Jump to content
Apostolos_VW

Αλλαγή Αλυσίδας Χρονισμού Σε Passat B6 2007 1.6

Recommended Posts

Αγαπητοί φίλοι καλημέρα,

 

Σήμερα έχω το πασσάτ μου στο συνεργείο για αλλαγή αλυσίδας (όχι ιμάντα!) χρονισμού, αφού έφτασε τα 120.000 χλμ. Ο μάστορας με συμβούλεψε ότι η αλυσίδα στο πασσατ θέλει αλλαγή αντίθετα από αυτό που πιστεύει ο κόσμος. Η αλλαγή θα πρέπει να γίνεται μεταξύ 100.000 και 150.000 χλμ γιατί μετά αρχίζει να βγάζει προβλήματα. Ο λόγος είναι ότι με τη χρήση αρχίζει και αποκτάει "μπόσικα" και μπορεί να "πηδήξει" δόντι και μετά τρέχα γύρευε... Δεν είμαι μάστορας αλλά ακόμη και η αλυσίδα από ένα μηχανάκι δεν είναι αθάνατη, επομένως τον εμπιστεύτηκα και τώρα την αλλάζω. Ποια είναι η γνώμη σας; Εσείς θα την αλλάζατε; 

 

Το απόγευμα θα επανέλθω με το κόστος!

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν μου έκανε κάποιο θόρυβο δεν θα την άλλαζα προσωπικά. Σε αντιπροσωπεία θα την αλλάξεις ή σε εξωτερικό συνεργείο; Σε 1.2tsi είναι φθηνή πάντως. Γύρω στο 150άρι + εργασία.

Link to comment
Share on other sites

Φίλτατε θα σας απαντήσω διότι ψάχτηκα πάρα πολύ για το θέμα αυτό. Η αντιπροσωπία στην περιοχή που κατοικώ μου είπε χαρακτηριστικά πως η καδένα

δεν αλλάζεται.... Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα audi που έχουν τον ίδιο κινητήρα με τα πασσατ...(tsi) ...Μου είπε επίσης πως audi και passat που έχουν 300000 χιλ δεν έχουν αλλάξει καδένα....Αυτά περι καδένας στα passat μας....... Τώρα θα σε πάω στο άλλο άκρο στην opel και πιο συγκεκριμένα στο insignia που όπως λέει η αντιπροσωπία αλλά και το book θέλει αλλαγή κάθε 120000χιλ.... Τέλος πιστεύω προσωπικά πως αν είναι να αλλάζουμε καδένα κάθε 120000 αλλά και πιο νωρίς όπως έχω ακούσει καλύτερα να παίρναμε αυτοκίνητα με ιμάντα διότι η αλλαγή είναι πολύ πιο φθηνή.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον βιάστηκες φίλε Απόστολε.

Και γω δεν θα την άλλαζα τόσο νωρίς αν δεν έδειχνε συμπτώματα για αλλαγή.

Νομίζω η vw συνιστά έλεγχο στις 180000 χλμ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να αναφέρω και κάτι ακόμα οι καιροί που διανύουμε είναι αρκετά πονηρή. Πιστεύω πως αν κάποιος κάνει μια έρευνα σε δέκα συνεργία για ένα συγκεκριμένο πρόβλημα θα ακούσει δέκα διαφορετικές γνώμες, δέκα διαφορετικές τιμές, δέκα διαφορετικές αιτίες. Προσοχή δεν κατηγορώ κανένας και τίποτα. Ο λόγος που το γράφω αυτό είναι διότι η άγνοια για κάποια θέματα πάνω στα passat μας είναι πολύ μεγάλη. Ευτυχώς που υπάρχει και το forum και μπορούμε να αναλύουμε κάποια πράγματα για να μην μπορούν κάποιοι να μας πιάνουν κότσους.

 
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, παιδιά την άλλαξα. Πήγε όλο το σετ στα 270€ με απόδειξη. Ξεχασα να πω ότι ο κινητήρας μου είναι fsi, δεν ξέρω αν παίζει κανένα ρόλο αυτό. Και εγώ ψάχτηκα πολύ για το θέμα αλλαγής πριν προχωρήσω αλλά δεν έβγαλα ασφαλές συμπέρασμα, γιατί οι γνώμες ποικίλουν. Προτίμησα να ακούσω τη γνώμη του συνεργείου μου που τους ξέρω χρόνια και τους εμπιστεύομαι (η αλλαγή καδένας έγινε σε συνεργείο, όχι σε αντιπροσωπεία). Είναι γνωστό μεγάλο συνεργείο του Αλίμου (δεν είναι κανένα τυχαίο...).

 

Δεν εμπιστευόμουν το αυτί μου, δλδ να αρχίσω πρώτα να ακούω θόρυβο για να την αλλάξω γιατί όταν θα το άκουγα μπορεί ήδη να είχε προκληθεί φθορά. Τώρα επόμενη αλλαγή στα 240.000 χλμ... ποιος ζει, ποιος πεθαίνει που λένε...σε μια 6ετία και αν!

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί φίλοι καλημέρα,

 

Σήμερα έχω το πασσάτ μου στο συνεργείο για αλλαγή αλυσίδας (όχι ιμάντα!) χρονισμού, αφού έφτασε τα 120.000 χλμ. Ο μάστορας με συμβούλεψε ότι η αλυσίδα στο πασσατ θέλει αλλαγή αντίθετα από αυτό που πιστεύει ο κόσμος. Η αλλαγή θα πρέπει να γίνεται μεταξύ 100.000 και 150.000 χλμ γιατί μετά αρχίζει να βγάζει προβλήματα. Ο λόγος είναι ότι με τη χρήση αρχίζει και αποκτάει "μπόσικα" και μπορεί να "πηδήξει" δόντι και μετά τρέχα γύρευε... Δεν είμαι μάστορας αλλά ακόμη και η αλυσίδα από ένα μηχανάκι δεν είναι αθάνατη, επομένως τον εμπιστεύτηκα και τώρα την αλλάζω. Ποια είναι η γνώμη σας; Εσείς θα την αλλάζατε; 

 

Το απόγευμα θα επανέλθω με το κόστος!

 

H Vw εχει πουλησει μεγαλο ΠΑΠΑ με την καδενα χρονισμου στα ελατωματικα μοτερ της.

Μοτερ με καδενα σε αλλες μαρκες ειναι αθανατες, πχ Ford/Οpel/Bmw δεν ασχολουνται με τις καδενες τους. Μονο στην vw μαθαμε οτι η καδενα εχει ημερομηνια ληξης, γιατι απλα ειναι μια καδενα για τον Π@@@@ο!!!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους, έχω και εγώ το εξής προβληματισμό, έχω ένα passat 1.6fsi το οποίο το αγόρασα μεταχειρισμένο, το πρωί μερικές φορές ακούω το γνωστό κροταλισμα για δευτερόλεπτα και σταμάτα, συνεργείο μου είπε για καδενα αλλά πρόσφατα ειδα ότι το άλλαξε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πριν 30000.γινεται να θέλει ξανά αλλαγή; 

Link to comment
Share on other sites

On 26/9/2015 at 11:50 ΜΜ, dasauto said:

 

H Vw εχει πουλησει μεγαλο ΠΑΠΑ με την καδενα χρονισμου στα ελατωματικα μοτερ της.

Μοτερ με καδενα σε αλλες μαρκες ειναι αθανατες, πχ Ford/Οpel/Bmw δεν ασχολουνται με τις καδενες τους. Μονο στην vw μαθαμε οτι η καδενα εχει ημερομηνια ληξης, γιατι απλα ειναι μια καδενα για τον Π@@@@ο!!!

Αν το δούμε αντικειμενικά η καδένα και ο ιμαντας δεν ειναι ΑΘΆΝΑΤΑ.

Το Κάθε ενα εχει τα υπερ και τα κατά του.

 

Και σε μοτέρ με καδενα αλλα και σε ιμάντα μπορεί να υπάρξουν προβλήματα. 

Η καδενα εχει το κύκλωμα του για λίπανση - τεντωμα γλιστρά  και αποτι άλλο αποτελείτε , και οπως ολα τα πράγματα σε ενα αμάξι θελει και αυτο τον έλεγχο του, και την ανάλογη  συντήρηση.

 

Υπαρχου τα τελευταία χρόνια μοτερ είτε βενζίνη είτε diesel τα οποια ειναι με ιμάντα και λυπαινονται σε λάδι.

Στο Ford που ειχα και ηταν με μοτερ Group PSA  diesel η Ford έδινε πρώτη αλλαγή κάπου στης 180.000 χιλιόμετρα.

 

Μια καδένα Μπορεί  να μην σπάσει μετα απο κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα, μπορεί όμως να ξεχειλωση μετα απο κάποιες χιλιάδες χιλιόμετρα.

 

Και σε ιμάντα και καδένα υπάρχουν ποιότητες και ποιότητες.

 

https://ricksfreeautorepairadvice.com/timing-chain-problems/

 

http://www.agcoauto.com/content/news/p2_articleid/338

 

 

 

Edited by OMINUS
Link to comment
Share on other sites

Fiat Cinquesento 12/1993/899cc 155K χλμ δεν έχει αλλάξει καδένα χρονισμού ούτε υδραυλικά  ωστήρια.

Το μοτέρ είναι ακόμα εργοστασιακό.

Edited by tsikis007
Link to comment
Share on other sites

On 7/10/2020 at 11:17 ΜΜ, tsikis007 said:

Fiat Cinquesento 12/1993/899cc 155K χλμ δεν έχει αλλάξει καδένα χρονισμού ούτε υδραυλικά  ωστήρια.

Το μοτέρ είναι ακομα εργοστασιακό.

 

Φίλος μου εχει το ίδιο αμάξι, με 300.000 χιλιόμετρα εχει κάνει βέβαια κάποιες εργασίας στον κινητήρα. ( προληπτικά οχι οτι ειχε κάποιο θέμα) 

 

Αλλα κατα τα αλλά Πολύ αξιόπιστο μοτερακι το fiat βαράει χιλιόμετρα αβέρτα.

Edited by OMINUS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.