνύει ότι εκτός από τους ρύπους, το λογισμικό διαφοροποιεί και την ροπή κυρίως. https://youtu.be/GhvI2oeBPtY 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pwillis94 Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 (edited) Γεια σας είμαι καινούργιος κάτοχος golf stasionwagon 1600cc 2011 το πείρα πριν ένα μηνά ο γκαντέμης. Απλός θέλω να μάθω αν ο κινητήρας είναι ΕΑ 189 πως μπορώ? Το αμάξι είναι από γερμάνια πάτησα και έβαλα αρ. πλαισίου και λέει πως το αμάξι είναι οκ, να τους πιστέψουμε ?Φίλε μου σε ποιο site το είδες? vw.de? εάν σου είπε οκ να χοροπηδας! Ενδιαφέρον video που φαίνεται να αποδεικνύει ότι εκτός από τους ρύπους, το λογισμικό διαφοροποιεί και την ροπή κυρίως.https://youtu.be/GhvI2oeBPtYΦοβερό βίντεο! Δηλαδή η λύση θα είναι να μας μειώσουν την ιπποδύναμη και την ροπή από 140ps σε 112ps?Να πάμε όλοι μαζί δικαστικά να τους πάρουμε και τα εσώρουχα! Edited October 5, 2015 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
opeth Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 Αν ειναι να χασω 20-30 ιππους καλυτερα να το βαλω φωτια και να το καψω. Τοσσα εκκατομυρια καταναλωτες αν διεκδικησουν αποζημιωσεις βλεπω η εταιρια να βαζει λουκετο. Μια καλη λυση ειναι η αλλαγη κινητηρα σε euro 6 διαφορτικα επιστροφη χρηματων. Και απο την αλλη να εχεις αυτο τον τρελο με το καροτσι να ζηταει περικοπες σε μισθους και συνταξεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
serreos73 Posted October 4, 2015 Report Share Posted October 4, 2015 http://news247.gr/eidiseis/weekend-edition/giati-h-vw-epelekse-na-koroidepsei.3697476.html?utm_source=Contra&utm_medium=epiloges_home&utm_campaign=24MediaWidget στο παραπανω αρθρο γραφει "...Ο περιορισμός όμως των εκπομπών ρύπων με τη βοήθεια των μέτρων αντιρύπανσης που έχουν για το σκοπό αυτό τα αυτοκίνητα έχει και παράπλευρες συνέπειες: την μείωση της απόδοσης του κινητήρα, άρα και των επιδόσεων, την αύξηση της κατανάλωσης αλλά και των καταπονήσεών τους λόγω της αυξημένης θερμοκρασίας λειτουργίας. Από την άλλη ο συνδυασμός ισχύος, επιδόσεων και οικονομίας των diesel της ήταν ο θεμέλιος λίθος της στρατηγικής της Volkswagen και αυτό ήταν κάτι που της εξασφάλιζε το περιβόητο πια λογισμικό..." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiriakos3 Posted October 5, 2015 Report Share Posted October 5, 2015 A Καλά χθες ήταν καλά σήμερα μου έβγαλε αυτό. Αγαπητέ πελάτη της Volkswagen, οφείλουμε να σας ενημερώσουμε ότι, δυστυχώς, η στο όχημά σας με το VIN -- ενσωματωμένο κινητήρα ντίζελ τύπου EA189 επηρεάζεται Από την ΕΝΑ Λογισμικό που ΕΠΙΠΕΔΩΝ μονοξειδίου ΤΟΥ αζώτου (NOx), δοκιμαστική λειτουργία (NEDC) βελτιστοποιούνται. Σας διαβεβαιώνω, ωστόσο , Το ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Οτι σας ΕΙΝΑΙ τεχνικώς ασφαλής ΚΑΙ κατάλληλη ΓΙΑ Κυκλοφορία! τι κάνω τώρα πρέπει να κινηθώ νομικά? μήπως όλοι μαζί? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted October 5, 2015 Report Share Posted October 5, 2015 (edited) Λογικά όταν η VW δώσει τη λύση στο θέμα (πχ update λογισμικού), θα βγει ανακοίνωση από Kosmocar και θα πας σε ένα εξουσιοδοτημένο να στο κάνουν. Τώρα αν από κει κ πέρα αλλάζει κάτι πχ σε απόδοση/κατανάλωση προς το χειρότερο, δεν ξέρω πώς μπορείς να κινηθείς νομικά και αν αξίζει, είναι δύσκολο να αποδειξει κανείς τις αλλαγές πριν/μετά. Ακόμα και σε δυναμόμετρο να πας, άντε τώρα ένα πχ δικαστήριο, να δεχθεί ότι το δυναμόμετρο που το μέτρησες είναι σωστό κλπ κλπ κλπ κλπ. Το ίδιο και με οποιαδήποτε άλλη μέτρηση. Edited October 5, 2015 by PiNiOn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pwillis94 Posted October 5, 2015 Report Share Posted October 5, 2015 Λογικά όταν η VW δώσει τη λύση στο θέμα (πχ update λογισμικού), θα βγει ανακοίνωση από Kosmocar και θα πας σε ένα εξουσιοδοτημένο να στο κάνουν. Τώρα αν από κει κ πέρα αλλάζει κάτι πχ σε απόδοση/κατανάλωση προς το χειρότερο, δεν ξέρω πώς μπορείς να κινηθείς νομικά και αν αξίζει, είναι δύσκολο να αποδειξει κανείς τις αλλαγές πριν/μετά. Ακόμα και σε δυναμόμετρο να πας, άντε τώρα ένα πχ δικαστήριο, να δεχθεί ότι το δυναμόμετρο που το μέτρησες είναι σωστό κλπ κλπ κλπ κλπ. Το ίδιο και με οποιαδήποτε άλλη μέτρηση. Σωστά αλλά για συστηματική εξαπάτηση και απομείωση της αξίας του αυτοκινήτου μπορείς να τους κανείς μήνυση! Άλλωστε αλλά σου πουλήσανε και τελικά αλλά σου παραδώσανε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ursus Posted October 5, 2015 Report Share Posted October 5, 2015 http://www.ert.gr/bloomberg-thema-epiviosis-tis-vw-theti-o-ikonomikos-diefthintis-tis/ ρε τι θα γινει... Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted October 7, 2015 Report Share Posted October 7, 2015 Παίδες, εδώ μπορείτε να τσεκάρετε αν επηρεάζεται το αυτοκίνητό σας! Το δικό μου πάντως φαίνεται καθαρό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gianni's Posted October 7, 2015 Report Share Posted October 7, 2015 (edited) http://news.in.gr/world/article/?aid=1500030948 "Ο νέος CEO της Volkswagen Ματίας Μύλερ ανέφερε πως ο όμιλος εκτιμά ότι η ανάκληση οχημάτων που επηρεάζονται από το σκάνδαλο με τη μέτρηση ρύπων μπορεί να ξεκινήσει τον Ιανουάριο, ευελπιστώντας πως θα έχει ολοκληρωθεί μέσα σε έναν χρόνο. Τα περισσότερα, αναφέρει, θα χρειαστούν μόνο νέο λογισμικό αλλά ορισμένα ίσως χρειαστούν καινούρια μπεκ ή καταλυτικούς μετατροπείς. . ......" Edited October 7, 2015 by Gianni's Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted October 7, 2015 Report Share Posted October 7, 2015 H VW Ελλάδος έβγαλε σελίδα όπου με τον αριθμό πλαισίου ελέγχουμε αν επηρεάζεται τα αυτοκίνητό μας! http://info.volkswagen.com/gr/el/home.html Το δικό μου πάντως είναι καθαρό! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pwillis94 Posted October 8, 2015 Report Share Posted October 8, 2015 Παντως για να μπορεσει το αμαξι να καλυψει τους τυπους πρεπει η να εκχυεται λιγοτερο καυσιμο στον θαλαμο η λιγοτερο αερα! λιγοτερο αερα λογο κατασκευης του μλποκ πολυ δυσκολο αρα λιγοτερο καυσιμο που συνεπαηει λιγοτερους ιππους! πολυ απλο! και αυτο στο 2.0 διοτι στο 1.6 θελει αλλα μπεκ που σημαινει ανοιγμα του κινητηρα και αλλο καζανακι εξατμισης και εαν βαλουν και το adblue σημαινει οτι θελει και χωρο για να τοποθετηθει το στομιο σωλνωσεις κτλ! ποιος νοημων ανθρωπος θα δεχτει να βαλουν τετοιο χερι στο αμαξι του χωρις να ξερουμε και το τελικο αποτελεσμα! μην ξεχναμε οτι οι κινητηρες αυτη δεν φτιαχτικαν με συστημα adblue στα τεχνικα τους αρα τι προβληματα θα βγαλουν? και ποιος θα πληρωσει το μαρμαρο? Παιδια κρινω το ποιο λογικο μαζικες αγωγες για εξαπατηση/απομειωση τα παιδια που εχουν VW μαζι και οι εχοντες Audi μαζι.. τοσο απλα! ΥΓ Τελικα 3 ηλιθιους γνωρισα εμενα εσενα και τον Mueller (προφητικη η ταινια) χαχαχαχα Παντως για να μπορεσει το αμαξι να καλυψει τους τυπους πρεπει η να εκχυεται λιγοτερο καυσιμο στον θαλαμο η λιγοτερο αερα! λιγοτερο αερα λογο κατασκευης του μλποκ πολυ δυσκολο αρα λιγοτερο καυσιμο που συνεπαηει λιγοτερους ιππους! πολυ απλο! και αυτο στο 2.0 διοτι στο 1.6 θελει αλλα μπεκ που σημαινει ανοιγμα του κινητηρα και αλλο καζανακι εξατμισης και εαν βαλουν και το adblue σημαινει οτι θελει και χωρο για να τοποθετηθει το στομιο σωλνωσεις κτλ! ποιος νοημων ανθρωπος θα δεχτει να βαλουν τετοιο χερι στο αμαξι του χωρις να ξερουμε και το τελικο αποτελεσμα! μην ξεχναμε οτι οι κινητηρες αυτη δεν φτιαχτικαν με συστημα adblue στα τεχνικα τους αρα τι προβληματα θα βγαλουν? και ποιος θα πληρωσει το μαρμαρο? Παιδια κρινω το ποιο λογικο μαζικες αγωγες για εξαπατηση/απομειωση τα παιδια που εχουν VW μαζι και οι εχοντες Audi μαζι.. τοσο απλα! ΥΓ Τελικα 3 ηλιθιους γνωρισα εμενα εσενα και τον Mueller (προφητικη η ταινια) χαχαχαχα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggrigor Posted October 8, 2015 Report Share Posted October 8, 2015 Για να μαζευόμαστε είμαι και εγώ μέσα και θεωρώ ότι θα πρέπει να το σκεφτόμαστε μαζικά όλοι μαζί. Και χωρίς πλάκα υποτίθεται ότι είχαμε αγοράσει ένα αυτοκίνητο φιλικό προς το περιβάλλον και τελικά κάναμε 40 φορές κακό... Το δικό μου είναι 1,6TDI του 02/2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo2010 Posted October 8, 2015 Report Share Posted October 8, 2015 (edited) Σκέφτομαι την περίπτωση να πρέπει να πληρωθούν τέλη κυκλοφορίας με βάση την πραγματική εκπομπή ρύπων και όχι την "εργοστασιακή"! (Επίσης γιατί το θέμα είναι "χωμένο" μέσα στο subforum του golf ?) Edited October 8, 2015 by polo2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted October 8, 2015 Report Share Posted October 8, 2015 Εκπομπή ρύπων είναι με βάση Co2 όποτε δεν επηρεάζεται Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted October 8, 2015 Report Share Posted October 8, 2015 (Επίσης γιατί το θέμα είναι "χωμένο" μέσα στο subforum του golf ?) Αν θυμάμαι καλα είχε γίνει συγχώνευση με θέμα που βρισκόταν στην κατηγορία Golf- Κινητήρας Diesel και το σύστημα κράτησε την θέση αυτή για το νέο θέμα. Θα μεταφερθεί στα Γενικά Θέματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo2010 Posted October 9, 2015 Report Share Posted October 9, 2015 Η μεταπωλητική αξία πιστεύετε θα μείνει ανεπηρέαστη ή θα πάρει τον κατήφορο μαζί με τη φήμη της vw? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted October 10, 2015 Report Share Posted October 10, 2015 Η μεταπωλητική αξία πιστεύετε θα μείνει ανεπηρέαστη ή θα πάρει τον κατήφορο μαζί με τη φήμη της vw?προσωπικα πιστευω οτι θα παει λιγο στον πατο ειδικα στα ντιζελ μοντελα.θα πας να πουλησεις αμαξι ντιζελ θα το εχεις σε λογικη τιμη και ο.εξυπνακιας θα σου πεταει αααα φιλε το αμαξι σου ρυπαινει παραπανω τα μισα και αν θες χααχχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gp21578 Posted October 11, 2015 Report Share Posted October 11, 2015 Και το δικο μου φαινεται καθαρο ,ψαχνοντας το θεμα βρεθηκα στο Wikipedia και βρηκα την λιστα των diesel κινητηρων της VW που βρισκονται στα διαφορα μοντελα .Στο εδαφιο 5 και στιςπαραγραφους 5,1 και 5,2 αναφερεται οτι το μοτερ ΕΑ 189 ανηκει στην σειρα ΕΑ 827 και εχει τοποθετηθει σε παρα πολλα μοντελα με διαφορα ID CODE . Τo ID CODE ειναι αυτο που αναφερεται στην δευτερη σελιδα του βιβλιου service π.χ. CRKB , CBDC, CAGA κ.λ.π.. Και τωρα τιθεται το ερωτημα αν αρκει αριθμος πλαισιου για να φανει αν ενα αυτοκινητο ειναι καθαρο. Δεν θα πρεπει η εταιρεια να μας πιστοποιει με υπευθυνο τροπο οτι το αυτοκινητο μας δεν φοραει τον κινητηρα ΕΑ 189 ? και οχι ξερα δν εχετε προβλημα...... ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΨΑΞΙΜΟ...... https://www.google.gr/search?q=list+of+vw+diesel+engines&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=oBQaVomoJszoUquQgXg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...