Jump to content
Candlemass

Σκάνδαλο Vw - Απάτη Με Τους Ρύπους

Recommended Posts

Έγκαιρη πηγή αναφέρει. . . . 

Απο Ιανουάριο θα αρχίσουν οι ειδοποιήσεις για τα ραντεβού με αλλαγή λογισμικού και βλέπουμε. . . . . . .

Είναι και μοντέλα με EURO6 κινητήρες και είναι στο ψάξιμο ακόμη για το πια ακριβώς είναι.

 

Όσον αφορά τα τέλη . . . 

Αν οι ρύποι αυξηθούν θα δηλωθεί κανονικά και θα αλλάξουν οι προδιαγραφές και θα αναπροσαρμοστούν οι τιμές τους . . . και κατ΄ επέκταση και τα τέλη.

Οι τιμές του κατασκευαστή θα αλλάξουν ούτως η άλλος . . . .(γνώμη μου) Δεν είναι λογικό μετά απο μια τέτοια μετατροπή , και ειδικά με το σενάριο μείωσης της ιπποδύναμης , να μην αλλάξουν οι προδιαγραφές. Μιας και θα πάρει λογικά εκ νέου έγκριση τύπου και θα κοινοποιηθεί και εκ νέου με διορθωμένο προσπέκτους στο Υ.Μ.Ε.

 

Ότι και να λέμε παιδιά μπορεί να είναι και στην τύχη. Το πιο λογικό για μένα είναι αν όντως μπορεί να ευσταθεί αυτό που λέω( μηχανολόγος δεν είμαι). . . :

ρύθμιση κινητήρα και εκ νέου σύστημα εξαγωγής καυσαερίων με τέτοια διαχείριση αυτών, προκειμένου να γίνει η εκ νέου εναρμόνιση με τις τιμές που αναφέρονται στις μέχρι τώρα προδιαγραφές, ή αν δεν γίνεται αυτό για τεχνικούς λόγους/κόστους να αυξηθούν ελαφρώς. Χωρίς να αλλάξουν ιπποδύναμη - ροπή . . . . 

Πχ. εμένα απο ρύπους είναι στα 96gr. . . μετά την οποιαδήποτε μετατροπή να έχει μια απόκλιση της τάξεως των 3gr.

Βασικά στην τύχη υποθέσεις κάνουμε όλοι μας (χωρίς παρεξήγηση). Αν δεν μας καλέσουν να μας πούν. . . . . 

Να σας πώ την αλήθεια μακάρι να διορθώνεται μόνο με έναν επαναπρογραμματισμό. 

Edited by ANDRITSOULAS
Link to comment
Share on other sites

Σε επικοινωνία με την Kosmocar σήμερα το πρωί με διαβεβαίωσε η υπάλληλος ότι το αυτοκίνητο μου δεν είναι στην κατηγορία με το παράνομο λογισμικό. Εγώ πάντως αν μετά από 2-3 μήνες μου πουν ότι είναι σε αυτή την κατήγορια φυσικά και δεν πρόκειται να δεχτώ, όπως και κανένας άλλος φυσικά, αγόρασα το αυτοκίνητο όπως και ο καθένας για τα συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά, όχι για να μου πουν μετά από ένα χρονικό διάστημα ότι πρέπει να μειώσουμε τα άλογα να χαθεί η ροπή κτλπ. Αν είναι έτσι ας μας δώσουν τα λεφτά μας πίσω, ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by sokratis91
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά απο όσο γνωρίζω, οι κινητήρες με το εν λόγω λογισμικό είναι οι 2000cc και 1600cc οχι οι εκδόσεις bluemotion (εάν κάνω λάθος διορθώστε με).

Εκτός αυτού, όσοι είναι σε αυτή τη κατηγορία θα ενημερωθούν με επιστολή, όπως ενημερώθηκα και εγώ.

 

Τώρα στο θέμα μας.

Η άποψη μου είναι πως η διόρθωση του λογισμικού γίνεται για να καλύψει την vw προκειμένου να έχει οχήματα που να καλύπτουν τις προδιαγραφές που θέτει η κάθε χώρα (ή το ευρωπαϊκό δίκαιο).

Δέν γίνεται για να αποκαταστήσει τον εκάστοτε πελάτη - ιδιοκτήτη οχήματος.

Εάν η αλλαγή λογισμικού μου δώσει ίδιο όχημα σε επιδόσεις και σε τέλη κυκλοφορίας που είχα και πρίν, τότε δεν καίγομαι να ασχοληθώ με το θέμα, γιατί στην ουσία δεν αλλάζει κάτι για εμένα.

 

Αυτό όμως δεν πρόκειται να συμβεί, γιατί εάν με το νέο λογισμικό είχα το ίδιο αυτοκίνητο, η vw δεν θα είχε λόγο να μπεί στη διαδικασία να πειράξει τις μετρήσεις. Θα μου έδινε κατευθείαν όχημα εντός προδιαγραφών ρύπων με τις ίδιες επιδόσεις!!!

Και να είστε σίγουροι πως εάν υπήρχε τέτοιο λογισμικό, θα μπρούσε να το περάσει στα μουλωχτά σε ένα update και ούτε γάτα ούτε ζημιά.

 

Στο συμπέρασμα λοιπόν:

Εγώ είμαι ικανοποιημένος εάν μου πούν, σου δίνω ΝΕΟ αυτοκίνητο ίδιου κυβισμού και ίδιας κατηγορίας ή σου αλλάζω μοτέρ και σου δίνω ίδιας κατηγορίας  αντιρρυπαντικής τεχνολογίας με 2 χρόνια εγγύηση

 

Εάν δεν θέλουν μου δίνουν τη διαφορά απο το να αντικαταστήσω το αυτοκίνητο μου με ένα άλλο ίδιας κατηγορίας.

Δηλ το δικό μου σήμερα κάνει 10.000,00 μεταχειρισμένο και καινούριο αντίστοιχο κάνει 15.000,00 μου δίνεις τα 5.000,00 στο χέρι + τα έξοδα του δικηγόρου για την όλη διαδικασία και είμαστε εντάξει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά απο όσο γνωρίζω, οι κινητήρες με το εν λόγω λογισμικό είναι οι 2000cc και 1600cc οχι οι εκδόσεις bluemotion (εάν κάνω λάθος διορθώστε με).

Εκτός αυτού, όσοι είναι σε αυτή τη κατηγορία θα ενημερωθούν με επιστολή, όπως ενημερώθηκα και εγώ.

 

Τώρα στο θέμα μας.

Η άποψη μου είναι πως η διόρθωση του λογισμικού γίνεται για να καλύψει την vw προκειμένου να έχει οχήματα που να καλύπτουν τις προδιαγραφές που θέτει η κάθε χώρα (ή το ευρωπαϊκό δίκαιο).

Δέν γίνεται για να αποκαταστήσει τον εκάστοτε πελάτη - ιδιοκτήτη οχήματος.

Εάν η αλλαγή λογισμικού μου δώσει ίδιο όχημα σε επιδόσεις και σε τέλη κυκλοφορίας που είχα και πρίν, τότε δεν καίγομαι να ασχοληθώ με το θέμα, γιατί στην ουσία δεν αλλάζει κάτι για εμένα.

 

Αυτό όμως δεν πρόκειται να συμβεί, γιατί εάν με το νέο λογισμικό είχα το ίδιο αυτοκίνητο, η vw δεν θα είχε λόγο να μπεί στη διαδικασία να πειράξει τις μετρήσεις. Θα μου έδινε κατευθείαν όχημα εντός προδιαγραφών ρύπων με τις ίδιες επιδόσεις!!!

Και να είστε σίγουροι πως εάν υπήρχε τέτοιο λογισμικό, θα μπρούσε να το περάσει στα μουλωχτά σε ένα update και ούτε γάτα ούτε ζημιά.

 

Στο συμπέρασμα λοιπόν:

Εγώ είμαι ικανοποιημένος εάν μου πούν, σου δίνω ΝΕΟ αυτοκίνητο ίδιου κυβισμού και ίδιας κατηγορίας ή σου αλλάζω μοτέρ και σου δίνω ίδιας κατηγορίας  αντιρρυπαντικής τεχνολογίας με 2 χρόνια εγγύηση

 

Εάν δεν θέλουν μου δίνουν τη διαφορά απο το να αντικαταστήσω το αυτοκίνητο μου με ένα άλλο ίδιας κατηγορίας.

Δηλ το δικό μου σήμερα κάνει 10.000,00 μεταχειρισμένο και καινούριο αντίστοιχο κάνει 15.000,00 μου δίνεις τα 5.000,00 στο χέρι + τα έξοδα του δικηγόρου για την όλη διαδικασία και είμαστε εντάξει.

Πολυ πιθανόν ειναι οι γερμανοι να τα κανουν πλακάκια με τις ευρωπαικες κυβερνήσεις και να γλυτώσετε τα τελη

http://www.protothema.gr/world/article/514609/vretania-oi-idioktites-ton-peiragmenon-volkswagen-den-tha-plirosoun-upsilotera-teli/

 

Αλλα την πτώση στην ιπποδύναμη και οτι τελικά αυτο το αυτοκίνητο που πήρατε το παντρευτήκατε, αυτο δεν βλέπω να το γλιτώνετε με τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Είναι επιβεβαιωμένο για 1.2tdi-1.6tdi-2.0tdi (blm και μη blm). Εμένα μου έστειλαν mail. . . . 1.6tdi blm.

Φίλος και μέλος του Club που μιλήσαμε χθές του ήρθε επιστολή κανονικά για το 1.2tdi polo. Επίσης εξετάζονται και οι EU6 κινητήρες μιας και έχουν θέμα και κάποιες σειρές απο αυτούς.

Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου είναι δεν είναι αγορασμένο από Ελλάδα. Είναι μεταχειριςμένο από Γερμανία. Τι γίνεται με αυτά;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Και ποιος σας είπε ότι απλά θα σας βάλουν σε emission control program και θα σας πουν να πάρτε τα αμάξια σας τώρα είναι οικολογικά αλλά σέρνονται...

Απορώ βασικά αν ξέρετε ότι τα diesel euro5  βγαίναν σε 3 διαφορετικές γενιές common rail.

Αν ανήκετε στην 2 και στην 3 δε θα χρειαστεί τίποτα παραπάνω από αναβάθμιση εγκεφάλου με την οποία απλά θα ψεκάζεται παραπάνω ουρία...

Απλά δηλαδή θα υποστείτε ένα μικρό επιπλέον κόστος αφού θα χρειάζεται πιο συχνά συμπλήρωμα ουρίας...Και για να προλάβω το κόστος αυτής είναι γελοίο!

Το πρόβλημα είναι πιο σοβαρό (βασικά σοβαρό με την έννοια ότι η vw θα πρέπει να βάλε βαθιά το χέρι στην τσέπη της καθώς οι αλλαγές θα αφορούν εκτός από remap εγκεφάλου και εγκατάσταση AdBlue αλλά και εγκατάσταση της αντίστοιχης καλωδίωσης και ίσως πιθανόν και εγκατάσταση νέου εγκεφάλου...

 

 

Για  αυτό αφήστε τους τύπους που χωρίς ούτε καν έναν υπολογιστή για να απενεργοποιήσουν το λογισμό και με λόγια τύπου να το απενεργοποιήσαμε γιατι κάνουμε τον εγκέφαλο να νομίζει και μπλα-μπλα-μπλα...

Ο τύπος εδώ είναι μάστερ στα VAG στην Αμερική...Για δείτε τι λέει...

 

Λοιπον για να ξεκαθαριζουμε λιγο το τοπιο! πρωτον τα Gen 3 ειναι ο euro6 EA288 αρα ειναι εκτος! αυτος εχει αλλο θεμα!

τα Gen 2 ειναι τα περισοτερα που κυκλοφορουν στην ελλαδα λογο της εποχης που ελευθερωθηκε το diesel σε (Αθηνα-Θεσ/νικη)

τα Gen 1 πιθανως καλυπτουν τα περισοτερα taxi!! περα απο τα euro 4!

Τα Gen 3 στην Ελλαδα δεν εχουν Adblue εκτος και εαν το αναφερουν ρητα! Κοινως καποια clean diesel / bluemotion που λογικα κυκλοφορησαν το 2014 αρα δεν ριχνουν λιγο περισοτερη ουρια και ολα οκ διοτι ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΡΙΑ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑΤΑ!

αν ηταν τοσο ευκολο τοτε γιατι ρισκαρανε να ξεφτιλιστουν διεθνως και να φτασουν στο σημειο να διαλυσουν τον ομιλο! Ημαρτον! στην Αμερικη ειχαν clean diesel! αλλα αμαξια απο τα δικα μας! αν δειτε και στα configurator της Audi πχ ειχε diesel και clean diesel με ουρια (Adblue)

http://www.greencarcongress.com/2015/09/20150921-vw2l.html

Για να μην λεμε ανακριβιες! ειναι κριμα!

Link to comment
Share on other sites

Επειδή διάβασα το κείμενο που εβαλες στα αγγλικά λέει ότι σε είπα εγώ, αλλά με περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες

Άρα ότι ο ισχυρισμός σου ότι λέω ανακρίβειες είναι απολύτως αναληθης

Μάλιστα το άρθρο σου είναι χρονικά παλιό σε σχέση με τις εξελίξεις και δεν αναφέρει καν τρόπους διόρθωσης του προβλήματος όπως είπα και εγώ γενικά...

Για να είμαστε ακόμα πιο ακριβείς.. Κρίμα είναι.

Αυτό που λέω δεν αναιρούν το γεγονός ότι οι κάτοχοι τέτοιων οχημάτων πρέπει να προχωρήσουν σε διεκδικήσεις...

Link to comment
Share on other sites

Η λυση εαν ηταν ευκολη θα το ειχαν κανει εδω και χονια ωστε να μην εσκαγε το σκανδαλο καν! Η εαν οντως εκσαγε θα ηταν για ενα πολυ πολυ μικρο αριθμο αυτοκινητων! εδω ομως πηγες να με βγαλεις τρελο οτι ειναι ευκολη λυση

και θα ριξουν παραπανω ουρια και τελος! εδω τα αμαξια εκτος των euro 6 δεν εχουν ουρια αρα ειναι τεραστια διαδικασια και βεβαια κανενας ουτε εσυ προσωπικα φανταζομαι δεν θα ηθελες να κανουν τετοια εργασια στο αυτοκινητο σου χωρις

να ξερεις το τελικο αποτελεσμα! Η μηπως δεν θα ειχες τετοιο θεμα? (Βεβαια εσυ δεν εχειw καν diesel) εκτος βεβαια εαν εισαι υπαλληλος της kosmocar vw/audi!!!!!! Εσυ προσοπικα πωες θα ενιωθες και τι θα εκανες? οταν τα fsi σαν του avatar σου

χαλουσανε οι κινητηρες λογο μαλακων μεταλλων και χρεαζοταν ρυθμιση και πολες φορες εκτος εγγυησης πως θα ενιωθες? Θα πρεπει ολοι μαζι το τονιζω ολοι μαζι να τους κανουμε να ξυπνησουν και να πραξουν αναλογα με το την αρμοζουσα

τιμωρια για αυτο που εκαναν τελος! ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Link to comment
Share on other sites

Εγώ στο αμάξι μου δεν θα αφήσω τον οποιοδήποτε μάστορα να βάλει χέρι και να τροποποιήσει το οτιδήποτε. Εάν δεν λάβω εγγύηση τουλάχιστον διετή ότι 1)το αμάξι θα συνεχίσει να λειτουργεί σωστά όπως λειτουργούσε και πριν και 2) δεν θα επέλθΟυν μειώσεις στις επιδόσεις(αποδεδειγμένα με δυναμομέτρηση). Αλλιώς ας μου αλλάξουν μοτέρ ή ας μου δώσουν νέο ίδιου κυβισμού.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η λυση εαν ηταν ευκολη θα το ειχαν κανει εδω και χονια ωστε να μην εσκαγε το σκανδαλο καν! Η εαν οντως εκσαγε θα ηταν για ενα πολυ πολυ μικρο αριθμο αυτοκινητων! εδω ομως πηγες να με βγαλεις τρελο οτι ειναι ευκολη λυση

και θα ριξουν παραπανω ουρια και τελος! εδω τα αμαξια εκτος των euro 6 δεν εχουν ουρια αρα ειναι τεραστια διαδικασια και βεβαια κανενας ουτε εσυ προσωπικα φανταζομαι δεν θα ηθελες να κανουν τετοια εργασια στο αυτοκινητο σου χωρις

να ξερεις το τελικο αποτελεσμα! Η μηπως δεν θα ειχες τετοιο θεμα? (Βεβαια εσυ δεν εχειw καν diesel) εκτος βεβαια εαν εισαι υπαλληλος της kosmocar vw/audi!!!!!! Εσυ προσοπικα πωες θα ενιωθες και τι θα εκανες? οταν τα fsi σαν του avatar σου

χαλουσανε οι κινητηρες λογο μαλακων μεταλλων και χρεαζοταν ρυθμιση και πολες φορες εκτος εγγυησης πως θα ενιωθες? Θα πρεπει ολοι μαζι το τονιζω ολοι μαζι να τους κανουμε να ξυπνησουν και να πραξουν αναλογα με το την αρμοζουσα

τιμωρια για αυτο που εκαναν τελος! ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

 

Βρε παιδί μου πια cosmocar και αντιπροσωπείες...Εγώ δεν περνάω έξω από αντιπροσωπείες βγάζω σπυριά...Και  για την ιστορία ήμουν ένα βήμα πριν αγοράσω golf tdi euρo5 από Γερμανία αλλά έσκασε το capital control και το παράτησα οπότε βγήκαν τa euro6...

Δες αν δεν θες να το καταλάβεις δεν μπορώ να κάνω κάτι...Εγώ δε θ'έλω να σε βγάλω τρελό αλλά το άρθρο σου λέει αυτό:

 

Gen 2: SCR. In addition to making modifications to the engine, Volkswagen subsequently introduced a Selective Catalyst Reduction (SCR) system in the Passat 2.0L TDI for NOx treatment. (Earlier post.) When the exhaust gases exit the engine, they pass through the oxidation catalyst and diesel particulate filter. This component converts gases and traps the soot in the oil. The soot is burned off through regeneration cycles.After exiting the oxidation catalyst/diesel particulate filter assembly, the gases are sprayed with a reduction agent (urea) using the SCR injection valve. The gases then enter the SCR reduction catalysts. A NOx sensor downstream of the SCR reduction catalysts monitors the effectiveness of the reduction and is used to influence the amount of reduction agent used.

As with the LNT system, the parameters of all the elements that play into the aftertreatment are controlled by the ECM.

Άρα από Gen2 και μετά, άρα τα Gen2 kai Gen3 έχουν σύστημα ψεκασμού ουρίας...Και το λέει το άρθρο σου...Άρα δεν σε βγάζω τρελό απλά σε λέω την αλήθεια...Αν τώρα είσαι Gen1 τα πράγματα είναι ζόρικα όπως έχω πει..Εκεί η VW αν μειώσει απόδοση και αυτονομία αποδεδειγμένα ναι θα πρέπει να κινηθείτε νομικά...Αν αυτά δεν αλλάξουν θα πρέπει να δοθεί εφόρου εγγύηση για τις αλλαγές και τα μηχανικά...ΤΕΛΟΣ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που ξέρω είναι οτι ακόμη δεν ξέρουμε τίποτα για το ποιες ακριβώς θα είναι οι μετατροπές. Όσο περνάει ο καιρός το θέμα γίνεται όλο και μεγαλύτερο και όλο και πιο ''λιανό''. Προς το παρών όλοι μας κάνουμε εικασίες και βγάζουμε συμπεράσματα ίσως στην τύχη.

 

Ένα πράγμα έχω στον νου μου. Δεν δέχομαι καμία μετατροπή στο όχημα χωρίς 2ετή εγγύηση , και ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ να μην γίνει η οποιαδήποτε αλλαγή σε απόδοση - κατανάλωση προς τα πάνω - φορολόγηση  κλπ. 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που ξέρω είναι οτι ακόμη δεν ξέρουμε τίποτα για το ποιες ακριβώς θα είναι οι μετατροπές. Όσο περνάει ο καιρός το θέμα γίνεται όλο και μεγαλύτερο και όλο και πιο ''λιανό''. Προς το παρών όλοι μας κάνουμε εικασίες και βγάζουμε συμπεράσματα ίσως στην τύχη.

 

Ένα πράγμα έχω στον νου μου. Δεν δέχομαι καμία μετατροπή στο όχημα χωρίς 2ετή εγγύηση , και ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ να μην γίνει η οποιαδήποτε αλλαγή σε απόδοση - κατανάλωση προς τα πάνω - φορολόγηση  κλπ. 

Και αυτό είναι σωστό...Το ότι λέω εγώ είναι απλά ένα πιθανό σενάριο...Τίποτα το παραπάνω!

Από εκεί και πέρα το τι θα συμβεί θα φανεί στους επόμενους λίγους μήνους!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να πω και το αλλο, ποιος ειναι ο λογος να υπακούσεις και να πας το αυτοκίνητο σου για διόρθωση, το αφήνεις ετσι και ολα μια χαρά, δεν κατάλαβα τις μλκς της vw ολες εμεις θα τις πληρωνουμε

 

...και μην ψάχνετε εγγυήσεις και διάφορα μετα την επέμβαση γιατι κανένας δεν θα σας φοβηθεί, εξ άλλου ειναι πλεον γνώστες οι διαβεβαιώσεις και οι εγγυήσεις της μαμάς εταιρείας

Link to comment
Share on other sites

Παντως σχεδον κανενα μοντελο στην ελλαδα δεν ηρθε με clean diesel προδιαγραφες κοινως με adblue! αρα εμεις στο ελλαδισταν θα φαμε το μεγαλο λουκι! Μεγια μας! απο οσους προλαβαν να κανουν μεγαλο service kai μικρο σαν εβαλε ποτε ενδειξη για συμπληρωμα υγρου ουριας adblue  η οτιδιποτε αλλο

τετοιο? Και μην ακουσω κανα κουφο του στυλ δεν βγαζει τετοια ενδειξη εδω τελειωνει το ρημαδη το υγρο για τους υαλοκαθαριστηρες και μας πριζει το κερατο συνεχεια μπιπ και μπιπ και μπιπ! αν υποθεσουμε οτι θελει σχεδον 1,5 λιτρο ουρια για καθε 1000 χλμ περιπου στα 10,000 χλμ δεν θα ζητουσε συμπλιρωμα ουριας εαν ειχε ουρια το αμαξι μας? που λογικα δεν εχει αρα μονο software λυση δεν υπαρχει! τωρα απο εκει και περα ασ λουστουμε το γαματο made in Germany! ρε ουστ κοπροσκυλα!

Link to comment
Share on other sites

λογικα οι euro 6 πρεπει να εχουν adblue λογο προδιαγραφων! τωρα εαν δεν εχουν τι να πω!!!! αν εχει adblue θα υπαρχει το στομιο η μαζι με το στομιο του πετρελαιο σε ντουλαπακι του ρεζερουαρ η στο πορτμπακαζ κατω απο το πατωμα εκει που ειναι (ηταν) η ρεβερεζα!!!

Link to comment
Share on other sites

λογικα οι euro 6 πρεπει να εχουν adblue λογο προδιαγραφων! τωρα εαν δεν εχουν τι να πω!!!! αν εχει adblue θα υπαρχει το στομιο η μαζι με το στομιο του πετρελαιο σε ντουλαπακι του ρεζερουαρ η στο πορτμπακαζ κατω απο το πατωμα εκει που ειναι (ηταν) η ρεβερεζα!!!

41c68f8b8a01ef61451500f0d52bfa96.jpg

Κάτι τέτοιο προφανώς είναι για τα golf

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη με λιγα λογια, οπιο  αυτοκινητο με το πειραγμενο λογισμικο δεν εχει αυτο το adblue, δεν φτανει μονο ενα προγραμμα για να στρωσει ε;

Link to comment
Share on other sites

Λογικα Ηλια μου οχι! Λυπαμαι που σου κανω την καρδια περιβολι αλλα πως θα γινει αυτο? εαν γινοταν τοσο ευκολα τοτε για πιο λογο να βαλει το πειραγμενο λογισμικο και να γινει ξεφτιλα διεθνως και να ειναι ανοικτη σε μηνυσεις παγκοσμιος και σε προστιμα?

το εκανα διοτι δεν υπηρχε αλλος τροπος ωστε να πιασουν τους ρυπους που επρεπε! τα 1,6 εχουν και πιο σοβαρο θεμα απο τα 2.0... ασε εχουμε μπλεξει πολυ ασχημα διοτι πλεον και η τιμη μεταπωλησης αυτη η ηδη χαμιλη εξανευμηστικε ταχιστα μετα το σκανδαλο!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

δηλαδη με λιγα λογια, οπιο  αυτοκινητο με το πειραγμενο λογισμικο δεν εχει αυτο το adblue, δεν φτανει μονο ενα προγραμμα για να στρωσει ε;

Όχι Ήλία...Αν το αμάξι δεν έχει adblue σύμφωνα με τα λεγομενα ατομων που ασχολούνται με VW τότε πάμε για εκτεταμένες μοντιφιές και πρόγραμμα.

Βέβαια αν συνυπολογίσουμε το γεγονός ότι ειναι εκατομμύρια τα πειραγμένα αυτοκίνητα τότε το καλό είναι ότι η λύση θα είναι τυποποιημένη αρα και ισως αρκετά ακίνδυνη ή βασικά ασφαλής!

Link to comment
Share on other sites

Μα για επικίνδυνη δεν μίλησε κάνεις. Το θέμα είναι ότι εγώ δεν θέλω στο αμάξι μου να μου βάλουν έξτρα ντεπόζιτο, καλωδίωσης εγκέφαλο, καταλύτη και ότι άλλο ίσως να χρειάζεται. Αύτο είναι το πρόβλημα...

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Edited by ggrigor
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.