Jump to content
warrador

Golf 6 Tsi 1.4 122-160Ps - Υποψήφιος Αγοραστής Μεταχειρισμενου [Εντυπώσεις - Απορίες - Προβλήματα]

Recommended Posts

Καλοτάξιδο και σου εύχομαι ποτέ να μην γράψεις στα προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Pavlos92 μακαρι να ειναι πενα το αμαξι απλα οσο περισσοτερα χλμ τοσο πιο ευκολα ειναι να εχει παθει κατι (οτιδηποτε μικρο μεγαλο) στα χερια του προηγουμενου ιδιοκτητη. Ειναι ρισκο κ θελει καλο ψαξιμο. Παντως 7 χιλ για golf 6 με 200.000+χλμ ειναι πολλα. Εγω αγορασα πριν 6 μηνες golf 5 122αρι 89.500χλμ τοτε 7300. Ψαξτο καλα φιλε πριν παρεις υπαρχουν ευκαιριες.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

εάν το υγραέριο δεν είναι vialle που είναι τα μόνα που μπορούν να μπουν σε αμεσου ψεκασμού μην το πάρεις θα έχεις πολλά προβλήματα στο  μέλλον

Link to comment
Share on other sites

Από ότι κατάλαβα είσαι αποφασισμένος να πραγματοποιήσεις το όνειρο σου.  

Όλοι αυτοί οι σχολιαστές που ασχολήθηκαν ή ίσως ασχοληθούν προσπαθούν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο να σε πείσουν να μην το πάρεις, χωρίς να έχουν κανένα όφελος βέβαια. 

Ταυτόχρονα με την απόκτηση του πεθαμένου για έμενα  Golf 6 θα γίνεις υποψήφιο πελατάκι στην πεθαμένη πιάτσα (συνεργεία).

Υπάρχει ένα ρητό: ''Χωρίς κορόιδα δεν υπάρχει πιάτσα''

Ασχολούμουν με τα αυτοκίνητα από το 1984 έως το 2012 έχω δει πολλά, πάρα πολλά!!!!!!!!  

Σήμερα συντηρώ μόνος μου τα δυο Ι.Χ. μου.

Σου εύχομαι καλοτάξιδο και να κάνεις ακομα άλλα 790.000 χλμ. απροβλημάτιστα. 

Y.Γ Το σύστημα υγραερίου που φοράει έχει και λαδιέρα;;;;;;;;

Edited by tsikis007
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια....το υγραεριο ειναι vialle αμεσου ψεκασμου εκει και λαδιερα....αυτο με τα χιλιομετρα παιδια εχω ειδη ενα οπελ κορσα με 150000...θα ειναι τοσο μεγαλο το ρισκο;;;

Link to comment
Share on other sites

38 λεπτά πριν , pavlos92 said:

καλησπερα παιδια....το υγραεριο ειναι vialle αμεσου ψεκασμου εκει και λαδιερα....αυτο με τα χιλιομετρα παιδια εχω ειδη ενα οπελ κορσα με 150000...θα ειναι τοσο μεγαλο το ρισκο;;;

 

Edited by tsikis007
Link to comment
Share on other sites

Έχω το 6 3πορτο 160 άλογα χωρίς αυτόματο χωρίς υγραέριο με 65.000 απο αύγουστο 2009

 

Τα χιλιόμετρα είναι παρα πολλά για αυτό το αμάξι.

Εμένα μου δίνει η καρέντα που εκεί έκανα όλα τα σερβις και το ξέρουν το αμάξι (100% ατρακάριστο)

7000 που εννοείται δε το συζητάω

 

Δε το θεωρώ αξιόπιστο αυτοκίνητο.
Πώς να είναι με 1400κυβικά και >160 άλογα κομπρέσορ+τούρμπο? (βάλε και απο τα πρώτα dsg εσύ και υγραέριο!!!!!)

 

 

Link to comment
Share on other sites

παιδια μολις το αγορασα το αυτοκινητο και ο θεος βοηθος...αμα ειναι να γινει κατι θα γινει...το κορσα στα 10000χλμ δλδ απο την πρωτη χρονια μου εβγαλε μπουζοπλακετα....στα 60000 μου ξανα χτυπησε μπουζοπλακετα...και τωρα στα 150000 χλμ το αυτοκινητο εχει πεσει...με ολα τα σερβις στην ωρα του και με απολυτη φροντιδα....ευχομαι να πανε ολα καλα...!!!πιστευω εκανα πολλους ελεγχους πριν το παρω και ηταν ολα καθαρα και οκ....τωρα αν βγει κατι μεσα στον χρονο ειμαστε καλυμενη...!!!!

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago , tsikis007 said:

 

φιλε μου δεν μπορω να καταλαβω τι θελει να μας πει ο κυριος στο βιντεο...αν μπορουσες να μου το εξηγησεις!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αν υπολογισεις οτι μοτερ 1,4 απο 6αρια σπανε και γινονται πατατακια με λιγοτερο απο 100.000km, και αυτο εχει πανω απο 200.000Km το μονο σιγουρο ειναι οτι αυτο ΔΕΝ θα σπασει γιατι αν ηταν να σπασει θα ειχε σπασει. Αν ειναι καλοσυντηρημενο το αμαξι στα μισα να το κατεβαζανε τα km του ξερεις ποσοι θα τρεχανε να αγορασουν το κελεπουρι???

Γνωμη μου καλα εκανε και το πηρες, καλοταξιδο να ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον διάβασες το forum έκανες μια συνειδητή επιλογή γνωρίζοντας τα ρίσκα και τα πιθανά προβλήματα που θα αντιμετωπίσεις. Προσωπικά με 200.000+ χλμ τα 7.000 ευρώ τα θεωρώ εξωπραγματική τιμή . 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικο λοιπον και καλοταξιδο να ειναι,καλα και ασφαλη χιλιομετρα να εχεις. 

Βαλε μας και καμια φωτο να το δουμε, αν θες βεβαια. 

Link to comment
Share on other sites

παιδια ευχαριστω για της συμβουλες σας....ολες οι γνωμες και οι κριτικες δεκτες...δυστυχος ειμαι ενας ανθρωπος που αμα μου μπει κατι στο μυαλο θα το κανω,μακαρι να βγει σε καλο...με το που βγουν οι πινακιδες και γινει η μεταβιβαση θα ανεβασω και φωτο....!!!!η αληθεια ειναι οτι φαινεται καλοσυντηρημενο και αν ειχε κατεβασμενα χιλιομετρα λογικα δεν θα το ειχα προλαβει καν...!!!!

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago , takpanos said:

Εκανε μπαμ οτι θα το παρει. Καλοριζικο να ειναι

χαχαχχα....σε αυτο εχεις πολυ δικαιο φιλε μου

Link to comment
Share on other sites

Δε συμφωνώ με άλλους που λένε πως η τιμή είναι υψηλή. Αν μπούμε σε γνωστά site και ψάξουμε γκολφ με ίδια στοιχεία η χαμηλότερη τιμή που θα βρούμε είναι στα 7100. Ναι μεν έχει πολλά χιλιόμετρα, από την άλλη έχει υγραέριο vialle. Ναι μεν θα μπορούσε να κάνει παζάρια... αν πλήρωνε μετρητοίς, αλλά το παίρνει με δόσεις.

Ούτε τα 200.000 τα βλέπω πρόβλημα με πολλά ΑΝ, τα οποία τα προείπαμε πιο πάνω. Αν το αυτοκίνητο ήταν συνέχεια στην Εθνική εύκολα μαζεύει χιλιόμετρα χωρίς να ζορίζεται ούτε ο κινητήρας, ούτε το κιβώτιο... αλλά ελάχιστες πιθανότητες διαπίστωσης πραγματικών συνθηκών.

Αν είναι για προσωπική χρήση, να το χαίρεσαι και απροβλημάτιστο να είναι. Στα 1400κυβικά μάλλον είναι το καλύτερο αυτοκίνητο οδηγικά. Το Golf 6 εξάλειψε αρκετές παιδικές ασθένειες του 5 (που δεν σχετίζονται με κινητήρα-κιβώτιο), αλλά και τα DSG του έγιναν λιγάκι καλύτερα και πιο αξιόπιστα. Όχι πολύ πολύ... αλλά κάτι είναι και αυτό.
Αν είναι για επαγγελματική χρήση είναι μεγάλο λάθος η αγορά τέτοιου αυτοκίνητου ως μεταχειρισμένο.

Οι Γερμανοί που έχουν υπηρεσίες μελέτης αξιοπιστίας των ΙΧ για το Golf VI συγκεκριμένα λένε πως οι πιο αξιόπιστοι κινητήρες είναι ο 1.4 ατμοσφαιρικός και ο 1.6 βενζίνης ατμοσφαιρικός και ο 1.6 TDI. Μετά πάνε τα 1.4 με 122 άλογα και τα δίλητρα πετρελαίου και του GTi και τα χειρότερα είναι τα 1.4 με 140 και πιο πίσω με τα 160 άλογα.

Αυτό δε σημαίνει πως τα 1.4 με 160 άλογα δεν αξίζουν ή δε θα βρουν τους ιδιοκτήτες τους, απλά οι ιδιοκτήτες πρέπει να είναι προετοιμασμένοι.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχεις βρει κάποιο link με τις μελέτες αξιοπιστίας για το golf 6 στην Γερμανία και συχνότητα ζημιών? θα ήταν ενδιαφέρον να το διαβάσουμε...

Link to comment
Share on other sites

Δε συμφωνώ με άλλους που λένε πως η τιμή είναι υψηλή. Αν μπούμε σε γνωστά site και ψάξουμε γκολφ με ίδια στοιχεία η χαμηλότερη τιμή που θα βρούμε είναι στα 7100. Ναι μεν έχει πολλά χιλιόμετρα, από την άλλη έχει υγραέριο vialle. Ναι μεν θα μπορούσε να κάνει παζάρια... αν πλήρωνε μετρητοίς, αλλά το παίρνει με δόσεις.
Ούτε τα 200.000 τα βλέπω πρόβλημα με πολλά ΑΝ, τα οποία τα προείπαμε πιο πάνω. Αν το αυτοκίνητο ήταν συνέχεια στην Εθνική εύκολα μαζεύει χιλιόμετρα χωρίς να ζορίζεται ούτε ο κινητήρας, ούτε το κιβώτιο... αλλά ελάχιστες πιθανότητες διαπίστωσης πραγματικών συνθηκών.
Αν είναι για προσωπική χρήση, να το χαίρεσαι και απροβλημάτιστο να είναι. Στα 1400κυβικά μάλλον είναι το καλύτερο αυτοκίνητο οδηγικά. Το Golf 6 εξάλειψε αρκετές παιδικές ασθένειες του 5 (που δεν σχετίζονται με κινητήρα-κιβώτιο), αλλά και τα DSG του έγιναν λιγάκι καλύτερα και πιο αξιόπιστα. Όχι πολύ πολύ... αλλά κάτι είναι και αυτό.
Αν είναι για επαγγελματική χρήση είναι μεγάλο λάθος η αγορά τέτοιου αυτοκίνητου ως μεταχειρισμένο.

Οι Γερμανοί που έχουν υπηρεσίες μελέτης αξιοπιστίας των ΙΧ για το Golf VI συγκεκριμένα λένε πως οι πιο αξιόπιστοι κινητήρες είναι ο 1.4 ατμοσφαιρικός και ο 1.6 βενζίνης ατμοσφαιρικός και ο 1.6 TDI. Μετά πάνε τα 1.4 με 122 άλογα και τα δίλητρα πετρελαίου και του GTi και τα χειρότερα είναι τα 1.4 με 140 και πιο πίσω με τα 160 άλογα.
Αυτό δε σημαίνει πως τα 1.4 με 160 άλογα δεν αξίζουν ή δε θα βρουν τους ιδιοκτήτες τους, απλά οι ιδιοκτήτες πρέπει να είναι προετοιμασμένοι.
 


Θα σημειωσω μονο σαυτα που λες οτι το dsg στο golf 6 εγινε χειροτερο. Φορεσε το 7αρι ενω το golf 5 ειχε 6αρι υγρου συμπλεκτη σαν του gti. (Πλην τελευταιων αυτοκινητων το 2009).


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 10/30/2016 at 7:45 ΜΜ, andreas_petrop said:

Έχεις βρει κάποιο link με τις μελέτες αξιοπιστίας για το golf 6 στην Γερμανία και συχνότητα ζημιών? θα ήταν ενδιαφέρον να το διαβάσουμε...

Διαβάζω ένα ξενόγλωσσο site, το οποίο με τη σειρά του μεταφράζει αναφορές του Γερμανικού ινστιτούτου ADAC. Δυστυχώς όταν γράφουν περί αξιοπιστίας κάθε μοντέλου σπανιότατα αναφέρουν τη συχνότητα των βλαβών σε ποσοστά ή αριθμούς. Αν πχ γράφουν ακόμα και για το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο θα περιγράψουν τις βλάβες που είναι χαρακτηριστικές για το συγκεκριμένο αμάξι και σε ποια χιλιόμετρα βγαίνουν.

Στο συγκεκριμένο άρθρο για το Golf VI όμως έγραφε πως περίπου 15% των αγοραστών νέου Golf VI με κιβώτιο DSG είχαν βλάβες στη διάρκεια της εγγύησης με πρώτα συμπτώματα να εμφανίζονται στις 25-30.000 κιόλας. Σαφώς περισσότεροι είχαν προβλήματα μετά το πέρας της εγγύησης στα 120.000χλμ. Για αυτό και VW έκανε αλλαγές/επισκευές κιβωτίων ακόμα και μετά το πέρας της εγγύησης. 

 

17 hours ago , nikdev said:

 


Θα σημειωσω μονο σαυτα που λες οτι το dsg στο golf 6 εγινε χειροτερο. Φορεσε το 7αρι ενω το golf 5 ειχε 6αρι υγρου συμπλεκτη σαν του gti. (Πλην τελευταιων αυτοκινητων το 2009).


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Το 7άρι υπάρχει και υγρού συμπλέκτη - DQ500. Δεν ξέρω όμως αν μπήκε στα Golf.

 

Τα στατιστικά των Γερμανών λένε πως τα DSG έγιναν λίγο πιο αξιόπιστα από το 2009 (δηλαδή από το Golf VI) και της τελευταίας τριετίας (στα Golf VII) είναι πλέον αρκετά αξιόπιστα. Όχι χειρότερα των ανταγωνιστών δηλαδή.

Link to comment
Share on other sites

14 λεπτά πριν , Bitnik said:

Διαβάζω ένα ξενόγλωσσο site, το οποίο με τη σειρά του μεταφράζει αναφορές του Γερμανικού ινστιτούτου ADAC. Δυστυχώς όταν γράφουν περί αξιοπιστίας κάθε μοντέλου σπανιότατα αναφέρουν τη συχνότητα των βλαβών σε ποσοστά ή αριθμούς. Αν πχ γράφουν ακόμα και για το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο θα περιγράψουν τις βλάβες που είναι χαρακτηριστικές για το συγκεκριμένο αμάξι και σε ποια χιλιόμετρα βγαίνουν.

Στο συγκεκριμένο άρθρο για το Golf VI όμως έγραφε πως περίπου 15% των αγοραστών νέου Golf VI με κιβώτιο DSG είχαν βλάβες στη διάρκεια της εγγύησης με πρώτα συμπτώματα να εμφανίζονται στις 25-30.000 κιόλας. Σαφώς περισσότεροι είχαν προβλήματα μετά το πέρας της εγγύησης στα 120.000χλμ. Για αυτό και VW έκανε αλλαγές/επισκευές κιβωτίων ακόμα και μετά το πέρας της εγγύησης. 

 

Το 7άρι υπάρχει και υγρού συμπλέκτη - DQ500. Δεν ξέρω όμως αν μπήκε στα Golf.

ΕΔΩ μιλάμε για το 1.4Tsi, το οποίο είχε το 7άρι ξηρού συμπλέκτη και όχι DQ500, που φοράει το Audi TTRS.

 

Τα στατιστικά των Γερμανών λένε πως τα DSG έγιναν λίγο πιο αξιόπιστα από το 2009 (δηλαδή από το Golf VI) και της τελευταίας τριετίας (στα Golf VII) είναι πλέον αρκετά αξιόπιστα. Όχι χειρότερα των ανταγωνιστών δηλαδή.

 

Link to comment
Share on other sites

Για να μην μπερδεύεστε:

DQ200 7άρι ξηρού τύπου (επίσημη ανώτατη ροπή 250Nm)

DQ250 6άρι υγρού τύπου (επίσημη ανώτατη ροπή 350Nm)

DQ500 7άρι υγρού τύπου (επίσημη ανώτατη ροπή 600Nm)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και απο εμένα παιδιά.Νέος στο κλαμπ και θα ήθελα την βοήθεια σας.
Είμαι υποψήφιος αγοραστής golf 6 tsi 160hp.Είχα δεί κάποια στιγμή σε μια ανάρτηση ενος παιδιού απο εδω μέσα οτι είχε δώσει μια συμβουλή σε κάποιον που ήταν στην ανάλογη θέση με εμένα να αποφύγει μοντέλα του 2010.Έβγαζαν κάποια συγκεκριμένα προβλήματα τα αυτοκίνητα της συγκεκριμένης χρονιάς και αν ναι τι;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 11/9/2016 at 0:01 ΠΜ, Mitsakos_89 said:

Καλησπέρα και απο εμένα παιδιά.Νέος στο κλαμπ και θα ήθελα την βοήθεια σας.
Είμαι υποψήφιος αγοραστής golf 6 tsi 160hp.Είχα δεί κάποια στιγμή σε μια ανάρτηση ενος παιδιού απο εδω μέσα οτι είχε δώσει μια συμβουλή σε κάποιον που ήταν στην ανάλογη θέση με εμένα να αποφύγει μοντέλα του 2010.Έβγαζαν κάποια συγκεκριμένα προβλήματα τα αυτοκίνητα της συγκεκριμένης χρονιάς και αν ναι τι;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Χμ, χμ... Προσωπικά δεν ξέρω τι μπορεί να άλλαξε στα Golf VI και στον συγκεκριμένο κινητήρα από την αρχή της παραγωγής του. Από τα σοβαρά εννοώ. Μοναδικό πράγμα που ξέρω πως κάποια στιγμή άλλαξαν τα μπροστινά ψαλίδια. Από ατσαλένια (ίδια με το Golf V) έγιναν αλουμινένια. Αναλόγως μοντέλου και κινητήρα η αλλαγή ξεκίνησε από το φθινόπωρο του 2008 ως την άνοιξη του 2010. Από το καλοκαίρι του 2010 όλα τα Γκολφ έχουν αλουμινένια ψαλίδια μπροστινής ανάρτησης και είναι 100% συμβατά στην τοποθέτηση με παλιότερα ατσαλένια.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.