doggy Posted July 15, 2020 Report Share Posted July 15, 2020 To μοτέρ του είναι τίμιο οπότε μηχανικά δεν νομίζω να δεις κάτι, αλλά μιας και μιλάμε για 120,000 χλμ ε σίγουρα μια βόλτα σε μηχανικό θα βοηθήσει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sideanas Posted July 15, 2020 Report Share Posted July 15, 2020 4 minutes ago, doggy said: To μοτέρ του είναι τίμιο οπότε μηχανικά δεν νομίζω να δεις κάτι, αλλά μιας και μιλάμε για 120,000 χλμ ε σίγουρα μια βόλτα σε μηχανικό θα βοηθήσει. μια ακομή question ξέρεις εαν βγαινανε με λογοτυπα GT η εκοδση με τα 122 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted July 15, 2020 Report Share Posted July 15, 2020 Αμφιβάλλω, η GT ήταν η έκδοση με τα 140. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sideanas Posted July 15, 2020 Report Share Posted July 15, 2020 Just now, doggy said: Αμφιβάλλω, η GT ήταν η έκδοση με τα 140. αρα να αρχίζω να προβληματιζόμαι γιατί έχει τιμόνι με GT λογοτύπο αλλα και μάσκα;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikospaga Posted July 15, 2020 Report Share Posted July 15, 2020 Στα golf 5 το μοντέλο με τα 122 άλογα έγραφε στο τιμόνι και στη μασκα gt sport. Δεν ξέρω αν ηταν όλα τα 122αρια έτσι αλλά σίγουρα έβγαινε έκδοση που τα είχε. Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted July 15, 2020 Report Share Posted July 15, 2020 3 minutes ago, sideanas said: αρα να αρχίζω να προβληματιζόμαι γιατί έχει τιμόνι με GT λογοτύπο αλλα και μάσκα;; 1 minute ago, nikospaga said: Στα golf 5 το μοντέλο με τα 122 άλογα έγραφε στο τιμόνι και στη μασκα gt sport. Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Αυτό έψαχνα τώρα και βρήκα σε κανά 2 websites να αναφέρουν το GT Sport 122hp Golf. Οπότε υπήρχε αλλά δεν το γνώριζα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sideanas Posted July 15, 2020 Report Share Posted July 15, 2020 3 minutes ago, nikospaga said: Στα golf 5 το μοντέλο με τα 122 άλογα έγραφε στο τιμόνι και στη μασκα gt sport. Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk ευχαριστώ πολυ για την απάντηση..Γενικά είνια κομπλε αμαξια;;; προερχομαι απο citroen που εβγαζαν αρκετα περιεφερειακαα....και ψαχνω κάτι σχετικά πιο αξιοπιστό.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikospaga Posted July 15, 2020 Report Share Posted July 15, 2020 Γενικά είναι από τα πιο αξιόπιστα μοτέρ της εταιρίας. Αλλά και πάλι πρέπει να προσέξεις κάποια πράγματα. Πχ. Αντλία νερού, καδενα, πολλαπλασιαστες, πορτάκι wastegate γιατί κολλάει, dsg. Αυτά είναι τα πιο συχνά προβλήματα. Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sideanas Posted July 15, 2020 Report Share Posted July 15, 2020 11 minutes ago, nikospaga said: Γενικά είναι από τα πιο αξιόπιστα μοτέρ της εταιρίας. Αλλά και πάλι πρέπει να προσέξεις κάποια πράγματα. Πχ. Αντλία νερού, καδενα, πολλαπλασιαστες, πορτάκι wastegate γιατί κολλάει, dsg. Αυτά είναι τα πιο συχνά προβλήματα. Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Οπα οπα. γενικά η καδενα από τι ξέρω δεν αλλάζει ..θεωρητικά είναι το πλεονεκτημα με τον ιμαντα dsg δεν εχει ειναι χειροκινητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikospaga Posted July 15, 2020 Report Share Posted July 15, 2020 Οπα οπα. γενικά η καδενα από τι ξέρω δεν αλλάζει ..θεωρητικά είναι το πλεονεκτημα με τον ιμαντα dsg δεν εχει ειναι χειροκινητο.Θεωρητικά ναι. Αλλά στην πράξη αλλάζει γιατί θα έχεις πολύ σοβαρό πρόβλημα. Οπότε κάθε 80.000-100.000 θέλει άλλαγμα και στο ενδιάμεσο σίγουρα θέλει τσεκάρισμα. Δεν μπορώ και εγώ να καταλάβω για ποιο λόγο έβαλαν καδενα αν είναι να χρειάζεται αλλαγή. Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sideanas Posted July 15, 2020 Report Share Posted July 15, 2020 4 minutes ago, nikospaga said: Θεωρητικά ναι. Αλλά στην πράξη αλλάζει γιατί θα έχεις πολύ σοβαρό πρόβλημα. Οπότε κάθε 80.000-100.000 θέλει άλλαγμα και στο ενδιάμεσο σίγουρα θέλει τσεκάρισμα. Δεν μπορώ και εγώ να καταλάβω για ποιο λόγο έβαλαν καδενα αν είναι να χρειάζεται αλλαγή. Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk γνωρίζεις το κόστος της καδένας;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikospaga Posted July 15, 2020 Report Share Posted July 15, 2020 γνωρίζεις το κόστος της καδένας;;;Εγώ δν έβαλα τη γνήσια. Έβαλα aftermarket η οποία είχε όλο το σετ 250 ευρώ περίπου +εργατικά Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sideanas Posted July 15, 2020 Report Share Posted July 15, 2020 2 minutes ago, nikospaga said: Εγώ δν έβαλα τη γνήσια. Έβαλα aftermarket η οποία είχε όλο το σετ 250 ευρώ περίπου +εργατικά Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Καλώς σε ευχαριστω πολυ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoris91 Posted July 15, 2020 Report Share Posted July 15, 2020 Απ' όσο γνωρίζω αν μπει.το τελευταίο part number σε σετ καδένας δε ξαναχρειαζεται αντικατάσταση...πολύ πιθανόν να βρεις κάποιο που να την έχει αλλάξει ήδη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted July 15, 2020 Report Share Posted July 15, 2020 4 minutes ago, thodoris91 said: Απ' όσο γνωρίζω αν μπει.το τελευταίο part number σε σετ καδένας δε ξαναχρειαζεται αντικατάσταση...πολύ πιθανόν να βρεις κάποιο που να την έχει αλλάξει ήδη ισχυει αυτο..προυποθεση οπως ειναι κατανοητο να χει μπει μαμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikospaga Posted July 15, 2020 Report Share Posted July 15, 2020 Δεν χρειάζεται αλλαγή το μεταβλητού. Οι γλιστες και η καδενα χρειάζεται. Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted July 15, 2020 Report Share Posted July 15, 2020 6 hours ago , sideanas said: Καλησπέρα παιδιά , σκεφτομαι να αγοράσω ενα golf tsi 122 ps 2007, με περιπου 120.000 km.. γυρω στα 5800 ευρω T λέτε αξίζει η αγορά το αμαξί φαινεται αρκετά καλοδιατηρημενό.Εμφανίζουν περιφερειάκα προβληματα;;οι κινητηρες είναι οκ;; ευχαριστω πολυ Απο μοτέρ ειναι αρκετα αξιόπιστο και οικονομικό στο θεμα κατανάλωση. Ενα έλεγχο καλο να του κάνεις και λιγο ψάξιμο το ιστορικό του σε καμια αντιπροσωπεία να δεις τι θα σου πουν και απο εκεί. Και να δεις και τι ανακλησης εχει κάνει. Φιλος μου που εχει την Octavia του 2010 απο καινούργιο, εχει το ιδιο μοτέρ αλλα με βελτίωση απο 122hp στα 150hp απο την skoda. Το αμαξι έχει κοντά στα 200.000 χιλιομετρα αυτη την στιγμή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoris91 Posted August 3, 2020 Report Share Posted August 3, 2020 Σήμερα πήγα το golf vi tsi 122ps για service...μεταξύ των άλλων μου άλλαξε και μια αντεπιστροφη βαλβίδα με κωδικό 058905291N...ξέρει κανείς τι ακριβώς κάνει αυτή η βαλβίδα? Έχει σχέση με την υποπίεση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gogos21 Posted August 28, 2020 Report Share Posted August 28, 2020 Καλησπέρα στo team. Είμαι νέος στο forum θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας σχετικά με την αγορά μεταχειρισμένου golf 6 βενζίνη η golf 7 πετρέλαιο . είμαι ανάμεσα σε 3 μοντέλα το ένα είναι 1,4cc tsi 122 hp το άλλο 1,4cc tsi 160 hp και πετρέλαιο 1,6cc 105hp. βλέπω ότι όσο αφορά τους κινητήρες βενζίνης που αναφέρω ποιο πάνω η τιμή πώλησις του αυτοκινήτου είναι πάνω κάτω ίδια (μοντέλα 2009-2011). Στο πετρέλαιο ωστόσο βλέπεις μοντέλα 2013-2015 1000 ευρώ ποιο ακριβά από το αντίστοιχο της βενζίνης το οποίο μπορεί και να είναι και 4-5 χρόνια παλιότερο. οι μετακινήσεις που θα κάνω κατά κύριο λόγο θα είναι εντός Αττικής. Στην ουσία θα ήθελα την γνώμη σας αν είχατε να αγοράσετε 1 από τα 3 μοντέλα που αναφέρω ποιο πάνω ποιό θα επιλέγατε (με βάση της ζημιές που βγάζει το καθένα / την κατανάλωση) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teo18480 Posted August 29, 2020 Report Share Posted August 29, 2020 Κατα κυριο λογο μετακινήσεις αθηνα σημαινει οτι δεν θα κανεις πανω απο 8000-10000 χλμ το ετος. Μονόδρομος λοιπον η βενζινη. Το 1,4 122 hp εχει γενικα πολυ καλες κριτικες. Εγω πηρα το golf plus στα 95000χλμ και εχω κανει 6-7000 απροβληματιστα..ολα καλα μεχρι στιγμης. Τμπορω να σου στειλω και τα σερβις απο Gratsia να δεις περιπου τι ζημιές εχει βγαλει.. το πιο σημαντικο ειναι οτι αλλαξε mechatronic ο προηγουμενος ιδιοκτητης στις 80000χλμ. Κοστος 900€ Sent from my iPhone 8 using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMESSOLO Posted August 29, 2020 Report Share Posted August 29, 2020 συμφωνω με teo18480...εαν δεν γραφεις χιλιομετρα τοτε το tsi ειναι η σωστη επιλογη..εχε υποψιν οτι το ντιζελ γενικα θεωρουνται πιο σκυλια απο τα μοτερ βενζινης αλλα αμα βγαλει κατι το καταλαβαινεις καλα στην τσεπη σου...εαν εχεις βαρυ ποδι παρε το 160αρι.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 29, 2020 Report Share Posted August 29, 2020 Συμφωνώ... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nouli Posted August 29, 2020 Report Share Posted August 29, 2020 +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoris91 Posted August 29, 2020 Report Share Posted August 29, 2020 Αν πάρεις golf vi tsi μην πάρεις με τον twincharger κινητήρα ειδικά αν είναι του 09-10...με τον 122αρη θα είσαι πιο safe 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χρηστος Τ. Posted May 3, 2021 Report Share Posted May 3, 2021 Καλησπέρα και από μένα, σκεφτόμουν να αγοράσω golf 6 tsi 160hp dsg του 2009, με 92000χλμ. Ο dealer το δίνει 8.900€. Είναι πρώτο χέρι από ιδιώτη. Ποια είναι η γνώμη σας για την τιμή και τι οφείλω να προσέξω διπλά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...