Jump to content
Candlemass

Σκάνδαλο Vw - Απάτη Με Τους Ρύπους

Recommended Posts

Και το δικο μου μεσα polo 1.6 bmt με τον υποτιθεμενο μπλε κινητηρα.

 

Οτι και να γινει σιγουρα το αυτοκινητα θα χασουν την υποδυναμη τους κυριως αυτα με τον μεγαλο κυβυσμο αλλα ποιο πολυ φοβαμαι για τυχον νεα προβληματα που πιθανον να προκυψουν.

Link to comment
Share on other sites

Εγω το ειδα απο χτες στο λsite της audi στην γερμανια! Ετσι και αλλιως το vin number ειναι μοναδικο! Το θεμα ειναι παιδια οσοι εχουμε προβλημα πριν το δηλωνω ΠΡΙΝ την οποιαδιποτε επισκευη να σας δωσουν γραπτως με υπογραφη τι σοι εργασιες θα κανουν και τι αποτελεσμα θα εχουν! Αν δειτε οτι τα μασανε η δεν σας αρεσει αυτο που προτεινουν προχωρας νομικα. Αλλωστε ετσι και αλλιως τα αμαξια μας εχουν τρομερή απομείωση της αξιας τους λογο του σκανδαλου και ακόμα περισοτερο συτα τα οποια εμπλέκονται αυτο μην το ξεχναμε! Εαν ηξερα απο την αρχη ολα τα στοιχεια σωστα θα διαλεγα αλλο αμαξι!

Link to comment
Share on other sites

Εγω το ειδα απο χτες στο λsite της audi στην γερμανια! Ετσι και αλλιως το vin number ειναι μοναδικο! Το θεμα ειναι παιδια οσοι εχουμε προβλημα πριν το δηλωνω ΠΡΙΝ την οποιαδιποτε επισκευη να σας δωσουν γραπτως με υπογραφη τι σοι εργασιες θα κανουν και τι αποτελεσμα θα εχουν! Αν δειτε οτι τα μασανε η δεν σας αρεσει αυτο που προτεινουν προχωρας νομικα. Αλλωστε ετσι και αλλιως τα αμαξια μας εχουν τρομερή απομείωση της αξιας τους λογο του σκανδαλου και ακόμα περισοτερο συτα τα οποια εμπλέκονται αυτο μην το ξεχναμε! Εαν ηξερα απο την αρχη ολα τα στοιχεια σωστα θα διαλεγα αλλο αμαξι!

Σωστά. Θα είναι καλό να δωθούν εγγράφως όλες οι αλλαγές (ειδικά σε υλικά αλλά και μια περιγραφή της αλλαγής του λογισμικού).

Επίσης μια δυναμομέτρηση πριν και μετά δεν είναι άσχημη ιδέα.

Edited by AvatarX
Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα εχεις δικιο για την δυναμομετρηση ομως θεωρω δεδομενο οτι οταν κανεις την επισκευη η vw/audi θα σε υποχρεωνη να υπογραφεις waiver στο οποιο θα δηλωνεται ρητως οτι δεν εχεις πλεον καμμια νομικη βλεψει εναντια στην εταιρια! Και εαν μετα γινει πατατα θα μεινεις στο χερι με ενα πολυ ακριβω αχρηστο αυτοκινητο που δεν θα εχει καμμια ουσιαστικη αξια....

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας είμαι καινούργιος κάτοχος golf stasionwagon 1600cc 2011 το πείρα πριν ένα μηνά ο γκαντέμης. Απλός θέλω να μάθω αν ο κινητήρας είναι ΕΑ 189 πως μπορώ? Το αμάξι είναι από γερμάνια πάτησα και έβαλα αρ. πλαισίου και λέει πως το αμάξι είναι οκ, να τους πιστέψουμε ?

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον video που φαίνεται να αποδεικνύει ότι εκτός από τους ρύπους, το λογισμικό διαφοροποιεί και την ροπή κυρίως.

https://youtu.be/GhvI2oeBPtY

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας είμαι καινούργιος κάτοχος golf stasionwagon 1600cc 2011 το πείρα πριν ένα μηνά ο γκαντέμης. Απλός θέλω να μάθω αν ο κινητήρας είναι ΕΑ 189 πως μπορώ? Το αμάξι είναι από γερμάνια πάτησα και έβαλα αρ. πλαισίου και λέει πως το αμάξι είναι οκ, να τους πιστέψουμε ?

Φίλε μου σε ποιο site το είδες? vw.de? εάν σου είπε οκ να χοροπηδας!

Ενδιαφέρον video που φαίνεται να αποδεικνύει ότι εκτός από τους ρύπους, το λογισμικό διαφοροποιεί και την ροπή κυρίως.https://youtu.be/GhvI2oeBPtY

Φοβερό βίντεο! Δηλαδή η λύση θα είναι να μας μειώσουν την ιπποδύναμη και την ροπή από 140ps σε 112ps?

Να πάμε όλοι μαζί δικαστικά να τους πάρουμε και τα εσώρουχα!

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι να χασω 20-30 ιππους καλυτερα να το βαλω φωτια και να το καψω.

Τοσσα εκκατομυρια καταναλωτες αν διεκδικησουν αποζημιωσεις βλεπω η εταιρια να βαζει λουκετο.

Μια καλη λυση ειναι η αλλαγη κινητηρα σε euro 6 διαφορτικα επιστροφη χρηματων.

Και απο την αλλη να εχεις αυτο τον τρελο με το καροτσι να ζηταει περικοπες σε μισθους και συνταξεις.

Link to comment
Share on other sites

http://news247.gr/eidiseis/weekend-edition/giati-h-vw-epelekse-na-koroidepsei.3697476.html?utm_source=Contra&utm_medium=epiloges_home&utm_campaign=24MediaWidget

 

στο παραπανω αρθρο γραφει  "...Ο περιορισμός όμως των εκπομπών ρύπων με τη βοήθεια των μέτρων αντιρύπανσης που έχουν για το σκοπό αυτό τα αυτοκίνητα έχει και παράπλευρες συνέπειες: την μείωση της απόδοσης του κινητήρα, άρα και των επιδόσεων, την αύξηση της κατανάλωσης αλλά και των καταπονήσεών τους λόγω της αυξημένης θερμοκρασίας λειτουργίας. Από την άλλη ο συνδυασμός ισχύος, επιδόσεων και οικονομίας των diesel της ήταν ο θεμέλιος λίθος της στρατηγικής της Volkswagen και αυτό ήταν κάτι που της εξασφάλιζε το περιβόητο πια λογισμικό..."

Link to comment
Share on other sites

A Καλά χθες ήταν καλά σήμερα μου έβγαλε αυτό.

 

Αγαπητέ πελάτη της Volkswagen, οφείλουμε να σας ενημερώσουμε ότι, δυστυχώς, η στο όχημά σας με το VIN -- ενσωματωμένο κινητήρα ντίζελ τύπου EA189 επηρεάζεται Από την ΕΝΑ Λογισμικό που ΕΠΙΠΕΔΩΝ μονοξειδίου ΤΟΥ αζώτου (NOx), δοκιμαστική λειτουργία (NEDC) βελτιστοποιούνται. Σας διαβεβαιώνω, ωστόσο , Το ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Οτι σας ΕΙΝΑΙ τεχνικώς ασφαλής ΚΑΙ κατάλληλη ΓΙΑ Κυκλοφορία!

 

τι κάνω τώρα πρέπει να κινηθώ νομικά?  μήπως όλοι μαζί?

Link to comment
Share on other sites

Λογικά όταν η VW δώσει τη λύση στο θέμα (πχ update λογισμικού), θα βγει ανακοίνωση από Kosmocar και θα πας σε ένα εξουσιοδοτημένο να στο κάνουν. Τώρα αν από κει κ πέρα αλλάζει κάτι πχ σε απόδοση/κατανάλωση προς το χειρότερο, δεν ξέρω πώς μπορείς να κινηθείς νομικά και αν αξίζει, είναι δύσκολο να αποδειξει κανείς τις αλλαγές πριν/μετά. Ακόμα και σε δυναμόμετρο να πας, άντε τώρα ένα πχ δικαστήριο, να δεχθεί ότι το δυναμόμετρο που το μέτρησες είναι σωστό κλπ κλπ κλπ κλπ. Το ίδιο και με οποιαδήποτε άλλη μέτρηση.

Edited by PiNiOn
Link to comment
Share on other sites

Λογικά όταν η VW δώσει τη λύση στο θέμα (πχ update λογισμικού), θα βγει ανακοίνωση από Kosmocar και θα πας σε ένα εξουσιοδοτημένο να στο κάνουν. Τώρα αν από κει κ πέρα αλλάζει κάτι πχ σε απόδοση/κατανάλωση προς το χειρότερο, δεν ξέρω πώς μπορείς να κινηθείς νομικά και αν αξίζει, είναι δύσκολο να αποδειξει κανείς τις αλλαγές πριν/μετά. Ακόμα και σε δυναμόμετρο να πας, άντε τώρα ένα πχ δικαστήριο, να δεχθεί ότι το δυναμόμετρο που το μέτρησες είναι σωστό κλπ κλπ κλπ κλπ. Το ίδιο και με οποιαδήποτε άλλη μέτρηση.

Σωστά αλλά για συστηματική εξαπάτηση και απομείωση της αξίας του αυτοκινήτου μπορείς να τους κανείς μήνυση! Άλλωστε αλλά σου πουλήσανε και τελικά αλλά σου παραδώσανε!

Link to comment
Share on other sites

Παίδες, εδώ μπορείτε να τσεκάρετε αν επηρεάζεται το αυτοκίνητό σας! Το δικό μου πάντως φαίνεται καθαρό!

Link to comment
Share on other sites

http://news.in.gr/world/article/?aid=1500030948

"Ο νέος CEO της Volkswagen Ματίας Μύλερ ανέφερε πως ο όμιλος εκτιμά ότι η ανάκληση οχημάτων που επηρεάζονται από το σκάνδαλο με τη μέτρηση ρύπων μπορεί να ξεκινήσει τον Ιανουάριο, ευελπιστώντας πως θα έχει ολοκληρωθεί μέσα σε έναν χρόνο.

Τα περισσότερα, αναφέρει, θα χρειαστούν μόνο νέο λογισμικό αλλά ορισμένα ίσως χρειαστούν καινούρια μπεκ ή καταλυτικούς μετατροπείς. . ......"

Edited by Gianni's
Link to comment
Share on other sites

H VW Ελλάδος έβγαλε σελίδα όπου με τον αριθμό πλαισίου ελέγχουμε αν επηρεάζεται τα αυτοκίνητό μας! 

 

http://info.volkswagen.com/gr/el/home.html 

 

Το δικό μου πάντως είναι καθαρό!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παντως για να μπορεσει το αμαξι να καλυψει τους τυπους πρεπει η να εκχυεται λιγοτερο καυσιμο στον θαλαμο η λιγοτερο αερα! λιγοτερο αερα λογο κατασκευης του μλποκ πολυ δυσκολο αρα λιγοτερο καυσιμο που

συνεπαηει λιγοτερους ιππους! πολυ απλο! και αυτο στο 2.0 διοτι στο 1.6 θελει αλλα μπεκ που σημαινει ανοιγμα του κινητηρα και αλλο καζανακι εξατμισης και εαν βαλουν και το adblue σημαινει οτι θελει και χωρο για να τοποθετηθει το στομιο

σωλνωσεις κτλ! ποιος νοημων ανθρωπος θα δεχτει να βαλουν τετοιο χερι στο αμαξι του χωρις να ξερουμε και το τελικο αποτελεσμα! μην ξεχναμε οτι οι κινητηρες αυτη δεν φτιαχτικαν με συστημα adblue στα τεχνικα τους αρα τι προβληματα θα βγαλουν?

και ποιος θα πληρωσει το μαρμαρο? Παιδια κρινω το ποιο λογικο μαζικες αγωγες για εξαπατηση/απομειωση τα παιδια που εχουν VW μαζι και οι εχοντες Audi μαζι.. τοσο απλα!

 

ΥΓ Τελικα 3 ηλιθιους γνωρισα εμενα εσενα και τον Mueller (προφητικη η ταινια) χαχαχαχα


Παντως για να μπορεσει το αμαξι να καλυψει τους τυπους πρεπει η να εκχυεται λιγοτερο καυσιμο στον θαλαμο η λιγοτερο αερα! λιγοτερο αερα λογο κατασκευης του μλποκ πολυ δυσκολο αρα λιγοτερο καυσιμο που

συνεπαηει λιγοτερους ιππους! πολυ απλο! και αυτο στο 2.0 διοτι στο 1.6 θελει αλλα μπεκ που σημαινει ανοιγμα του κινητηρα και αλλο καζανακι εξατμισης και εαν βαλουν και το adblue σημαινει οτι θελει και χωρο για να τοποθετηθει το στομιο

σωλνωσεις κτλ! ποιος νοημων ανθρωπος θα δεχτει να βαλουν τετοιο χερι στο αμαξι του χωρις να ξερουμε και το τελικο αποτελεσμα! μην ξεχναμε οτι οι κινητηρες αυτη δεν φτιαχτικαν με συστημα adblue στα τεχνικα τους αρα τι προβληματα θα βγαλουν?

και ποιος θα πληρωσει το μαρμαρο? Παιδια κρινω το ποιο λογικο μαζικες αγωγες για εξαπατηση/απομειωση τα παιδια που εχουν VW μαζι και οι εχοντες Audi μαζι.. τοσο απλα!

 

ΥΓ Τελικα 3 ηλιθιους γνωρισα εμενα εσενα και τον Mueller (προφητικη η ταινια) χαχαχαχα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για να μαζευόμαστε είμαι και εγώ μέσα και θεωρώ ότι θα πρέπει να το σκεφτόμαστε μαζικά όλοι μαζί.

Και χωρίς πλάκα υποτίθεται ότι είχαμε αγοράσει ένα αυτοκίνητο φιλικό προς το περιβάλλον και τελικά κάναμε 40 φορές κακό...

Το δικό μου είναι 1,6TDI του 02/2011

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι την περίπτωση να πρέπει να πληρωθούν τέλη κυκλοφορίας με βάση την πραγματική εκπομπή ρύπων και όχι την "εργοστασιακή"!

(Επίσης γιατί το θέμα είναι "χωμένο" μέσα στο subforum του golf ?)

Edited by polo2010
Link to comment
Share on other sites

(Επίσης γιατί το θέμα είναι "χωμένο" μέσα στο subforum του golf ?)

Αν θυμάμαι καλα είχε γίνει συγχώνευση με θέμα που βρισκόταν στην κατηγορία Golf- Κινητήρας Diesel και το σύστημα κράτησε την θέση αυτή για το νέο θέμα. Θα μεταφερθεί στα Γενικά Θέματα.

Link to comment
Share on other sites

Η μεταπωλητική αξία πιστεύετε θα μείνει ανεπηρέαστη ή θα πάρει τον κατήφορο μαζί με τη φήμη της vw?

προσωπικα πιστευω οτι θα παει λιγο στον πατο ειδικα στα ντιζελ μοντελα.θα πας να πουλησεις αμαξι ντιζελ θα το εχεις σε λογικη τιμη και ο.εξυπνακιας θα σου πεταει αααα φιλε το αμαξι σου ρυπαινει παραπανω τα μισα και αν θες χααχχα
Link to comment
Share on other sites

Και το δικο μου φαινεται καθαρο ,ψαχνοντας το θεμα βρεθηκα στο Wikipedia και βρηκα την λιστα των diesel κινητηρων της VW που βρισκονται στα διαφορα μοντελα .Στο εδαφιο 5 και στιςπαραγραφους 5,1 και 5,2

αναφερεται οτι το μοτερ ΕΑ 189 ανηκει στην σειρα ΕΑ 827 και εχει τοποθετηθει σε παρα πολλα μοντελα με διαφορα ID CODE . Τo ID CODE ειναι αυτο που αναφερεται στην δευτερη σελιδα του βιβλιου service π.χ.

CRKB , CBDC, CAGA κ.λ.π..

Και τωρα τιθεται το ερωτημα αν αρκει αριθμος πλαισιου για να φανει αν ενα αυτοκινητο ειναι καθαρο.

Δεν θα πρεπει η εταιρεια να μας πιστοποιει με υπευθυνο τροπο οτι το αυτοκινητο μας δεν φοραει τον κινητηρα ΕΑ 189 ? και οχι ξερα δν εχετε προβλημα......

 

ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΨΑΞΙΜΟ......

 

https://www.google.gr/search?q=list+of+vw+diesel+engines&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=oBQaVomoJszoUquQgXg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.